Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου 2011

Formula 1: Και η McLaren στη Χερέθ

Η ΜcLaren ανακοίνωσε ότι η το νέο της μονοθέσιο θα είναι έτοιμο και θα συμμετάσχει, καλώς εχόντων των πραγμάτων, τις πρώτες χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Χερέθ.

Η νέα MP4-27 αναμένεται να παρουσιαστεί την 1η Φεβρουαρίου χωρίς όμως να γίνει γνωστή η τοποθεσία που θα γίνει αυτό. Στόχος της βρετανικής ομάδας είναι να δοκιμάσει το νέο της μονοθέσιο στην πίστα όσο το δυνατόν περισσότερο χρονικό διάστημα, προκειμένου να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τυχόν προβλήματα που ενδεχομένως να προκύψουν.

Ετσι, το τετραήμερο 7-10 Φεβρουαρίου η νέα MP4-27 θα δώσει το παρόν στην Ισπανία μαζί με τις Ferrari και Red Bull, αντίστοιχα.

Η μοναδική ομάδα μέχρι στιγμής που έχει επίσημα ανακοινώσει ότι δεν θα συμμετάσχει στις πρώτες χειμερινές δοκιμές είναι η Mercedes GP. To νέο της μονοθέσιο αναμένεται να το παρουσιάσει στις δεύτερη περίοδο δοκιμών, στην Βαρκελώνη, η οποία θα ξεκινήσει στις 21 Φεβρουαρίου.
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 17 Δεκεμβρίου 2011

Formula 1: Αμφιβάλλει για τις ΗΠΑ ο Εκλεστοουν

Cars wind through the infield section of the I...
Image via Wikipedia
Aμφιβολία για την επιτυχία και την απήχηση που θα έχει στην Αμερική η Formula 1 παρά την ύπαρξη δύο αγώνων από το 2013, εξέφρασε ο Μπέρνι Εκλεστοουν. Ο διαχειριστής των εμπορικών δικαιωμάτων του αθλήματος κρίνει ότι τα δύο GP δεν θα είναι αρκετά για την συγκεκριμένη Ήπειρο, ιδίως από γεωγραφική άποψη. Και αυτό γιατί η Ευρώπη την επόμενη χρονιά θα φιλοξενήσει οκτώ αγώνες και οι Αμερική με τις ΗΠΑ μόλις έναν, αυτόν στο Οστιν, ενώ από το 2013, μόλις δύο.
Επομένως ο Εκλεστοουν θεωρεί ότι αν υπήρχαν περισσότεροι αγώνες, αυτόματα θα αυξανόταν και η προβολή του αθλήματος στην χώρα, γεγονός που θα είχε θετικό οικονομικό κυρίως, αντίκτυπο. Μην ξεχνάμε ότι η Formula 1 πέραν του αθλήματος είναι μια ολόκληρη βιομηχανία, η οποία αφορά μεγάλα οικονομικά κεφάλαια.
Σε ερώτηση αν θεωρεί πως οι αγώνες στις ΗΠΑ θα επιτρέψουν στη Formula 1 να γίνει «μεγάλη» στην χώρα, ο Εκλεστοουν απάντησε πως έχει αμφιβολίες και το δικαιολόγησε: «Στο μέγιστο έχουμε δύο αγώνες στην Αμερική. Αν σκεφτείτε ότι η χώρα είναι τόσο μεγάλη όσο η Ευρώπη και ότι έχουμε πολλούς αγώνες στην Ευρώπη, τότε είναι αρκετά δύσκολο. Εάν είχαμε κι άλλους αγώνες και περισσότερη τηλεόραση, τότε θα ήταν εντάξει. Επίσης κι εκεί ισχύει ότι και στην υπόλοιπη Αμερική, θέλουν δηλαδή να δουν κέρδη πριν να ξεκινήσει κάτι. Και αυτό δεν είναι εύκολο να γίνει», δήλωσε ο Αλ Τζαζίρα ο Εκλεστοουν.
Το 2012 οι ΗΠΑ επιστρέφουν στο καλεντάρι της Formula 1 για πρώτη φορά μετά το 2007 (τελευταίο GP στην πίστα της Ιντιανάπολις). Ο αγώνας στο πολυσυζητημένο Οστιν περιλήφθηκε τελικά στο αγωνιστικό πρόγραμμα παρά τα οργανωτικά κατά πρώτο και οικονομικά κατά δεύτερο λόγο προβλήματα που ανέκυψαν. Προβλήματα που είχαν προκαλέσει την διακοπή των εργασιών στην κατασκευή της Αμερικανικής πίστας. Τελικά, οι οργανωτικές διαφωνίες φαίνεται ότι λύθηκαν με αποτέλεσμα να ξεκινήσουν και πάλι τα έργα στο Οστιν.
Ο δεύτερος αγώνας Formula 1 που θα φιλοξενήσουν οι ΗΠΑ θα είναι το σιρκουί στο Νιου Τζέρσεϊ από το 2013. Ενα GP που επιθυμούσε διακαώς ο Μπέρνι Εκλεστοουν και ήθελε να τελεσφορήσει.
Πλην όμως των ΗΠΑ η Formula 1 επεκτείνεται και σε νέες αγορές, όπως η Ρωσία από το 2014, αλλά και η Νότια Αφρική που επιθυμεί να επιστρέψει στο καλεντάρι της Formula για πρώτη φορά μετά το 1993.
Η σειρά της Αργεντινής
Μια ακόμη χώρα που θέλει να μπει στο παιχνίδι φιλοξενίας ενός GP είναι και η Αργεντινή. Ήδη, 100 χλμ. από το Μπουένος Άιρες, στην επαρχία Ζαράτε, κατασκευάζεται νέα πίστα 5,5 χλμ. με στόχο να φιλοξενήσει αγώνα της Formula 1. Αν συμβεί αυτό θα είναι η πρώτη φορά μετά το 1998 που επιστρέφει το άθλημα στη χώρα της Νότιας Αμερικής.
Το Velociudad Speedcity όπως ονομάζεται, ετοιμάζεται από την εταιρεία Populous, η οποία βρίσκεται μεταξύ άλλων πίσω από τον ανασχεδιασμό του Σίλβερστοουν. Η πίστα κατασκευάζεται με τις προδιαγραφές ασφαλείας της FIA και σκοπός όλων είναι να είναι σε θέση να φιλοξενήσει GP μέχρι να ολοκληρωθεί, το 2014.
Η Αργεντινή πάντως, πλην της F1 έχει κάνει άνοιγμα και σε άλλα αθλήματα όπως τα MotoGP, αφού το 2013 ο συγκεκριμένος θεσμός θα επιστρέψει στην χώρα, σε αγώνα που θα διεξαχθεί στην αναβαθμισμένη πίστα Rio Hondo.
Enhanced by Zemanta

Formula 1: Χούλκενμπεργκ αντί Σούτιλ στη Force India

Εκανε την ανατροπή και η Force India, η οποία ανακοίνωσε σήμερα τους δύο πιλότους που θα την εκπροσωπήσουν στις πίστες το 2012. Ο Πολ ντι Ρέστα και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ θα αναλάβουν να φέρουν την Ινδική ομάδα πιο ψηλά από την έκτη φετινή θέση στην κατάταξη των κατασκευαστών.
Ο ντι Ρέστα στην ουσία θα είναι ο πιο… παλιός καθώς συνεχίζει με την ομάδα από πέρυσι ενώ ο Χούλκενμπεργκ προβιβάζεται από τη θέση του εφεδρικού πιλότου που κατείχε το 2011 και αναλαμβάνει δράση. Ο νεαρός Γερμανός αντικαθιστά, σύμφωνα με την απόφαση της Force India, τον Αντριαν Σούτιλ.
Ο Χούλκενμπεργκ έχει εμπειρία στη Formula 1 καθώς είχε κάνει το 2010 το ντεμπούτο του με την Williams. Στο GP της Βραζιλίας είχε κερδίσει τη μία και μοναδική πολ-ποζίσιον στην καριέρα του, όντας 1,409 δευτ. ταχύτερος από τον Σεμπάστιαν Φέτελ.
Στη συνέχεια αντικατέστησε τον Πολ ντι Ρέστα ως εφεδρικός πιλότος της Force India, όταν ο Βρετανός πήρε θέση οδηγού στην Ινδική ομάδα. Τώρα πλέον, ήρθε και η σειρά του Χούλκενμπεργκ να προβιβαστεί και έχει μια δεύτερη ευκαιρία στην καριέρα του ως οδηγός ομάδας.
Στο ταλέντο των δύο νέων οδηγών στάθηκε το «αφεντικό« της ομάδας Βιτζάι Μαλάια.
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσω τους νέους οδηγούς για το 2012. Ο Πολ και ο Νίκο είναι δύο υπερβολικά ταλαντούχοι οδηγοί με τρομερές δυνατότητες.
Νομίζω ότι ο Πολ μπήκε στο μάτι όλων κατά την διάρκεια της πρώτης του χρονιάς. Η ταχύτητα, η ωριμότητα και η αγωνιστικότητά του επιβεβαίωσαν ότι είχαμε δίκιο που πιστέψαμε σε αυτόν και ανυπομονούμε να δουλέψουμε ξανά μαζί του και αυτή τη χρονιά.
Σε ό,τι αφορά στο Νίκο, τον αναγνωρίσαμε ως ανατέλλον αστέρι στα τέλη του 2010 και επιλέξαμε να τον εκτιμήσουμε κατά την διάρκεια της σεζόν. Παρά το γεγονός ότι είχε περιορισμένο χρόνο στο μονοθέσιο, μας έπεισε ότι άξιζε μια θέση οδηγού για το 2012.
Η επιλογή αυτή των οδηγών μας, σημαίνει ότι θα πρέπει να αποχαιρετίσουμε τον Αντριαν Σούτιλ, ο οποίος ήταν στην ομάδα από τότε που εισήλθαμε στη Formula 1. Ηταν αναπόσπαστο τμήμα της επιτυχίας μας τις τελευταίες τέσσερις χρονιές και του ευχόμαστε ό,τι καλύτερο για το μέλλον», δήλωσε ο Βιτζάι Μαλάια.
Ανυπόμονος για την έναρξη της επόμενης χρονιάς δηλώνει ο Πολ ντι Ρέστα. «Πραγματικά ανυπομονώ για τη δεύτερη χρονιά μου στη Formula 1. Να συνεχίσω να αναπτύσσομαι και να εξελίσσομαι μαζί με την Sahara Force India. Είχα πει και στο παρελθόν ότι μου αρέσει που είμαι μέλος αυτής της ομάδας. Είναι αισιόδοξοι, πεινασμένοι για επιτυχίες και δουλεύουμε πολύ μαζί. Είμαι ενθουσιασμένος για το 2012 και υπάρχει μεγάλη πίστη ότι θα συνεχίσουμε να πιέζουμε τις κορυφαίες ομάδες και θα κάνουμε ένα βήμα πιο μπροστά. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω την ομάδα για την σκληρή δουλειά που έκανε αυτή τη χρονιά και για την υποστήριξη που μου έδωσαν. Για τις επόμενες εβδομάδες θα αποσυρθώ για να φορτίσω της μπαταρίες μου και αν όλα πάνε καλά θα επιστρέψω πιο δυνατός για το 2012».
Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ δήλωσε ότι δεν ήταν εύκολο για εκείνον αυτή τη χρονιά να παρακολουθεί τους άλλους οδηγούς που έτρεχαν στους αγώνες.
«Προφανώς είμαι ευχαριστημένος που έμεινα στη Sahara Force India και που μου δόθηκε η ευκαιρία να τρέξω την επόμενη χρονιά. Δεν ήταν εύκολο να παρακολουθείς από το περιθώριο τη χρονιά, αλλά έκανε ότι καλύτερο μπορούσα να βοηθήσω την ομάδα και να δείξω τι ήμουν ικανός να κάνω. Είμαι τρομερά ενθουσιασμένος για το 2012 και θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσοι πίστεψαν σε εμένα και μου έδωσαν αυτή την ευκαιρία. Ανυπομονώ να πιάσω δουλειά κατά την διάρκεια του χειμώνα για να εξελίξουμε το νέο μας μονοθέσιο και να βοηθήσω την ομάδα να χτίσει πάνω στα κατορθώματα της φετινής χρονιάς», υπογράμμισε ο Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Μεγάλο χαμένο από την απόφαση της Force India είναι αδιαμφισβήτητα ο Αντριαν Σούτιλ, ο οποίος πλέον κινδυνεύει να μείνει εκτός Formula 1, μιας και οι επιλογές του είναι περιορισμένες.
Enhanced by Zemanta

Formula 1: Βέβαιος για τη δουλειά που γίνεται o Ντομενικάλι

Δεν θέλει η Ferrari να βρεθεί προ εκπλήξεως το 2012 και να επαναλάβει τα λάθη της φετινής χρονιάς. Για αυτό το λόγο, όπως δήλωσε ο αγωνιστικός της διευθυντής, Στέφανο Ντομενικάλι, έχει πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να προλάβει τυχόν δυσάρεστες εκπλήξεις. Στόχος είναι μέχρι την έναρξη της επόμενης σεζόν να έχει ετοιμάσει ένα νέο μονοθέσιο που δεν θα παρουσιάσει προβλήματα και θα είναι αξιόπιστο.

Αν και το 2011 είχε ξεκινήσει με τις ίδιες περγαμηνές, στη συνέχεια φάνηκε ότι η 150 Ιtalia είχε προβλήματα και ήταν ένα σκαλοπάτι πιο κάτω από τις Red Bull και McLaren, αντίστοιχα.

Για να αποφευχθεί η επανάληψη αυτής της κατάστασης και το 2012, η ομάδα του Μαρανέλο προέβη σε μερικά, σημαντικά, όπως θεωρεί μέτρα, τα οποία θα αποφέρουν καρπούς.

«Το ένα σημείο που προσπαθήσαμε να αντιδράσουμε ήταν από οργανωτικής πλευράς. Εχουμε κάνει σημαντικές αλλαγές και θα έχουμε κι άλλες στην έναρξη της χρονιάς», δήλωσε ο Στέφανο Ντομενικάλι κατά την διάρκεια συνάντησης με φανατικούς φίλους της Ιταλικής ομάδας.

«Δεύτερον, βέβαια θα θέλαμε να διαβεβαιώσουμε, με ταπεινή πάντα προσέγγιση, ότι δεν υποτιμούμε κανένα τομέα της εξέλιξης. Με τους νέους κανονισμούς δεν υπάρχει μεγάλη επίδραση σε αυτό που λέγεται blown diffuser (σ.σ. διαχύτης που τροφοδοτείται με καυσαέρια της εξάτμισης), επομένως θα πρέπει να είμαστε βέβαιοι ότι το μονοθέσιο, από γενικής απόψεως, είναι πολύ αποτελεσματικό και μπορεί να δημιουργήσει αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη (downforce) διότι αυτό ήταν το κυριότερο πρόβλημα που είχαμε αυτή τη χρονιά.

Πρέπει να πω ότι χρειάζεται να είμαστε ρεαλιστές και πιστεύω στις επιλογές που έκανε το τεχνικό μας προσωπικό ώστε να διασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξουν μεγάλες εκπλήξεις μόλις ξεκινήσει η χρονιά.

Είμαι σίγουρος για τη δουλειά των ανθρώπων μας που βρίσκονται εδώ ημέρα και νύχτα διότι υπάρχει μεγάλη θέληση για τη θέση στην οποία θα πρέπει να είμαστε», δήλωσε ο Στέφανο Ντομενικάλι.
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2011

Formula 1: Σε θετικό κλίμα

Formula One 2010 Rd.8 Canadian GP: Lewis Hamil...
Image via Wikipedia
Η Συμφωνία περιορισμού Δαπανών (RRA) είναι αυτή που χώρισε τις ομάδες στη FOTA, αλλά είναι κι αυτή που τις ενώνει.

Όπως ήταν γνωστό, χθες οι Red Bull, Ferrari, McLaren και Mercedes GP συναντήθηκαν για να προσπαθήσουν να βρουν λύση στο αδιέξοδο που έχει προκύψει με την εν λόγω Συμφωνία μεταξύ των ομάδων.

Αυτή ήταν μια πρώτη επαφή των τεσσάρων μεγάλων ομάδων της Formula και όπως αναφέρουν ξένα δημοσιεύματα υπήρξε μια μικρή πρόοδος. Αν και η συνάντηση δεν κατέληξε σε κάποια επίσημη συμφωνία οι τέσσερις πλευρές ήθελαν να συζητήσουν για να δουν αν υπάρχει πρόσφορο έδαφος να δοθεί λύση στο μέλλον. Πηγές αναφέρουν ότι οι συζητήσεις έγιναν σε πολύ θετικό κλίμα και πως θα ακολουθήσουν κι άλλες διαπραγματεύσεις που ίσως οδηγήσουν στην επίτευξη συμφωνίας.

Να θυμίσουμε ότι πριν μερικές ημέρες πρώτα η Ferrari και στη συνέχεια η Red Bull είχαν ανακοινώσει την παραίτησή τους από την FOTA. Κύρια αιτία ήταν το αδιέξοδο στη Συμφωνία Περιορισμού Δαπανών, ένα θέμα που διχάζει τα μέλη της Ενωσης.

Παρά την αποχώρησή της η Red Bull, μέσω του αγωνιστικού της διευθυντή, Κρίστιαν Χόρνερ, δηλώνει ότι παραμένει πιστή στη προσπάθεια περιορισμού και ελέγχου του κόστους συμμετοχής στην Formula 1. Αποτέλεσμα της απόφασης αυτής ήταν και η χθεσινή συνάντηση, στην οποία οι τέσσερις ομάδες ήθελαν να δουν αν θα μπορούσαν να λύσουν τις διαφορές τους, πριν αναμειχθούν στις συζητήσεις και οι υπόλοιπες ομάδες-μέλη ή μη της FOTA.
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2011

WRC: Δοκιμάζει Ford o Σόλμπεργκ

English: Logo of the World Rally Championship.
Image via Wikipedia
Ο Πέτερ Σόλμπεργκ θα βρεθεί αυτή την Πέμπτη στο μπάκετ ενός Fiesta RS με την προοπτική να ενταχθεί στο δυναμικό της Ford και να αποτελέσει τον δεύτερο οδηγό δίπλα στον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα για το 2012. Αν οι δοκιμές κριθούν επιτυχημένες και οι χρόνοι του γρήγοροι, τότε είναι πολύ πιθανό ο 37χρονος πλέον οδηγός να επιστρέψει στην Ford μετά από 11 χρόνια. H τελευταία φορά ήταν στα μέσα του 2000 όταν άφησε την ομάδα του Μάλκομ Γουίλσον για τη Subaru με την οποία κατέκτησε το 2003 τον πρώτο του και μοναδικό παγκόσμιο τίτλο.

Οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένεται να γίνουν την προσεχή Δευτέρα από την ομάδα της Ford ενώ οι συζητήσεις για την επιστροφή του Σόλμπεργκ θα ολοκληρωθούν αυτό το Σαββατοκύριακο.

Για την ιστορία ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής φέτος έτρεχε με τη δική του ιδιωτική ομάδα (με την υποστήριξη της Citroen) και παρά τα προβλήματα, κυρίως οικονομικά που είχε, κατάφερε να τερματίσει στην πέμπτη θέση της κατάταξης στους οδηγούς, έχοντας 110 βαθμούς.

Πριν τις δοκιμές με τη Ford, είχε έρθει σε επαφή με την Volkswagen, η οποία θα ενταχθεί στο WRC από το 2013, αλλά τελικά η γερμανική εταιρεία επέλεξε να συνεργαστεί με τον Σεμπαστιέν Οζιέ. να θυμίσουμε ότι ο Γάλλος απομακρύνθηκε από την Citroen για χάρη του Μίκο Χίρβονεν.

Με την φυγή του Φινλανδού για την Citroen, «χήρεψε» έτσι η μία θέση στην εργοστασιακή ομάδα της Ford, την οποία διεκδικεί ο Σόλπμεργκ. Αυτή είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για το Νορβηγό να επιστρέψει σε μια εργοστασιακή ομάδα, διεκδικώντας και πάλι τον τίτλο.

Προς το παρόν η Ford έχει ξεκινήσει αυτή την εβδομάδα τις δοκιμές της με το μόνο σίγουρο οδηγό της για του χρόνου, τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα. Η προσπάθειά του ωστόσο έληξε άδοξα χθες καθώς είχε μια έξοδο, αφού γλίστρησε, χωρίς το αυτοκίνητο να πάθει κάποια ζημιά.
Enhanced by Zemanta

Formula 1: Συμβιβάζεται ως τρίτος οδηγός ο Σένα

O Μπρούνο Σένα δεν θέλει να αποχωρίσει από την Formula 1 και φαίνεται διατεθειμένος να αρκεστεί στη θέση του εφεδρικού οδηγού στη Renault, πίσω από τους Κίμι Ραικόνεν και Ρομάν Γκροσεάν.

Ο νεαρός Βραζιλιάνος πιλότος ήταν μεταξύ των ονομάτων που ακούγονταν για τη θέση του δεύτερου πιλότου στην ομάδα του Ενστοουν. Η ανακοίνωση, όμως πριν μερικές ημέρες του Γκροσεάν, του στέρησε οποιαδήποτε ελπίδα να βρεθεί το 2012 στο κόκπιτ της Renault, ή Lotus όπως θα ονομάζεται.

«Η θέση του τρίτου οδηγού θα έχει περίπου τον ίδιο ρόλο με αυτόν που είχαν συγκεκριμένοι άνθρωποι φέτος που οδηγούσαν τις Παρασκευές. Αυτό σου επιτρέπει να παραμένεις ενεργός και να ασχολείσαι με κάτι σχετικό με την ομάδα. Θα πρέπει να είναι με την σωστή ομάδα, αλλά θα μπορούσε να είναι και μια επιλογή. Υπάρχει αυτή προοπτική. Εξακολουθώ να έχω καλή σχέση με τους μηχανικούς και όλους στην ομάδα. Θα πρέπει όμως να συζητήσουμε κάποιους όρους και να δούμε τι άλλο υπάρχει στην αγορά», δήλωσε ο νεαρός Βραζιλιάνος.

Η αλήθεια είναι ότι ο Σένα θα ήθελε να βρίσκεται μέσα στις πίστες και να αγωνίζεται το 2012. Όμως οι επιλογές του έχουν μειωθεί κατά πολύ καθώς οι εναπομείνασες θέσεις στις ομάδες είναι πολύ λίγες.

Η Lotus (Renault) πάντως θεωρεί τον Βραζιλιάνο μια πολύ καλή επιλογή για την θέση του τρίτου οδηγού. Αυτό επεσήμανε, τουλάχιστον, ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Ερικ Μπουγιέ.

«Ο Μπρούνο θα ήταν μια επιλογή, αν δε βρει να οδηγήσει κάπου αλλού. Είναι πολύ καλός με τεχνικό υπόβαθρο και θα θέλαμε να δούμε πως θα μπορούσαμε να του δώσουμε χρόνο να τρέξει τις Παρασκευές. Θέλουμε όμως να το εξισορροπήσουμε λίγο αυτό στην ομάδα γιατί έχουμε δύο οδηγούς που είναι νέοι στους ισχύοντες κανονισμούς», δήλωσε ο Μπουγιέ.

Κάτι που κρίνεται λογικό καθώς ο Γκροσεάν είναι άπειρος και θα θέλει χρόνο για να εξοικειωθεί με το μονοθέσιο κατά την διάρκειας της χρονιάς. Αυτό ισχύει και για τον Κίμι Ραικόνεν, ο οποίος μπορεί μεν να είναι πρώην Παγκόσμιος πρωταθλητής, αλλά απέχει από την Formula 1 δύο χρόνια. Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα έχουν επέλθει αλλαγές στο άθλημα.
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2011

Formula 1: Σίγουρος για το μέλλον του ο Μπουεμί

Formula 1™
Image by LGEPR via Flickr
Πεπεισμένος ότι θα συνεχίσει και την επόμενη χρονιά να βρίσκεται στο κοκπιτ της μιας από τις δύο Toro Rosso δηλώνει ο Sebastien Bouemi

Παρά το γεγονός ότι η ομάδα της Φαένζα δεν έχει ακόμη δηλώσει το δίδυμο των οδηγών της για το 2012, ο Ελβετός πιλότος είναι σίγουρος ότι θα παραμείνει σε αυτή.

Μέχρι στιγμής τέσσερις είναι οι μνηστήρες για τις δύο θέσεις στην Ιταλική ομάδα. Το φετινό δίδυμο των Χάιμε Αλγκουερσουάρι και Σεμπαστιέν Μπουεμί φαίνεται επικρατέστερο κ όπως αναφέρουν πηγές θα υπερισχύσει των Ντανιέλ Ρικιάρντο και Ζαν-Ερίκ Βερνιέ.

Η καθυστέρηση της οποίας επίσημης απόφασης από την Toro Rosso φαίνεται ότι δεν πτοεί τον Μπουεμί, όπως οποίος δηλώνει ότι προετοιμάζεται για την επόμενη χρονιά.

«Θα έχω νέα μέσα τις επόμενες δύο εβδομάδες. Είμαι όμως πολύ αισιόδοξος. Εχω ήδη ετοιμάσει εκδηλώσεις για την επόμενη χρονιά, αν και η επιβεβαίωση της θέσης μου δεν έχει ακόμη γίνει. Υπολογίζω να δουλέψω φυσιολογικά, όπως κάνω πάντα, ώστε να προετοιμαστώ για το 2012.

Αυτό (σ.σ. η αβεβαιότητα) στη Formula 1 είναι κάτι που πρέπει να μάθεις να ζεις με αυτό- τη μια φορά είσαι εκεί, θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να αντέχεις στην πίεση», δήλωσε ο 23χρονος πιλότος, τονίζοντας ταυτόχρονα ότι είναι τυχερός που ανήκει στην ομάδα της Red Bull. Μην ξεχνάμε ότι η Toro Rosso είναι θυγατρική της φετινής Παγκόσμιας πρωταθλήτριας.

Από τα τρία χρόνια που συμμετέχει στη Formula 1 ως οδηγός (πάντα με την Toro Rosso) ο νεαρός Ελβετός πιλότος φέτος κατάφερε να τα πάει καλύτερα. Τερμάτισε 15ος στην βαθμολογία έχοντας τους αντίστοιχους βαθμούς. Συγκομιδή που είναι η μεγαλύτερη μέχρι στιγμής στην καριέρα του.
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2011

Formula 1: Ατύχημα ο Ραικόνεν

English: Kimi Raikkonen Polski: Kimi Raikkonen
Image via Wikipedia
Δεν πρόλαβε να επιστρέψει στην Formula 1 και το... κακό μάτι τον «έπιασε».

Ο λόγος για τον Kimmi Raikkonen ο οποίος είχε ένα ατύχημα με snow mobile. Ευτυχώς όμως για αυτόν το ξεπέρασε με ένα μόνο πρησμένο καρπό.

Ο Φινλανδός οδηγός συμμετείχε σε αγώνα snow mobile στην Αυστρία αλλά είχε χθες μια άσχημη πτώση στην αρχή της εκδήλωσης με αποτέλεσμα να αποχωρήσει με έντονους πόνους στον αριστερό του καρπό.


Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2011

Formula 1: H Red Bull ψηφίζει έλεγχο στις δαπάνες

Scuderia Toro Rosso STR2 at the Red Bull Air R...
Image via Wikipedia
Μία πρώτη εξήγηση των λόγων που ώθησαν τη Red Bull στην απόφαση να παραιτηθεί από μέλος της Ενωσης των ομάδων προσπάθησε να δώσει ο επικεφαλής της Κρίστιαν Χόρνερ.

Αρχικά, τόνισε ότι η φετινή παγκόσμια πρωταθλήτρια θα παραμείνει πιστή στους κανονισμούς περιορισμών κόστους παρά το γεγονός ότι απομακρύνθηκε από τη FOTA με κύρια αιτία διαφωνίας τη Συμφωνία Περιορισμού Δαπανών (RRA).

Η αποτυχία εξεύρεσης κοινά αποδεκτής λύσης στο θέμα ελέγχου των δαπανών, ώθησε όχι μόνο τη Red Bull εκτός της FOTA, αλλά και τις Ferrari, Sauber ενώ θεωρείται δεδομένο ότι και η Toro Rosso θα συνταχθεί με την πολιτική της «μητρικής» Αυστριακής ομάδας.

Οπως υποστήριξε ο Χόρνερ, η φύση της FOTA ήταν αυτή καθεαυτή που ενόχλησε την Red Bull και όχι η Ενωση ως ιδέα. Κάποιες ομάδες ωστόσο υποστηρίζουν ότι η δύο φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές πίεζε αρκετά για την επίτευξη συμφωνίας, φοβούμενη περισσότερο από όλα μήπως κάποιοι κατασκευαστές ανακαλύψουν «παραθυράκια» στους κανονισμούς όπως π.χ. να μην συμπεριλαμβάνονται οι κινητήρες στον περιορισμό του κόστους.

«Θα πρέπει να συμπεριληφθούν όλα τα εξαρτήματα του μονοθέσιου. Αναφορικά με την ισοδυναμία, αυτό είναι κάτι το πολύ επικίνδυνο. Κάθε ομάδα έχει διαφορετική δομή, διαφορετική ιδιοκτησία. Κάποιες ανήκουν σε κατασκευαστές κινητήρων και κάποιες είναι ανεξάρτητες. Αν καταπιαστείς με πράγματα που δουλεύουν όπως οι δοκιμές, οι ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα, ο περιορισμός προσωπικού, τομείς που μπορείς να αγγίξεις και καταλαβαίνεις ότι δουλεύουν σωστά. Τη στιγμή όμως που ανταλλάσεις ισοδυναμία στις ώρες με εξωτερικές δαπάνες, τότε είναι που θα υπάρξει κάποια δυσκολία.

Υ
Vitantonio Liuzzi driving for Scuderia Toro Ro...
Image via Wikipedia
πάρχει προθυμία από όλες τις ομάδες να προσπαθήσουν και να διατηρήσουν το κόστος, αλλά είναι ο τρόπος που θα το κάνεις. Και δε μπορείς να αποκλείσεις τον κινητήρα από αυτό, όταν κάποιες ομάδες παράγουν οι ίδιες τους κινητήρες τους. Επομένως είναι σημαντικό να δούμε τις ομάδες ως σύνολο και ότι αποσπασματικά μόνο τα πλαίσια», δήλωσε ο Κρίστιαν Χόρνερ.

Παράλληλα δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο η Red Bull μέσα στο διάστημα των δύο μηνών που υπάρχει ως χρονικό περιθώριο μέχρι να φύγει από τη FOTA να επιστρέψει στην Ενωση.

«Η FOTA έκανε μερικά πολύ καλά πράγματα όταν δημιουργήθηκε. Επικεντρώθηκε στη μείωση του κόστους. Τους τελευταίους μήνες αυτό ήταν λιγότερο αποτελεσματικό και περισσότερο αποτελούσε εμπόδιο στην αναζήτηση του τρόπου που θα βοηθούσε την Ενωση να προχωρήσει μπροστά και για τα θέματα τα οποία ήταν υπεύθυνη. Αποφασίσαμε να παραιτηθούμε από την FOTA τώρα αλλά θα παρακολουθούμε πως θα εξελιχθεί η κατάσταση. Προς το παρόν είμαστε χαρούμενοι που μπορούμε μόνοι μας να ελέγχουμε τη μοίρα μας, σε αντίθεση με τη FOTA.

Υπάρχει ένα περιθώριο δύο μηνών, τόσο εμείς όσο και η Ferrari έχουμε δεχθεί ειδοποίηση. Η Sauber συμμετείχε σε αυτό τώρα πρόσφατα. Εχουμε μία συνάντηση με κάποια από τα μέλη της FOTA τη Δευτέρα για να συζητήσουμε τρόπους πάνω στον έλεγχο των δαπανών και θα δούμε. Τίποτα δεν είναι δεδομένο, αλλά αυτή τη στιγμή νιώσαμε ότι ήταν σωστή η απόφαση να απομακρυνθούμε από τη FOTA», υπογράμμισε ο Χόρνερ.

Την άποψη του επικεφαλής της Αυστριακής ομάδας συμμερίζεται και ο τεχνικός διευθυντής, Αντριαν Νιούι. «Ολοι συμφωνούμε στον έλεγχο προϋπολογισμού, δεν θέλουμε όμως να μπλέξουμε σε κατάσταση αντίστοιχη με αυτή μεταξύ των κατασκευαστών πριν από μερικά χρόνια. Στη Red Bull δεν είμαστε σε θέση να το κάνουμε αυτό.

Αν όμως επικεντρωθούμε σε τομείς που είναι απτοί όπως π.χ. οι αεροδυναμικές σήραγγες που δουλεύουν αρκετά σωστά διότι μπορείς να τις ελέγξεις. Οι περιορισμοί των δοκιμών είναι ακριβώς το ίδιο.

Οταν όμως κάποιες ομάδες είναι θυγατρικές μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, είναι κάπως δύσκολο να γνωρίζεις επακριβώς πως οι πόροι τους διαχωρίζονται. Εχει να κάνει με την διαφάνεια και το να έχεις πράγματα που να είσαι αληθινά σε θέση να ελέγξεις. Τη στιγμή που δε μπορείς να το έχεις αυτό, τότε γίνεσαι το επίκεντρο όλων των κατηγοριών».

Scott Speed, Toro Rosso at Malaysian GP 2006
Image via Wikipedia
Ετοιμη για τα πρώτα τεστ η Red Bull

Πέραν όμως του θέματος περί παραίτησης από τη FOTA, ο Αντριαν Νιούι αποκάλυψε ότι η Red Bull θα είναι έτοιμη για τις πρώτες δοκιμές του νέου της μονοθέσιου στις 7 Φεβρουαρίου.

Ο Βρετανός σχεδιαστής παραδέχθηκε ότι εκείνο που αποτελεί παγίδα όχι μόνο για την Red Bull αλλά για όλες τις ομάδες είναι ο νέος κανονισμός της FIA που θέλει το μονοθέσιο να περνά από όλα τα crash tests για να πάρει άδεια να συμμετάσχει στις χειμερινές δοκιμές.

«Eνα πράγμα που αλλάζει φέτος είναι ότι θα πρέπει να περάσουμε όλα τα Crash tests πριν μας επιτραπεί να συμμετάσχουμε στις δοκιμές. Για όλους, αυτό θα είναι ένα άγχος, διότι πολλές φορές κάτι αναπάντεχο μπορεί να προκύψει», τόνισε ο Αντριαν Νιούι.
Enhanced by Zemanta

Κλείνει το παζλ της F1 2012

i-mode logo on Renault F1 car
Image by Route79 via Flickr
Η συμπλήρωση του οδηγικού διδύμου της Lotus Renault GP με τον Κίμι Ράικονεν και από την Παρασκευή (09/12) με τον Γάλλο Ρομέιν Γκροσιζάν κίνησε το μηχανισμό για να ολοκληρωθούν τα ρόστερ όλων των ομάδων της Formula 1 ενόψει του πρωταθλήματος του 2012. Θυμίζουμε ότι αυτό ξεκινά στην Αυστραλία στις 18 Μαρτίου.

Η ομάδα του Ενστοουν (που θα ονομάζεται Lotus F1 το 2012) επέλεξε τον Γκροσζιάν τόσο επειδή συνοδεύεται από χορηγία μεγάλης γαλλικής πετρελαϊκής εταιρείας, όσο και γιατί κατακτώντας τον τίτλο του GP2 φέτος επέδειξε σημαντική πρόοδο σε σχέση με το 2009. Τότε είχε αγωνιστεί σε επτά Γκραν Πρι με τη Renault F1, αλλά δεν έπεισε ότι αξίζει να πάρει θέση πίσω από το τιμόνι της ομάδας.

Πέραν της Lotus F1, οι τέσσερις κορυφαίες ομάδες -Red Bull Racing, McLaren, Ferrari, Mercedes- και η Sauber θα διατηρήσουν το 2012 αναλλοίωτα τα οδηγικά τους δίδυμα. Συνεπώς, οι πιο ενδιαφέρουσες ομάδες με ελεύθερες θέσεις είναι οι Force India και Williams. Η πρώτη φημολογείται ότι θα κρατήσει τον Πολ ντι Ρέστα (που έχει την υποστήριξη της Mercedes Benz) και θα επιλέξει μεταξύ των Αντριαν Σούτιλ και Νίκο Χούλκενμπεργκ. Οποιος εκ των δύο Γερμανών δεν επιλεχθεί, φημολογείται ότι θα διεκδικήσει με ανταγωνιστή τον Ρούμπενς Μπαρικέλο την ελεύθερη θέση της Williams δίπλα στον Πάστορ Μαλντονάντο, που έχει ήδη ανακοινωθεί από την ομάδα.

Στην Caterham (γνωστή φέτος ως Team Lotus) όλα δείχνουν ότι η Red Bull θα τοποθετήσει τον «προστατευόμενό» της Ντανιέλ Ριτσιάρντο στη θέση του Γιάρνο Τρούλι και δίπλα στον Χέικι Κοβαλάινεν, ώστε να κρατήσει τους άλλους δύο νεαρούς της οδηγούς, Χάιμε Αλγουερσουάρι και Σεμπαστιάν Μπουεμί, ξανά στην Toro Rosso.

Τέλος, στη Marussia (πρώην Virgin) φημολογείται ότι οδεύει ο Βιτάλι Πετρόφ, με τις μεγάλες χορηγίες του από τη Ρωσία, από όπου κατάγεται και η νέα ιδιοκτήτρια της ομάδας, η αυτοκινητοβιομηχανία Marussia. Για να τον αποκτήσει, η ομάδα πρέπει να σπάσει το συμβόλαιο του Τίμο Γκλοκ, διότι έχει ήδη αποκτήσει τον Γάλλο Σαρλ Πικ.
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Στις 18 Μαρτίου ξεκινάει το πρωτάθλημα της F1

Cars wind through the infield section of the I...
Image via Wikipedia
H FIA που διέπει το χώρο της Φόρμουλα 1 επιβεβαίωσε το ημερολόγιο των 20 αγώνων του 2012 στη διάρκεια της συνεδρίασης του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΣΜΑ) στο Νέο Δελχί, ​​εν μέσω σειράς τεχνικών αποφάσεων.



Σε δήλωση της FIA αναφέρεται: «Το ημερολόγιο για το ΠΠ Φ-1 του 2012 (2012 FIA Formula One World Championship) επιβεβαιώθηκε, όπως είχε δημοσιευθεί».

Ως εκ τούτου, όπως έχει προγραμματιστεί, η σεζόν θα ξεκινήσει στη Μελβούρνη στις 18 Μαρτίου, με τελευταίο αγώνα στη Βραζιλία στις 25 Νοεμβρίου 2012. Στο ημερολόγιο επίσης έχει προγραμματιστεί ο αγώνας του Μπαχρέιν και η επιστροφή του αγώνα των ΗΠΑ .


Το ημερολόγιο της F1 για το 2012 έχει ως εξής:
1. 18 Μαρτίου, Αυστραλία
2. 25 Μαρτίου, Μαλαισία
3. 15 Απριλίου, Κίνα
4. 22 Απριλίου, Μπαχρέιν
5. 13 Μαίου, Ισπανία
6. 27 Μαΐου , Μονακό
7. 10 Ιουνίου, Καναδάς
8. 24 Ιουνίου, Ευρώπη
9. 8 Ιουλίου, Μεγάλη Βρετανία
10. 22 Ιουλίου, Γερμανία
11. 29 Ιουλίου, Ουγγαρία
12. 2 Σεπτεμβρίου, Βέλγιο
13. 9 Σεπτεμβρίου, Ιταλία
14. 23 Σεπτεμβρίου , Σιγκαπούρη
15. 7 Οκτωβρίου, Ιαπωνία
16.14 Οκτωβρίου, Κορέα
17. 28 Οκτωβρίου, Ινδία
18. 4 Νοεμβρίου, Abu Dhabi
19. 18 Νοεμβρίου, ΗΠΑ
20. 25 Νοεμβρίου, Βραζιλία
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011

Αποφάσεις FIA και αλλαγές στη Formula1

Jenson Button second corner
Image via Wikipedia
Η τελευταία συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΣΜΑ) για το 2011, πραγματοποιήθηκε στο Νέο Δελχί (7 Δεκεμβρίου). Ο πρόεδρος της FIA Jean Todt, στην έναρξη της συνεδρίασης ευχαρίστησε τους Vijay Mallya και Vicky Chandhok για την φιλοξενία τους και για τη φιλοξενία της συνάντησης της FIA στην Ινδία.

Οι ακόλουθες, κυριότερες αποφάσεις που ελήφθησαν αφορούν:

- ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Φ-1 (FIA FORMULA 1 WORLD CHAMPIONSHIP)
Αλλαγές των τεχνικών κανονισμών 2012
- Όλες οι ρυθμίσεις και οι παράμετροι της ‘’στάνταρ’’ μονάδας ECU των κινητήρων, που μέχρι τώρα ελέγχονταν μόνο από Τεχνικές Οδηγίες, θα ενσωματωθούν πλέον στο σχετικό τμήμα των Τεχνικών Κανονισμών.
-Οι απολήξεις των εξατμίσεων θα ορίζονται αυστηρά από τους κανονισμούς για να διασφαλιστεί ότι το αεροδυναμικό αποτέλεσμα των καυσαερίων της εξάτμισης στην αεροδυναμική του μονοθεσίου, να διατηρηθεί στο απολύτως ελάχιστο.
-Προβλέπεται καλύτερη σήμανση των διακοπτών ανάγκης/ασφαλείας μέσα στο κόκπιτ ώστε να μπορούν να επέμβουν οι κριτές της πίστας.
- Οι δομές της πλευρικής σύγκρουσης θα πρέπει τώρα να υποβάλλονται και σε περαιτέρω (ανοδική) δοκιμή αντοχής.


Mild Seven Renault F1 Team finished third in t...
Image via Wikipedia
Αλλαγές στους Αγωνιστικούς Κανονισμούς
- Τα μονοθέσια δεν θα μπορούν πλέον να παίρνουν μέρος στις δοκιμές πριν από την έναρξη της σεζόν, αν δεν έχουν περάσει όλα τα crash test.
- Θα υπάρχει μέγιστο όριο 4 ωρών διάρκειας του αγώνα για να διασφαλιστεί ότι μια μεγάλης διάρκειας διακοπή του αγώνα, δεν θα έχει αποτέλεσμα να   διαρκεί ο αγώνας μέχρι οκτώ ώρες.
- Πριν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας επιστρέψει στα pit, όλα τα μονοθέσια που έχουν «χάσει» γύρο θα επιτρέπεται να επιστρέψουν στο τέλος της κατάταξης, για να υπάρχει ‘’καθαρή επανεκκίνηση’’ ώστε τα πιο αργά μονοθέσια να μην εμποδίζουν εκείνα που αγωνίζονται για τις κορυφαίες θέσεις.
-Τα μονοθέσια που είναι στο pit lane όταν ο αγώνας διακοπεί, θα επιτρέπεται πλέον να επιστρέψουν στο grid στις θέσεις που είχαν όταν διακόπηκε ο αγώνας.
- Οι οδηγοί δεν θα μπορούν πλέον να βγουν από την πίστα χωρίς επαρκή λόγο, δηλαδή «κόβοντας» ένα σικέιν στο γύρο αναγνώρισης ή στο γύρο εισόδου, για να γλιτώσουν χρόνο και καύσιμα.
- Οι οδηγοί δεν επιτρέπεται πλέον να επιστρέψουν στην αγωνιστική γραμμή αν έχουν μετακινηθεί από αυτήν για να υπερασπιστούν τη θέση τους.
-Μία περίοδος δοκιμών τριών ημερών θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια της σεζόν, καθώς δεν υπήρχε στο παρελθόν .
-Όλες οι αποφάσεις των αγωνοδικών που δεν είναι πλέον εφέσιμες βρίσκονται σε ένα σημείο των κανονισμών αντί σε διάφορα.
- Όλα τα ελαστικά που έχει στη διάθεσή του ένας οδηγός μπορούν να χρησιμοποιηθούν την πρώτη ημέρα των ελεύθερων δοκιμών - στο παρελθόν επιτρέπονταν μόνο τρία σετ.
Το πρόγραμμα του ΠΠ 2012 (FIA Formula One World Championship) επιβεβαιώθηκε, όπως είχε δημοσιευθεί.


Audi R10 (driven by Frank Biela)
Image via Wikipedia
-Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (FIA WORLD RALLY CHAMPIONSHIP)
Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού συζήτησε τις πρόσφατες εξελίξεις που αφορούν τον Διοργανωτή του Πρωταθλήματος, North One Sport και τη μητρική του εταιρεία, CSI . Η FIA έχει δεσμευθεί να διασφαλίσει το μακροπρόθεσμο εμπορικό μέλλον του πρωταθλήματος και θα καταβάλει κάθε προσπάθεια να προβλέψει τη μελλοντική του σταθερότητα. Η FIA εργάζεται σε ένα άμεσο σχέδιο για τη διασφάλιση των θεμελιωδών και αθλητικών στοιχείων ασφαλείας για την έναρξη της σεζόν 2012.
Συμφωνήθηκε επίσης ότι η ημερομηνία εγγραφής για το πρωτάθλημα 2012 FIA World Rally για τους κατασκευαστές να μετατεθεί ως τις 19 Δεκεμβρίου.
Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού συμφώνησε ότι, για λόγους ασφαλείας, συνολικά 10 ελαστικά διαφορετικών συνθέσεων μπορεί να χρησιμοποιηθούν στη θέση των καθορισμένων, όταν οι συνθέσεις ορίζονται ως επιλογή στο Συμπληρωματικό Κανονισμό του αγώνα. Η συνολική ποσότητα των ελαστικών που θα χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια κάθε εκδήλωσης   δεν αλλάζει.
Η ημερομηνία για το Ράλι Ισπανίας 2012 αλλάζει, 8 - 11 Νοεμβρίου.

-Ράλι
Από το 2013, αυτοκίνητα R4T είναι επιλέξιμα στο Περιφερειακό Πρωτάθλημα Ράλι της FIA. Αυτή η νέα κατηγορία των 4WD αυτοκινήτων έχει σχεδιαστεί για να είναι οικονομικά, αποδοτικά και πιο προσιτά στους ανταγωνιστές. Η αποδοχή των διαφόρων αυτοκινήτων της κατηγορίας στο πλαίσιο της FIA για το Παγκόσμιο και το Περιφερειακό Πρωτάθλημα Ράλι θα επιβεβαιωθεί κατά τη διάρκεια του 2012.


Michael Schumacher, United States Grand Prix, ...
Image via Wikipedia
-FIA Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής
Η ημερομηνία για την έναρξη των εγγραφών έχει επιβεβαιωθεί ως 19η Δεκεμβρίου και η ημερομηνία λήξης της προθεσμίας για τις ομάδες για ολόκληρο το Πρωτάθλημα   είναι η 18η Ιανουαρίου 2012. Η Επιτροπή Επιλογής Endurance - αποτελείται εξίσου από τα μέλη της FIA και ACO - θα συναντηθεί στις 25 Ιανουαρίου και ο τελικός κατάλογος εισόδου για το 2012 στο FIA Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, θα δημοσιευθεί στις 2 Φεβρουαρίου.
Κατ 'εξαίρεση, επιπλέον αυτοκίνητα μπορεί να γίνουν δεκτά για ένα ή περισσότερους αγώνες που υπόκεινται σε συμμόρφωση με τους ισχύοντες τεχνικούς κανονισμούς και homologation, καθώς επίσης και το ενδιαφέρον που θα φέρει στο πρωτάθλημα. Αυτά τα αυτοκίνητα θα εμφανιστούν στην κατάταξη ανά περίπτωση, αλλά δεν θα υπολογίζονται στις διάφορες ταξινομήσεις για το πρωτάθλημα.
Για την περίπτωση Le Mans 24 Hours και μόνο, οι κατασκευαστές που καταχωρούνται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής FIA ως LMP1 μπορούν, με τη συμφωνία της επιτροπής επιλογής, το ένα τρίτο των οχημάτων θα είναι επιλέξιμα για βαθμούς στο πρωτάθλημα. Μόνο δύο αυτοκίνητα που ταξινομούνται από τον κατασκευαστή θα έχουν το δικαίωμα βαθμών στο πρωτάθλημα.

-Το ημερολόγιο 2012 επιβεβαιώνεται ως εξής:
17/03 -ΗΠΑ -12 Ώρες του Sebring  
05/05- BEΛΓΙΟ -6 Heures de Spa-Francorchamps  
16-17/06 ΓΑΛΛΙΑ - 24 Heures du Mans
25/08- ΑΓΓΛΙΑ - 6 Ώρες Silverstone  
15/09- BΡΑΖΙΛΙΑ - 6 Ώρες   Sao Paulo/ Interlagos
29/09 -ΜΠΑΧΡΕΗΝ - 6 Ώρες   Μπαχρέιν / Sakhir
14/10 ΙΑΠΩΝΙΑ= 6 Ώρες Fuji
- (Νοέμβριος) 6 ώρες ΑΓΩΝΑ- ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ

-FIA ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ FORMULA E

NORTHAMPTON, UNITED KINGDOM - JULY 10:  (L-R) ...
Image by Getty Images via @daylife
Το πρωτάθλημα FIA Formula E έχει οριστεί να ξεκινήσει το 2013. Η Επιτροπή Πρωταθλημάτων Ηλεκτρικών και Νέων Ενεργειών έχει εργαστεί σε δύο βασικά σημεία, το πρώτο αφορά τα θέματα ασφάλειας για τα ηλεκτρικά οχήματα (EV) και την ανάπτυξη ενός πρωτοκόλλου ασφαλείας για κριτές και ομάδες διάσωσης που εργάζονται σε εκδηλώσεις στις οποίες συμμετέχουν αυτά τα είδη των οχημάτων . Το δεύτερο σχετίζεται με τον ορισμό των τεχνικών προδιαγραφών και την έκδοση των δύο προσκλήσεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος, ένα για την προώθηση που είναι σε εξέλιξη, και η δεύτερη για την κατασκευή αυτοκινήτων, η οποία θα ξεκινήσει τις επόμενες ημέρες. Όλες οι σχετικές προτάσεις θα υποβληθούν στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού το Μάρτιο 2012.

-ΓΥΝΑΙΚΕΣ στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Το πρόγραμμα με γυναίκες ως πρεσβευτές του μηχανοκίνητου αθλητισμού   θα ξεκινήσει κατά τη διάρκεια του 2012, μαζί με τη διοργάνωση του πρώτου σεμιναρίου αφιερωμένο σε συντονιστές που ορίζονται από τις Εθνικές Λέσχες.
Επιπλέον, μια «ειδική ομάδα», θα δημιουργηθεί εντός της Επιτροπής να προσδιορίσει τα μελλοντικά ταλέντα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

ΙΣΤΟΡΙΚΑ- MOTOR SPORT
Από το 2012, αυτοκίνητα της Περιόδου J1 θα είναι επιλέξιμα για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Ράλλυ Sporting.
Μια σειρά από προγράμματα ιστορικών αγώνων αναβάσεων και ράλι επιβεβαιώθηκαν για το 2012.

-Karting
Ο ακόλουθος αγώνας έχει προστεθεί στο ημερολόγιο 2012:
CIK-FIA U-18 & Παγκόσμιο Πρωτάθλημα CIK-FIA Academy Trophy (γύρος 3):
01-03/11 / Μπαχρέιν

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ & Αθλητικοί Κανονισμοί
Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε 2.012 ημερολόγια για μια σειρά Πρωταθλήματα, Κύπελλα και Έπαθλα για σύγχρονους και ιστορικούς αγώνες και ράλι σε όλο τον κόσμο. Το διεθνές ημερολόγιο και αθλητικών κανονισμών θα είναι διαθέσιμο στο fia.com από τις 15 Δεκεμβρίου.
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2011

Formula 1: Τα «έβαλε» με τη FIA o Ζάουμπερ

Sauber installation lapImage by f1photos.org via FlickrVALENCIA, SPAIN - JANUARY 31:  Pedro de la Ros...Image by Getty Images via @daylife
Τη FIA κατηγορεί για απώλεια εσόδων η Sauber και πιο συγκεκριμένα ο επικεφαλής της, Πέτερ Ζάουμπερ.
Μετά το τέλος της φετινής αγωνιστικής περιόδου η Ελβετική ομάδα κατετάγη έβδομη μπροστά από την Toro Rosso, αλλά έχασε την έκτη θέση από την Force India. Αυτό σημαίνει αυτόματα απώλεια εσόδων, καθώς η θέση έχει άμεση σχέση με τα χρήματα που λαμβάνει η κάθε ομάδα.
Σύμφωνα με τον Ζάουμπερ, η ομάδα του είχε τη δυνατότητα να τερματίσει μια θέση πιο πάνω καθώς μέχρι το Βρετανικό GP ήταν έκτη στους κατασκευαστές, 16 βαθμούς μακριά από την Toro Rosso και 21 από την Force India.
O αγώνας στο Σίλβερστοουν αναφέρεται ως κομβικό σημείο διότι τότε προέκυψε πρόβλημα από την πρόθεση της FIA να καταργήσει το σύστημα εκμετάλλευσης των καυσαερίων από τους διαχύτες, το οποίο είχαν αναπτύξει αρκετές ομάδες προκειμένου να κάνουν να μονοθέσια τους πιο σταθερά και πιο γρήγορα. Η απόφαση αυτή προκάλεσε αντιδράσεις στις τάξεις των ομάδων με αποτέλεσμα να αρθεί καθώς θεωρήθηκε ότι ήταν ανέφικτο για τις ομάδες να προλάβουν να εξελίσσουν μία κάποια εναλλακτική λύση μεσούσης της περιόδου. Από τη στιγμή μάλιστα που είχαν απαγορευτεί και οι δοκιμές εξέλιξης. Κατά συνέπεια αποφασίστηκε η απαγόρευση του συγκεκριμένου συστήματος από το 2012.
Η αρχική πρόθεση της FIA να καταργήσει το συγκεκριμένο σύστημα ώθησε την Sauber να σταματήσει την εξέλιξη του. Η περίεργη, όμως, όπως την χαρακτήρισε ο Πέτερ Ζάουμπερ, ανάκληση της απόφασης, άφησε την Ελβετική ομάδα «ξεκρέμαστη» τεχνολογικά. Αυτή ήταν και η αιτία που κόστισε θέσεις και χρήματα στην εταιρεία.
«Στα μέσα της σεζόν ήμασταν σταθερά στην έκτη θέση, αλλά άμεσα πέσαμε κάτω από την Force India. Η αιτία ήταν οι διαχύτες καυσαερίων και το σύστημα εκμετάλλευσης των καυσαερίων. Σταματήσουμε την εξέλιξή του μετά την απαγόρευση από την FIA. Αυτό αποδείχθηκε λάθος διότι η FIA υποχώρησε και περιέργως επέτρεψε ξανά αυτή την τεχνολογία. Αυτό μας κόστισε πάρα πολύ στα αποτελέσματά μας στο δεύτερο μισό της χρονιάς. Οι υπόλοιποι με τα συστήματά τους βελτιωμένα είχαν πλεονέκτημα και πετύχαιναν πολύ περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο τον γύρο», δήλωσε ο Ζάουμπερ.
Το θετικό στοιχείο για τον επικεφαλής της Ελβετικής ομάδας είναι ότι η απαγόρευση του συστήματος εκμετάλλευσης των καυσαερίων από το επόμενος έτος, έχει ως αποτέλεσμα το μονοθέσιο της ομάδας να εναρμονίζεται ήδη με τους κανονισμούς του 2012.
«Περάν αυτών, η αλλαγή των κανονισμών το 2012 δεν είναι ακραία. Για αυτό τον λόγο η C31 δεν θα είναι μια επανάσταση αλλά περισσότερο μια στοχευόμενη ανάπτυξη με πάρα πολλές αλλαγές», υπογράμμισε ο Πέτερ Ζάουμπερ.
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

ΜotoGP: Ο Πιρό στις CRT το 2012

Προαγωγή στη «μεγάλη» κατηγορία πήρε ο Μισέλ Πιρό. Ο 25χρονος Ιταλός αναβάτης που μέχρι πρότινος έτρεχε στη Moto2 συμφώνησε με την Gresini για να αγωνίζεται το 2012 με τη CRT μοτοσικλέτα της Ιταλικής ομάδας.

Ως γνωστόν, η Gresini αναμένεται να συμμετάσχει με δύο μοτοσικλέτες στα MotoGP το 2012 καθώς την Honda RC213V θα οδηγεί ο Αλβάρο Μπαουτίστα και την CRT ο Μισέλ Πιρό. Η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα θα φέρει πλαίσιο FTR και κινητήρα από Honda CBR 1000R.

O Πιρό ολοκλήρωσε την περυσινή χρονιά με τον καλύτερο τρόπο καθώς στον τελευταίο αγώνα, στην Βαλένθια, πήρε τη νίκη στην Moto2 με την ομάδα της Gresini. Το αποτέλεσμα αυτό είχε ιδιαίτερη συναισθηματική αξία για την Ιταλική ομάδα που περίπου δεκαπέντε ημέρες πριν είχε χάσει τον Μάρκο Σιμοντσέλι στη Μαλαισία.

Η περυσινή ήταν μέχρι στιγμής καλύτερη χρονιά για τον Πιρό όσα χρόνια τρέχει στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας καθώς κέρδισε την πρώτη πολ ποζίσιον και πήρε την πρώτη καρό σημαία στην αγωνιστική καριέρα στο θεσμό. Παράλληλα συγκέντρωσε τους περισσότερους βαθμούς, φτάνοντας τους 84.

«Είμαι χαρούμενος που πήρα αυτή την απόφαση και περήφανος που γίνομαι μέλος της Gresini σε αυτή τη ενδιαφέρουσα νέα περιπέτεια. Δεν ήταν και πολύ εύκολη η απόφαση που πήρα διότι αρχικά είχα ήθελα να βελτιώσω τα αποτελέσματα που είχα στο πρωτάθλημα του 2011. Η αυξανόμενη όμως εμπιστοσύνη που μου είχε ο Φαούστο Γκρεσίνι

στο τέλος της χρονιάς δε μου άφησε περιθώρια αμφιβολίας για το ποια θα έπρεπε να ήταν η επιλογή μου», δήλωσε ο 25χρονος Ιταλός.

Ο Φαούστο Γκρεσίνι μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας με τον ομοεθνή του αναβάτη δήλωσε: «Θεωρήσαμε ότι για το νέο πρότζεκτ όπως η CRT, το σωστό θα ήταν να δώσουμε στο Μισέλ Πιρό μια ευκαιρία να παρουσιάσει περισσότερο τις ικανότητές του. Στον τελευταίο γύρο του Moto2 πιστοποίησε ότι έχει τεχνικές και ανταγωνιστικές ικανότητες. Πιστεύουμε ότι στη νέα αυτή κατηγορία των CRT θα είναι ένας από τους πρωταγωνιστές.

Η νίκη του στη Βαλένθια ήταν εντυπωσιακή και αξιομνημόνευτη. Μας προσέφερε ενθουσιασμό και μας ενθάρρυνε για να λάβουμε μέρος σε αυτή τη συναρπαστική περιπέτεια. Επιπλέον, θυμόμαστε ότι είμαστε μια Ιταλική ομάδα, αυτό είναι σημαντικό για εμάς και η απόφαση να το επιχειρήσουμε αυτό με τον Μισέλ ήταν επίσης αποτέλεσμα αυτής της θέσης».
Enhanced by Zemanta

Formula 1: Αλλάζει όνομα η Mercedes

Michael Schumacher, Mercedes MGP W01, pre-seas...
Image via Wikipedia
Ενόψει του νέου πρωταθλήματος η Mercedes αποφάσισε να αλλάξει το όνομά της και να γίνει Mercedes AMG Petronas Formula One Team.

Η προσθήκη των αρχικών AMG γίνεται για να συμπεριληφθεί η συγκεκριμένη εταιρεία βελτιώσεων της Mercedes-Benz στη Formula 1. Ένα παρακλάδι της γερμανικής μητρικής εταιρείας που έχει συνδέσει άμεσα το όνομά του με το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού (DTM) εκεί όπου η Mercedes AMG έχει επικρατήσει σε 165 αγώνες από τους 342 του θεσμού ενώ από το 1988 μετράει ήδη 32 τίτλους. Κατά συνέπεια θεωρείται μία από τις επιτυχημένες ομάδες του πρωταθλήματος.

Με την απόφαση αλλαγής του ονόματος η Mercedes-Benz θέλησε να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τους δεσμούς της AMG με την Formula 1. Και λέμε ακόμη περισσότερο καθώς η γερμανική εταιρεία βελτιώσεων είναι αυτή που παρέχει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας του αθλήματος και το ασθενοφόρο, επίσης.

Όπως ανέφερε και ο αντιπρόεδρος της Mercedes-Benz Motorsport, Νόρμπερτ Χάουγκ «αυτά τα τρία γράμματα (σ.σ. AMG) είναι συνώνυμα με την υψηλή τεχνολογία, την αγωνιστική απόδοση και τον ενθουσιασμό. Και αυτό το βήμα είναι ένα επιπλέον δυνατό σημάδι στρατηγικής δέσμευσης που δίνει η Mercedes-Benz στη Formula 1».

Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Ρος Μπράουν θεωρεί ότι η κίνηση αυτή αποτελεί προάγγελο πως η Mercedes θα είναι πιο ανταγωνιστική το 2012.

«Είμαστε υπερήφανοι που αποκαλύπτουμε το νέο μας όνομα. Προσθέτει ένα ακόμη στοιχείο υψηλής απόδοσης στην ταυτότητα της ομάδας μας. Στο εργοστάσιο μας, έχουμε εστιάσει εδώ και καιρό στην πρόκληση του 2012 και στην ξεκάθαρη πλέον φιλοδοξία μας να ανέβουμε στο grid την επόμενη χρονιά».

Για την ιστορία η Mercedes είναι η τέταρτη ομάδα στη Formula 1 που αλλάζει το όνομά της το 2012 μετά της Marussia, Caterham και Lotus.
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Γυναίκα οδηγός στη Formula 1;


Μετά τη συμφωνία με τον Κίμι Ραικόνεν, η Renault αναμένεται να εκπλήξει τον χώρο τηςFormula 1 με μία ακόμη κίνησή της.
Η ομάδα του Ενστοουν βρίσκεται κοντά, όπως αναφέρουν δημοσιεύματα στην Ισπανία, να υπογράψει συνεργασία με την Μαρία ντε Βιλότα για τη θέση του τρίτου οδηγού το 2012.
Η 31χρονη Ισπανίδα, γεννημένη στη Μαδρίτη, είναι κόρη του πρώην πιλότου Εμίλιο ντε Βιλότα που έτρεχε στην Formula 1 τις δεκαετίες του 1970 και 1980, αντίστοιχα 
H ΣΥΝΕΧΕΙΑ  ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2011

Formula 1: Χωρίς ομάδα ακόμη ο Σούτιλ

Απορημένος δηλώνει ο Αντριαν Σούτιλ καθώς ακόμη δεν έχει καταφέρει να βρει επαγγελματική στέγη για την επόμενη χρονιά.

Ο Γερμανός πιλότος παραδέχεται ότι αισθάνεται αμήχανα με αυτή την κατάσταση.

Τους τελευταίους δέκα αγώνες ο Σούτιλ ανέβασε την απόδοσή του καταφέρνοντας πάντα να τερματίζει στην πρώτη δεκάδα. Ηδη, στο πρωτάθλημα των οδηγών κατάφερε να ολοκληρώσει την χρονιά ένατος, συγκεντρώνοντας 42 βαθμούς ενώ συνέβαλε τα μέγιστα στην κατάκτηση της έκτης θέσης στους κατασκευαστές για την Force India.

Η αβεβαιότητα όμως που επικρατεί στην ομάδα του Βιτζάι Μαλάια και η μη ανακοίνωση από τον Ινδό μεγιστάνα του οδηγικού διδύμου στην Force India για το 2012, προβληματίζουν έντονα τον Σούτιλ.
Σε δηλώσεις του στο παρελθόν είχε αποκαλύψει ότι είχε ζητήσει από τον Μαλάια μια άμεση επίσημη απάντηση για το αν θα παραμείνει στην ομάδα και την επόμενη χρονιά. Το «αφεντικό» της ομάδας του είχε υποσχεθεί ότι θα αποκαλύψει σύντομα την απόφασή του, χωρίς όμως να έχει γίνει κάτι τέτοιο μέχρι στιγμής. Παράλληλα, η αναποφασιστικότητα που υπάρχει ενισχύθηκε και από τη μη δήλωση πιλότων για την Force India το 2012 στην επίσημη λίστα της FIA που δημοσιεύτηκε πριν μερικές ημέρες. Επιπλέον, δημοσιεύματα αναφέρουν ότι ο Νίκο Χούλκενμπεργκ έχει μεγάλες πιθανότητες να αντικαταστήσει τον Σούτιλ του χρόνου στην ομάδα.

Ο Γερμανός πιλότος που έχει συνδεθεί και με τις Williams, Renault, υποστηρίζει ότι η κατάσταση δεν είναι τόσο δυσοίωνη και πως θεωρεί ανοησία να μην βρει μια θέση για την επόμενη χρονιά μετά την πολύ καλή φετινή του απόδοσή.

«Ετσι είναι η ζωή στη Formula 1 και θα πρέπει να το δεχθείς. Δεν δείχνει όμως τόσο άσχημα για το 2012. Θα δούμε τί θα γίνει. Για να είμαι ειλικρινής, είχα περίφημη επίδοση στους τελευταίους μου δέκα αγώνες. Σίγουρα αυτά τα αποτελέσματα, διευκολύνουν εμένα και τον μάνατζερ μου να ξεκαθαρίσουμε το μέλλον», δήλωσε στο επίσημο site της Formula 1 ο Αντριαν Σούτιλ,
αποκαλύπτοντας ότι έχει περισσότερες από μια επιλογές. «Αυτή τη στιγμή έχουμε περισσότερες από μια επιλογές και προσπαθούμε να συνθέσουμε το καλύτερο πακέτο για την επόμενη χρονιά. Ελπίζω ότι θα έχουμε μια απόφαση μέσα τις επόμενες δύο εβδομάδες», πρόσθεσε.

Παράλληλα, υπογράμμισε ότι θα ήταν ευχαριστημένος αν ήταν teammate του Κίμι Ραικόνεν στη Lotus του χρόνου. Η ομάδα του Ενστοουν έχει ακουστεί σα ένας από τους επόμενους σταθμούς στην καριέρα του.

«Ανέκαθεν έλεγα ότι ήμουν χαρούμενος αν είχα τον καλύτερο teammate που θα μπορούσα να έχω, καθώς αυτή είναι η μόνη ευκαιρία να δείξεις πόσο καλός είσαι. Και ο Κίμι θα ήταν σημαντικός και πολύ δυνατός...».
Enhanced by Zemanta

Θρίαμβος Φέτελ και Σούμι στο Nation's Cup

Η ομάδα της Γερμανίας, αποτελούμενη από τους δύο μοναδικούς παγκόσμιους πρωταθλητές F1 της χώρας, Σεμπάστιαν Φέτελ και Μίκαελ Σουμάχερ, κέρδισε για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά το Nation's Cup του Race of Champions, μπροστά στο κοινό τους στο Ντίσελντορφ.

Οι Φέτελ και Σούμι επικράτησαν στον τελικό με 2-0 των Τομ Κρίστενσεν και Γιούχο Χάνινεν, οι οποίοι συνέθεταν την σκανδικαβική ομάδα.

Αρχικά ο Σουμάχερ κέρδισε τον Κρίστενσεν με τα KTM X-bow, ενώ ο Φέτελ ολοκλήρωσε τον θρίαμβο των γερμανών, επικρατώντας του Χάνινεν με τα Buggies.

Για να φτάσουν στον τελικό οι Σούμι και Φέτελ δυσκολεύτηκαν κόντρα στην ομάδα της Μ. Βρετανίας, αλλά τελικά κατάφεραν να αποκλείσουν τους Τζένσον Μπάτον και Αντι Πρίο με σκορ 2-1.

Αντίθετα οι σκανδιναβοί είχαν εύκολο έργο απέναντι στη γαλλική ομάδα των Ρομέν Γκροζάν και Σεμπαστιάν Οζιέ, τους οποίους νίκησαν με 2-0.

Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2011

Αποσύρθηκαν από τη FOTA οι Ferrari και Red Bull

Cars wind through the infield section of the I...
Image via Wikipedia
Διαφωνίες στο θέμα περιορισμού του κόστους
Οι Ferrari και Red Bulls αποφάσισαν να αποσυρθούν από τη FOTA (Formula One Team Association). Αιτία είναι οι αντιρρήσεις των ομάδων σχετικά με τη συμφωνία που ισχύει από πέρυσι για τον περιορισμό των δαπανών. Στην ανακοίνωση της FOTA αναφέρεται: «Η FOTA επιβεβαιώνει ότι έλαβε την παραίτηση των δύο ομάδων. Θα εξετάσει τα επόμενα βήματά της και θα συνεχίσει τη δουλεία τους για τις ομάδες που έχουν μείνει».
Το αφεντικό της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, δήλωσε: «Η FOTA έχει φτάσει μπροστά σε ένα σταυροδρόμι με θέματα που πρέπει να ασχοληθεί και ή θα κοιτάξει μπροστά ή θα σταματήσει. Είναι απλό. Τα βασικά θέματα είναι η συμφωνία της Concorde και η συμφωνία για περιορισμό των δαπανών».
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2011

F1: Η Williams επιβεβαιώνει τον Maldonado

Deutsch: Valtteri Bottas, Bild entstanden im R...
Image via Wikipedia
Ανυπομονούσε η Williams να μας επιβεβαιώσει τον Maldonado και μας «ξύπνησε» με μεταμεσονύκτιο δελτίο.

Ο Maldonado λοιπόν θα είναι ένας από τους δυο οδηγούς της ομάδας.

Ο Frank Williams είπε ότι όχι μόνο είναι γρήγορος αλλά είναι και ικανός να κρατήσει αγωνιστικό ρυθμό, ενώ είπε ότι ειδικά ο αγώνας του στο Μονακό ήταν εξαίσιος.

Πέρα από αυτό η ομάδα ανακοίνωσε και τον Φιλανδό Valtteri Bottas (φωτό) σαν αναπληρωματικό οδηγό ο οποίος θα συμμετάσχει και σε 15 εμφανίσεις σε Παρασκευή την σαιζόν που μας έρχεται.

Ο Bottas έκανε πολύ καλή εντύπωση στην ομάδα στις δοκιμές νέων στο Abu Dhabi και πλέον έχει βάλει γερά τις βάσεις για να χτυπήσει θέση οδηγού το 2013. Είναι πολύ γρήγορος και έχει ταλέντο στο οποίο μπορεί να χτίσει ένα καλό μέλλον.
Enhanced by Zemanta

Εκτός των αγώνων moto-cross του Σαββατοκύριακου η ΑΜΛΕ ΧΑΛΚΙΔΑΣ

Motocross near Tankersley
Image by johnthescone via Flickr
Με ανακοίνωσή της η ΑΜΛΕΧ ξεκαθαρίζει πως δε συμμετέχει στη διοργάνωση αγώνων Moto -cross, που έχουν ανακοινωθεί για το Σαββατοκύριακο 3 και 4 Δεκεμβρίου στην πίστα Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, τονίζοντας την ανάγκη εργασιών βελτίωσης του αγωνιστικού χώρου. Εξ αυτού του λόγου και μένει εκτός.

Η ανακοίνωση της ΑΜΛΕΧ έχει ως εξής:

Τα τελευταία γεγονότα στο χώρο του moto-cross, προβληματικοί αγώνες, αποχή οδηγών, καταγγελίες, αναβολή αγώνων, αγώνες με ελάχιστες συμμετοχές, η στάση του ΑΣΟΑΜ απέναντι στα 2 πρώτα πρωταθλήματα, αποφάσεις για διακοπή και επανεκκίνηση πρωταθλήματος, σε συνδυασμό με την κατάσταση της δημοτικής πίστας της Χαλκίδας μας οδήγησαν στην απόφαση να μη διοργανώσουμε αγώνες στην πίστα μας για το υπόλοιπο 2011 και σε συνεννόηση με το Δήμο της Χαλκίδας, τον εμπλουτισμό της με καινούργια άμμο, ώστε να καταστεί κατάλληλη για αγώνες και προπονήσεις ΜΟΤΟ-CROSS.
Κάτω απ’ αυτές τις συνθήκες λοιπόν αρνηθήκαμε τη διοργάνωση αγώνων και για τις 2 ομοσπονδίες. Η μεν πρώτη ως γνωστό μετέφερε τον αγώνα της στο Άργος. Η δε δεύτερη μετά από επανειλημμένες αρνήσεις της ΑΜΛΕΧ πήρε την παραχώρηση της χρήσης της πίστας?? από το Δήμο της Χαλκίδας, ενώ γίνονται εργασίες καταβολής της άμμου μέσα στην πίστα.

Κατανοούμε την ανάγκη των ομοσπονδιών να ολοκληρώσουν τα πρωταθλήματα τους, όπως όπως και με κάθε τρόπο, δεν καταλαβαίνουμε όμως την εμμονή τους στο να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας στην πίστα της Χαλκίδας.
Η ΑΜΛΕΧ, αθλητική μοτοσυκλετιστική λέσχη Χαλκίδας, μετά από πολλά χρόνια στο χώρο της μοτοσικλέτας και με πολλούς αγώνες στο ενεργητικό της στο ΜΟΤΟ-CROSS και παλαιότερα στο ENDURO, προσπαθούσε ανάλογα με τους διαθέσιμους πόρους και τη διάθεση & ευχέρεια των μελών της, καθότι δεν είμαστε επαγγελματίες οργανωτές αγώνων, να διοργανώνει επιτυχημένους αγώνες που να αναδεικνύουν τη λέσχη, την πόλη και την πίστα της Χαλκίδας.

Έτσι λοιπόν αρνούμαστε να συμμετάσχουμε στον αγώνα 3/4 Δεκεμβρίου της ΟΜΕ και δε θα έχουμε καμία ανάμειξη στη διοργάνωση του συγκεκριμένου αγώνα.

Ευχόμαστε σε οργανωτές και συμμετέχοντες καλή οργάνωση και καλό αγώνα και να περάσετε καλά στην πόλη μας.

Η ΑΜΛΕΧ θα απουσιάζει… Τα κλειδιά της Πίστας στον κ. Αναμουρλίδη αυτό το Σαββατοκύριακο και εκεί πρέπει να απευθυνθεί πας ενδιαφερόμενος, όπως επίσης και ο ΑΣΟΑΜ, προκειμένου να ελέγξει την καταλληλότητα της, αν ισχύουν βέβαια ακόμα οι ανακοινώσεις τους & σε κάθε περίπτωση. Ραντεβού το 2012…. υπό άλλες συνθήκες βέβαια.

ΑΜΛΕΧ Αθλητικη Μοτοσυκλετιστικη Λεσχη Χαλκιδας.
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...