Κυριακή, 30 Οκτωβρίου 2011

WRC: Ετοιμάζει δική του ομάδα ο Λεμπ

Sébastien Loeb driving his Citroën C4 WRC at t...Image via WikipediaSebastien Loeb (CITROEN TOTAL WRT) at the 2008...Image via Wikipedia Ο Σεμπάστιαν Λεμπ σκέφτεται το μέλλον του με τους αγώνες που δεν πρόκειται όμως να απέχει πολύ από αυτό που κάνει τώρα.

Μόνο που θα αλλάξει θέση καθώς δε θα βρίσκεται σε εκείνη του οδηγού αλλά του ιδιοκτήτη.

Ο επτά φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής και πολυνίκης του Παγκοσμίου πρωταθλτήματος ράλι, αποφάσισε να δημιουργήσει μία δική του αγωνιστική ομάδα (Sebastien Loeb Racing Team) που θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα Porsche της Γαλλίας και στις 24 Ωρες του ΛεΜαν.

Αυτή αναμένεται να είναι η μελλοντική ασχολία του Γάλλου οδηγού μετά το τέλος της αγωνιστικής του καριέρας στο WRC.

Ηδη, έχει ανανεώσει για δύο ακόμη χρόνια με την Citroen και διεκδικεί με σημαντικό βαθμολογικό πλεονέκτημα το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα που θα είναι το όδγοο συνεχόμενο για αυτόν.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Η σύγκρουση των Μάσα-Χάμιλτον στην Ινδία

Η πέμπτη φετινή σύγκρουση μεταξύ των Φελίπε Μάσα και Λιούις Χάμιλτον συνέβη στον αγώνα της Ινδίας. Υπαίτιος θεωρήθηκε ο Μάσα, ο οποίος δέχτηκε ποινή διέλευσης από τους αγωνοδίκες.

F1 - Φέτελ: Δεν έχει αντίπαλο...

Sebastian Vettel at the 2008 Canadian Grand Prix.Image via Wikipedia
Απόλυτος κυρίαρχος για έναν ακόμη αγώνα ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός φετινός παγκόσμιος πρωταθλητής κέρδισε και στο πρώτο GP της Ινδίας και έφτασε τις έντεκα φετινές.
Προβληματίστηκε μόνο με τον Τζένσον Μπάτον, ο οποίος τον πίεσε αρκετά στους τελευταίους γύρους, ιδίως πριν και μετά το δεύτερο του pitstop στον 48ο γύρο.

Ο Μπάτον είχε μπει έναν γύρο πριν, τοποθετώντας τη σκληρή γόμα. Ετσι είχε χρόνο να ζεστάνει τα ελαστικά του και κατάφερε να μαζέψει τη διαφορά των τεσσάρων δευτερολέπτων που είχε ο Φέτελ, μόλις ο Γερμανός βγήκε από το δεύτερο pitstop, πέφτοντας στα 2,9 δευτερόλεπτα.

Ο Γερμανός άντεξε την πίεση και κατάφερε να πάρει μία ακόμα καρό σημαία, αφήνοντας το αποτύπωμά του στην ιστορία του Ινδικού αγώνα, ως ο πρώτος νικητής στο ντεμπούτο της Ινδίας στη Formula 1. Επιπλέον, ο νεαρός πιλότος της Red Bull σημείωσε το χατ-τρικ καθώς πλην της πολ ποζίσιον και της νίκης σημείωσε στον τελευταίο γύρο και τον ταχύτερο χρόνο στην πίστα.
Ο Γερμανός δήλωσε ενθουσιασμένο μετά το πέσιμο της καρό σημαίας, ευχαριστώντας όλη την ομάδα και τους μηχανικούς του.
O Tζένσον Μπάτον έμεινε στη δεύτερη θέση. Ο Βρετανός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής είχε μία πολύ καλή εκκίνηση και πέρασε στην πρώτη στροφή τον Γουέμπερ. Αρχικά, πιέστηκε από τον Αυστραλό που πάσχιζε να περάσει στη δεύτερη θέση. Αν και είχε μειονέκτημα στην τελική ταχύτητα της McLaren-Mercedes, o Βρετανός κατάφερε στη μεγάλη ευθεία της πίστας να κρατηθεί δύο φορές εμπρός του Αυστραλού πιλότου της Red Bull, του οποίου το μονοθέσιο έχει μεγαλύτερη τελική.
Με την είσοδο των μονοθεσίων στα πιτς για πρώτη φορά, ο Μπάτον κέρδισε χρόνο, διευρύνοντας τη διαφορά του από τον Γουέμπερ. Παράλληλα, ο Αυστραλός ένιωθε την... ανάσα του Φερνάντο Αλόνσο που αρχισε να κινείται με γρήγορους ρυθμούς και να μαζεύει τη μεταξύ τους διαφορά.
Αν και ο Ισπανός ταλαιπωρήθηκε στο 18ο γύρο από τον Σουμάχερ, ενώ ο Γουέμπερ ήταν στα πιτς για αλλαγή ελαστικών, δεν πτοήθηκε, συνέχισε να πιέζει και τελικά στον 40ο γύρο πέρασε καθαρά τον Γουέμπερ, κερδίζοντας μία θέση στο πόντιουμ.

Sebastian Vettel testing for Scuderia Toro Ros...Image via Wikipedia Ο Αυστραλός που πάλαιψε και για τη δεύτερη θέση και για τρίτη, τελικά έμεινε τέταρτος.
Πίσω του ο Μίκαελ Σουμάχερ, εμπρός από τον ομόσταυλό του Νίκο Ροζμπεργκ που ακολούθησε. Η πίστα Buddh circuit έμοιζε να ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία του Γερμανού πρώην Παγκόσμιου πρωταθλητή που χρειαζόταν μία καλή θέση μπροστά από τον μικρότερο ομοεθνή του. Ο σημερινός αγώνας κρίνεται ως επιτυχημένος για τον Σουμάχερ που ξεκίνησε από την ενδέκατη θέση για να τερματίσει τελικά πέμπτος. Αντιθέτως, ο Ρόσμπεργκ έλαβε εκκίνηση από την έβδομη θέση και ολοκλήρωσε το GP μόλις έκτος, αθόρυβα.
Εβδομος ήταν ο Λιούις Χάμιλτον με την προσπάθειά του να καταστρέφεται στον 24ο γύρο ενώ κυνηγούσε το Μάσα. Ο Βραζιλιάνος, όπως θεώρησαν οι αγωνοδίκες που τον τιμώρησαν, έκλεισε το δρόμο του Βρετανού πάνω στη στροφή 5 με αποτέλεσμα τα δύο μονοθέσια να συγκρουσθούν. Ο Χάμιλτον κατάφερε να επιστρέψει στα πιτς και να αλλάξει την πληγωμένη του εμπρός αεροτομή. Αυτό του κόστισε σε θέσεις αφού έπεσε ένατος. Στη συνέχεια επιδόθηκε σε ένα ανελέητο παιχνίδι με τον χρόνο για να ανέβει στην γενική κατάταξη, καταφέρνοντας τελικά να τερματίσει έβδομος.
Η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη για τον Μάσα. Ο Βραζιλιάνος πιλότος μετά τη σύγκρουση με τον Χάμιλτον διατήρησε την πέμπτη θέση. Γύρο με το γύρο όμως, είχε προβλήματα με το κιβώτιο, ενώ όταν μπήκε στον 32ο γύρο για να βάλει τη σκληρή γόμα και να επισκευάσει μπροστά τη Ferrari, έπεσε ενδέκατος.Οταν βγήκε ξανά στην πίστα ο Μάσα υπέπεσε στο οδηγικό λάθος που έκανε όλο το τριήμερο του αγώνα στις στροφές 10 και 11, πέφτοντας πάνω στα κερμπς και σπάζοντας ξανά (όπως στις κατατακτήριες) την εμπρός ανάρτηση του μονοθεσίου του. Η αποοήτευση των ανθρώπων της Ferrari για την απόδοση του Βραζιλιάνου ήταν εμφανής.
Η Ινδία απέβει θετική για την Toro Rosso και τον Χάιμε Αλγκουερσουάρι που κατετάγη όγδοος, προσφέροντας πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του, βοηθώντας την στη μάχη της με τη Force India για την κατάταξη στους κατασκευαστές. Η δεύτερη Toro Rosso του Σεμπαστιέν Μπουεμί εγκατέλειψε στον 26ο γύρο όταν ο κινητήρας της Ferrari παρέδωσε πνεύμα. Προς στιγμή βγήκαν λάδια στη στροφή 12 με αποτέλεσμα να βγει κίτρινη σημαία.
Ενατος ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Αντραν Σούτιλ, φέροντας την πρώτη Force India στην πρώτη δεκάδα με τον Σέρτζιο Πέρεζ πίσω του που έδωσε πραγματική μάχη με τον Βιτάλι Πετρόφ. Τελικά ο Ρώσος πιλότος της Renault έμεινε εκτός δεκάδας. Ο Μπρούνο Σένα έδωσε μάχη για να βρεθεί στις θέσεις που κερδίζουν βαθμούς αλλά προδόθηκε από προβλήματα στο KERS και έμεινε έτσι δωδέκατος. Ακολούθησε ο Πολ ντι Ρέστα με τη δεύτερη Force India, έχοντας πίσω του τον Χέικι Κοβαλάινεν (Lotus).
Tον αγώνα εγκατέλειψαν αρκετά μονοθέσια. Πλην των Μάσα, Μπουεμί, θύματα της πρώτης στροφής ήταν οι Ρούμπενς Μπαρικέλο και Καμούι Κομπαγιάσι μαζί με τον Τίμο Γκλοκ. Στη συνέχεια εγκατέλειψε και ο Γιάρνο Τρούλι.
Επόμενος αγώνας στην πίστα του Αμπου Ντάμπι στις 11-13 Νοεμβρίου.
Τα αποτελέσματα του αγώνα
1. Σ. Φέτελ, Red Bull, 1:30:35.002
2. Τζ. Μπάτον, McLaren, +8.433
3. Φ. Αλόνσο, Ferrari, +24.301
4. Μ. Γουέμπερ, Red Bull, +25.529
5. Μ. Σουμάχερ, Mercedes, +1:05.421
6. Ν. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1:06.851
7. Λ. Χάμιλτον, McLaren, +1:24.183
8. Χ. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1 γύρος
9. Α. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος
10. Σ. Πέρες, Sauber, +1 γύρος
11. Β. Πετρόφ, Renault, +1 γύρος
12. Μ. Σένα, Renault, +1 γύρος
13. Π. Ντι Ρέστα , Force India, +1 γύρος
14. Χ. Κοβαλάινεν, Lotus, +2 γύροι
15. Ρ. Μπαρικέλο, Williams, +2 γύροι
16. Ζ. Ντ’ Αμπρόσιο, Virgin, +2 γύροι
17. Ν. Καρθικέγιαν HRT, +3 γύροι
18. Ν. Ρικιάρντο, HRT +3 γύροι
19. Γ. Τρούλι, Lotus, +4 γύροι
Η βαθμολογία των οδηγών
1. Σ. Φέτελ 374
2. Τζ. Μπάτον 240
3. Φ. Αλόνσο 227
4. Μ. Γουέμπερ 221
5. Λ. Χάμιλτον 202
6. Φ. Μάσα 98
7. Ν. Ρόσμπεργκ 75
8. Μ. Σουμάχερ 70
9. Β. Πετρόφ 36
10. Ν. Χάιντφελντ 34
11. Α. Σούτιλ 30
12. Κ. Κομπαγιάσι 27
13. Χ. Αλγκουερσουαρί 26
14. Π. Ντι Ρέστα 21
15. Σ. Μπουεμί 15
16. Σ. Πέρες 14
17. Ρ. Μπαρικέλο 4
18. Π. Μαλδονάτο 1
Η βαθμολογία των κατασκευαστών
1. Red Bull 595
2. McLaren 442
3. Ferrari 325
4. Mercedes 145
5. Renault 72
6. Force India 51
7. Sauber 41
8. Toro Rosso 41
9. Williams 5
Enhanced by Zemanta

Formula 1: Επισπεύδει τις αποφάσεις του ο Μαλάια

Formula One 2010 Rd.3 Malaysian GP: Adrian Sut...Image via WikipediaAdrian Sutil at the 2008 Australian Grand Prix.Image via WikipediaΜε ικανοποίηση δέχθηκε ο Αντριαν Σούτιλ την απόφαση του «αφεντικού» της Force India Βιζτάι Μαλάια να μεταθέσει μερικές εβδομάδες νωρίτερα τη συζήτηση για τους οδηγούς της ομάδας το 2012.

Πρόθεση του Ινδού μεγιστάνα ήταν να περιμένει μέχρι το Δεκέμβριο ώστε να καταλήξει για το οδηγικό δίδυμο της ομάδας του την επόμενη χρονιά. Μέχρι στιγμής τρεις πιλότοι διεκδικούν αυτές τις δύο θέσεις, ο Πολ Ντι Ρέστα, Ο Αντριαν Σούτιλ και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ.

Τον τελευταίο καιρό, όμως οργίαζαν οι φήμες ότι η Force India έχει ήδη συμφωνία με τους ντι Ρέστα και Χούλκενμπεργκ, με το δεύτερο που είναι ο δοκιμαστής της ομάδας, να παίρνει τη θέση του Σούτιλ. Αυτό ενόχλησε τον Γερμανό πιλότο που ζητούσε μία συνάντηση με τον Μαλάια ώστε να γνωρίζει νωρίτερα (πριν από τον Δεκέμβριο) ποιο θα είναι το μέλλον του στην ομάδα.

Τελικά, το «αφεντικό» της Force India, αποφάσισε να δώσει τέλος σε ό,τι φήμες υπάρχουν δηλώνοντας ότι θα ανακοινώσει την απόφασή του άμεσα. Υπολογίζεται ότι αυτό θα γίνει πριν τον επόμενο αγώνα στην πίστα του Αμπου Ντάμπι, στις 11-13 Νοεμβρίου.

Η εξέλιξη αυτή ικανοποιεί τον Αντριαν Σούτιλ που, όπως είχε δηλώσει σε δημοσιογράφους, θα ήθελε να γνωρίζει αν θα παραμείνει στην ομάδα νωρίτερα από τον Δεκέμβριο, καθώς στην αντίθετη περίπτωση θα έχει χρόνο να βρει κάπου άλλου αγωνιστική στέγη είτε στη Formula 1 είτε σε κάποιο άλλο πρωτάθλημα.

«Ηλπιζα ότι θα άκουγα αυτό από τον Βιτζάι, διότι το Δεκέμβριο είναι απλά πολύ αργά. Και νομίζω ότι δεν είναι δίκαιο για τους οδηγούς. Είμαι ικανοποιημένος που το κατάλαβε και θα περιμένουμε να δούμε τί θα γίνει», δήλωσε ο Γερμανός πιλότος, όταν ρωτήθηκε σχετικά με την απόφαση του Μαλάια να επισπεύσει την απάντηση για το οδηγικό δίδυμο της Force India το 2012.

Ο Σούτιλ αρνήθηκε να προβλέψει σε ποιους πιλότους θα καταλήξει τελικά το «αφεντικό» της ομάδας, αλλά σημείωσε ότι οι τελευταίες δυνατές εμφανίσεις της Force India αυτή τη χρονιά αποδεικνύουν ότι θα του άξιζε ένα νέο συμβόλαιο με την ομάδα.

«Κάνω την καλύτερη δουλειά που μπορώ. Νομίζω ότι αυτό είναι εμφανές στους ανθρώπους της ομάδας και θα πρέπει να πάρουν μια απόφαση. Βεβαίως ψάχνω και στις υπόλοιπες ομάδες αλλά πρώτη προτεραιότητα είναι η Force India. Είμαι πιστός στην ομάδα. Βρίσκομαι εδώ μεγάλο χρονικό διάστημα και έχω μία πολύ στενή σχέση με τον Βιτζάι Μαλάια. Ας περιμένουμε, λοιπόν, να δούμε τι θα αποφασίσει μέσα στις επόμενε εβδομάδες και μετά θα έχω πολύ χρόνο για δω και εγώ τι θα κάνω», δήλωσε ο Σούτιλ.

Αν, πάντως δεν ανανεωθεί η συνεργασία του με την Force India, o Γερμανός πιλότος φαίνεται επικρατέστερος για μία θέση την επόμενη χρονιά στο κόκπιτ της Williams, με την προϋπόθεση ότι η ομάδα του Γκρόουβ δεν έχει υπογράψει με τον Κίμι Ραικόνεν.
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 28 Οκτωβρίου 2011

F1: Πρώτος μετά από 28 μήνες ο Μάσα!

Formula One 2010 Rd.3 Malaysian GP: Felipe Mas...Image via WikipediaΟ Βραζιλιάνος πιλότος της Ferrari χρειάστηκε να περιμένει περισσότερο από δύο χρόνια για να δει το όνομα του στην πρώτη θέση της κατάταξης έστω και σε ελεύθερες δοκιμές.

Από την τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Τουρκικού γκραν πρι το 2009 είχε να βρεθεί στην πρώτη θέση ο Φελίπε Μάσα.

Ο Βραζιλιάνος ήταν ο ταχύτερος στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του πρώτου Ινδικού γκραν πρι στην ιστορία της F1 που διεξάγεται στη νεότευκτη πίστα του Νέου Δελχί.

Πίσω του ήταν ο Παγκόσμιος πρωταθλητής, Σεμπάστιαν Φέτελ και τρίτος ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός έχασε σχεδόν ολόκληρη την πρώτη περίοδο λόγω προβλήματος στον κινητήρα.

Ο Χάμιλτον που ήταν ταχύτερος στην πρώτη περίοδο, θα αναγκαστεί να χάσει τρεις θέσεις στο grid της Κυριακής αφού αγνόησε τις κίτρινες σημαίες στον τελευταίο γύρο του και τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες, όπως και ο Σέρχιο Πέρεζ.
 
Felipe Massa Ferrari 2008Image by eugeneflores via Flickr  
Τα αποτελέσματα της δεύτερης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών του Ινδικού γκραν πρι:

Pos  Driver                Team                   Time              Laps
 1.  Felipe Massa          Ferrari                1m25.706s             33
 2.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault       1m25.794s  + 0.088  34
 3.  Fernando Alonso       Ferrari                1m25.930s  + 0.224  34
 4.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes       1m26.454s  + 0.748  26
 5.  Mark Webber           Red Bull-Renault       1m26.500s  + 0.794  30
 6.  Jenson Button         McLaren-Mercedes       1m26.714s  + 1.008  28
 7.  Adrian Sutil          Force India-Mercedes   1m27.316s  + 1.610  34
 8.  Bruno Senna           Renault                1m27.498s  + 1.792  36
 9.  Paul di Resta         Force India-Mercedes   1m27.853s  + 2.147  35
10.  Sebastien Buemi       Toro Rosso-Ferrari     1m27.868s  + 2.162  35
11.  Vitaly Petrov         Renault                1m27.890s  + 2.184  37
12.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari         1m28.050s  + 2.344  34
13.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari         1m28.289s  + 2.583  36
14.  Jaime Alguersuari     Toro Rosso-Ferrari     1m28.552s  + 2.846  31
15.  Rubens Barrichello    Williams-Cosworth      1m28.691s  + 2.985  29
16.  Pastor Maldonado      Williams-Cosworth      1m28.708s  + 3.002  24
17.  Jarno Trulli          Lotus-Renault          1m29.332s  + 3.626  39
18.  Heikki Kovalainen     Lotus-Renault          1m30.241s  + 4.535  41
19.  Nico Rosberg          Mercedes               1m31.098s  + 5.392  38
20.  Timo Glock            Virgin-Cosworth        1m31.469s  + 5.763  32
21.  Michael Schumacher    Mercedes               1m31.804s  + 6.098  28
22.  Jerome D'Ambrosio     Virgin-Cosworth        1m32.593s  + 6.887  12
23.  Daniel Ricciardo      HRT-Cosworth           1m32.768s  + 7.062  33
24.  Narain Karthikeyan    HRT-Cosworth           1m32.824s  + 7.118  33

Τα αποτελέσματα της πρώτης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών:


Pos  Driver                Team                   Time               Laps
01.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes       1m26.836s               22
02.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault       1m27.416s  + 0.580   23
03.  Mark Webber           Red Bull-Renault       1m27.428s  + 0.592   27
04.  Jenson Button         McLaren-Mercedes       1m28.394s  + 1.558   23
05.  Michael Schumacher    Mercedes               1m28.531s  + 1.695   23
06.  Nico Rosberg          Mercedes               1m28.542s  + 1.706   29
07.  Felipe Massa          Ferrari                1m28.644s  + 1.808   22
08.  Adrian Sutil          Force India-Mercedes   1m28.705s  + 1.869   23
09.  Sebastien Buemi       Toro Rosso-Ferrari     1m29.219s  + 2.383   24
10.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari         1m29.355s  + 2.519   29
11.  Paul di Resta         Force India-Mercedes   1m29.700s  + 2.864   24
12.  Vitaly Petrov         Renault                1m29.705s  + 2.869   22
13.  Bruno Senna           Renault                1m29.799s  + 2.963   20
14.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari         1m30.132s  + 3.296   25
15.  Rubens Barrichello    Williams-Cosworth      1m30.367s  + 3.531   21
16.  Jaime Alguersuari     Toro Rosso-Ferrari     1m30.566s  + 3.730   19
17.  Pastor Maldonado      Williams-Cosworth      1m30.699s  + 3.833   22
18.  Jarno Trulli          Lotus-Renault          1m30.818s  + 3.982   22
19.  Karun Chandhok        Lotus-Renault          1m32.487s  + 5.651   24
20.  Daniel Ricciardo      HRT-Cosworth           1m32.771s  + 5.935   24
21.  Narain Karthikeyan    HRT-Cosworth           1m33.928s  + 7.092   27
22.  Jerome D'Ambrosio     Virgin-Cosworth        1m34.113s  + 7.277   30
23.  Timo Glock            Virgin-Cosworth        1m35.896s  + 8.960   19
24.  Fernando Alonso       Ferrari                1m35.899s  + 9.063    4
Enhanced by Zemanta

Φόρμουλα 1: Για την τιμή των όπλων…

Formula One 2010 Rd.8 Canadian GP: Lewis Hamil...Image via WikipediaΜπορεί η υπόθεση τίτλος στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 να έχει τελειώσει με τις Red Bull να έχουν ανέβει στο υψηλότερο σκαλί, ωστόσο η McLaren δεν δείχνει να τα παρατά.

Στην καινούρια πίστα της Ινδίας η βρετανική ομάδα θα δοκιμάσει νέες αεροτομές, θέλοντας να κλείσει τη διαφορά με τους «κόκκινους ταύρους», αλλά και να προετοιμαστεί για το 2012.

«Θέλουμε να τρέξουμε με νέο αεροδυναμικό πακέτο και αυτό είναι γεγονός. Θα έχουμε μία νέα αεροτομή, που είναι το πιο σημαντικό πράγμα και ελπίζουμε ότι είναι κάτι που θα καταφέρουμε να βελτιώσουμε στους τελευταίους αγώνες, καθώς αυτή θα έχουμε και την επόμενη σεζόν, αν οι κανονισμοί μείνουν οι ίδιοι», ανέφερε ο διευθυντής σχεδιασμού, Πάντι Λόου.

Ο ισχυρός άνδρας της McLaren αναφέρθηκε και στην πρόκληση του νέου σιρκουί στην Ινδία.

«Φαίνεται ένα πολύ ενδιαφέρον σιρκουί που έχει πολλές ομοιότητες με αυτό της Κορέας, όσον αφορά στο πρώτο κομμάτι με τις ευθείες και τις αργές στροφές», συμπλήρωσε.

Πηγή: sport-fm.gr
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 27 Οκτωβρίου 2011

Δέκα χιλιάδες άνθρωποι είπαν «αντίο» στον Σιμοντσέλι (video)

Οι γονείς του "Super Sic"
 Θρήνος στο τελευταίο «αντίο» στον Μάρκο Σιμοντσέλι. Πάνω από δέκα χιλιάδες άνθρωποι βρέθηκαν, παρά τη βροχή, έξω από την εκκλησία Σάντα Μαρία Ασούντα του Κοριάνο για να αποχαιρετήσουν τον 24χρονο αναβάτη του MotoGP, που έχασε τη ζωή του σε ένα φρικιαστικό ατύχημα στο γκραν πρι της Μαλαισίας.
VIDEO KAI ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΔΩ

Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2011

Formula 1Κυριακή - Απευθείας μετάδοση στις 10:30 το Grand Prix Ινδίας

Formula One 2010 Rd.3 Malaysian GP: Adrian Sut...Image via WikipediaCars wind through the infield section of the I...Image via WikipediaΤο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 συνεχίζεται με τον 17ο αγώνα της χρονιάς, το GP Ινδίας, στο Νέο Δελχί.

Για πρώτη φορά στην ιστορία, διεξάγεται αγώνας της F1 στην Ινδία. Για να το πετύχουν αυτό οι Ινδοί αρχικά έπεισαν τον Μπέρνι Έκλεστον να τους αναθέσει τη διοργάνωση του αγώνα. Σε αυτό συνετέλεσε εκτός των άλλων, η συμμετοχή της Ινδικής ομάδας Force India, αλλά και των Ινδών πιλότων Ναράιν Καρθικέγιαν και Καρούν Τσάνκοκ.

Αφού κατοχύρωσαν το δικαίωμα διοργάνωσης έναντι 35 εκ. δολαρίων ετησίως, κατασκεύασαν (η Jaypee Sports International, με κόστος 215 εκ. δολάρια) το εντυπωσιακό Buddh International Circuit στα περίχωρα του Νέου Δελχί και ξόδεψαν άλλα 20 εκ. δολάρια για τη διοργάνωση του αγώνα. Στόχος των Ινδών είναι η τοποθέτηση της πρωτεύουσάς τους στον παγκόσμιο αθλητικό χάρτη.

Ο απεσταλμένος του Alpha στο Νέο Δελχί, Πάνος Σεϊτανίδης θα μεταφέρει το κλίμα των πάντοκ πριν την εκκίνηση του αγώνα, τον οποίο θα περιγράψουν οι Νίκος Κατσαρός και Τάκης Πουρναράκης.

Αυτή την Κυριακή έχει F1 στον Alpha. Μην τη χάσετε!

F1 Countdown: 10:30 Εκκίνηση αγώνα: 11:30
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2011

WRC: O Λεμπ κυρίαρχος στην Ισπανία

Από χθες φαινόταν ποιος θα ήταν ο νικητής στο ράλι της Ισπανίας, προτελευταίο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Ο Σεμπάστιαν Λεμπ ήταν το αδιαφιλονίκητο φαβορί.
Το μοναδικό ίσως ενδιαφέρον ήταν η απόδοση του Γάρι-Μάτι Λάτβαλα (Ford Fiesta RS WRC) που κυνηγούσε τον Γάλλο πολυνίκη οδηγό και σε μερικές ειδικές τον κόντραρε στα ίσια.
Τελικά η επίθεση του Λάτβαλα τη σημερινή, τρίτη ημέρα του αγώνα δεν πτόησε το Λόεμπ. Ο 37χρονος Γάλλος που οδήγησε γρήγορα, κερδίζοντας μία ειδική σήμερα, κατάφερε να επικρατήσει για έβδομη φορά επί Ισπανικού εδάφους. Αυτή ήταν η πέμπτη φετινή νίκη για τον επτά φορές Παγκόσμιο πρωταθλητή που έχει βάλει πλώρη για τον όγδοο τίτλο του. Η σημερινή του επικράτηση του έδωσε σημαντικό πλεονέκτημα βαθμών από τον συνδιεκδικητή του πρωταθλήματος, Μίκο Χίρβονεν (Ford Fiesta RS WRC). Με τους 25 βαθμούς που πήρε ο οδηγός της Citroen συν ένα επιπλέον από την Power Stage απέχει από τον Φινλανδό οκτώ βαθμούς στη γενική κατάταξη (222 έναντι 214).
Ο ίδιος δε θεωρεί ότι μετά το σημερινό αποτέλεσμα έχει για αυτόν ανοίξει ο δρόμος προς τον τίτλο. Αντίθετα πιστεύει ότι η μάχη στη Μεγάλη Βρετανία, τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, θα είναι σκληρή και πως όλα τα δεδομένα είναι ανοικτά.
«Εάν ο Μίκο κερδίσει το ράλι (στη Μεγάλη Βρετανία) θα πρέπει να είμαι δεύτερος κερδίζοντας μερικούς επιπλέον βαθμούς από την power stage. Σίγουρα θα προσπαθήσω να παλέψω μαζί του και να μη βρίσκομαι πίσω του. Είναι όλα τα δεδομένα ανοικτά για τον τίτλο και δε θα είναι εύκολο. Θα πρέπει να δώσουμε στη Μεγάλη Βρετανία πολύ σκληρή μάχη μαζί του. Ξέρουμε ότι θα είναι πολύ δύσκολο, επομένως θα δούμε τι θα γίνει. Θα είναι ενδιαφέρον, μα όλα είναι πιθανά, διότι ο αγώνας είναι μεγάλος και όλα μπορούν να συμβούν», δήλωσε ο Σεμπάστιαν Λόεμπ.
Η διαφορά του Γάλλου από τον Χίρβονεν θα ήταν μεγαλύτερη αν στο τέλος ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα που εντυπωσίασε το τριήμερο, δεν του παραχωρούσε τη δεύτερη θέση στην γενική κατάταξη. Αλλωστε αυτή ήταν και η πολιτική της Ford, ο Λάτβαλα να βοηθήσει όσο μπορεί τον Φινλανδό ομόσταυλό του είτε να κερδίσει είτε να κρατηθεί όσον το δυνατόν υψηλότερα. Ο Χίρβονεν πάντως στην Ισπανία δεν εντυπωσίασε. Πλην της 14ης ειδικής που κέρδισε σήμερα και του δεύτερου καλύτερου χρόνου στη δωδέκατη ΕΔ χθες, ο 31χρονος οδηγός της Ford κινήθηκε σε… ρηχά νερά προσπαθώντας να καταλάβει πως θα πρέπει να οδηγεί το αυτοκίνητο. Διασώθηκε την τελευταία στιγμή από τον Λάτβαλα και έτσι έμεινε στο κυνήγι του τίτλου με τη δεύτερη θέση στην Ισπανία. Αν δε έπαιρνε σκοπίμως ο Λάτβαλα ποινή δύο λεπτών στην ανασυγκρότηση πριν από την Power Stage, χαρίζοντας στην ουσία τη θέση του στον ομόσταυλό του.
Μεγάλος χαμένος ο Γιάρι Μάτι Λάταβλα. Ο Φινλανδός οδηγός με το έτερο Ford Fiesta RS WRC απελευθερωμένος από το βαθμολογικό άγχος, είχε εξαιρετική απόδοση στην Ισπανία. Ηταν πολύ γρήγορος στην άσφαλτο και έδειχνε να διασκεδάζει τον αγώνα. Εδωσε μάχη με τον Loeb, κερδίζοντας έξι ειδικές από τις 18 του αγώνα. Την ταχύτητά του εκθείασε και το Σεμπάστιαν Λεμπ, λέγοντας ότι έπρεπε να ανεβάσει ρυθμό για να τον φτάσει. «Το ευχαριστήθηκα. Ηταν μία καλή μάχη μέχρι το τέλος με τον Γιάρι Μάτι. Ηταν πολύ γρήγορος στια ασφάλτινες ειδικές διαδρομές. Πραγματικά πίεζε πολύ, ιδίως χθες και αναγκαστήκαμε να ανεβάσουμε το ρυθμό μας για να φτάσουμε τους χρόνους του. Αρα, ήταν μία καλή μάχη. Μου έκανε καλό διότι παρέμεινα σε καλό ρυθμό. Ηταν ενδιαφέρον και πιστεύω ότι είναι ένας καλός οδηγός με μέλλον», τόνισε ο Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής, αναγνωρίζοντας την πολύ καλή απόδοση του Φινλανδού.
Σημαντική επιτυχία η τέταρτη θέση στην γενική κατάταξη για τον Ντάνι Σορντό με το MINI John Cooper Works WRC μέσα στην χώρα του με χιλιάδες θεατές να τον επευφημούν. Ο Ισπανός ανέβηκε από χθες, τέταρτος, εκμεταλλευόμενος το κλατάρισμα του Οζιέ και παρέμεινε εκεί σήμερα πετυχαίνοντας μάλιστα τον δεύτερο καλύτερο χρόνο στην Power Stage, πίσω από τον ομόσταυλό του Κρις Μικί. Η επιλογή της Mini να χρησιμοποιήσει σήμερα ελαστικά με μαλακή γόμα, μετά από προβλέψεις για βροχή, ήταν πολύ έξυπνη. Και τα δύο αυτοκίνητά της, όταν έβρεξε στην Power Stage, ήταν άπιαστα, σημειώνοντας τους καλύτερους χρόνους. Για αυτό το λόγο άλλωστε, ήταν στις δύο πρώτες θέσεις. Η νίκη αυτή του Μικί ήταν η πρώτη στην καριέρα του σε ειδική του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι και ο Βρετανός την πανηγύρισε μαζί με την έκτη θέση στην γενική κατάταξη.
Παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε όλο τον τριήμερο ο Μαντς Οστμπεργκ με το Ford Fiesta RS WRC της Stobart κατάφερε να τερματίσει έκτος. Ο Νορβηγός οδηγός ταλαιπωρήθηκε σήμερα από πρόβλημα στα φρένα.
Πίσω του ο Ρώσος Ευγκένι Νόβικοφ που οδηγούσε για πρώτη φορά Citroen DS3, ήταν καλύτερος σήμερα σε σχέση με τις υπόλοιπες ημέρες και πιο γρήγορος. Μόλις 8,3 δευτερόλεπτα πίσω του τερμάτισε ο Χένιγκ Σόλμπεργκ (Ford Fiesta RS WRC της Stobart ) που έχασε στις τελευταίες ειδικές την έβδομη θέση από τον Νόβικοφ.
Ο Ολλανδός Ντένις Κουΐπερς (Ford Fiesta RS WRC) ήταν ένατος, μετά τις εγκαταλείψεις των Οζιέ και Γουΐλσον. Ο τελευταίος είχε μία έξοδο στην 17η ειδική και εγκατέλειψε.
Την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνει ο Γιούχο Χάνινεν με το Skoda Fabia S2000 ο οποίος κέρδισε την κατηγορία SWRC και μαζί τον φετινό τίτλο.
Νικητής στην κατηγορία PWRC ο Πάτρικ Φλοντίν με Subaru Impreza.
Μεγάλος άτυχος σήμερα ο Σεμπαστιέν Οζιέ που βασανίστηκε αρκετά στην Ισπανία. Αν και ξεκίνησε δυναμικά τον αγώνα, ταλαιπωρήθηκε και τις δύο ημέρες στα πιο κρίσιμα σημεία του ράλι, από κλαταρίσματα, χάνοντας χρόνο και θέσεις. Οσο κι αν επέστρεφε δυναμικά από μία αναποδιά και ανέβαζε ρυθμό, τόσο θα ερχόταν η επόμενη. Το τελειωτικό χτύπημα ήταν σήμερα, στη 17 ειδική, όταν εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα ενώ είχε κερδίσει νωρίτερα την 16η ΕΔ και τη 13η, παραμένοντας σταθερά στην πέμπτη θέση και κυνηγώντας τον Ντάνι Σορντό.
Παρά την εγκατάλειψη του Οζιέ, η Citroen, χάρη στη νίκη του Loeb, κατάφερε για άλλη μία χρονιά να εξασφαλίσει τον τίτλο στους κατασκευαστές έναντι της Ford. Η Γαλλική ομάδα συγκέντρωσε 397 βαθμούς με την Ford να έχει 351.
Επόμενο ραντεβού και τελευταίο του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι στις 10-13 Νοεμβρίου στη Μεγάλη Βρετανία.
Τα αποτελέσματα του αγώνα
1. Σ. Λεμπ, Citroen, 4:05:39.3
2. Μ. Χιρβόνεν Ford +2:06.9
3. Γ. Λάτβαλα Ford +2:32.4
4. Ντ. Σόρντο, Mini, +3:24.1
5. Κ. Μίκι, Mini, +5:15.0
6. Μ. Όστμπεργκ Stobart Ford +5:54.2
7. Ε. Νόβικοφ, Citroen, +9:31.8
8. Χ. Σόλμπεργκ Stobart Ford +9:40.1
9. Ντ. Κιούπερς, Ford Fiesta, +11:13.8
10.Γ. Χάνινεν, Skoda Fabia, +13:49.2
Η βαθμολογία των οδηγών
1. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία), 222
2. Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία), 214
3. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία) 193
4. Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Φινλανδία) 146
5. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία) 110
Η βαθμολογία των κατασκευαστών
1. Citroen Total World Rally Team 397
2. Ford Abu Dhabi World Rally Team 351
3. M-Sport Stobart Ford Rally Team 145
4. Petter Solberg World Rally Team 98
5. FERM Power Tools World Rally Team 44
6. Team Abu Dhabi 42
Enhanced by Zemanta

VIDEO: Θρήνος για Σιμοντσέλι - Τέλος τα GP για τον Βαλεντίνο Ρόσι!

Valentino Rossi 2010 QatarImage via WikipediaΤο σοκ από τον άδικο κι ξαφνικό θάνατο του Μάρκο Σιμοντσέλι στη Μαλαισία σήμερα το πρωί είναι μεγάλο για τον κόσμο της ταχύτητας και του μηχανοκίνητου αθλητισμού και φαίνεται ότι θα έχει πολλές παράπλευρες απώλειες.

Ήδη ο συμπατριώτης του, Βαλεντίνο Ρόσι, ο οποίος μάλιστα ενεπλάκη στο τραγικό συμβάν δήλωσε ότι δεν πρόκειται να ξανατρέξει!

 Μόνο τρεις λέξεις κατάφερε να πει ο Βαλεντίνο Ρόσι κατά την επιστροφή του στα πιτς, ύστερα από τη σφοδρή σύγκρουση που είχε με τον Μάρκο Σιμοντσέλι, στην πίστα Σεπάνγκ της Μαλαισίας.

«Ω, Θεέ- Θέε μου», ήταν τα λόγια του «γιατρού», ο οποίος είναι σοκαρισμένος από τον τραγικό θάνατο του πολύ καλού του φίλου. 


Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 23 Οκτωβρίου 2011

MotoGP: Σκοτώθηκε ο Σιμοντσέλι - Aκυρώθηκε ο αγώνας

Marco SimoncelliImage by JaredEarle via Flickr
O Μάρκο Σιμοντσέλι έχασε τη μάχη για τη ζωή μετά τον πολύ σοβαρό τραυματισμό του στην πίστα της Σεπάνγκ, στη Μαλαισία.

Ο Ιταλός αναβάτης της San Carlo Honda Gresini είχε ένα πολύ σοβαρό ατύχημα στο δεύτερο γύρο του αγώνα ενώ μαχόταν για την τέταρτη θέση με τον Αλβάρο Μπαουτίστα.

Στην στροφή 11 έχασε το μπροστινό της μοτοσικλέτας του, σύρθηκε από τη μία πλευρά της μίας μέχρι την άλλη, με αποτέλεσμα να συγκρουσθεί με τους Κόλιν Εντουαρτς και Βαλεντίνο Ρόσι που περνούσαν.


Κατά την διάρκεια της σύγκρουσης βγήκε το κράνος του και ο ίδιος κείτονταν αναίσθητος στην πίστα.

Αμεσως ασθενοφόρο τον παρέλαβε για να τον μεταφέρει στο ιατρικό κέντρο της πίστας με τους γιατρούς να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια να τον κρατήσουν στη ζωή, αλλά λίγο πριν τις δώδεκα το μεσημέρι (ώρα Ελλάδος) ανακοινώθηκε επίσημα ο θάνατός του.



Ο Σιμοντσέλι σύρθηκε μπρούμυτα στην πίστα της Κουάλα Λουμπούρ με το κράνος του να έχει βγει και να ακολουθεί την πορεία της Tech 3 του Εντουαρνς. Ο Ρόσι έμεινε όρθιος στη Ducati του, ο Τεξανός αναβάτης της Yamaha σηκώθηκε με έναν ώμο εκτός θέσης, αλλά ο Ιταλός της Gresini Honda έμεινε ακίνητος στην άσφαλτο.


Enhanced by Zemanta

WRC: Ξανά κορυφή ο Λεμπ, «κλέβει» την παράσταση ο Λάτβαλα

Sebastian Loeb - Citroen Total WRC at Myherin ...Image by bobaliciouslondon via Flickr
Μπορεί ο Σεμπάστιαν Λεμπ να προηγείται κα τη σημερινή δεύτερη ημέρα του δωδέκατου γύρου του Παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι που διεξάγεται στην Ισπανία, αλλά το ενδιαφέρον όλων έχει συγκεντρώσει η απόδοση του Γιάρι Μάτι Λάτβαλα.
Ο Φινλανδός οδηγός της Ford ήταν ταχύτατος σήμερα κερδίζοντας τρεις από τις έξι ειδικές διαδρομές. Η απόδοσή του στην άσφαλτο ξάφνιασε μέχρι και τον επτά φορές Παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπάστιαν Λεμπ, ο οποίος εκθείασε την οδήγησή του, ιδίως στην δέκατη ειδική διαδρομή, όπου ο Λάτβαλα ήταν 2,3 δευτερόλεπτα ταχύτερος του Γάλλου.
Ο ίδιος φαίνεται να το διασκεδάζει λέγοντας πως στη δέκατη ΕΔ ένιωσε ότι οδηγούσε σα σε πίστα αγώνων. «Το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλά. Μόλις βρίσκουμε το σωστό set-up, τότε νιώθω εμπιστοσύνη», δήλωσε ο Φινλανδός. Στόχος του, όπως είπε, είναι να πιέσει τον Λόεμπ όσο περισσότερο μπορεί. Αυτό το απέδειξε σήμερα καθώς από την ένατη ΕΔ που κέρδισε, μέχρι τη δωδέκατη –και τελευταία της ημέρας- φρόντισε να μειώσει τη διαφορά του από τον Γάλλο πολυνίκη οδηγό. Χρονικά η απόσταση μεταξύ τους μέχρι την όγδοη ειδική ήταν 36 δευτερόλεπτα για να πέσει στα 27,6 με το κλείσιμο της ημέρας.
«Ηταν η καλύτερη ημέρα της καριέρας μου σε άσφαλτο, το να μπορώ να μάχομαι στην Καταλούνια με τον Λεμπ. Δε μπόρεσα ωστόσο να τον φτάσω, αλλά είναι ευχαριστημένος με τη σημερινή ημέρα. Θα τον πιέσω αύριο», δήλωσε μετά την δωδέκατη ειδική ο Λάτβαλα.
Ο Λεμπ με τη σειρά του μπήκε με διάθεση να τελειώσει τον αγώνα από σήμερα, κερδίζοντας τις δύο πρώτες ειδικές και αυξάνοντας τη διαφορά του από τον δεύτερο Λάτβαλα στα 36 δευτερόλεπτα. Η συνέχεια όμως ανήκε στον Φινλανδό. Ωστόσο η εμπειρία του Γάλλου οδηγού που στην Ισπανία έφτασε το ρεκόρ των 802 νικών σε ειδικές διαδρομές, ξεπερνώντας κατά μία τον Μάρκου Αλεν, συνίσταται στο γεγονός ότι φρόντιζε να κινείται γρήγορα και να διατηρείται στις πρώτες θέσεις. «Είχα μία καλή οδήγηση, χωρίς λάθη. Δε βρίσκομαι εδώ για να δοκιμάσω κάτι», δήλωσε ο Γάλλος τονίζοντας ότι δεν αρέσκεται στο «κόψιμο» των στροφών, αλλά πηγαίνει από το χώμα. Είναι σαφές πως ο οδηγός της Citroen έχει πάει στην Ισπανία για να πάρει τη νίκη χωρίς να κάνει λάθη.
«Είχα καλή αίσθηση σήμερα και το αυτοκίνητο πήγαινε αρκετά καλά. Εχω καλό ρυθμό, αλλά θα χρειαστεί να πιέσω γιατί ο Λάτβαλα είναι εκπληκτικά γρήγορος στην άσφαλτο. Η πρωτοπορία μου θα πρέπει να είναι αρκετή για αύριο εάν δεν κάνω κάποιο λάθος», τόνισε στο τέλος της σημερινής ημέρας ο Σεμπάστιαν Λόεμπ.
Πίσω από τον Λάτβαλα, στην τρίτη θέση της γενικής βρίσκεται ένα ακόμη Ford Fiesta RS, αυτό του Mίκο Χίρβονεν. Ο Φινλανδός, αν και διεκδικητής του φετινού τίτλου, δεν πείθει για αυτό στην Ισπανία. Ο ρυθμός του είναι μάλλον «χλιαρός» καθώς συνήθιζε να πλασαρίζεται στις ειδικές μεταξύ της τέταρτης και της έκτης θέσης. Μοναδική ίσως αναλαμπή ο δεύτερος καλύτερος χρόνος στην δωδέκατη ειδική πίσω από τον Λάτβαλα. Αυτό γιατί ο Φινλανδός οδηγός ένιωθε το Ντάνι Σορντό με το Mini John Cooper Works WRC να μειώνει ειδική με ειδική τη μεταξύ τους απόσταση και να τον πλησιάζει επικίνδυνα. Ετσι, επιτάχυνε και έκλεισε την ημέρα στα 37,4 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Ισπανό οδηγό. «Ο Ντάνι πλησίαζε, επομένως έπρεπε να πιέσω πολύ. Τουλάχιστον η ημέρα τελείωσε θετικά», δήλωσε μετά το τέλος της τελευταίας ειδικής ο Χίρβονεν. Καθ’όλη την διάρκεια της ημέρας εκμυστηρεύθηκε ότι ήταν μπερδεμένος καθώς αν και ένιωθε καλά με το αυτοκίνητο οι χρόνοι του δεν ήταν οι ανάλογοι. Ισως, ο Φινλανδός που κυνηγάει τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο, να καταφέρει κάτι αύριο, αλλά το 1:24,2 λεπτά από τον πρωτοπόρο Λόεμπ δεν του αφήνουν πολλά περιθώρια.
Πλην τους Λάτβαλα, στους ευνοημένους της σημερινής ανήκει και ο Ντάνι Σορντό. Ο Ισπανός κέρδισε μία ειδική διαδρομή, την ενδέκατη, μέσα στην πατρίδα του και κατάφερε να ανέβει μία θέση στην γενική κατάταξη, όντας τέταρτος. Οι χρόνοι του με το Mini John Cooper Works WRC ήταν αρκετά καλοί σε όλες τις ΕΔ, πλην της πέμπτης που καθυστέρησε.
Ο Σεμπαστιέν Οζιέ ξεκίνησε δυναμικά τη δεύτερη ημέρα του αγώνα, αλλά τα… φτερά του κόπηκαν γρήγορα, μόλις στην πρώτη ειδική διαδρομή από κλαταρισμένο λάστιχο. Ετσι έχασε χρόνο και δύο θέσεις στην γενική κατάταξη. «Είχε κλατάρει το πίσω ελαστικό και εκείνη τη στιγμή ήμουν ακριβώς στη μέση του δρόμου. Χθες ήταν λάθος μου, σήμερα πραγματικά δεν ξέρω», δήλωσε ο Γάλλος οδηγός της Citroen μετά το τέλος της πρώτης ΕΔ. Εντούτοις, επανήλθε ταχύτερος στην επόμενη ειδική και κατάφερε να ανακτήσει μία θέση στην γενική, προσπαθώντας να ανέβει ακόμη περισσότερο. Η ταχύτητα όμως του Σορντό δεν του άφησε πολλά περιθώρια για κάτι καλύτερο από την πέμπτη θέση.
«Ηταν ένα κακό διήμερο για εμάς με πολλές ατυχίες. Αυτά όμως έχουν τα ράλι, άρα το μόνο που μένει είναι να προσπαθήσουμε να τερματίσουμε», δήλωσε ο Οζιέ.
Πίσω του ένα ακόμη Mini John Cooper Works WRC, του Κρις Μίκι που ακολούθησε μία σταθερή πορεία. Η έβδομη θέση ανήκει στον Μαντς Οστμπεργκ με ένα από τα Fiesta RS της ομάδας Stobart. Ο Νορβηγός οδηγός που ταλαιπωρήθηκε στο πρώτο μισό της ημέρας από υπερθέρμανση στα φρένα, απέχει στην κατάταξη από τον όγδοο ομόσταυλό του Χένινγκ Σόλμπεργκ περισσότερο από 1,5 λεπτό. Ο τελευταίος παραπονέθηκε για μικροπροβλήματα στην αίσθηση του αυτοκινήτου ενώ ταλαιπωρείται και από πυρετό.
Ο Ρώσος Ευγκένι Νόβικοφ με το Citroen DS3 για πρώτη στα χέρια του, ολοκλήρωσε την ημέρα στην ένατη θέση. Αντιμετώπισε προβλήματα με το υδραυλικό τιμόνι από την έβδομη ειδική του αγώνα ενώ στην δέκατη ο συνοδηγός του, Ντενίς Ζιροντέ, κλήθηκε να σβήσει μία μικρή φωτιά που ξέσπασε από το κλαταρισμένο πίσω αριστερό ελαστικό.
Την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνει όπως και χθες ο Μάθιου Γουΐλσον της Stobart που είχε προβλήματα υποστροφής.
Στην κατηγορία SWRC, γίνεται σκληρή μάχη μεταξύ του πρωτοπόρου Νάσερ Αλ-Ατίγια (Ford Fiesta S2000) και του Γιούχο Χάνινεν (Red Bull Skoda). Η διαφορά μεταξύ τους είναι μόλις τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου και η αυριανή, τελευταία ημέρα του αγώνα αναμένεται συναρπαστική.
Τα αποτελέσματα
1. Σ. Λεμπ 3:06:01.3
2. Γ. Λάτβαλα 3:06:28.9 +27.6
3. Μ. Χίρβονεν 3:07:53.1 +1:51.8
4. Ντ. Σορντό 3:08:30.5 +2:29.2
5. Σ. Οζιέ 3:09:42.7 +3:41.4
6. Κ. Μικ 3:10:13.2 +4:11.9
7. Μ. Όστμπεργκ 3:10:50.4 +4:49.1
8. Χ. Σόλμπεργκ 3:12:43.3 +6:42.0
9. Ε. Νόβικοφ 3:13:21.1 +7:19.8
10. Μ. Γουΐλσον 3:14:50.1 +8:48.8
Enhanced by Zemanta

Formula 1: O Χούλκενμπεργκ στη θέση του Σούτιλ

Pedro de la Rosa, Lewis Hamilton, Paul di Rest...Image via WikipediaΟ Νίκο Χούλκενμπεργκ επιστρέφει στη Formula 1 την επόμενη χρονιά μετά από έναν χρόνο απουσίας.

Ο 24χρονος Γερμανός πιλότος αναμένεται να αντικαταστήσει τον Αντριαν Σούτιλ στη Force India και να αποτελέσουν μαζί με τον Πολ ντι Ρέστα το δίδυμο της ομάδας για το επόμενο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Ο Χούλκενμπεργκ απείχε από το άθλημα αυτή τη χρονιά καθώς είχε υπογράψει φέτος στη Force India ως τρίτος και αναπληρωματικός οδηγός, παρά την καλή περυσινή του εμφάνιση.

Το 2010 είχε κάνει ντεμπούτο στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα με τη Williams, κερδίζοντας μάλιστα στη Βραζιλία την πρώτη πολ-ποζίσον της καριέρας του και τη μοναδική για τη Βρετανική ομάδα μετά από πέντε χρόνια.

Αν και ολοκλήρωσε τη χρονιά με 22 βαθμούς η Williams αποφάσισε να τον αφήσει ελεύθερο. Εκείνος αντικατέστησε τον Πολ ντι ρέστα στη θέση του αναπληρωματικού οδηγού και δοκιμαστή στη Force India, για να αναβαθμιστεί τελικά και να επανέλθει την επόμενη χρονιά στις πίστες.

Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι το συμβόλαιο του με τη Force India θα είναι μονοετές με προοπτική ανανέωσης μέχρι το 2013.
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 22 Οκτωβρίου 2011

MotoGP στη Μαλαισία

Casey Stoner 2010 QatarImage via Wikipedia Αυτό το τριήμερο (21-23 Οκτωβρίου) πραγματοποιείται ο προτελευταίος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP, στην πίστα της Sepang

Η πίστα της Μαλαισίας χάριζε από ανέκαθεν καλούς αγώνες, λόγω του ότι οι περισσότεροι αναβάτες γνωρίζουν την πίστα, επειδή εκεί γίνονται οι περισσότερες δοκιμές του χειμώνα.

Όσο για τον τίτλο, τον έχει ήδη σφραγίσει ο Casey Stoner από τον προηγούμενο αγώνα, στην Αυστραλία και το γιόρτασε με την οικογένειά του και με τους συμπατριώτες του
.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ.
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2011

Formula 1: Θετική, υπό όρους, στις μετονομασίες η Ferrari

Giancarlo Fisichella driving for the Sauber te...Image via WikipediaΗ Ferrari δεν προτίθεται να φέρει αντίρρηση στην αλλαγή ονομάτων των Lotus και Renault την επόμενη χρονιά, αλλά επιζητεί ένα πλαίσιο που θα αποτρέπει την συχνή εμφάνιση αυτού του φαινομένου.

Η συχνή αλλαγή ονομάτων στις ομάδες της Formula 1 ανάλογα με το όνομα του αγοραστή ή επενδυτή έχει προκαλέσει τριβές στις τάξεις της FOTA (Ενωση των ομάδων της Formula 1).

Στη συνάντηση της επιτροπής του αθλήματος στις 3 Νοεμβρίου στην Γενεύη, αναμένεται να γίνει ψηφοφορία για να εγκριθεί (ή όχι) η μετονομασία της Lotus σε Caterham και της Renault σε Lotus, το 2012.

Ηδη, κάποιες ομάδες όπως η Ferrari, η Sauber και η HRT έχουν ζητήσει κάποιες διευκρινίσεις πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα, ώστε να μη γίνει αυτό μη συνήθεια για τις ομάδες.

Το συγεκριμένο θέμα συζητήθηκε και στη συνάντηση των μελών της FOTA το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στη Νότια Κορέα, με το αφεντικό της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι να υποστηρίζει ότι η Scuderia δεν πρόκειται να σταθεί εμπόδιο στις αλλαγές ονομάτων των Lotus και Renault. αντίστοιχα.

«Δεν έχουμε πρόβλημα με αυτό. Θέλουμε όμως να αποσαφηνίσουμε ότι στο μέλλον θα πρέπει να θεσπιστούν κάποιοι κανόνες, ώστε να διασφαλίσουμε ότι αυτό το φαινόμενο δεν θα συμβαίνει κάθε δύο εβδομάδες σα μία εμπορική τακτική που οι ομάδες θα μπορούν να χρησιμοποιούν», δήλωσε το «αφεντικό» της Ferrari.

Και συνεχίζει λέγοντας ότι θα πρέπει να θεσπιστούν όροι ώστε η ονομασία της ομάδας να μην έχει σχέση με τον επενδυτή. «Θα πρέπει να ορίσουμε κανόνες που θα λένε, ναι μπορούμε να το κάνουμε αυτό, ή συγνώμη δεν είναι εφικτό», τόνισε ο Στέφανο Ντομενικάλι.
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2011

Γυμνή πάνω σε ένα εκατ. δολάρια η κληρονόμος της Formula 1

Γυμνή πάνω σε ένα υπερπολυτελές κρεβάτι και με ένα εκατ. δολάρια στο κορμί της φωτογραφήθηκε η κόρη του boss της F1, Tamara Ecclestone.

Σε μια φωτογράφηση – πρόκληση η 26χρονη γδύνεται και ποζάρει με άνεση στο φακό του Tyler Shields δείχνοντας μας τα… πλούτη της!

H ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2011

Λας Βέγκας: Βρετανός οδηγός νεκρός σε αγώνα Indycar

Σε τραγωδία μετατράπηκε ένας αγώνας Indycar στο Λας Βέγκας, στη διάρκεια του οποίου έχασε τη ζωή του ο 33χρονος Βρετανός οδηγός, Νταν Γουέλτον.

Σε τραγωδία μετατράπηκε ένας αγώνας Indycar στο Λας Βέγκας, στη διάρκεια του οποίου έχασε τη ζωή του ο 33χρονος Βρετανός οδηγός, Νταν Γουέλτον.

Μετά το ατύχημα στο οποίο ενεπλάκη κατά τον αγώνα, ο Βρετανός οδηγός μεταφέρθηκε με ελικόπτερο στο University Medical Center του Λας Βέγκας, ωστόσο υπέκυψε αργότερα στα τραύματά του.

Το όχημά του εκτοξεύθηκε στον αέρα και πέφτοντας τυλίχτηκε στις φλόγες, μεταφέροντας την φωτιά σε άλλο ένα μονοθέσιο. Στο συμβάν ενεπλάκησαν συνολικά 15 αγωνιστικά.


Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2011

F1: Μετα τον Φέτελ πρωταθλήτρια και η Red Bull

Scuderia Toro Rosso STR2 at the Red Bull Air R...Image via WikipediaΜετά τον Σεμπάστιαν Φέτελ, ήταν σειρά της Red Bull να κατακτήσει και μαθηματικά τον τίτλο στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, με τη νίκη του Γερμανού. Δεύτερος ο Χάμιλτον, τρίτος ο Γουέμπερ.

Στη Σουζούκα πανηγύρισε την κατάκτηση του δεύτερου παγκόσμιου τίτλου του, όμως δεν είχε την ευκαιρία να το κάνει με νίκη, κάτι που έπραξε στη Γέονγκαμ της Κορέας. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ είδε πρώτος το πέσιμο της καρό σημαίας, πανηγύρισε έστω και καθυστερημένα με τον καλύτερο τρόπο τον τίτλο και χάρισε αυτόν τον κατασκευαστών στη Red Bull.

Η αυστριακή ομάδα το κατέκτησε και μαθηματικά, έπειτα από τη νίκη του Γερμανού και την τρίτη θέση του Μαρκ Γουέμπερ. Ο Αυστραλός έδωσε μεγάλη μάχη με τον Λιούις Χάμιλτον για τη δεύτερη θέση, όμως ο Βρετανός αποδείχτηκε... σκληρός και δεν τα παράτησε εύκολα διατηρώντας τη θέση του.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 15 Οκτωβρίου 2011

Φέτελ: "Όλα μπορούν να συμβούν"

Sebastian Vettel at the 2009 Australian Grand ...Image via Wikipedia
Μπορεί να μην κατέκτησαν την pole position, ωστόσο ο Σεμπάστιαν Φέτελ πιστεύει πως η Red Bull  έχει ελπίδες για κατάκτηση άλλης μίας νίκης και φυσικά του παγκόσμιου τίτλου στους Κατασκευαστές. "Όλα μπορούν να συμβούν", δήλωσε.

Μετά από την επική επίτευξη 15 Pole position σε ισάριθμα Grand Prix, το φετινό σερί της Red Bull Racing σταμάτησε στην Κορέα. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ σημείωσε τη δεύτερη καλύτερη επίδοση στις κατατακτήριες δοκιμές της Κορέας ενώ ο Μαρκ Γουέμπερ πέτυχε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο.
"Η McLaren έδειχνε από χθες πολύ ανταγωνιστική. Ξέρω πως οι καιρικές συνθήκες ήταν εντελώς διαφορετικές αλλά ήταν ξεκάθαρο πως ήταν πολύ μπροστά από τους υπόλοιπους – ακόμα κι από εμάς. Σήμερα το πρωί, ήταν επίσης γρήγοροι σε στεγνό οδόστρωμα αλλά νομίζω πως στο τέλος τους πιέσαμε και βρεθήκαμε πιο κοντά τους απ’ ότι εκείνοι περίμεναν. Κάναμε λοιπόν καλή δουλειά", είπε αρχικά ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής και πρόσθεσε:

"Παράλληλα, φυλάξαμε όλα μας τα ελαστικά μαλακής γόμας, πράγμα που μπορεί να αποδειχθεί καθοριστικό στον αγώνα. Το πρωί πήραμε μόνο μία γενική εικόνα από τη συμπεριφορά του μονοθεσίου με περισσότερα καύσιμα αλλά νομίζω πως είμαστε σε καλή κατάσταση. Η απόσταση μέχρι την πρώτη στροφή είναι μεγάλη και υπάρχει δυνατότητα για προσπέρασμα και στη στροφή 3. Θα δούμε λοιπόν, όλα μπορούν να συμβούν και όλα θα κριθούν από τη φθορά των ελαστικών".

"Είμαστε κοντά στην McLaren"
Από την πλευρά του, ο Γουέμπερ δήλωσε: "Στην τελευταία μου προσπάθεια έχασα λίγο το πίσω μέρος στην έξοδο της στροφής 1. Προσπάθησα να καλύψω το χαμένο χρόνο αλλά ήμουν ήδη τρία δέκατα του δευτερολέπτου πίσω. Ήταν κρίμα γιατί αυτή είναι χρονική απώλεια που δεν μπορείς να καλύψεις στον τελευταίο τομέα της πίστας. Εκκινώ λοιπόν από την 4η θέση. Δυστυχώς ο Μπάτον με πέρασε στο τέλος, πράγμα που με τοποθέτησε στην αριστερή πλευρά του grid. Θα δούμε πως θα εξελιχθεί ο αγώνας. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα γίνει με τα ελαστικά, αφού είδαμε διαφορετικές στρατηγικές στις κατατακτήριες. Είμαστε πιο κοντά στις McLaren απ’ ότι περιμέναμε και η μάχη μας ήταν μεγάλη". 

"Για πρώτη φορά από πέρυσι στη Βραζιλία..."
Στους δημοσιογράφους μίλησε και ο διευθυντής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ: "Για πρώτη φορά από πέρυσι στη Βραζιλία, δεν πήραμε την pole position. Ήταν όμως συναρπαστικές κατατακτήριες και ο Φέτελ έκανε εκπληκτικό γύρο τοποθετώντας εαυτόν ανάμεσα στις δύο McLaren και στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Ο Γουέμπερ απέδωσε επίσης καλά, σημειώνοντας τον 4ο καλύτερο χρόνο. Επιλέξαμε διαφορετική στρατηγική σε ότι αφορούσε στα ελαστικά των κατατακτήριων και έχουμε πλέον τρία σετ μαλακής γόμας διαθέσιμα για τον αγώνα, πράγμα που θα πρέπει να μας βοηθήσει. Θα είναι ένας συναρπαστικός αγώνας, με τη στρατηγική να τον επηρεάζει σημαντικά, όπως άλλωστε και τα pit stop. Ελπίζω να μπορέσουμε να ανταγωνιστούμε τις McLaren".
www.sportdog.gr
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...