Κυριακή, 31 Ιουλίου 2011

Formula1: Ο Τζένσον Μπάτον θριάμβευσε σε έναν «τρελό» αγώνα

Στην Ουγγαρία συμπλήρωνε 200 Γκραν Πρι στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1. Επρεπε να το γιορτάσει με κάποιον τρόπο. Και ποιος καλύτερος από μια νίκη; Ο Τζένσον Μπάτον θριάμβευσε σε έναν «τρελό» αγώνα στη Βουδαπέστη, με τις μεικτές συνθήκες (βρεγμένο-στεγνό) να βάζουν δύσκολους «γρίφους» στους ανθρώπους των ομάδων.

Τελικά, η ταχύτητα της McLaren, σε συνδυασμό με την τακτική να «θυσιαστεί» ένας από της δύο πιλότους της, έφερε τον 31χρονο πιλότο στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου για 11η φορά στην καριέρα του και δεύτερη για φέτος. Οσες δηλαδή έχει στην τρέχουσα σεζόν και ο ομόσταβλός του, Λιούις Χάμιλτον, του οποίου ο αγώνας καταστράφηκε από την επιλογή της ομάδας του να πάρει ρίσκο και να «φορέσει» στην MP-4 26 του ενδιάμεσα ελαστικά, σε ένα σημείο που η βροχή δεν ήταν τόσο δυνατή.

Αυτό ήρθε «γάντι» στον Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος δεν διακινδύνεψε σε κανένα σημείο του αγώνα. Δεν προσπάθησε να φτάσει τον ρυθμό των McLaren. Εκανε αγώνα αναμονής και δικαιώθηκε, καθώς η δεύτερη θέση του φαντάζει ως νίκη, δεδομένου πως άφησε πίσω τους όλους τους άμεσους διώκτες του στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Ετσι, άνοιξε τους 85 βαθμούς τη διαφορά του από τον δεύτερο της βαθμολογίας, που είναι ο team-mate του, Μαρκ Γουέμπερ.

Ο Φερνάντο Αλόνσο τερμάτισε τρίτος, χωρίς όμως σε κανένα σημείο της κούρσας να δείχνει πως μπορεί να πλασαριστεί κάπου ψηλότερα. Εδωσε μάχες, κρατήθηκε κοντά, αλλά ο ρυθμός των MP4-26 στις μεικτές συνθήκες είναι τέτοιος που κανένα μονοθέσιο δεν μπορεί να «χτυπήσει». Χάρη όμως στην τακτική της McLaren και την ποινή διέλευσης από τα πιτς που δέχτηκε ο Χάμιλτον (επανήλθε στην πίστα με επικίνδυνο τρόπο), κατάφερε να ανέβει στο βάθρο για τέταρτο σερί αγώνα.

Με τα πολλά, ο Χάμιλτον κατάφερε να τερματίσει τέταρτος, παρά το γεγονός πως μετά και την τιμωρία του έπεσε έκτος. Πέρασε αρχικά τον Φελίπε Μάσα και στη συνέχεια τον Μαρκ Γουέμπερ, αλλά με λίγους γύρους να απομένουν πριν την πτώση της καρό σημαίας δεν είχε περιθώρια για κάτι παραπάνω. «Πλήρωσε το μάρμαρο» της κακής επιλογής στα ελαστικά και δεν κατάφερε να βάλει τον εαυτό του σε ακόμη πιο πλεονεκτική θέση για τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος. Κάτι για το οποίο θα είχε ελπίδες, εάν έκανε το back to back.

Στην ίδια μοίρα με τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2008 βρέθηκε και ο Μαρκ Γουέμπερ, με τη Red Bull να αποφασίζει να πάρει και γι’ αυτόν το ίδιο ρίσκο που πήρε στη στρατηγική της η McLaren με τον Χάμιλτον. Η πέμπτη θέση στην Ουγγαρία (σε συνδυασμό και με τα υπόλοιπα αποτελέσματα) τον κρατά ακόμη στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, αλλά σίγουρα συμβιβάζεται με την ιδέα του δεύτερου οδηγού. Οπως και ο Φελίπε Μάσα στη Ferrari, που τερμάτισε έκτος. Τουλάχιστον, πήρε την… παρηγοριά του ταχύτερο γύρου στον αγώνα.

Εναν «αθόρυβο» αγώνα έκανε ο Πολ ντι Ρέστα που τερμάτισε έβδομος. Ομως, ο Βρετανός μπορεί να υπερηφανεύεται ότι -στην πρώτη του σεζόν- πέρασε πρώτος τη γραμμή τερματισμού σε ένα μεγάλο «τρενάκι», αποτελούμενο από τους Σεμπαστιάν Μπουεμί (8ος), Νίκο Ρόσμπεργκ (9ος), Χαϊμέ Αλγκερσουάρι (10ος), Καμούι Κομπαγιάσι (11ος) και Βιτάλι Πετρόφ (12ος). Σίγουρα απογοητευτικό αποτέλεσμα για τον Ιάπωνα, που έμεινε εκτός βαθμών, αλλά και για τον Ρώσο.

Η Renault δείχνει να αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα στα τελευταία Γκραν Πρι. Τόσο σε θέμα ταχύτητας, όσο και σε θέμα αξιοπιστίας. Μάλιστα, ο Νικ Χάιντφελντ είδε για δεύτερη φορά φέτος το μονοθέσιό του να παίρνει φωτιά, με την R31 να εκρήγνυται αμέσως μετά τη γραμμή εξόδου από τα πιτς. Κάτι που έβαλε… δύσκολα και στους κριτές, οι οποίοι τα έμπλεξαν λίγο την ώρα που προσπαθούσαν να απομακρύνουν από την πίστα το κατεστραμμένο αυτοκίνητο.

Αναλυτικά η κατάταξη

1. Μπάτον McLaren-Mercedes 1:43:42.337
2. Φέτελ Red Bull-Renault + 3.588
3. Αλόνσο Ferrari + 19.819
4. Χάμιλτον McLaren-Mercedes + 48.338
5. Γουέμπερ Red Bull-Renault + 49.742
6. Μάσα Ferrari + 1:17.176
7. Ντι Ρέστα Force India-Mercedes + 1 Γύρος
8. Μπουεμί Toro Rosso-Ferrari + 1 Γύρος
9. Ρόσμπεργκ Mercedes + 1 Γύρος
10. Αλγκερσουάρι Toro Rosso-Ferrari + 1 Γύρος
11. Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari + 1 Γύρος
12. Πετρόφ Renault + 1 Γύρος
13. Μπαρικέλο Williams-Cosworth + 2 Γύρους
14. Σούτιλ Force India-Mercedes + 2 Γύρους
15. Πέρεζ Sauber-Ferrari + 2 Γύρους
16. Μαλντονάντο Williams-Cosworth + 2 Γύρους
17. Γκλοκ Virgin-Cosworth + 4 Γύρους
18. Ρικιάρντο HRT-Cosworth + 4 Γύρους
19. Ντ’ Αμπρόζιο Virgin-Cosworth + 5 Γύρους
20. Λιούτσι HRT-Cosworth + 5 Γύρους
Δεν τερμάτισαν
Κοβαλάινεν Lotus-Renault 56
Σουμάχερ Mercedes 27
Χάιντφελντ Renault 24
Τρούλι Lotus-Renault 18
Ταχύτερος Γύρος: Μάσα, 1:23.415

Η βαθμολογία των οδηγών (μετά από 11 αγώνες)

1. Φέτελ 234
2. Γουέμπερ 149
3. Χάμιλτον 146
4. Αλόνσο 145
5. Μπάτον 134
6. Μάσα 70
7. Ρόσμπεργκ 48
8. Χάιντφελντ 34
9. Σουμάχερ 32
10. Πετρόφ 32
11. Κομπαγιάσι 27
12. Σούτιλ 18
13. Μπουεμί 12
14. Αλγκερσουάρι 10
15. Ντι Ρέστα 8
16. Πέρεζ 8
17. Μπαρικέλο 4

Η βαθμολογία των κατασκευαστών (μετά από 11 αγώνες)

1. Red Bull-Renault 383
2. McLaren-Mercedes 280
3. Ferrari 215
4. Mercedes 80
5. Renault 66
6. Sauber-Ferrari 35
7. Force India-Mercedes 26
8. Toro Rosso-Ferrari 22
9. Williams-Cosworth 4
http://www.exedrasports.gr
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 30 Ιουλίου 2011

Sky ο Βρετανός οπαδός…

Ayrton Senna driving for McLaren at the 1988 C...Image via WikipediaΚαι πώς να μην σκάσει, όταν μαθαίνει πως η νέα συμφωνία που υπέγραψε ο Μπέρνι Εκλεστοουν με το «BBC» προβλέπει να μεταδίδονται ζωντανά μόνο τα μισά Γκραν Πρι από το 2012 και μετά. Αντίθετα, όσοι έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης στη δορυφορική πλατφόρμα του «Sky» θα βλέπουν live όλους τους αγώνες.

Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, από του χρόνου και μέχρι το 2018 το «BBC» θα δείχνει απευθείας μόνο τους μισούς αγώνες κάθε σεζόν και εκτεταμμένα στιγμιότυπα από τους υπόλοιπους, σε μαγνητοσκόπηση μάλιστα! Από την πλευρά του το «Sky Sports» θα προσφέρει στους συνδρομητές του το πλήρες «πακέτο» όλων των Γκραν Πρι (ελεύθερες δοκιμές, κατατακτήριες και κούρσα).

Όπως ήταν λογικό, αυτό προκάλεσε την έντονη αντίδραση των βρετανών οπαδών της Formula 1, καθώς αυτή είναι η πρώτη φορά στα χρονικά της τηλεόρασης της χώρας που το κοινό θα πρέπει να πληρώσει για να παρακολουθήσει όλη την αγωνιστική χρονιά. Αυτό που «δυναμιτίζει» περισσότερο την κατάσταση είναι πως το «Sky Sports» αύξησε την ετήσια συνδρομή του από 487 έως 610 αγγλικές λίρες.

Οι ομάδες F1 αναμένεται να ζητήσουν διευκρινήσεις από τον -δεδομένα «φραγκοφονιά»- Εκλεστοουν για τη συγκεκριμένη συμφωνία πριν αντιδράσουν. «Πρέπει να καταλάβουμε ακριβώς πώς θα γίνει», δήλωσε ο επικεφαλής της McLaren και πρόεδρος της FOTA, Μάρτιν Γουίτμαρς.

Να θυμίσουμε πως ο Γουίτμαρς είχε δηλώσει τον προηγούμενο μήνα ότι «είναι σημαντικό για το εμπορικό μοντέλο της Formula 1 η τηλεοπτική κάλυψη να παραμείνει ελεύθερη, ώστε όλοι να έχουν πρόσβαση στο προϊόν και να το καταναλώνει και να το απολαμβάνει μεγάλος αριθμός τηλεθεατών».
Enhanced by Zemanta

Formula 1: Pole position για Φέτελ στην Ουγγαρία

Sebastian Vettel at the 2008 Canadian Grand Prix.Image via WikipediaΤην πρώτη του pole position μετά από δυο Γκραν Πρι και την όγδοη συνολικά τη φετινή σεζόν κέρδισε στην Ουγγαρία ο Σεμπάστιαν Φέτελ.

Ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Red Bull επέστρεψε στα επίσημα δοκιμαστικά του Σαββάτου στις καλές του εμφανίσεις και με εντυπωσιακές χρονομετρήσεις άφησε πίσω του δεύτερο τον Λιούις Χάμιλτον της McLaren.

Ο Βρετανός πιλότος πραγματοποίησε και αυτός πολύ καλή εμφάνιση, αλλά είδε τον Φέτελ να τον ξεπερνάει με 1:19.815 (έναντι 1:19.978) στην τελευταία του προσπάθεια.

Ακολούθησε τρίτος ο έτερος πιλότος της McLaren, Τζένσον Μπάτον, ενώ ο Φελίπε Μάσα κατάφερε να ξεπεράσει στην τέταρτη θέση τον ομόσταβλό του στη Ferrari Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος στον κυριακάτικο αγώνα θα ξεκινήσει πέμπτος.
 
Αναλυτικά η σειρά κατάταξης:
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m 19.815s
2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m 19.978s
3. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m 20.024s
4. Felipe Massa Ferrari-Ferrari 1m 20.350s
5. Fernando Alonso Ferrari-Ferrari 1m 20.365s
6. Mark Webber Red Bull-Renault 1m 20.474s
7. Nico Rosberg Mercedes-Mercedes 1m 21.098s
8. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m 21.445s
9. Michael Schumacher Mercedes-Mercedes 1m 21.907s
10. Sergio Perez Sauber-Ferrari No Time Set
11. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m 22.256s
12. Vitaly Petrov Lotus Renault GP-Renault 1m 22.284s
13. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m 22.435s
14. Nick Heidfeld Lotus Renault GP-Renault 1m 22.470s
15. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m 22.684s
16. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m 22.979s
17. Pastor Maldonado Williams-Cosworth No time set
18. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m 24.070s*
19. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m 24.362s
20. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m 24.534s
21. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m 26.294s
22. Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m 26.323s
23. Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 1m 26.479s
24. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m 26.510s
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2011

Alpha: Formula 1 την Κυριακή το Grand Prix Ουγγαρίας

Hugaroring, BudapestImage via WikipediaΤο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 συνεχίζει με τον ενδέκατο αγώνα της χρονιάς, το Ουγγαρέζικο GP, που θα διεξαχθεί στην πίστα του Hungaroring.

Με τέσσερις διαφορετικούς νικητές στους τελευταίους αγώνες, η μια ανατροπή διαδέχεται την άλλη και το μόνο βέβαιο είναι ότι ο αγώνας στο Hungaroring θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Λίγο πριν την εκκίνηση του αγώνα δείτε μια αποκλειστική συνέντευξη του νικητή στη Γερμανία, Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος θεωρεί φαβορί τη Ferrari στο Hungaroring. Αναμένεται να δούμε αν θα δικαιωθεί.

Οι Σταυρούλα Σκλαβούνου, Νίκος Κατσαρός και Πάνος Σεϊτανίδης πλαισιώνουν τον Τάκη Πουρναράκη στην παρουσίαση και τον σχολιασμό του αγώνα.

Αυτή την Κυριακή έχει F1 στον Alpha. Μην τη χάσετε!

F1 Countdown: 14:00 Εκκίνηση αγώνα: 15:00
Enhanced by Zemanta

Η Λ.Α. Νάουσας 3 Κύπελλα (πάλι!!!!) στο Rally Sprint Ξάνθης!

Η Λ.Α. Νάουσας παρούσα σε ακόμη ένα αγώνα Rally Sprint, που αυτή τη φορά έλαβε χώρα στην όμορφη Ξάνθη και διοργανώθηκε από... την τοπική Αυτοκινητιστική Λέσχη, συμμετέχοντας με 5 πληρώματα!!!!

Συνεχίστηκε το σερί των πολύ καλών αποτελεσμάτων της Λ.Α. Νάουσας και στο Rally Sprint Ξάνθης με 3 Κύπελλα και πάλι!!!!

Στην κατηγορία έως 1400 κυβικά στην 2η θέση τερμάτισε το πλήρωμα Μάστορας - Μάστορας με Peugeot 106 Rallye το οποίο επέστρεψε στα καλά αποτελέσματα μετά από την εγκατάλειψη που είχε στο προηγούμενο αγώνα της Κοζάνης.

Στην κατηγορία έως 1600 κυβικά η Λ.Α. Νάουσας ήταν κυριολεκτικά μια κατηγορία μόνη της καθώς εξελήχθηκε σε εσωτερική μάχη των πληρωμάτων της Λ.Α. Νάουσας και στην 1η θέση τερμάτισε το πλήρωμα Γιάννος - Ράλλης με Honda Civic VTI και στην 2η θέση οι Αναγνωστάκης - Χάψας με Suzuki Swift GTi.

Στη μεγάλη κατηγορία 2000 και άνω οι Μπατσάρας - Μπατσάρα με Mitsubishi Lancer evo 8 εγκατάλειψαν από μηχανική βλάβη σταματώντας το σερί νικών και καλών αποτελεσμάτων.

Συγχαρητήρια σε όλα τα πληρώματα και μέλη μας για τις επιτυχίες τους καθώς επίσης και στην Αυτοκινιτιστική Λέσχη Ξάνθης για την άψογη διοργάνωση.
Enhanced by Zemanta

FIA: έτοιμοι οι κανονισμοί του 2014 για την F1

Από του 2014 οι F1 fans θα δούνε λοιπόν μετά τις διαβουλεύσεις για χρήση ατμοσφαιρικών V8 ή τουρμπισμένων 4κύλινδρων να χρησιμοποιούνται V6 στα 1.6 λίτρα με τούρμπο.
Είναι η συνεχιζόμενη προσπάθεια της FIA να κάνει πιο «πράσινο» το σπορ και να προχωρήσει τους κανονισμούς παραπέρα και για λόγους θεάματος…

Απίστευτο!

Το μεγαλύτερο σοκ είναι πως τα αυτοκίνητα θα πρέπει να λειτουργού με ηλεκτρική ισχύ (!) όσο θα κινούνται στο pit lane. Ο κινητήρας και τα συστήματα καυσίμου θα απενεργοποιούνται.

Αυτό έχει πολλές συνιστώσες και κυρίως τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας πρέπει πλέον να μπορούν να αποδώσουν μέχρι και 120kW.

‘Έτσι εκτός από το μηχανικό σήμερα KERS – ή τον διάδοχο του, θα πρέπει να επιτρέπεται να υπάρχει και ανάκτηση της θερμότητας από τις εξατμίσεις ενώ τα αυτοκίνητα θα φέρουν ακόμη και τα δικά τους συστήματα εκκίνησης που θα ελέγχει ο οδηγός και θα πρέπει να τα ενεργοποιεί μόλις βγει από το pit lane.

Αλλαγές…

Το πλάτος της μπροστινής πτέρυγας θα μειωθεί 1,650χιλιοστά ενώ η κατασκευή των μπροστά και πίσω πτερύγων είναι πιο αυστηρή στην κατασκευή και κυρίως για να μειωθούν οι συγκρούσεις.

Το μίνιμουμ βάρος του μονοθεσίου αυξάνεται κατά 20 κιλά ενώ οι υποχρεωτικές οκτώ ταχύτητες στο σασμάν θα πρέπει να δηλώνονται και να μην αλλάζουν από την αρχή της σεζόν – αν και μόνο το 2014 οι ομάδες θα μπορούν να κάνουν αλλαγή μια φορά.

Ανησυχίες…

Φυσικά πολλές όπως από τους διαχειριστές των πιστών αφού στις 15.000 στρ/λεπτό μάξιμουμ και με το turbo θα μειωθεί ο θόρυβος (!) ένα… αγαπημένο στοιχείο του motor racing..

Από την άλλη η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας και το σταμάτημα/ξεκίνημα από τον οδηγό, δικαιολογεί πως η F1 δίνει τεχνολογία που περνά στα δικά μας αυτοκίνητα.
gadgetfreak.gr
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 26 Ιουλίου 2011

Διεθνής διάκριση για την ομάδα Φόρμουλα 1 του ΑΠΘ

Την υψηλότερη θέση στην ιστορία των συμμετοχών της στον διεθνή διαγωνισμό Formula Student, κατέκτησε η ομάδα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ART, με το μονοθέσιο αγωνιστικό της όχημα, που διαγωνίστηκε στη διεθνή πίστα Formula 1, στο Σίλβερστοουν της Βρετανίας, ανάμεσα σε 91 ομάδες ξένων πανεπιστημίων.
 
Η ART (Aristotle Racing Team) μπήκε στην πρώτη δεκάδα, κατακτώντας την 8η θέση στη γενική κατάταξη, αφού συγκέντρωσε 556 πόντους από τα επιμέρους αγωνίσματα. Στη θέση αυτή εκτοξεύτηκε, κερδίζοντας την πρωτιά στο αγώνισμα της επιτάχυνσης, που ανήκει στην κατηγορία των δυναμικών αγωνισμάτων, αφήνοντας πίσω ομάδες που είχαν την υποστήριξη μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών. Εξάλλου, συνηγόρησαν οι καλές της εμφανίσεις στο σπριντ κατάταξης και στον αγώνα αντοχής, καθώς και η εμφάνισή της στα στατικά αγωνίσματα για τον σχεδιασμό, την κοστολόγηση και την εμπορική παρουσίαση.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Ανανεώνει ο Γουέμπερ

Ο Μαρκ Γουέμπερ αναμένεται να ανανεώσει το συμβόλαιό του με τη Red Bull για έναν ακόμα χρόνο μέσα στις επόμενες μέρες, καθώς ο Κρίστιαν Χόρνερ επιθυμεί την παραμονή του στην ομάδα.

Μπορεί μετά το Γκραν Πρι της Μεγάλης Βρετανίας να δημιουργήθηκε ένα χάσμα μεταξύ της Red Bull και του Μαρκ Γουέμπερ, αφού ο Αυστραλός αγνόησε τις εντολές της ομάδας στον αγώνα να μην πιέσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ, ώστε να αποφευχθεί το ενδεχόμενο σύγκρουσης των δυο πιλότων, γεγονός που θα στερούσε αρκετούς βαθμούς στους «κόκκινους ταύρους».

Ωστόσο, λίγες μέρες αργότερα οι δυο πλευρές τα βρήκαν, ενώ το περιστατικό δεν έδειξε να επηρεάζει την απόφαση της αυστριακής ομάδας στο θέμα της ανανέωσης του συμβολαίου του.

Άλλωστε, τόσο ο Κρίστιαν Χόρνερ όσο και ο Ντιέτριχ Μάτεσχιτζ έχουν εκφράσει την επιθυμία τους να διατηρήσουν τον 34χρονο στην ομάδα τους. Έτσι, τις επόμενες μέρες αναμένεται να πέσουν και οι υπογραφές από τον Γουέμπερ, ώστε να ανανεώσει τη συνεργασία του με τους παγκόσμιους πρωταθλητές για έναν επιπλέον χρόνο.


www.gazzetta.gr

Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2011

Οκτώ νέες ειδικές διαδρομές στο Rally Φιλανδίας

Jari-Matti Latvala - Finnish Rally Driver, SS7...Image via WikipediaΜε οκτώ νέες ειδικές διαδρομές, μήκους 103,66 χιλιομέτρων, αρχίζει στις 28 Ιουλίου το φετινό Rally Φιλανδίας, το οποίο θα διαρκέσει μέχρι τις 30/07.

Ο Jari-Matti Latvala, (φωτό) ο Φιλανδός οδηγός της Ford που κέρδισε πέρσι τον αγώνα, συμπλήρωσε 618 χιλιόμετρα δοκιμών πριν τον αγώνα χωρίς να αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα και ελπίζει πως θα συνδυάσει την 100η εκκίνηση του στο WRC, με  νίκη. Ο teammate του στη Ford, επίσης Φιλανδός Mikko Hirvonen ζει στην πόλη που φιλοξενεί τον αγώνα, τη Jyväskylä και γνωρίζει πολύ καλά τις ειδικές της 1ης και της 3ης μέρας.

Από την άλλη πλευρά, κάθε νέο κομμάτι της διαδρομής μπορεί να αποδειχθεί ευκαιρία για τους Γάλλους της Citroen που θα έχουν δύσκολο έργο απέναντι στους Φιλανδούς. Δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτη η νίκη για τους Γάλλος, καθώς ο Loeb κέρδισε εκεί το 2008 και ο Ogier τερμάτισε 2ος το 2010 με διαφορά 10 δευτερολέπτων από τον νικητή.
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 24 Ιουλίου 2011

Φόρμουλα Ενα- Νικητής ο Χάμιλτον

Lewis Hamilton at 2008 Singpaore Grand PrixImage via WikipediaΤη δεύτερη νίκη του στο φετινό πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ενα πανηγύρισε ο Λιούις Χάμιλτον στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Ο Βρετανός οδηγός της ΜακΛάρεν είδε πρώτος την καρό σημαία του γερμανικού γκραν-πρι, δέκατου αγώνα της χρονιάς, μετά από σκληρή μάχη με τον Ισπανό Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος τελικά έφερε τη Φεράρι στη δεύτερη θέση. Το βάθρο των νικητών συμπλήρωσε ο Αυστραλός Μαρκ Γουέμπερ με Red Bull, ενώ ο «ομόσταυλός» του και πρωτοπόρος της κατάταξης των οδηγών, Σεμπάστιαν Φέτελ, πήρε την τέταρτη θέση.

Χάμιλτον, Αλόνσο και Γουέμπερ εναλάσσονταν στο προβάδισμα, με τα πιτ-στοπ να παίζουν το δικό τους ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα. Τελικά, ο Βρετανός πέρασε οριακά μπροστά από τον Ισπανό στη δεύτερη αλλαγή ελαστικών και κρατήθηκε στην πρωτοπορία ως το τέλος. Ιδιαίτερα προβληματικός ήταν ο αγώνας για τον Φέτελ, που έμεινε πολύ πίσω από την πρώτη τριάδα και για πρώτη φορά φέτος εκτός βάθρου. Μάλιστα, πήρε την τέταρτη θέση από τον Φελίπε Μάσα στην τελευταία στροφή, όταν και οι δύο οδηγοί αναγκάστηκαν να κάνουν το τελευταίο τους πιτ-στοπ, με τον Βραζιλιάνο να καθυστερεί και να πέφτει στην πέμπτη θέση.


Lewis Hamilton driving for McLaren at the 2007...Image via Wikipedia



Η βαθμολογούμενη δεκάδα στο γερμανικό γκραν πρι:
1. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) 1ωρ.37:30.334
2. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Φεράρι) + 3.980
3. Μαρκ Γουέμπερ (Αυστραλία/Red Bull) + 9.788
4. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Red Bull) + 47.921
5. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Φεράρι) + 52.252
6. Αντριαν Σούτιλ (Γερμανία/Force India) + 1 γύρο
7. Νίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία/Mercedes GP) + 1 γύρο
8. Μίκαελ Σουμάχερ (Γερμανία/Mercedes GP) + 1 γύρο
9. Καμούι Κομπαγιάσι (Ιαπωνία/Ζάουμπερ) + 1 γύρο
10. Βιτάλι Πετρόφ (Ρωσία/Ρενό) + 1 γύρο

Lewis Hamilton at 2009 Malaysian Grand Prix, S...Image via WikipediaΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
=================
1. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Red Bull) 216 βαθμοί
2. Μαρκ Γουέμπερ (Αυστραλία/Red Bull) 139
3. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) 134
4. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Φεράρι) 130
5. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) 109
6. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Φεράρι) 62
7. Νίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία/Mercedes GP) 46
8. Νικ Χάιντφελντ (Γερμανία/Ρενό) 34
9. Βιτάλι Πετρόφ (Ρωσία/Ρενό) 32
10. Μίκαελ Σουμάχερ (Γερμανία/Mercedes GP) 32
11. Καμούι Κομπαγιάσι (Ιαπωνία/Ζάουμπερ) 27
12. Άντριαν Σούτιλ (Γερμανία/Force India) 18
13. Χαϊμέ Αλγκερσουάρι (Ισπανία/Toro Rosso) 9
14. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Ζάουμπερ) 8
15. Σεμπαστιάν Μπουεμί (Ελβετία/Toro Rosso) 8
16. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία/Γουίλιαμς) 4
17. Πολ Ντι Ρέστα (Βρετανία/Force India) 2

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
========================
1. Red Bull-Ρενό 355 βαθμοί
2. ΜακΛάρεν-Μερτσέντες 243
3. Φεράρι 192
4. Μερσέντες 78
5. Ρενό 66
6. Ζάουμπερ-Φεράρι 35
7. Force India-Μερτσέντες 20
8. Toro Rosso-Φεράρι 17
9. Γουίλιαμς-Κόσγουορθ 4
Enhanced by Zemanta

Ο Γουέμπερ ταχύτερος στο δεύτερο μέρος των ελεύθερων δοκιμαστικών

Mark Webber at the 2008 Canadian Grand Prix.Image via WikipediaΟ Μαρκ Γουέμπερ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο μέρος των ελεύθερων δοκιμαστικών για το γερμανικό γκραν πρι της Φόρμουλα Ένα, το οποίο θα διεξαχθεί την Κυριακή στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Ο Αυστραλός οδηγός της Red Bull ολοκλήρωσε τον γύρο του σιρκουί σε 1:31.711 και ήταν κατά 168 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο γρήγορος από τον Φερνάντο Αλόνσο με Φεράρι. Η θερμοκρασία ήταν ίδια με αυτήν στο πρώτο μέρος των ελεύθερων δοκιμαστικών και παρέμεινε σε χαμηλά επίπεδα καθ΄ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, δυσκολεύοντας τους οδηγούς, οι οποίοι προσπαθούσαν να ζεστάνουν τα ελαστικά τους.

Αρχικά ο Φελίπε Μάσα με την άλλη Φεράρι είχε την καλύτερη επίδοση, ωστόσο, μισή ώρα πριν από την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο Γουέμπερ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και δεν έχασε την πρωτοπορία ως το τέλος. Ο Αλόνσο προσπάθησε πολύ, ωστόσο η καλύτερη επίδοση που κατάφερε να πετύχει ήταν 1:31.879. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ με την δεύτερη Red Bull ήταν ξανά τρίτος (1:32.084), ο Μάσα πήρε εκ νέου την τέταρτη θέση (1:32.354), ενώ την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Μίκαελ Σουμάχερ (1:32.411), και ο Νίκο Ρόσμπεργκ (1:32.557), προς τέρψιν των φιλάθλων της Μερτσέντες που βρίσκονταν στις εξέδρες.
 Formula One 2010 Rd.3 Malaysian GP: Mark Webbe...Image via Wikipedia
skai.gr




Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 20 Ιουλίου 2011

Formula 1 Κυριακή στις 14:00 Grand Prix Γερμανίας

Formula One 2010 Rd.3 Malaysian GP: Mark Webbe...Image via Wikipedia
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 συνεχίζει με τον δέκατο αγώνα της χρονιάς, το Γερμανικό GP, που θα διεξαχθεί στη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

Η «πράσινη κόλαση» του Νίρμπουργκρινγκ είναι ιδιαιτερα κρίσιμη για την Ferrari, καθώς γνωρίζει πολύ καλά πως αν η Red Bull κερδίσει είτε στη Γερμανία είτε στην Ουγγαρία που ακολουθεί την αμέσως επόμενη Κυριακή, 31/7, τότε το πρωτάθλημα θα αρχίσει να γέρνει επικίνδυνα προς την πλευρά των Ταύρων.

Η τηλεόραση του Alpha εξασφάλισε για εσάς μια αποκλειστική συνέντευξη του Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός πρωταθλητής απαντά σε πολλά καυτά ερωτήματα γύρω από τη φετινή αθλητική του συμπεριφορά αλλά και τη ζωή του εκτός πίστας.

Καλεσμένος του Τάκη Πουρναράκη στο στούντιο θα είναι ο Θανάσης Παπαθεοδώρου, ο οποίος την προηγούμενη εβδομάδα κατέθεσε επίσημα την πρότασή του για δημιουργία πίστας F1 στη Δραπετσώνα. Ο ταλαντούχος αρχιτέκτονας φωτίζει όλες τις πτυχές της εμπνευσμένης πρότασής του.

Αυτή την Κυριακή έχει F1 στον Alpha. Μην τη χάσετε!
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 16 Ιουλίου 2011

Γκραν Πρι των Moto GP : Με γερμανικό τρόπο

Stoner practice lapImage by travellingtamas via Flickr
O Keisi Stoner   πέτυχε την pole position γι’ αυτή τη χρονιά για το Γκραν Πρι των Moto GP στη Γερμανία. Τον ακολούθησαν ο Ντάνι Πετρόζα και ο Χόρχε Λορένθο.
Ο Κέισι Στόνερ (Repsol Honda) με αλάνθαστο Γερμανικό τρόπο πέτυχε την pole position και θα ξεκινήσει πρώτος αύριο στο γκραν πρι της Γερμανίας για το παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP.
Ο Αυστραλός άφησε πίσω την πτώση που είχε στα πρωινά ελεύθερα δοκιμαστικά, και στο δεύτερο μισό της περιόδου των χρονομετρημένων ξεκίνησε να γράφει απίθανους χρόνους.
Ο Στόνερ ξεκίνησε με το σκληρό πίσω ελαστικό της Bridgestone. Με 20 λεπτά να απομένουν έριξε το χρόνο του στο 1:21 κάτι που κράτησε μακριά τους αντιπάλους του. Μάλιστα αλλάζοντας με το μαλακό πίσω λάστιχο βελτίωσε το χρόνο του φτάνοντας στο 1:21.681 που του έδωσε την πρωτιά. Αυτή είναι η 6η pole position του Στόνερ.
Από τη δεύτερη θέση θα ξεκινήσει ο Ντάνι Πεντρόζα (Repsol Honda). Ο Ισπανός αναβάτης, φαίνεται να έχει αποθεραπευτεί πλήρως και σιγά – σιγά βρίσκει ρυθμό. Αρχικά δούλεψε στο στήσιμο της μοτοσικλέτας του στην πίστα και έπειτα άρχισε να γράφει πολύ γρήγορους γύρους.
Στο τέλος κατάφερε να σημειώσει το 1:21.933 το οποίο του χάρισε τη δεύτερη θέση, ενώ εντυπωσιακό είναι ότι τον γρήγορο γύρο του τον έκανε με τη σκληρή πίσω γόμα των ελαστικών της Bridgestone.
Την πρώτη σειρά της εκκίνησης συμπλήρωσε την τελευταία στιγμή ο Χόρχε Λορένθο (Yamaha Factory Racing).
onsports.gr
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 15 Ιουλίου 2011

Ράλλυ Δωδώνης το Σαββατοκύριακο

Με τη συμμετοχή σαράντα πληρωμάτων από όλη την Ελλάδα θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο και την Κυριακή το 5ο Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης. Πρόκειται για μία σημαντική διοργάνωση, που προσελκύει πλήθος κόσμου και δίνει τη δυνατότητα ανάδειξης του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η οποία φέτος υποστηρίζεται και από το Δήμο Ιωαννιτών.«Στηρίζουμε τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και συμμετέχουμε στην προσπάθεια που κάνει η Ελληνική Εταιρεία Αυτοκινήτου για την αναβίωση ενός σημαντικού αγώνα, όπως είναι το σπριντ Δωδώνης. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια ο μηχανοκίνητος αθλητισμός παρουσιάζει σημαντική κάμψη, κυρίως λόγο της οικονομικής κρίσης, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ήπειρο.Το σπριντ της Δωδώνης αποτελεί ευκαιρία όχι μόνο για την ανάδειξη κι αναβίωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού αλλά ταυτόχρονα ενισχύει και την προσέλκυση επισκεπτών στην πόλη μας, με όλα τα οφέλη που συνεπάγονται από αυτό», τόνισε ο υπεύθυνος αθλητισμού του Δήμου, δημοτικός σύμβουλος Δημήτρης Παπαδόπουλος, κατά την διάρκεια της συνέντευξης τύπου που δόθηκε σήμερα από τους διοργανωτές.Το ράλλυ θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο και την Κυριακή, 16 και 17 Ιουλίου. Το Σάββατο από τις τρεις το μεσημέρι μέχρι τις επτά το απόγευμα θα γίνει ο τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων στο ιδιωτικό ΚΤΕΟ στη Βουνοπλαγιά και στις εννέα το βράδυ θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση στο ΚΕΠΑΒΙ.Το κυρίως αγωνιστικό μέρος, θα γίνει την Κυριακή από τις εννέα το πρωί μέχρι στις δυόμισι το μεσημέρι, ενώ μία ώρα αργότερα θα γίνει η απονομή στο Ήπειρος Παλλάς.Εκ μέρους της ΕΛΕΤΑ ο κ. Νίκος Παύλου, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια των θεατών, επισημαίνοντας την ανάγκη να υπακούουν στις οδηγίες των κριτών και της αστυνομίας, ενώ από όσους παρακολουθήσουν τον αγώνα ζήτησε να σεβαστούν το περιβάλλον, αποφεύγοντας να αφήσουν πίσω τους σκουπίδια, ενώ πρέπει να σβήνουν τα τσιγάρα ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος πυρκαγιάς.Ο κ. Γιώργος Μπάης, σημείωσε ότι η Εταιρία θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για την καλύτερη διοργάνωση και ζήτησε τη συμμετοχή του κόσμου για την επιτυχία του αγώνα.Για την εύρυθμη διεξαγωγή του αγώνα, την προστασία και την ασφάλεια των θεατών αλλά και των διερχομένων, η τροχαία Ιωαννίνων θα προχωρήσει σε σειρά κυκλοφοριακών ρυθμίσεων από το πρωί της Κυριακής. «Ζητούμε την κατανόηση όλων και εφιστούμε την προσοχή στους θεατές να ακολουθούν τις οδηγίες της αστυνομίας και να τηρούν τις αποστάσεις ασφαλείας για την αποφυγή ατυχημάτων» τόνισε ο εκπρόσωπος της Τροχαίας Επαμεινώνδας Ζήκος.Την Κυριακή από τις οκτώ το πρωί και μέχρι στις τρεις το μεσημέρι, θα γίνει διακοπή της κυκλοφορίας στο εθνικό οδικό δίκτυο Ιωαννίνων- Δωδώνης και συγκεκριμένα: από την διασταύρωση Δωδώνης- Κοσμηράς ως την διασταύρωση Δωδώνης- Κωστάνιανης και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο προς Δωδωνούπολη, Δωδώνη, Δραμεσιούς, Αγία Αναστασία, διασταύρωση με Μαντείο, γέφυρα επί της Εγνατίας- Δραμεσιών ως την έξοδο του 6ου χιλιομέτρου της επαρχιακής οδού Δωδώνης Κωστάνιανης.

Φόρμουλα 1 στο Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα

Cars wind through the infield section of the I...Image via Wikipedia Τη μελέτη χωροθέτησης πίστας Φόρμουλα 1 στην περιοχή του Πειραιά παρουσίασε σήμερα κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο ο δήμαρχος Κερατσινίου - Δραπετσώνας, Λουκάς Τζανής.«Στόχος μας είναι να μεταμορφώσουμε το Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα σε πόλο έλξης για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και να δημιουργήσουμε μία νέα πηγή εσόδων για τους κατοίκους» τόνισε ο δήμαρχος.
Η φιλόδοξη προσπάθεια ξεκίνησε πριν από 18 μήνες με πρωτοβουλία του κ. Τζανή. Το πρώτο βήμα ήταν η χωροθέτηση της πίστας και τη μελέτη ανέλαβε ο αρχιτέκτων Θανάσης Παπαθεοδώρου, ο οποίος εργάστηκε χωρίς αμοιβή.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Δευτέρα, 11 Ιουλίου 2011

Απίστευτο ατύχημα σε αγώνα στην Γερμανία (Video)

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε πραγματοποιήθηκε στην πίστα του Nurburgring ο 4ος γύρος του πρωταθλήματος ADAC GT, ένας από τους πιο θεαματικούς στη Γερμανία  
 
Ο αγώνας όμως δεν εξελίχθηκε καλά για τον 22χρονο Alex Plenagl, ο οποίος πίσω από το τιμόνι μίας BMW Alpina B6 GT είχε μία πολύ άτυχη στιγμή. Το ευτυχές ήταν πως δεν τραυματίστηκε.. Βίντεο!!

enimerwsi.com


Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 10 Ιουλίου 2011

Το αλογάκι κάλπασε στο Σίλβερστοουν! Ο Φερνάντο Αλόνσο ανέβηκε στο βάθρο

Formula One 2010 Rd.3 Malaysian GP: Fernando A...Image via WikipediaΤο αλογάκι κάλπασε στο Σίλβερστοουν! Ο Φερνάντο Αλόνσο ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά φέτος στον ένατο αγώνα F1 της σεζόν στην Μ. Βρετανία, χαρίζοντας παράλληλα στην Ferrari την πολυπόθητη πρώτη της νίκη μέσα στο 2011
.
Δεύτερος τερμάτισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ ύστερα από μάχη στο τέλος απέναντι στον Μαρκ Ουέμπερ, για να αυξήσει την πρωτοπορία του στο πρωτάθλημα στους 80 βαθμούς έναντι του team mate του στην Red Bull που ακολουθεί.

Ο Λιούις Χάμιλτον έκανε έναν εκπληκτικό αγώνα από την 10η θέση της εκκίνησης και έφτασε στις θέσεις του βάθρου, όμως στο τελευταίο stint αναγκάστηκε να κόψει ρυθμό επειδή δεν είχε αρκετά καύσιμα στο ρεζερβουάρ για να ολοκληρώσει τον αγώνα.

Ο βρετανός οδηγός της McLaren κατάφερε να περισώσει  την τέταρτη θέση, αποκρούοντας με παλικαρίσια προσπάθεια την επίθεση του Φελίπε Μάσα της Ferrari στον τελευταίο γύρο.

Ατυχος ήταν ο Τζένσον Μπάτον, ο οποίος εγκατέλειψε με 12 γύρους να απομένουν κι ενώ ήταν στην πέμπτη θέση, όταν κατά τη διάρκεια του τελευταίου του pit-stop δεν κούμπωσε καλά το εμπρός δεξί λάστιχο στην McLaren του

Fernando Alonso driving for McLaren at the 200...Image via Wikipedia

sport.gr
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 9 Ιουλίου 2011

Ο Μαρκ Γουέμπερ πήρε την pole position

Mark Webber - Queanbeyan 1Image by Kincuri via FlickrΟ Μαρκ Γουέμπερ με Red Bull πήρε την pole position στις σημερινές κατατακτήριες δοκιμές, στο βρετανικό γκραν-πρι.

H Red Bull έκανε το «1-2», αφού στη δεύτερη θέση ήταν ο άλλος οδηγός της, ο Γερμανός Σεμπάστιαν Φέτελ.

Ακολούθησαν οι δύο οδηγοί της Ferrari, ο Φερνάντο Αλόνσο και ο Φελίπε Μάσα, ενώ στην πέμπτη θέση ήταν ο Βρετανός Τζέησον Μπάτον με McLaren. Η τελευταία, είδε τον δεύτερο της οδηγό, τον Λιούις Χάμιλτον, να παίρνει τη 10η θέση! Ετσι, ο Χάμιλτον θα αρχίσει τον αυριανό αγώνα, αρκετά πίσω από τα φαβορί.

Formula 1 Grand Prix Βρετανίας την Κυριακή στο Alpha

Formula One 2010 Rd.3 Malaysian GP: Mark Webbe...Image via Wikipedia Το Βρετανικό GP είναι ο ένατος αγώνας από τους 19 του φετινού πρωταθλήματος. Θα διεξαχθεί στην πλήρως ανανεωμένη πίστα του Σίλβερστοουν η οποία διαθέτει ολοκαίνουριες εγκαταστάσεις αλλά και αλλαγές στη διαδρομή.

Το παλιό στρατιωτικό αεροδρόμιο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου αναμένεται να ζήσει στιγμές δόξας την Κυριακή. Σε αυτό θα συμβάλλουν και οι αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς, αφού θα απαγορευτούν οι ακραίες χαρτογραφήσεις που τροφοδοτούν με καυσαέρια τις εξατμίσεις όταν ο οδηγός δεν πατάει γκάζι, στοχεύοντας στην ανατροπή της υπεροχής της ομάδας του Red Bull.

Στο www.alphatv.gr/formula1 μπορείτε να διαβάσετε μια εμπεριστατωμένη τεχνική ανάλυση γύρω από τα «blown diffusers» και τα συνεπακόλουθα της απαγόρευσής τους.

Η εκπομπή F1 Countdown θα ξεκινήσει στις 14:00 με τα κυριότερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών του Σαββάτου και θα συνεχιστεί με μια μοναδική επίσκεψη στο εργοστάσιο παραγωγής ελαστικών F1 της Pirelli και άλλα ενδιαφέροντα θέματα που θα μας φέρουν μέχρι την εκκίνηση του αγώνα.

Οι Σταυρούλα Σκλαβούνου, Νίκος Κατσαρός και Πάνος Σεϊτανίδης πλαισιώνουν τον Τάκη Πουρναράκη στην παρουσίαση και τον σχολιασμό του αγώνα.

Αυτή την Κυριακή ο Alpha σας ταξιδεύει επί βρετανικού εδάφους!

F1 Countdown: 14:00

Εκκίνηση αγώνα: 15:00

Τετάρτη, 6 Ιουλίου 2011

Στους δρόμους του Πόρτο η Chevrolet

WTCC Heads to Portugal for Novel Street Race i...Image by gmeurope via Flickr
Φαίνεται πως η αγωνιστική ομάδα της Chevrolet, δεν έχει αντίπαλο φέτος. Αυτό επιβεβαίωσε και στο Πόρτο.
Φυσιολογικά θα ήταν πολύ νωρίς για να μιλάμε για την κατάκτηση του τίτλου, καθώς βρισκόμαστε ακριβώς στα μισά του πρωταθλήματος. Όμως με τα αποτελέσματα, που έχει  πετύχει η Chevrolet στους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος αυτοκίνητων τουρισμού, θα μπορούσαμε άνετα διακινδυνέψουμε την πρόβλεψη ότι το πρωτάθλημα είναι καθαρά δικιά της υπόθεση. Στους πρώτους 6 από τους 12 αγώνες, η ομάδα μονοπωλεί σχεδόν τις θέσεις στο πόντιουμ. Ως τώρα, έχει 11 νίκες στα 12 συνολικά σκέλη που έχουν γίνει και έχει κτίσει μια τεράστια διαφορά από την δεύτερη στην κατάταξη ομάδα της BMW.
Τελευταία παραδείγματα: η φετινή παρουσία των αγωνιστικών Cruze, σε δύο πρώτες θέσεις που προστέθηκαν στη συνολική συγκομιδή της ομάδας. Αυτή την φορά το τερέν αποτέλεσαν οι δρόμοι του Πόρτο, όπου στήθηκε μια από τις πιο ενδιαφέρουσες διαδρομές του πρωταθλήματος.
Στο πρώτο σκέλος του αγώνα ο Αλεν Μενού δεν δυσκολεύτηκε και πολύ για να πάρει την νίκη, ξεκινώντας από την πρώτη θέση, τερμάτισε σε αυτήν χωρίς να τον απειλήσει κανείς. Ο θρίαμβος της Chevrolet συμπληρώθηκε τους Μιούλερ και Χαφ οι οποίοι συμπλήρωσαν το πόντιουμ, μετά από μεταξύ τους «μάχη».
Η διεκδίκηση της νίκης συνεχίστηκε από τους δύο αυτούς οδηγούς και στο 2ο σκέλος του αγώνα. Η προσπάθεια ήταν τόσο έντονη, που είχαν και μια επαφή μεταξύ τους. Οι αγωνοδίκες ωστόσο αποφάσισαν ότι δεν υπήρχε κάποιο θέμα προς διερεύνηση και τιμωρία. Ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά με τον Χαφ να «κόβει» πρώτος το νήμα και τον Μιούλερ στην δεύτερη θέση. Ο Μενού κατάφερε να ανέβει τρεις θέσεις από την ένατη που είχε στην εκκίνηση αλλά περιορίστηκε τελικά στην έκτη θέση.
Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών
Ρομπ Χαφ: «Άλλο ένα εξαιρετικό σαββατοκύριακο για την Chevrolet αλλά και για εμένα και τους τεχνικούς μου, οι οποίοι πραγματικά αυτή την φορά τα έδωσαν όλα. Η μάχη με τον Ιβαν στο πρώτο σκέλος ήταν πολύ ενδιαφέρουσα, αν και για εμένα τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα γιατί σε αρκετά σημεία το μόνο που μπορούσα να δω μπροστά μου ήταν το αυτοκίνητο του. Τελικά προτίμησα να μην το ρισκάρω άλλο και να εξασφαλίσω την τρίτη θέση και τους βαθμούς. Στο δεύτερο μέρος το αυτοκίνητο ήταν πραγματικά εξαιρετικό. Κατάφερα να πάρω την πρώτη θέση παρά το περιστατικό με τον Ιβάν. Για το συγκεκριμένο θα ήθελα να πω ότι δεν έγινε κάτι ηθελημένο ούτε από την δική μου πλευρά ούτε από την δική του. Αυτά γίνονται στους αγώνες.
Αλέν Μενού: Ήταν ένας καλός αγώνας για την ομάδα. Τα πράγματα στο πρώτο σκέλος ήταν μάλλον απλά. Εκμεταλλεύτηκα την Pole Position που είχα κερδίσει και δεν άφησα την πολύ καλή δουλειά που είχαμε κάνει με τους τεχνικούς μου στα χρονομετρημένα να πάει χαμένη. Αυτό που με βοήθησε πολύ ήταν το ότι έκτισα αμέσως μια καλή διαφορά και μετά επικεντρώθηκα πιο εύκολα στο να μην κάνω κάποιο σοβαρό λάθος. Στο δεύτερο σκέλος ξεκίνησα δυναμικά και από την ένατη βρέθηκα στην έκτη μετά και από κάποιες επαφές που είχα με τον Ταρκουίνι. Από εκεί και πέρα είχα μια καλή μάχη με τον Κόρονελ αλλά δεν πρόλαβα να κάνω κάτι καλύτερο.
Ιβάν Μιούλερ: Αν και δύο δεύτερες θέσεις σίγουρα δεν είναι ένα κακό αποτέλεσμα, δεν μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος από αυτό το Σαββατοκύριακο. Φεύγω με την εντύπωση ότι έχασα μια ευκαιρία. Στο πρώτο μέρος δεν μπορούσα με τίποτα να κρατηθώ κοντά στον Μενού, καθώς δεν είχα την απαραίτητη ταχύτητα και έτσι αποφάσισα να επικεντρωθώ στο να κρατήσω την δεύτερη θέση. Κάτι που μόνο εύκολο δεν ήταν. Στο δεύτερο σκέλος τα πάντα κρίθηκαν από την επαφή που είχα με τον Χαφ. Το μόνο που θα ήθελα να πω σχετικά με το περιστατικό είναι το ότι εγώ κρατήθηκα στην αγωνιστική γραμμή.
Βαθμολογία πρωταθλήματος Οδηγών
1ος . Ρ.Χαφ (Chevrolet) 227
2ος . Ι.Μιούλερ (Chevrolet) 198
3ος . A Μενού (Chevrolet) 167
4ος . T Μοντέϊρο (SEAT) 101
5ος . T Κόρονελ (BMW) 100
Βαθμολογία πρωταθλήματος κατασκευαστών
1. Chevrolet  491
2. BMW 279
3. SEAT SR 276
4. Volvo, 76.
onsports.g
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Μικροτραυματισμός για Μπάτον

Formula One 2010 Rd.3 Malaysian GP: Jenson But...Image via Wikipedia
Αποφάσισε να μην συμμετάσχει στο «Goodwood Festival» 

Την ευκαιρία να πάρει μέρος στο «Goodwood Festival» έχασε ο Τζένσον Μπάτον, ο οποίος πριν λίγες ημέρες τραυματίστηκε κάνοντας τζετ σκι.

Ο Βρετανός πιλότος της McLaren χτύπησε στο πόδι του κατά τη διάρκεια γυρισμάτων με τζετ σκι.

Ο τραυματισμός του δεν θεωρείται σοβαρός, ωστόσο δεν θέλει να ρισκάρει τη συμμετοχή του στο γκραν πρι της Αγγλίας την προσεχή εβδομάδα (9-10/7) και για αυτό αποφάσισε να μην συμμετέχει στο «Goodwood Festival».Πηγή: sport-fm
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...