Δευτέρα, 29 Αυγούστου 2011

Lewis Hamilton :Αναλαμβάνει την ευθύνη για το ατύχημα

Ο Lewis Hamilton στο Grand Prix του Σπα διέλυσε το μονοθέσιο του μετά από επαφή που είχε με τον Kobayashi ...
Ο οδηγός της McLaren μετά το τέλος του αγώνα παρακολούθησε σε video το επίμαχο σημείο και ανέλαβε 100% την ευθύνη του ατυχήματος γιατί δεν είχε δώσει καθόλου χώρο στον έτερο πιλότο της F1...


Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 28 Αυγούστου 2011

F1: Θριαμβευτής στο Σπα του Βελγίου ο Σεμπαστιάν Φέτελ

Vettel hockenheimImage via Wikipedia Την έβδομη νίκη του στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 πανηγύρισε ο Σεμπαστιάν Φέτελ, στο δωδέκατο γκραν πρι της σεζόν στην πίστα Σπα του Βελγίου.

Το ένα – δύο έκανε η Red Bull, με τον Γουέμπερ να βλέπει την καρό σημαία δεύτερος.

Εντυπωσιακός ήταν και ο Μπάτον, ο οποίος παρόλο που εκκίνησε από τη 13η θέση, ανέβηκε στο 3ο σκαλί του βάθρου.

Μεγάλος άτυχος ήταν ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος είχε ατύχημα με τον Κομπαγιάσι, και κατέληξε πάνω στον τοίχο, βάζοντας νωρίς τέλος στον αγώνα του.


Αναλυτικά η κατάταξη:

1.Φέτελ, Red Bull, 1:26:44.893

2. Γουέμπερ, Red Bull,+3.741
3. Μπάτον, McLaren +9.669
4. Αλόνσο, Ferrari, +13.022
5. Σουμάχερ, Mercedes, +47.464
6. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +48.674
7. Σούτιλ, Force India, +59.713
8. Μάσα, Ferrari, +1:06.076
9. Πετρόφ, Renault, +1:11.917
10. Μαλδονάτο, Williams, 1:17.615
11. Ντι Ρέστα, Force India, 1:23.994
12. Κομπαγιάσι, Sauber, 1:31.976
13. Σένα, Renault, +1:32.985
14. Τρούλι, Lotus, +1 γύρος
15. Κοβαλάινεν, Lotus, +1 γύρος
16. Μπαρικέλο, Williams, +1 γύρος
17. Ντ' Aμπρόσιο, Virgin, +1 γύρος
18. Γκλοκ, Virgin, +1 γύρος
19. Λιούτσι, HRT, +1 γύρος


Πηγή: sport-fm.gr
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 27 Αυγούστου 2011

Ο Φέτελ στην pole position

Sebastian Vettel at the 2009 Australian Grand ...Image via Wikipedia
Formula One 2009 Rd.15 Japanese GP: Sebastian ...Image via WikipediaO Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε την pole position στην πίστα Σπα στο grand Prix της Formula 1 του Βελγίου, κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο.

Ο Γερμανός πιλότος έμεινε πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον στα δύο πρώτα σκέλη των δοκιμαστικών, στο τέλος όμως βελτίωσε την απόδοσή του και έφτασε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Έτσι, στη δεύτερη θέση θα βρίσκεται ο Λιούις Χάμιλτον, ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει ο Μαρκ Γουέμπερ. Ο Φελίπε Μάσα έκανε τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές του βελγικού grand prix.

Ωστόσο, ο Μίκαελ Σουμάχερ ήταν άτυχος, καθώς στις αρχές της περιόδου των δοκιμών είχε έξοδο καταστρέφοντας το μονοθέσιο της Mercedes και θα εκκινήσει τελευταίος.

Η σειρά εκκίνησης:

1. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull Renault
2. Λιούις Χάμιλτον McLaren Mercedes
3. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull Renault
4. Φελίπε Μάσα Ferrari
5. Νίκο Ρόσμπεργκ Mercedes
6. Χάιμε Αλγκερσουάρι Toro Rosso Ferrari
7. Μπρούνο Σένα Renault
8. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari
9. Σέρχιο Πέρες Sauber Ferrari
10. Βιτάλι Πετρόφ Renault
11. Σεμπαστιάν Μπουεμί Toro Rosso Ferrari
12. Καμούι Κομπαγιάσι Sauber Ferrari
13. Ρούμπενς Μπαρικέλο Williams Cosworth
14. Άντριαν Σούτιλ Force India Mercedes
15. Πάστορ Μαλδονάδο Williams Cosworth
17. Χέικι Κοβαλάινεν Lotus Renault
18. Πολ ντι Ρέστα Force India Mercedes
19. Γιάρνο Τρούλι Lotus Renault
20. Τίμο Γκλοκ Virgin Cosworth
21. Ζερόμ Ντ' Αμπρόσιο Virgin Cosworth
22. Βιταντόνιο Λιούτσι HRT Cosworth
23. Ντάνιελ Ρικιάρντο HRT Cosworth
24. Μίκαελ Σουμάχερ Mercedes
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 26 Αυγούστου 2011

Μια F1 στο… χώμα!


H… τρέλα μιας hi tech ομάδας δεν πάει στα βουνά αλλά στο χώμα…

Η Red Bull έκανε αυτό που είχε υποσχεθεί. 

Πήγε στο Austin με τα αυτοκίνητα F1 της και έκανε μερικούς γύρους στην πόλη του Τέξας.
Στο event υπήρχαν μερικές βόλτες στην πόλη αλλά και τα άλογα του μονοθεσίου στο χώμα σε ένα good ol’ Texas ράντζο!


gadgetfreak.gr

Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2011

Formula 1 Κυριακή 28 Αυγούστου Grand Prix Βελγίου στον ALPHA

Michael Schumacher at a press conference at th...Image via WikipediaΤο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 επιστρέφει από την καλοκαιρινή του ανάπαυλα με τον δωδέκατο αγώνα της χρονιάς, το Βελγικό GP, που θα διεξαχθεί στην πίστα του Σπα.

Ο Μίχαελ Σουμάχερ αποκαλεί τη συγκεκριμένη πίστα «living room». Ο Γερμανός πρωταθλητής γιορτάζει σε αυτόν τον αγώνα 20 χρόνια στην F1, καθώς στην ίδια πίστα το 1991 έκανε το ντεμπούτο του οδηγώντας για λογαριασμό της Jordan. Από τότε έως σήμερα ο 42χρονος Σουμάχερ έχει κατακτήσει επτά παγκόσμιους τίτλους, σημειώνοντας 91 νίκες και 68 pole position.

Σε μια σπάνια συνέντευξή του που θα μεταδοθεί από τον Alpha λίγο πριν την εκκίνηση του αγώνα, ο Σουμάχερ εξηγεί γιατί θεωρεί την πίστα του Σπα «σαλόνι του σπιτιού του», πώς νιώθει όταν τον προσπερνάει ο Νίκο Ρόσμπεργκ, ξεκαθαρίζει γιατί επέστρεψε καθώς και αν θα συνεχίσει να αγωνίζεται το 2012.

Αυτή την Κυριακή έχει F1 στον Alpha. Μην τη χάσετε!

F1 Countdown: 14:00
Εκκίνηση αγώνα: 15:00
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 20 Αυγούστου 2011

2 BINTEO: Οι Γάλλοι κυρίαρχοι στο Ράλλυ Γερμανίας

Jari-Matti Latvala, winner of the Neste Oil Ra...Image via Wikipedia Όπως ήταν αναμενόμενο, τα πληρώματα της Citroen κυριάρχησαν κατά την πρώτη ημέρα του 10ου γύρου του Παγκοσμίου 

Πρωταθλήματος Ράλλυ, με τους Sebastien Loeb-Daniel Elena να ολοκληρώνουν την ημέρα εμπρός από τους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia.

Η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Γερμανίας, είχε ως κύριο συστατικό τον άστατο καιρό, που ειδικά στο πρώτο σκέλος των ειδικών διαδρομών, προβλημάτισε πολύ τους ανθρώπους των ομάδων. Στην πρώτη ειδική διαδρομή, τα 4 εργοστασιακά πληρώματα βρέθηκαν πολύ κοντά, με τους Jari Matti Latvala-Miika Anttila (φωτό) να πετυχαίνουν τον ταχύτερο χρόνο με το Ford Fiesta WRC, τη στιγμή που η διαφορά του από τους τέταρτους Mikko Hirvonen-Jarmo Lehtinen ήταν μόλις 2,4 δλ., με τα Citroen DS3 WRC των Ogier-Ingrassia και Loeb-Elena να βρίσκονται ανάμεσα. Όμως, η επόμενη ειδική διαδρομή αποδείχθηκε καθοριστική, αφού η βροχή άλλαξε τα δεδομένα. Τα πληρώματα της Ford μπήκαν στη διαδρομή με τα σκληρά ελαστικά της Michelin, που ήταν κατάλληλα για στεγνό οδόστρωμα, με αποτέλεσμα να πληρώματα της Citroen να πάρουν διαφορά μεγαλύτερη των 30 δλ. Βέβαια, αυτό δεν έγινε έτσι απλά.

Τα Citroen έφυγαν από το σέρβις με μαλακά ελαστικά, κάτι που φαινόταν αρχικά λάθος, ειδικά μετά τους χρόνους της πρώτης ειδικής διαδρομής. Όμως πριν τη διαδρομή, τα πληρώματα της Citroen τοποθέτησαν στα αριστερά ελαστικά σκληρό περίβλημα, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να χάνει σε πρόσφυση στη στεγνή ειδική διαδρομή και να κερδίσει πάρα πολύ στη βρεγμένη.

Στη συνέχεια, ο αγώνας μετατράπηκε ξανά σε υπόθεση των δυο γαλλικών πληρωμάτων, με τους Loeb-Elena να περνούν στην κορυφή στην 3η ε.δ. και να μένουν εκεί ως το τέλος της ημέρας, έχοντας σημειώσει 3 ταχύτερους χρόνους. Έτσι, στο τέλος της ημέρας, η διαφορά των Πρωταθλητών, από τους Ogier-Ingrassia βρίσκεται στα 7,4 δλ. Αναμφίβολα, πρόκειται για μια εξέλιξη δεν ήταν ιδιαίτερα αναμενόμενη, αφού ο Loeb γνωρίζει εξαιρετικά τον αγώνα και σίγουρα θέλει να σημειώσει ακόμη μια νίκη, μετά και την ανανέωση του συμβολαίου του με τη Citroen για τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμη. Από την άλλη, ο Ogier οδήγησε εξαιρετικά σήμερα και πίεσε τον Πρωταθλητή και σίγουρα, η συνέχεια αναμένεται με ενδιαφέρον.

Στο στρατόπεδο της Ford, η κατάσταση είναι εντελώς διαφορετική. Οι Mikko Hirvonen-Jarmo Lehtinen μπορεί να βρίσκονται στην 3η θέση, όμως τα μηχανικά προβλήματα αλλά και τα λάθη δεν έλειψαν για ακόμη μια φορά. Πιο συγκεκριμένα, πέραν της λανθασμένης επιλογής ελαστικών της 2ης ε.δ., κάτι που παραδέχθηκε και ο Malcolm Wilson, οι Hirvonen και Latvala αντιμετώπισαν προβλήματα. Οι Hirvonen-Lehtinen είχαν μια μικρή έξοδο στην 3η ε.δ., με αποτέλεσμα να χτυπήσουν σε έναν τοίχο και να προκαλέσουν ζημιά στην ανάρτηση του Ford Fiesta WRC, τη στιγμή που οι Latvala-Anttila είχαν αρχικά κλατάρισμα και μετέπειτα πρόβλημα με τον κινητήρα, ο οποίος είχε μείνει με 3 κυλίνδρους. Με αυτό τον τρόπο τα πληρώματα της Ford ολοκλήρωσαν την ημέρα στην 3η και 14η θέση της κατάταξης, αποτέλεσμα που δεν ικανοποιεί κανέναν από τους δυο, που διαρκώς παραπονιούνται για τα προβλήματα, ιδιαίτερα ο Latvala, καθώς στη δική του περίπτωση δεν είναι γνωστή και η πηγή του προβλήματος στον κινητήρα.

Διαφορετικά είναι τα συναισθήματα στην ομάδα της Mini, στην πρώτη εμφάνιση του Mini JCW WRC στην άσφαλτο. Ιδιαίτερα στο πρώτο σκέλος, τα αυτοκίνητα της ομάδας ήταν πολύ ανταγωνιστικά, με αποτέλεσμα οι Dani Sordo-Carlos Del Barrio και Kris Meeke-Paul Nagle να ολοκληρώσουν την ημέρα στην 4η και 5η θέση της γενικής κατάταξης, εμπρός από τους Petter Solberg-Chris Patterson, οι οποίοι δυσκολεύτηκαν πολύ να βρουν το ρυθμό με τo ιδιωτικής υποστήριξης Citroen DS3 WRC. Πάντως, ο Νορβηγός δηλώνει διαρκώς πως κάνει ότι καλύτερο μπορεί και εμφανίστηκε ευχαριστημένος, που είναι ο πρώτος ιδιώτης του αγώνα. Ακριβώς πίσω από τον Πρωταθλητή του 2003 βρίσκεται ο αδελφός του Henning, σε μια από τις καλύτερές του εμφανίσεις στην άσφαλτο, έχοντας παραπλεύρως την Ilka Minor. Ο Νορβηγός είχε μάχη με τον Kimi Raikkonen, που επίσης κάνει καλούς χρόνους, αλλά στην τελευταία ειδική διαδρομή είχε μια έξοδο που προκάλεσε ζημιά στις πόρτες του Citroen DS3 που μοιράζεται με τον Kaj Lindstrom. Τη δεκάδα, συμπληρώνουν οι Dennis Kuipers-Frederic Miclotte με Ford Fiesta WRC και Armindo Araujo-Miguel Ramalho με Mini JCW WRC. Σημειώστε, πως οι Mads Ostberg-Jonas Andersson είχαν τη στιγμή τους και έχασαν πολύ χρόνο, προκαλώντας πρόβλημα στην ανάρτηση του Ford Fiesta WRC.

Μάχη είχαμε και στο SWRC, με τους Ott Tanak-Kuldar Sikk να ολοκληρώνουν την ημέρα στην κορυφή, με το Ford Fiesta S2000. Ο ταλαντούχος Εσθονός, πέτυχε τον 6ο χρόνο γενικής(!) στη 2η ε.δ. υπό βροχή, όμως στη στεγνή άσφαλτο υπολειπόταν σε ταχύτητα έναντι του Juho Hanninen, που προηγούνταν με το Mikko Markkula και το Skoda Fabia S2000. Όμως, στην τελευταία ειδική διαδρομή οι Φινλανδοί έκαναν ένα σπάνιο για αυτούς λάθος, με αποτέλεσμα να χάσουν τον πίσω δεξί τροχό και να παραμένει άγνωστο αν θα καταφέρουν να φτάσουν στο service park με 3 τροχούς, αν και η βούληση του Hanninen ήταν να το προσπαθήσει. Σημειώστε, πως την ίδια ζημιά είχαν και οι ομόσταβλοι των Φινλανδών Hermann Gassner Jr.-Katharina Wustenhagen με το έτερο Fabia, ενώ από έξοδο εγκατέλειψαν οι Martin Prokop-Jan Tomanek και Bernardo Sousa-Paulo Babo, αμφότεροι με Ford Fiesta S2000.

Η δεύτερη ημέρα του αγώνα, αποτελείται από 8 ειδικές διαδρομές και είναι η μεγαλύτερη του ράλλυ, με το συνολικό της μήκος να φτάνει τα 150,14 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Η μάχη αναμένεται μεγάλη, με τον καιρό να παίζει καθοριστικό ρόλο.




Πηγή: 4troxoi.gr
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 10 Αυγούστου 2011

Μια ζωή στο ρίσκο...

Lewis Hamilton at 2008 Singpaore Grand PrixImage via WikipediaΟ λόγος για τον Lewis Hamilton, τον κατά γενική ομολογία πιο εντυπωσιακό πιλότο της γενιάς του, αλλά και του Πρωταθλήματος συνολικά.

Δεν είναι λίγες οι φορές που ο Βρετανός λειτουργεί περισσότερο με τον παρορμητισμό και τον ενθουσιασμό του, παρά με το μυαλό του, με αποτέλεσμα να κάνει λάθη που κοστίζουν.

«Έτσι είναι. Ρισκάρω πολύ. Πάντα. Α' όταν ήμουν παιδί και οδηγούσα ποδήλατο. Αργότερα στα καρτ και τώρα στην Formula 1. Έχω την τάση να γίνομαι ακραίος», είπε ο 26χρονος πιλότος της McLaren στην γερμανική εφημερία, Bild am Sonntag.

Lewis Hamilton testing for McLaren at Jerez, 1...Image via Wikipedia«Το πρώτο μου καρτ δεν ήταν από δεύτερο χέρι, αλλά από... 5ο! Εντελώς ρημάδι. Ο πατέρας μου το επισκεύασε και το έβαψε με μπογιά που πήρε στις εκπτώσεις. Στον αγώνα, διέλυσα τον ανταγωνισμό παρότι τα άλλα παιδιά έτρεχαν με καινούργια καρτ. Από παιδί έμαθα να δίνω κάθε φορά τον καλύτερό μου εαυτό. 

Πρέπει να μάθω να μετατρέπω την αναστάτωση σε ενέργεια. Κατέκτησα ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αλλά είμαι πεινασμένος και για άλλους τίτλους - ίσως πιο πεινασμένος από οποιονδήποτε άλλο πιλότο της Formula 1. 

Ο Sebastian (Vettel) δεν έχει πιο αποφασισμένο αντίπαλο από μένα στο φετινό Πρωτάθλημα», πρόσθεσε Βρετανός.

Enhanced by Zemanta

Domenicali: «Μας βάζω 6+»

Ferrari Formula One team Sporting Director Ste...Image via WikipediaΟ Stefano Domenicali κλήθηκε από τους δημοσιογράφους να βαθμολογήσει την Ferrari για την έως τώρα πορεία της στο Πρωτάθλημα.

«Αν έπρεπε να βαθμολογήσω την έως τώρα πορεία μας στο φετινό Πρωτάθλημα θα μας έβαζα ένα 6+. Αυτός είναι ο βαθμός που αξίζουμε και που αντικατοπτρίζει το άσχημο ξεκίνημα στη σεζόν και την πολύ καλή αντίδραση που είχαμε στους τελευταίους αγώνες. Περιμένω ότι θα συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο και στους εναπομείναντες αγώνες», είπε ο Ιταλός και πρόσθεσε: «Στόχος μας είναι να νικήσουμε όσους περισσότερους αγώνες γίνεται και να έχουμε ένα πολύ ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Ας μην ξεχνάμε ότι πέρσι που παλέψαμε για τον τίτλο μέχρι τον τελευταίο αγώνα υστερούσαμε σημαντικά σε απόδοση σε σχέση με την Red Bull. Θέλουμε να κλείσουμε τη διαφορά, η οποία έχει μειωθεί σημαντικά για να μην πω ότι στους τελευταίους αγώνες έχει εκμηδενιστεί».

Fernando Alonso driving for McLaren at the 200...Image via WikipediaΗ ιταλική ομάδα δεν ξεκίνησε καθόλου καλά το Πρωτάθλημα αλλά στη συνέχεια κατάφερε με σκληρή δουλειά και χάρη στο πείσμα του Fernando Alonso να βελτιώσει σημαντικά το επίπεδο ανταγωνιστικότητας του μονοθεσίου της με αποτέλεσμα να διεκδικεί σε σταθερή βάση θέσεις στο βάθρο και νίκες.
Enhanced by Zemanta

Κάποιοι κάνουν drift όπου βρουν...!

Δείτε στο βίντεο τι μπορεί να κάνει μια cobra μέσα σε ένα διαμέρισμα...

Σάββατο, 6 Αυγούστου 2011

Το σκέφτεται να σταματήσει ο Michael Schumacher

Michael Schumacher at a press conference at th...Image via WikipediaΟ Γερμανός πιλότος της Formula 1, Michael Schumacher, μιλώντας στην ιταλική εφημερίδα "Corriere Dello Sport", δήλωσε πως σκέφτεται να μην ενεργοποιήσει την επιλογή του ενός επιπλέον χρόνου στο συμβόλαιό του με την Mercedes.

"Ήρθα στη Mercedes για μία συγκεκριμένη δουλειά: Όχι για να κερδίζω με οποιοδήποτε κόστος αλλά για να την αναμορφώσω και να τη διατηρήσω" δήλωσε ο 42χρονος πλέον Michael Schumacher.

"Δουλεύουμε πολύ σκληρά, το αυτοκίνητο είναι στον δεύτερο χρόνο του και πρέπει να βελτιωθεί σε πολλούς τομείς, όμως η ομάδα θα αναπτυχθεί. Δέχομαι πως σε κάποια θέματα, που καθυστερεί η πρόοδος φταίω και εγώ. Η αλήθεια είναι πως δεν πιέζω πολύ τον εαυτό μου. Χρησιμοποιώ την πείρα μου ώστε να συγκεντρώνομαι όταν το κρίνω απαραίτητο, όμως δεν ξέρω αν αυτή η νοοτροπία είναι η σωστή για την ομάδα αυτή τη στιγμή" συμπλήρωσε ο Γερμανός πιλότος.

Για το αν θα αποσυρθεί στο τέλος της σεζόν ή θα συνεχίσει το 2012, δήλωσε: "Σύντομα θα αξιολογήσω αν πρέπει να συνεχίσω ή αν πρέπει να σταματήσω τους αγώνες".
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 5 Αυγούστου 2011

ΒΙΝΤΕΟ: Η σέξι Νικόλ της F1 έγινε μούσκεμα!

Nicole Scherzinger at the Tacoma Dome in Washi...Image via Wikipedia Η ακαταμάχητη Νικόλ Σέρζινγκερ, γίνεται... μούσκεμα στο νεο της βίντεο κλίπ και αποδεικνύει γιατί ο Λούις Χάμιλτον, ο πιλότος της F1 έχει πραγματικά γούστο και στις γυναίκες και στα αυτοκίνητα.

Ντυμένη στα μαύρα δείχνει οτι οι ατελείωτες ώρες γυμναστικής έχουν αποδώσει καρπούς αφού την ευλυγισία της θα την ζήλευαν πολλές...


Είναι ότι πιο καυτό κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην ξένη μουσική βιομηχανία. Η Χαβανέζα lead singer των Pussycat Dolls, Νικόλ Σέρζινγκερ.
ΜΑΘΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΟΛ, ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΦΩΤΟ ΕΔΩ

Τετάρτη, 3 Αυγούστου 2011

Τζένσον Μπάτον: «Τους βάλαμε σε πίεση»

Formula One 2010 Rd.3 Malaysian GP: Jenson But...Image via WikipediaΟι δύο σερί νίκες της McLaren σε Νίρμπουργκρινγκ και Ουγγαρόρινγκ σίγουρα έβαλαν δύσκολα στις Red Bull, των οποίων η κυριαρχία έμοιαζε ακλόνητη. Μάλιστα, ο Τζένσον Μπάτον πιστεύει ότι οι συγκεκριμένες επιτυχίες της ομάδας του θα βάλουν σε πίεση τους Ταύρους, αναφορικά με τις βλέψεις τους για το back to back.

«Η Red Bull πρέπει πραγματικά να ανησυχεί γιατί πιστεύω ότι την έχουμε σχεδόν φτάσει στον αγώνα και τις κατατακτήριες δοκιμές. Είμαι ευγνώμων προς την ομάδα, καθώς έχει κάνει καταπληκτική δουλειά σε όλους τους τομείς στους τελευταίους αγώνες. Αυτή η νίκη ήταν ο καλύτερος τρόπος για να πάμε στην καλοκαιρινή διακοπή», τόνισε ο 31χρονος πιλότος που στην Ουγγαρία ανέβηκε φέτος για δεύτερη φορά στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Και συνέχισε, αναφερόμενος στις δικές του ελπίδες να διεκδικήσει τον τίτλο: «Εχουμε κερδίσει τις τρεις από τις τελευταίες πέντε κούρσες, οπότε τα πράγματα δείχνουν καλά για μας. Είναι κρίμα που εγκατέλειψα στις δύο προηγούμενες κούρσες (σε Σίλβερστοουν και Νίρμπουργκρινγκ) και αυτό πιθανότατα κατέστρεψε το πρωτάθλημά μου. Είμαι πολύ πίσω από τον Σεμπ, οπότε πρέπει να τον κερδίσω σε όλους τους αγώνες ως το τέλος και αυτό ακριβώς σκοπεύω να κάνω».

Η επιτυχία του Μπάτον στην Ουγγαρία άφησε την Red Bull με μόλις μία νίκη στους τελευταίους πέντε αγώνες, την οποία «χάρισε» ο Σεμπάστιαν Φέτελ (ποιος άλλος;) στη Βαλένθια. Ο ίδιος ο Μπάτον απέχει 100 βαθμούς από τον Γερμανό παγκόσμιο πρωταθλητή, ωστόσο όπως φάνηκε ακόμη ελπίζει σε ανατροπή.
Enhanced by Zemanta

Formula1: Άνοιξε η όρεξη των αμερικανών

Cars wind through the infield section of the I...Image via WikipediaΗ επιστροφή των Ηνωμένων Πολιτειών στη Formula 1 από του χρόνου έχει ανοίξει την όρεξη στους Αμερικανούς. Μετά το Γκραν Πρι του Οστιν στο Τέξας, πλάνα για διεξαγωγή αγώνα καταστρώνουν και στο Νιού Τζέρσεϊ, που ευελπιστούν ότι θα είναι η νέα προσθήκη από το 2013.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει η εφημερίδα «Wall Street Journal», οι τοπικοί φορείς βρίσκονται σε επαφή με ιδιώτες επενδυτές για να καταστρώσουν ένα πρότζεκτ, στο οποίο προβλέπεται η κατασκευή μιας πίστας μέσα στους δρόμους της πόλης, που θα έχει ως φόντο τους ουρανοξύστες της Νέας Υόρκης. Όχι κι άσχημο σας ιδέα…

Όμως, σαν κλασικοί Αμερικανοί δεν μπορούσαν να μην κάνουν το σχέδιό τους να φαντάζει ως κάτι… ηρωικό. «Σε αυτούς τους αβέβαιους οικονομικά καιρούς, όπου κάθε άμεσο και έμμεσο έσοδο είναι ζωτικής σημασίας, η δική μας κούρσα F1 θα μπορούσε να είναι μια πολύ θετική ώθηση για τους πολίτες μας», αναφέρει η κοινή ανακοίνωση που εξέδωσαν οι δήμαρχοι των περιφερειών Γουιχόκεν και Γουέστ Νιου Γιορκ του Νιου Τζέρσεϊ.

Η οποία συνεχίζει αναφέροντας: «Θα πρέπει, ωστόσο, να διασφαλίσουμε ότι τα οικονομικά οφέλη από το προνόμιο της διοργάνωσης του αγώνα στις πόλεις μας διανέμονται δίκαια και χωρίς να χρησιμοποιούνται χρήματα των φορολογουμένων. Το επενδυτικό γκρουπ μάς έχει ήδη πει ότι οι πόλεις μας θα λαμβάνουν αρκετά σημαντική αποζημίωση κάθε χρόνο».

Η συγκεκριμένη ιδέα δεν είναι καινούρια. Μια ανάλογη πρόταση είχε πέσει στο… τραπέζι των συζητήσεων, πριν οριστικοποιηθούν τα πλάνα για τη φιλοξενία του αμερικανικού Γκραν Πρι στο Οστιν. Φυσικά, για να γίνουν τα σχέδια πραγματικότητα, χρειάζεται πρώτα να πάρουν την έγκριση του Μπέρνι Εκλεστοουν, ο οποίος φέρεται να είναι «ζεστός» στο ενδεχόμενο της πραγματοποίησης μιας κούρσας F1 στην ευρύτερη περιοχή της Νέας Υόρκης.
Enhanced by Zemanta

Finland Rally 2011 Highlights


Το Ράλλυ Φινλανδίας έφερε τον Loeb ένα βήμα πιο κοντά στην κατάκτηση του όγδοου συνεχόμενου τίτλου του.
Έχοντας από την αρχή προβάδισμα, έλεγχε τους αντιπάλους του, ακόμα και μετά την ποινή των 10΄΄ που δέχτηκε για την αργοπορία του στο κοντρόλ, πετυχαίνοντας έτσι μία εύκολη νίκη. Όμως ο άνθρωπος του αγώνα ήταν ο Hirvonen και αν δεν έχανε 2 λεπτά μετά από έξοδο στην πρώτη ειδική, σίγουρα θα διεκδικούσε τη νίκη. Κέρδισε τις 13 από τις 22 ειδικές του αγώνα και σκαρφάλωσε από την 36η στην 4η θέση της γενικής! Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Latvala που συνέχισε τις πολύ καλές του εμφανίσεις, εκμεταλλευόμενος το κλατάρισμα που είχε την τελευταία ημέρα ο τρίτος ο Ogier.
www.PeriTroxon.gr


Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 1 Αυγούστου 2011

Video: Στις φλόγες το μονοθέσιο του Χάιντφελντ

Σώος και αβλαβής ο Γερμανός
Στις φλόγες τυλίχθηκε το μονοθέσιο του Νικ Χάιντφελντ στον 26ο γύρο του γκραν πρι της Ουγγαρίας.

Το πρόβλημα προέκυψε ενώ ο Γερμανός ήταν στα πιτ. Αμέσως μετά την έξοδό του, άρχισαν να βγαίνουν καπνοί από τις εξατμίσεις και μέσα σε δευτερόλεπτα το μονοθέσιο έπιασε φωτιά...

Ο πιλότος βγήκε αλώβητος, ενώ έσπευσαν αμέσως μέλη του πληρώματος ασφαλείας για να σβήσουν τη φωτιά. Μάλιστα, την ώρα της κατάσβεσης έγινε μια μικρή έκρηξη, χωρίς να προκληθεί τραυματισμός.


enimerwsi.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...