Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Δόθηκε η εκκίνηση για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro στην Καλαμπάκα

Την τιμητική της έχει φέτος η Καλαμπάκα και τα Μετέωρα όπου το Καραβάνι του παγκοσμίου Enduro θα διοργανωθεί από τη ΜΟ.ΛΕ.Κ.

Στην χθεσινή εκδήλωση που είχε ως στόχο την ενημέρωση του προγράμματος του αγώνα παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, ο Αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων Χρήστος Μιχαλάκης, ο Δήμαρχος Καλαμπάκας Δημήτρης Σακελλαρίου, Περιφερειακοί Σύμβουλοι και εκπρόσωποι φορέων της πόλης της Καλαμπάκας.

Ο πρόεδρος της ΜΟΛΕΚ Σπύρος Μπαούτης δήλωσε ότι ο αγώνας γίνεται «χάρη στην μεγάλη μας θέληση να φέρουμε ένα μεγάλο παγκόσμιο γεγονός στα μέρη μας που θα είναι ορόσημο».

Ο κ Μπαούτης συνεχίζοντας την ομιλία του τόνισε «Έχοντας διοργανώσει άψογα στο παρελθόν αρκετούς αγώνες Πανελληνίου και περιφερειακού επιπέδου, η λέσχη μας αποφάσισε να κάνει την υπέρβαση και να διοργανώσει έναν αγώνα παγκοσμίου επιπέδου, που θα φέρει την πόλη μας στο επίκεντρο του κόσμου.
Έχοντας πλέον την εμπειρία διοργάνωσης αγώνων, αλλά και με τη συμπαράσταση ανθρώπων και φορέων με προηγούμενη εμπειρία στη διοργάνωση αγώνων, θα προσπαθήσουμε να τα φέρουμε εις πέρας και αυτή τη φορά».

Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός εξέφρασε την πεποίθηση του πως η διοργάνωση θα διεξαχθεί άψογα και πρόσθεσε πως« το όλο εγχείρημα θα έχει προστιθέμενη αξία για την Καλαμπάκα και τα Μετέωρα».

Στην τοποθέτηση του ο Δήμαρχος Καλαμπάκας Δημήτρης Σακελλαρίου δήλωσε πως είναι κοντά στους ανθρώπους της ΜΟΛΕΚ καθώς και η Δημοτική Αρχή που βοηθά και θα βοηθήσει όπου μπορεί για να πάνε όλα καλά στον αγώνα.
Στην συνέχεια, ο κ. Μπαούτης κουνώντας την καρό σημαία... έδωσε την εκκίνηση της «Παγκόσμιας» προσπάθειας που γίνεται από την Καλαμπάκα.














http://www.trikalanews.gr/article/29772/

Κυριακή 29 Μαΐου 2011

"Πρίγκηπας" ο Φέτελ - Απίστευτος αγώνας στο Μονακό

vettel_suzuka101Image by yunick21 via Flickr
Αυτό ήταν Μονακό... προ εικοσαετίας. Ένας αγώνας που έκοβε την ανάσα από την αρχή μέχρι το τέλος. Ο Φέτελ πανηγύρισε την πλέον εντυπωσιακή νίκη του φέτος, ενώ Αλόνσο και Μπάτον έδωσαν τα πάντα για να τον περάσουν χωρίς να τα καταφέρουν. Καραμπόλα στο 70ο γύρο μεταξύ Χάμιλτον, Αλγκερσουάρι και Πετρόφ.

Ο Γερμανός της Red Bull έχει καταφέρει να κερδίζει με όλους τους τρόπους. Στην αρχή της σεζόν χάρη στην τεράστια υπεροχή του μονοθεσίου του. Στην Ισπανία λόγω της ψυχραιμίας του να κρατήσει τον "μαινόμενο" Χάμιλτον 15 γύρους πίσω του. Και στο Μονακό κάνοντας ένα πιτ στοπ!

Πριν τον αγώνα κάτι τέτοιο έμοιαζε απίθανο κυρίως για τους πρώτους, αλλά στην πράξη αποδείχθηκε πέρα ως πέρα σωστό. Για να έρθει πάντως η νίκη έπαιξε σημαντικό ρόλο και η τύχη.

Αλόνσο και Μπάτον, έχοντας πιο φρέσκα ελαστικά, πίεζαν ασφυκτικά τον Φέτελ, σε ένα εκπληκτικό "τρενάκι" για περισσότερους από 15 γύρους και περίμεναν την κατάλληλη στιγμή να επιτεθούν, η οποία σύμφωνα με τον Ισπανό θα ήταν στους τελευταίους 10 γύρους του αγώνα όταν και θα είχαν καταστραφεί εντελώς τα ελαστικά του Γερμανού.

Η επίθεση δεν έγινε ποτέ διότι την ώρα που έφτασαν στο σημείο να ρίξουν γύρο ακόμη και στον τέταρτο Κομπαγιάσι, ο Σούτιλ έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του, χτύπησε στις μπαριέρες, ο Χάμιλτον φράναρε και ο Αλγκερσουάρι έπασε πάνω του. Ακολούθησε και ο Πετρόφ ο οποίος μάλιστα διακομίστηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας λόγω ενοχλήσεων στα πόδια.

Το ατύχημα προκάλεσε 25λεπτη διακοπή, ενώ έδωσε τη δυνατότητα στους πιλότους να αλλάξουν ελαστικά. Πλέον ο Φέτελ στους 5 γύρους που απέμεναν δεν μπορούσε να χάσει την 5η νίκη στους 6 πρώτους αγώνες τη σεζόν.

Τα αποτελέσματα του γκραν πρι του Μονακό

1. Vettel Red Bull-Renault 2h09:38.373
2. Alonso Ferrari + 1.138
3. Button McLaren-Mercedes + 2.378
4. Webber Red Bull-Renault + 23.100
5. Kobayashi Sauber-Ferrari + 26.900
6. Hamilton McLaren-Mercedes + 27.200
7. Sutil Force India-Mercedes + 1 lap
8. Heidfeld Renault + 1 lap
9. Barrichello Williams-Cosworth + 1 lap
10. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1 lap
11. Rosberg Mercedes + 1 lap
12. Di Resta Force India-Mercedes + 2 laps
13. Trulli Lotus-Renault + 2 laps
14. Kovalainen Lotus-Renault + 2 laps
15. D'Ambrosio Virgin-Cosworth + 2 laps
16. Liuzzi HRT-Cosworth + 3 laps
17. Karthikeyan HRT-Cosworth + 3 laps
18. Maldonado Williams-Cosworth + 5 laps

Ταχύτερος γύρος: Webber, 1:16.234

Εγκατέλειψαν

Driver Team On lap
Petrov Renault 68
Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 68
Massa Ferrari 33
Schumacher Mercedes 33
Glock Virgin-Cosworth 31
Perez Sauber-Ferrari DNS

Βαθμολογία οδηγών
1. Vettel 143
2. Hamilton 85
3. Webber 79
4. Button 76
5. Alonso 69
6. Heidfeld 29
7. Rosberg 26
8. Massa 24
9. Petrov 21
10. Kobayashi 19
11. Schumacher 14
12. Sutil 8
13. Buemi 7
14. Perez 2
15. Barrichello 2
16. Di Resta 2

Βαθμολογία ομάδων


1. Red Bull-Renault 222
2. McLaren-Mercedes 161
3. Ferrari 93
4. Renault 50
5. Mercedes 40
6. Sauber-Ferrari 21
7. Force India-Mercedes 10
8. Toro Rosso-Ferrari 7
9. Williams-Cosworth 2
newsit.gr


Enhanced by Zemanta

XANIA: Ράλι Σπριντ Στύλου - Μαλάξα

LEXINGTON, OH - AUGUST 07:  Patrick Long drive...Image by Getty Images via @daylife
Η Αθλητική Λέσχη Αυτοκινήτου Χανίων ύστερα από έγκριση της ΕΛΠΑ, της ΟΜΑΕ-ΕΘΕΠΑ και του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη διοργανώνει την Κυριακή 26 Ιουνίου και ώρα 11:00 αγώνα Rally Sprint στη διαδρομή Στύλος – Μαλάξα.

Το μήκος της διαδρομής είναι 9 χλμ σε ασφάλτινο οδόστρωμα και θα διεξαχθεί σε δύο σκέλη. Ο αγώνας προσμετρά στο Κρητικό Έπαθλο Rally και Rally Sprint Κρήτης 2011. Οι δηλώσεις συμμετοχής λήγουν τη Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011 και ώρα 22:00. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στα τηλέφωνα της Λέσχης.

Νωρίτερα, η Πανελλήνια Λέσχη Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΑ.Λ.Μ.Α.) με έγκριση της ΕΘΕΠΑ και σχετική άδεια από το Υπουργείο προστασίας του πολίτη, διοργανώνει στις 28 και 29 Μαΐου το Ράλι Σπριντ «Νέο Λουτράκι», που προσμετρά στο προκυρηχθέν από την ΕΠΑ/ΕΘΕΑ Κύπελλο Χώματος για το 2011. Η Ε.Δ. Νέο Λουτράκι εχει μήκος 14.60 χιλιομέτρων και έχει σχεδιασθεί πάνω στην νέα Ακροπολική Ε.Δ. Νέα Πολιτεία. Είναι κοινά τα πρώτα 6.43 χλμ. και τα τελευταία 4.88 χλμ. με την ίδια φορά.
Enhanced by Zemanta

Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Video: Vettel, o Άρχοντας των Pole Positions


Για μια ακόμα φορά, ο Άρχοντας των Pole Position, Sebastian Vettel έκανε γύρο 1:13.556 και θα εκκινήσει από την πρώτη γραμμή του grid ενώ δίπλα του θα είναι ο Jenson Button με McLaren. Στη δεύτερη γραμμή της εκκίνησης θα βρίσκονται οι Webber και Alonso με Red Bull και Ferrari αντίστοιχα. Διεκόπη για αρκετή ώρα η διαδικασία στα δυόμιση λεπτά πριν το τέλος του Q3, καθώς ο Sergio Perez είχε ένα τρομακτικό ατύχημα στην έξοδο του τουνελ (στο ίδιο σημείο που το έχασε ο Rosberg στο FP3). Ο Μεξικανός μετά από περίπου 13 λεπτά απεγκλωβίστηκε από τη διαλυμένη Sauber και μεταφέρθηκε άμεσα στο νοσοκομείο. Σύμφωνα με το BBC, έχει τις αισθήσεις του και μιλάει στους γύρο του.


H διαδικασία ξεκίνησε με 23 μονοθέσια, καθώς οι μηχανικοί του Liuzzi δεν ήταν δυνατόν να προλάβουν να φτιάξουν το μονοθέσιο του Ιταλού, μετά από το ατύχημά του στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Οι άνθρωποι της HRT έχουν ήδη ξεκινήσει την προσπάθεια τους να ετοιμάσουν το μονοθέσιο για τον αυριανό αγώνα. Προβλήματα και με τον Karthikeyan ο οποίος δεν πήρε χρόνο. Μετά από αυτή την εξέλιξη, είναι αμφίβολο αν θα επιτραπεί στα δύο μονοθέσια της HRT να εκκινήσουν τον αυριανό αγώνα. Καλύτερη τύχη είχε σίγουρα ο Rosberg, του οποίου οι μηχανικοί έκαναν πραγματικό αγώνα δρόμου και κατόρθωσαν να επιδιορθώσουν το μονοθέσιό του. Στο πρώτο κομμάτι λοιπον, ταχύτερος ήταν ο Hamilton με 1:15.207, ενώ το 107% του χρόνου (1:20.471) κάλυψαν ξανά όλοι οι οδηγοί. Στην "ουρά" του grid, εκτός των δύο που δεν αγωνίστηκαν σήμερα, θα εκκινήσουν οι

Στο Q2 ο Lewis Hamilton ήταν και πάλι ταχύτερος, με χρόνο 1:14.275 ενώ ο Sebastian Vettel ήταν αργότερος κατά 2 χιλιοστά του δευτερολέπτου! Πιο πίσω, μάχη δόθηκε για την 10 θέση μεταξύ των δυο Williams, του Perez και του Petrov. Τελικά, ο Perez και ο Maldonado κατάφεραν να περάσουν στον τελικό. Από την 11η θέση θα εκκινήσει ο Petrov, ενώ πίσω του θα βρίσκονται οι Barrichello, Kobayashi, di Resta, Sutil, Heidfeld και Buemi. Στο Q3, προκρίθηκαν οι δυο McLaren, οι δύο Red Bull, οι δύο Ferrari, οι δύο Mercedes, ο Perez με Sauber και ο Maldonado με Williams.

H πολύ μαλακή γόμα χρησιμοποιήθηκε και στο Q3 από τους οδηγούς. O Jenson Button ήταν ο πρώτος που κατέβασε το χρονόμετρο στο 1:13.997 και φαινόταν φαβορί για την Pole Position, ωστόσο ο Sebastian Vettel είχε αντίθετη άποψη. Ο Γερμανός κάνοντας ένα χρόνο 1:13.556, έσπασε για άλλη μια φορά τα χρονόμετρα, κατακτώντας την πολυπόθητη πρώτη θέση, που συνήθως δίνει την νίκη στο Monaco. Δίπλα του θα είναι ο Jenson Button ενώ πίσω τους θα βρίσκονται Webber και Alonso. Από την 5η θέση θα εκκινήσει ο Schumacher έχοντας δίπλα του τον πρώην team mate του, Felipe Massa. Ο Rosberg θα εκκινήσει 7ος και ο Hamilton 8ος. Στην 9η θέση του grid θα βρίσκεται αύριο ο Maldonado ενώ αν ο Perez είναι καλά, θα ξεκινήσει 10ος.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα :
http://www.f1poleposition.com
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Ράλι Αργεντινής: Ο Λεμπ από την αρχή

Sebastian Loeb - Citroen C4 WRC on Wales Rally...Image by bobaliciouslondon via Flickr
Ο Σεμπάστιαν Λεμπ (Red Bull Total Citroen DS3) οδηγεί το ράλι Αργεντινής μετά την υπερειδική του αγώνα. Ακολουθούν οι Πέτερ Σόλμπεργκ (PSWRT Citroen DS3)και Σεμπαστιάν Οζιέρ (Red Bull Total Citroen DS3).
Ο φθινοπωρινός καιρός δεν έχει «φέρει» ακόμη βροχές ή σημαντική αλλαγή στις θερμοκρασίες. Έτσι οι ειδικές διαδρομές έχουν σκόνη και πολλά σαθρά κομμάτια, που κάνουν τη ζωή του Σεμπαστιάν Λέμπ ( που ανοίγει τον αγώνα) δύσκολη.
Όπως σε κάθε διοργάνωση οι θεατές συρρέουν κατά εκατοντάδες (στις ειδικές) και κατά χιλιάδες στο service park και στα σημεία όπου μπορούν να δουν τους οδηγούς από κοντά. Μάλιστα ο Λέμπ δεν μπορούσε να ανοίξει την πόρτα του για να κάνει δηλώσεις.
«Είμαστε στην αρχή ακόμη» δήλωσε ο Γάλλος και πρόσθεσε: «Ο αγώνας ξεκινά σήμερα (27/5) για όλους και εμείς είμαστε προετοιμασμένοι για το καλύτερο».
Ο Σόλμπεργκ εκτός από το συναγωνισμό έχει την αγωνία και για τα ημιαξόνια του DS3, που δεν άντεξαν στο shakedown. «Έχω αποστολή, πρέπει να δω τι θα κάνω με το συναγωνισμό αλλά και δεν πρέπει να ζορίσω το σύστημα μετάδοσης. Οι διαδρομές έχουν σκληρό τερέν, που ταλαιπωρεί πολύ το αυτοκίνητο.»
Ταχύτερος από τα Ford ήταν ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα  (Abu Dhabi Ford) ο οποίος παραδέχτηκε πως το σπασμένο κιβώτιο στο shakedown τον φόβισε και δεν πίεσε όσο θα ήθελε.
Σήμερα οι οδηγοί έχουν να διανύσουν 6 ειδικές διαδρομές και 160 χλμ.
Enhanced by Zemanta

F1: Ξεχώρισαν Φέτελ και Αλόνσο

Sebastian VettelImage by Em Jay Bee via FlickrΤο μονοθέσιο του Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν ανταγωνιστικό στο πρώτο μέρος των ελεύθερων δοκιμών, με το Γερμανό να σημειώνει τον καλύτερο χρόνο. Αντιθέτως, ο Μαρκ Γουέμπερ αντιμετώπισε πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων στον τρίτο γύρο και αποχώρησε νωρίς από τη διαδικασία.
Από την πλευρά του, ο Φερνάντο Αλόνσο, ήταν ανταγωνιστικός και έκανε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο, με το Νίκο Ρόσμπεργκ να τον ακολουθεί.
Ανταγωνιστικός ήταν και ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος μετά τον καταστροφικό του αγώνα στη Βαρκελώνη ψάχνει ένα καλό αποτέλεσμα, που θα του αναπτερώσει το ηθικό ενόψει συνέχειας.
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Formula 1 Grand Prix Μονακό στον Alpha

Cars wind through the infield section of the I...Image via Wikipedia Αυτό το Σαββατοκύριακο, όλα τα φώτα θα είναι στραμμένα στο Μόντε Κάρλο.

Καθώς το GP θα μεταδοθεί σε 185 χώρες, πάνω από 850 εκ. τηλεθεατές σ’ όλο τον κόσμο αναμένεται να παρακολουθήσουν τις κόντρες των κορυφαίων πιλότων.

Οι στενοί δρόμοι, το ολισθηρό οδόστρωμα, οι μπαριέρες που καιροφυλακτούν και τα πολύ μαλακά ελαστικά της Pirelli που θα χρησιμοποιηθούν για πρώτη φορά, συνθέτουν το πιο απρόβλεπτο σκηνικό στο πιο λαμπερό περιβάλλον.

Στη μαρίνα συνωστίζονται τα μεγαλύτερα σκάφη του κόσμου, στην πλατεία μπροστά από το καζίνο βλέπει κανείς τα πιο όμορφα κορίτσια και τα πιο ποθητά σπορ αυτοκίνητα, ενώ στα μπαλκόνια των ξενοδοχείων συγκεντρώνεται όλο το διεθνές τζετ σετ.

Η εκπομπή F1 Countdown θα ξεκινήσει στις 14:00 με τα κυριότερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών και θα συνεχιστεί με πολύ παρασκήνιο απ’ το τι συμβαίνει στο Πριγκιπάτο πέρα από την αγωνιστική δράση.

Αυτή την Κυριακή έρχεται στον Alpha το πιο λαμπερό Grand Prix της F1.

Μην το χάσετε!

F1 Countdown: 14:00 Εκκίνηση αγώνα: 15:00
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Ράλι Αργεντινής με στυλ… λατινικό

Argentinian driver, Federico Villagra, during ...Image via WikipediaΌπως το Ακρόπολις, έτσι και το Ράλι Αργεντινής, ένας από τους παραδοσιακούς αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, βρέθηκε εκτός προγράμματος το 2010. Ακολουθώντας σχεδόν παράλληλη πορεία, ο αγώνας της λατινικής Αμερικής, επιστρέφει φέτος στο WRC και μαζί οι πρωταγωνιστές του θεσμού, οι οποίοι και συμπεριλαμβάνουν το Ράλι της Αργεντινής ανάμεσα στα αγαπημένα τους. Ο λόγος; Πολύ απλός. Καταρχήν, το ρόλο τους παίζουν οι ειδικές διαδρομές, που διακρίνονται για τις καλές επιφάνειες. Όμως, το κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα της Αργεντινής είναι η ατμόσφαιρα. Οι θεατές είναι αυτοί που δίνουν ένα ξεχωριστό χρώμα στις ε.δ. τόσο με την παρουσία, όσο και το τέμπο τους, όντας ότι πιο κοντινό σε αυτό που ονομάζουμε μεσογειακό. Το Ράλι Αργεντικής, συμπεριλήφθηκε για πρώτη φορά στο WRC το 1980, αλλά από τότε με εξαίρεση το 1980, αποτέλεσε αναπόσπαστο κομμάτι του κερδίζοντας τις καρδιές θεατών και οδηγών.

Petter Solberg driving his Subaru Impreza WRC ...Image via WikipediaΤο επίκεντρο είναι η πόλη της Βίλα Κάρλος Παζ, βόρεια του Μπουένος Άϊρες, και πολύ κοντά στην Κόρντομπα. Ο αγώνας έχει χαρακτηριστικό του τα άλματα, τα περάσματα από τα νερά, αλλά και το μοναδικό τοπίο της ε.δ. Ελ Κόντορ, η οποία πραγματοποιείται σε πολύ μεγάλο υψόμετρο. Οι ειδικές μπορεί να είναι σε καλές επιφάνειες, αλλά είναι ιδιαίτερα τεχνικές και απαιτητικές, με αποτέλεσμα η εμπειρία να είναι από τα στοιχεία που συνήθως κρίνουν τον τελικό νικητή. Το μαλακό χώμα, όμως, αποτελεί πονοκέφαλο για τους οδηγούς με αποτέλεσμα η σειρά εκκίνησης να παίζει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα.

Sebastien Loeb during Rally Argentina 2008Image via WikipediaΌμως, αυτό που είναι σημαντικό και απασχολεί τους οδηγούς, είναι το γεγονός ότι φέτος ο αγώνας θα περιλαμβάνει κάποιες ειδικές διαδρομές, στις οποίες τα πληρώματα θα πρέπει να αγωνιστούν σε ασφάλτινες επιφάνειες! Και επειδή ακριβώς δεν θα υπάρχει η δυνατότητα για αλλαγή του set up, αλλά και των ελαστικών, παραμένει άγνωστο πως θα αντιδράσουν τα νέα ελαστικά της Michelin σε αυτή την πρόκληση, την ώρα που και η φθορά αυτών θα κρίνει πολλά στις συγκεκριμένες ε.δ. Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για μία ακόμα συνάντηση του WRC, η οποία όπως όλα δείχνουν θα συγκεντρώσει τεράστιο ενδιαφέρον, ενώ όπως σε κάθε περίπτωση οι προβλέψεις απαγορεύονται!

Ράλι Αργεντινής
Xavier Pons driving his Citroën Xsara WRC at t...Image via WikipediaΗμερομηνίες διεξαγωγής: 26 – 29 Μαΐου
Επιφάνεια: Χώμα
Πρώτος αγώνας στο WRC: 1980
Αγώνες που έχουν προσμετρήσει στο WRC: 28
Συν. Μήκος: 378,15 χλμ.
Ειδικές Διαδρομές: 19
Συν. Χλμ. Ειδικών: 1.457,08 χλμ.
Μεγαλύτερη Ε.Δ.: 16η Ascochinga Agua de oro (48,21 χλμ.)
Μικρότερη Ε.Δ.: 1η – 18η Carlos Paz SS 1-2 (3,02 χλμ.)
Μέση Ωριαία Ταχύτητα 2009: 83.76 χλμ./ώρα Λεμπ-Ελενά (Citroen C4 WRC)
Mεγαλύτερη Μέση Ωραία Ταχύτητα: 1983 – 120.60 χλμ./ώρα Μίκολα-Χερτζ (Audi Quattro A2)
Νίκες Οδηγών: Λεμπ 5, Μπιαζιόν 3, Μάκινεν 3, Σάινθ 3
Νίκες Κατασκευαστών: Citroen 6, Lancia 6, Mitsubishi 3, Toyota 3
Πηγή: 4troxoi.gr
Enhanced by Zemanta

"Λιώσανε τα λάστιχα" στο drift show της Σάμου

Μοναδικές στιγμές έζησαν οι φίλοι του αυτοκινήτου στον πρώτο αγώνα drift (είναι η τεχνική οδήγησης με πλαγιολίσθηση, στην οποία... ο οδηγός εσκεμμένα γλιστράει το πίσω μέρος του αυτοκίνητου στις στροφές, διατηρώντας τον έλεγχο του οχήματος και υψηλή ταχύτητα εξόδου), που έγινε στον Μαραθόκαμπο Σάμου.Περισσότερα από 1.500 άτομα απόλαυσαν τα 25 αυτοκίνητα σε 75 διαδρομές κόβοντας την ανάσα στους θεατές. Οι συμμετοχές ήταν κυρίως από τη Σάμο, ενώ πήρε μέρος και ο Έλληνας πρωταθλητής του αθλήματος Δημήτρης Πλουμιστός, που με την δεξιοτεχνία στην πλαγιολίσθηση, χάρισε σε όλους μοναδικές στιγμές.

Ο σύλλογος μηχανοκίνητων οδηγών που δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια στη Σάμο κατάφερε, μετά από πολλές προσπάθειες, να φέρει τη διοργάνωση αυτή στο νησί που απέσπασε τις καλύτερες κριτικές από την ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού, αλλά και την STAR LINE, που είχε την ευθύνη της διεξαγωγής του drift show.

Ο αγώνας δεν έγινε σε πίστα, αλλά σε ανάβαση στην περιοχή του Μαραθοκάμπου, ενώ οι διοργανωτές δήλωσαν εξαιρετικά ικανοποιημένοι με την φιλοξενία των Σαμιωτών, αλλά και την υπευθυνότητα οδηγών και θεατών, ώστε να μην υπάρξει κανένα πρόβλημα στον αγωνιστικό χώρο.

Τέλος, από όλους δόθηκε η υπόσχεση ότι θα υπάρξει συνέχεια σε αυτή την προσπάθεια που ξεκίνησε για τη διεξαγωγή αγώνων drift στο νησί.

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Monte Carlo: Παρουσίαση αγώνα 2011

Στο Μοντε Κάρλο συνεχίζεται το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 και όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος θα τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας ακόμα και σε ανθρώπους που δεν έχουν καμία σχέση με το αγαπημένο μας άθλημα.
Τελευταίος νικητής ήταν ο Mark Webber με Red Bull, ενώ ξεχωριστό θα μείνει το GP του 1994, καθώς ήταν ο πρώτος αγώνας της F1 χωρίς τον μεγάλο Ayrton Senna. Τότε, τιμητικά, η πρώτη θέση στο grid είχε μείνει κενή όπως και η δεύτερη, στη μνήμη του Roland Ratzenberger που ειχε σκοτωθεί στις δοκιμές στο προηγούμενο αγώνα στο San Marino.

Οι οδηγοί καλούνται να συμπληρώσουν 78 γύρους στους στενούς δρόμους του Μονακό και πρέπει να είναι αλάνθαστοι, καθώς οι μπαριέρες καραδοκούν. Συνολικά θα διανύσουν 260,520χλμ ενώ η συνολική απόσταση του γύρου ειναι στα 3.340 μέτρα. Οι οδηγοί έχουν να αντιμετωπίσουν 18 στροφές συνολικά και τον ταχύτερο γύρο στο σιρκούι κατέχει ο Michael Schumacher από το 2004, με χρόνο 1:14.439.
Η διαδρομή έχει αλλάξει πολλές φορές από το 1929 που έγινε εδώ ο πρώτος αγώνας! Από τότε, έως και το 1972, τον ταχύτερο χρόνο είχε σημειώσει ένας θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμό, ο Sir Jackie Stewart με Tyrell Ford. Την επόμενη χρονιά προστέθηκε το κομμάτι της πισίνας στη διαδρομή, με τον Ronnie Peterson με Ford να κρατάει τον ταχύτερο χρόνο. Το 1976 έως το 1985, έγινε νέα αλλαγή στη διαδρομη και κάτοχος του ταχύτερου γύρου ήταν ο Michelle Alboreto με Ferrari. Το 1986 προστέθηκε το Nouvelle chicane και ο ταχύτερος γύρος σημειώθηκε από τον Michael Schumacher με Benetton το 1994. Οι αλλαγές δεν σταμάτησαν εκεί, καθώς το 1997 έγινε επανασχεδιασμός στην περιοχή της πισίνας και ο Rubens Barichello με Ferrari κράτησε τον ταχύτερο χρόνο έως το 2002. Από τότε, μέχρι σήμερα η διαδρομή δεν έχει αλλάξει ξανά και κάτοχος του τελευταίου ταχύτερου γύρου είναι ο Michael Schumacher με Ferrari στο GP του 2004.

Πρόγραμμα αγώνα
Την Πέμπτη 26/05 θα γίνουν οι 2 πρώτες ελεύθερες δοκιμές, στις γνωστές Ευρωπαϊκές ώρες, 11:00 το πρωί, και 15:00 το μεσημέρι, διάρκειας 1:30 ώρες η κάθε περίοδος. Τα μονοθέσια θα ξαναβγούν στους δρόμους το Σάββατο για τις πρωινές δοκιμές στις 12:00 το μεσημέρι, ενώ στις 15:00 θα γίνουν οι κατατακτήριες δοκιμές. Και ο αγώνας, θα ξεκινήσει όπως πάντα στις 15:00 το μεσημέρι.

Παρουσίαση
Το video που ακολουθεί ειναι μια προσφορά της Allianz προς τους φίλους της F1. Με την βοήθεια του υπολογιστή, κάνουμε μια εικονική βόλτα στους δρόμους του Monaco. 













Νικητές
Η F1 μπήκε στο Monte Carlo το 1955 και από τότε γίνεται GP κάθε χρόνο.Έξι νίκες εδώ έχει πετύχει ο μεγάλος Ayrton Senna, με τις 5 να είναι συνεχόμενες, ενώ 5 φορές έχουν κερδίσει ο Graham Hill και ο Michael Schumacher. Η ομάδα της McLaren, με κινητήρες Ford, Honda και Mercedes έχει συνολικά 15 νίκες, έναντι μόλις 9 της Ferrari. Αναλυτικά:

2010 Mark Webber Red Bull-Renault
2009 Jenson Button Brawn-Mercedes
2008 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes
2007 Fernando Alonso McLaren-Mercedes
2006 Fernando Alonso Renault
2005 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes
2004 Jarno Trulli Renault
2003 Juan Pablo Montoya Williams-BMW
2002 David Coulthard McLaren-Mercedes
2001 Michael Schumacher Ferrari
2000 David Coulthard McLaren-Mercedes
1999 Michael Schumacher Ferrari
1998 Mika Häkkinen McLaren-Mercedes
1997 Michael Schumacher Ferrari
1996 Olivier Panis Ligier-Mugen-Honda
1995 Michael Schumacher Benetton-Renault
1994 Michael Schumacher Benetton-Ford
1993 Ayrton Senna McLaren-Ford
1992 Ayrton Senna McLaren-Honda
1991 Ayrton Senna McLaren-Honda
1990 Ayrton Senna McLaren-Honda
1989 Ayrton Senna McLaren-Honda
1988 Alain Prost McLaren-Honda
1987 Ayrton Senna Lotus-Honda
1986 Alain Prost McLaren-TAG
1985 Alain Prost McLaren-TAG
1984 Alain Prost McLaren-TAG
1983 Keke Rosberg Williams-Ford
1982 Riccardo Patrese Brabham-Ford
1981 Gilles Villeneuve Ferrari
1980 Carlos Reutemann Williams-Ford
1979 Jody Scheckter Ferrari
1978 Patrick Depailler Tyrrell-Ford
1977 Jody Scheckter Wolf-Ford
1976 Niki Lauda Ferrari
1975 Niki Lauda Ferrari
1974 Ronnie Peterson Lotus-Ford
1973 Jackie Stewart Tyrrell-Ford
1972 Jean-Pierre Beltoise BRM
1971 Jackie Stewart Tyrrell-Ford
1970 Jochen Rindt Lotus-Ford
1969 Graham Hill Lotus-Ford
1968 Graham Hill Lotus-Ford
1967 Denny Hulme Brabham-Repco
1966 Jackie Stewart BRM
1965 Graham Hill BRM
1964 Graham Hill BRM
1963 Graham Hill BRM
1962 Bruce McLaren Cooper-Climax
1961 Stirling Moss Lotus-Climax
1960 Stirling Moss Lotus-Climax
1959 Jack Brabham Cooper-Climax
1958 Maurice Trintignant Cooper-Climax
1957 Juan Manuel Fangio Maserati
1956 Stirling Moss Maserati
1955 Maurice Trintignant Ferrari


Enhanced by Zemanta

Formula 1: Παρελθόν ο Κόστα από τη θέση του τεχνικού διευθυντή της Ferrari

Felipe Massa Ferrari single-seater during Bahr...Image via WikipediaΠαρελθόν από τη θέση του τεχνικού διευθυντή της Ferrari αποτελεί ο Άλντο Κόστα, ο οποίος, όπως ανακοίνωσε σήμερα η ομάδα της Formula 1, θα αναλάβει «νέες ευθύνες» εντός της εταιρείας.

Η «σκουντερία» αναφέρει σε ανακοίνωσή της, ενόψει του κυριακάτικου γκραν πρι του Μονακό, ότι η αλλαγή είναι άμεση.

«Η τεχνική δραστηριότητα αναδομήθηκε σε τρεις τομείς» τονίζεται στην ανακοίνωση, η οποία προσθέτει: «Διευθυντής για το σασί είναι ο Πατ Φράι, η παραγωγή είναι στα χέρια του Κοράντο Λαντζόνε, ενώ ο κινητήρας και τα ηλεκτρονικά συνεχίζουν με τον Λούκα Μαρμορίνι».
Enhanced by Zemanta

Formula 1: To 2012 επιστρέφει ο Κούμπιτσα

Formula One 2010 Rd.3 Malaysian GP: Robert Kub...Image via WikipediaΣτο πρωτάθλημα της Formula1 του 2012 θα επιστρέψει στην αγωνιστική δράση ο Robert Kubica όπως γνωστοποίησε σήμερα η Ρενό χωρίς ωστόσο να αποκλείσει το ενδεχόμενο να τρέξει σε κάποια πίστα στα ελεύθερα δοκιμαστικά που πραγματοποιούνται κάθε Παρασκευή πριν τον αγώνα.

Ο Πολωνός πιλότος γλύτωσε από θαύμα μετά από ένα φρικιαστικό ατύχημα που είχε σε αγώνα ράλι στην Ιταλία με αποτέλεσμα να υποστεί κατάγματα στο αριστερό χέρι και το αριστερό πόδι, όταν συγκρούστηκε με μεγάλη ταχύτητα σε τοίχο εκκλησίας.
Enhanced by Zemanta

Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Ταύρος ο Φέτελ στην Βαρκελώνη

(Cropped version from) Vettel before action at...Image via WikipediaΤην τέταρτη νίκη του σε πέντε αγώνες πανηγύρισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ στην Ισπανία, αντέχοντας στην πίεση που του άσκησε ο Λιούις Χάμιλτον στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα της Κυριακής (22/5) στην Καταλούνια.

Χάρη σε αυτή του την επιτυχία, ο γερμανός οδηγός της Red Bull άνοιξε στους 41 βαθμούς την πρωτοπορία του στο πρωτάθλημα έναντι του βρετανού της McLaren.

Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο άλλος οδηγός της McLaren, Τζένσον Μπάτον, ο οποίος επικράτησε στη μάχη του βάθρου απέναντι στους Μαρκ Ουέμπερ (Red Bull) και Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari).

Formula One 2009 Rd.15 Japanese GP: Sebastian ...Image via WikipediaΑκολούθησαν οι δύο Mercedes στις θέσεις 6-7 της τελικής κατάταξης, με τον Μίκαελ Σουμάχερ να τερματίζει μπροστά από τον Νίκο Ρόσμπεργκ.

Τη βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν ο Νικ Χάιντφελντ της Renault και το δίδυμο της Sauber, Σέρχιο Πέρες και Καμούι Κομπαγιάσι.
sport.gr

Enhanced by Zemanta

Σάββατο 21 Μαΐου 2011

Formula 1: Καλύτερος ο Γούεμπερ στα ελεύθερα δοκιμαστικά της Βαρκελώνης

Mark Webber at the 2008 Canadian Grand Prix.Image via WikipediaΟ Μαρκ Γουέμπερ της Red Bull κυριάρχησε στα ελεύθερα δοκιμαστικά του Γκραν Πρι της Formula 1 στη Βαρκελώνη.

Ο Αυστραλός πιλότος της Παρασκευή με χρόνο 1:22.470 κατέκτησε την άτυπη πρωτιά, δείχνοντας πως βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση. 

Κατά 39 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός ήταν ο Λιούις Χάμιλτον της McLaren, ενώ στην Τρίτη θέση βρέθηκε ο ομόσταβλος του Γουέμπερ και περσινός Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Σεμπάστιαν Φέτελ.

Η μαλακή γόμα στα λάστιχα φάνηκε να δίνει πλεονέκτημα σε σχέση με τη σκληρή στην πίστα της Καταλονίας.
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

5ο Grand Prix Βαρκελώνης: Τα τελευταία νέα (ΒΙΝΤΕΟ)

Formula 1: British Grand PrixImage by Alex Basnett via Flickr
Μια σειρά από νέες αναβαθμίσεις έχουν ετοιμάσει οι άνθρωποι της Renault ενόψει του 5ου Grand Prix της χρονιάς που θα διεξαχθεί την Κυριακή 22/5 στην πίστα της Catalunya.

Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, James Allison οι αναβαθμίσεις αυτές θα βελτιώσουν κατά 2 δέκατα στο γύρο την απόδοση των R31.

«Έχουμε ετοιμάσει κι άλλες αναβαθμίσεις για τον επόμενο αγώνα - ο αγώνας της εξέλιξης ποτέ δεν σταματά», είπε ο Allison και πρόσθεσε: «Πρόκειται για συνολικά έξι αναβαθμίσεις οι οποίες δεν είναι μεγάλες αλλά θα μας δώσουν περίπου 2 δέκατα στο γύρο».

Για να μπορέσουν όμως αυτές οι αναβαθμίσεις να αποδώσουν καρπούς θα πρέπει η ομάδα να δουλέψει και να βελτιώσει τους χρόνους της στα pit stops, σύμφωνα με τον Allison.

«Eίναι σημαντικό όταν εξελίσσεις συνεχώς το μονοθέσιο να κάνεις γρήγορα και σωστά pit stops. Οι αναβαθμίσεις που έχουμε ετοιμάσει στο αεροδυναμικό πακέτο για την Catalunya αξίζουν γύρω στα 10 δευτερόλεπτα στον τελικό χρόνο του αγώνα - οπότε ένα κακό pit stop και η αξία των αναβαθμίσεων καταστράφηκε. Ακόμα και όταν αποφύγεις το κακό pit stop, αλλά κάνεις τέσσερα pit stops τα οποία όμως θα είναι κατά 1 δευτερόλεπτο πιο αργά από τον ανταγωνισμό δεν έχει κανένα νόημα».

Τα νέα της Ferrari ν.4

MADONNA, ITALY - JANUARY 15:  (L-R) Felipe Mas...Image by Getty Images via @daylifeΛίγες μέρες πριν το Ισπανικό GP δείτε στο video που ακολουθεί τα αγωνιστικά νέα της Scuderia Ferrari. O Fernando Alonso σχολιάζει το GP της πατρίδας του αλλά και το αποτέλεσμα στον αγώνα της Τουρκίας και ο Felipe Massa μιλά για τις προσδοκίες του ενόψει Ισπανίας. Ακόμα δείτε μια διπλή συνέντευξη του Felipe Massa με τον μηχανικό του, Robert Smedley να απαντούν σε μια σειρά ίδιων ερωτήσεων. Κλείνοντας, ο δοκιμαστής της Scuderia Marc Gene μιλά για το επερχόμενο Ισπανικό GP.



Enhanced by Zemanta

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Ξεκίνησε τις Ακροπολικές δοκιμές η Ford

Η αγωνιστική ομάδα της Ford πραγματοποίησε ένα τετραήμερο δοκιμών στη χώρα μας προκειμένου να ρυθμίσει κατάλληλα για τον εθνικό μας αγώνα το νέο Fiesta WRC. Στην ορεινή Κορινθία και συγκεκριμένα στη Ζήρεια βρέθηκε η Ford WRT στο πλαίσιο της προετοιμασίας της εν όψει Ράλλυ Ακρόπολις.

Η βρετανική ομάδα στρατοπέδευσε για τέσσερις ημέρες στην περιοχή και πραγματοποίησε δοκιμές με το Fiesta WRC σε μια διαδρομή 5,5 χιλιομέτρων.



Η ομάδα επικεντρώθηκε στον τομέα της ανάρτησης και γενικότερα του στησίματος -με βάση και τη χρήση των νέων ελαστικών της Michelin με την πιο σκληρή γόμα.

Σε ερώτηση προς τον Mikko Hirvonen σχετικά με το κατά πόσο έχει προσαρμοστεί στο νέο αυτοκίνητο, ο Φινλανδός οδηγός σχολίασε «εξοικειώνομαι πλέον όλο και περισσότερο με το αυτοκίνητο και μπορώ να ξέρω πώς ακριβώς θα αντιδράσει σε διαφορετικές συνθήκες. Είναι λογικό, αφού όσο περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα κάνεις, τόσο πιο άνετα αισθάνεσαι πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου».

Αναφορικά με τις διαφορές μεταξύ της σημερινής και της προηγούμενης γενιάς αυτοκινήτων WRC, ο Mikko Hirvonen λέει «σίγουρα είναι τελείως διαφορετικά. Έχουν νέο κινητήρα, ενώ σημαντική είναι και η απουσία του κεντρικού διαφορικού. Παράλληλα, είναι πιο μικρά σε μήκος αλλά και πιο φαρδιά, με αποτέλεσμα να είναι πιο εύκολα στην οδήγηση στα κλειστά κομμάτια. Στοιχείο πολύ σημαντικό σε αγώνες όπως το Ακρόπολις. Η πραγματικότητα είναι ότι σχεδόν παντού είναι πιο γρήγορα από τα περσινά αυτοκίνητα».

Για το Ράλλυ Ακρόπολις ο ίδιος λέει «Είναι ένας αγώνας - θρύλος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Όπως πάντα, έτσι και το φετινό Ακρόπολις αναμένεται να είναι ένας πολύ σκληρό τόσο για τα αυτοκίνητα όσο και για τα ελαστικά, τα οποία πρέπει να προστατεύουμε αφού αποτελούν και έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες επιβίωσης στην Ελλάδα».
Enhanced by Zemanta

Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Moto GP στο Γκραν Πρι της Γαλλίας - Κέισι Στόνερ:Ποιος τον πιάνει!

Ο Κέισι Στόνερ έδειξε και σήμερα στις κατατακτήριες δοκιμές ότι είναι δύσκολο να τον πιάσουν οι αντίπαλοί του, καθώς κατέκτησε την pole position στην πίστα του Λε Μαν. Δεύτερος ο Σιμονσέλι, τρίτος ο Ντοβιζιόζο.

Τις κατατακτήριες δοκιμές περιελάμβανε σήμερα το πρόγραμμα για τους αναβάτες του Moto GP στο Γκραν Πρι της Γαλλίας. Στην πίστα του Λε Μαν ο Κέισι Στόνερ δεν είχε πρόβλημα για ακόμα μια φορά να είναι πιο γρήγορος από τους αντιπάλους και κατέκτησε την pole position.

Ο Αυστραλός έδειξε ότι βρίσκεται σε εξαιρετική φόρμα και πως είναι δύσκολο να τον πιάσουν στην πρώτη θέση. Πίσω του ακολούθησε ο Μάρκο Σιμονσέλι. Ο Ιταλός πραγματοποίησε και πάλι την έκπληξη κατακτώντας τη δεύτερη θέση. Τρίτος κατετάγη ο Αντρέα Ντοβιζιόζο, που με ένα ταχύτερο πέρασμα στους τελευταίους γύρους κατάφερε να προσπεράσει τον Ντάνι Πεντρόσα.

Ο Ισπανός βρισκόταν δεύτερος, αλλά στο τέλος έμεινε τέταρτος κάνοντας το 1-3-4 για τη Repsol Honda. Ο Χόρχε Λορένθο ήταν αυτός που τον ακολούθησε, με τη δεύτερη έκπληξη της ημέρας να είναι η Monster Yamaha Tech 3, η οποία είδε και τους δυο αναβάτες της στην πρώτη δεκάδα. Συγκεκριμένα, οι Κράτσλοου, Έντουαρντς κατετάγησαν πίσω από τον παγκόσμιο πρωταθλητή στην έκτη και στην έβδομη θέση, αντίστοιχα.

Ο Μπεν Σπάις κατόρθωσε με το πέσιμο της καρό σημαίας να πλασαριστεί όγδοος αφήνοντας πίσω του τον Βαλεντίνο Ρόσι. Ο «Γιατρός» έδειξε ότι ακόμα δεν έχει επανέλθει πλήρως από τον τραυματισμό του και όλα δείχνουν ότι θα ακολουθήσει μια μέτρια σεζόν. Έτσι, απομένει να δούμε αν ο Στόνερ θα διατηρήσει την πρωτιά στον αυριανό αγώνα ή αν θα του κλέψει κάποιος τη νίκη, κάτι που πολύ δύσκολα θα γίνει.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων

Στόνερ Repsol Honda 1:33.153
Σιμονσέλι San Carlo Honda 1:33.212 +0.059
Ντοβιζιόζο Repsol Honda 1:33.621 +0.468
Πεντρόσα Repsol Honda 1:33.683 +0.530
Λορένθο Yamaha 1:33.706 +0.553
Κράτσλοου Monster Yamaha Tech 3 1:33.804 +0.651
Έντουαρντς Monster Yamaha Tech 3 1:34.063 +0.910
Σπάις Yamaha 1:34.206 +1.053
Ρόσι Ducati 1:34.206 +1.053
Χέιντεν Ducati 1:34.277 +1.124
Ντε Πινιέ Pramac Ducati 1:34.351 +1.198
Μπαουτίστα Rizla Suzuki 1:34.513 +1.360
Αογιάμα San Carlo Honda 1:34.612 +1.459
Μπαρμπέρα Mapfre Aspar Ducati 1:34.650 +1.497
Καπιρόσι Pramac Ducati 1:34.866 +1.713
Άμπραχαμ Cardion AB Motoracing 1:35.100 +1.857
Ελίας LCR Honda 1:35.433 +2.280
www.gazzetta.gr
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή 13 Μαΐου 2011

Το Σαββατοκύριακο η 9η ανάβαση Κύμης

Τον αριθμό των 54 έφτασαν οι συμμετοχές για την ανάβαση Κύμης που διοργανώνει η Start Line το Σαββατοκύριακο 14-15 Μαΐου. 

Ο αγώνας είναι ο τρίτος για το φετινό Πρωτάθλημα Αναβάσεων και θα ξεκινήσει στις 10:00 της Κυριακής, ενώ οι δοκιμές θα ξεκινήσουν στις 11:00 του Σαββάτου. 

Ακολουθεί ο σχετικός πίνακας καθώς και το πρόγραμμα του αγώνα.

Δείτε τις συμμετοχές: http://www.omae-epa.gr/sites/www.omae-epa.gr/files/symmetoxes.pdf

Δείτε το πρόγραμμα: http://www.omae-epa.gr/sites/www.omae-epa.gr/files/programme.pdf

Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Trail Ride στο Πήλιο

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Μαΐου αγώνας Trail Ride στην περιοχή του Δήμου Ζαγοράς-Μουρεσίου στο πλαίσιο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Trail Ride-Rally Raid 2011 .

Ο αγώνας διοργανώθηκε από την Off Road Team σε συνεργασία με τον Δήμο Ζαγοράς – Μουρεσίου, την Δημοτική Κοινότητα Ζαγοράς και τον Σύλλογο Επαγγελματιών Ζαγοράς «Ξένιος Ζευς».

Οι περίπου 60 διαγωνιζόμενοι και οι εκατοντάδες θεατές απήλαυσαν τις σκληρές αλλά και πανέμορφες ειδικές διαδρομές που βασίστηκαν στο δίπτυχο που χαρακτηρίζει όλο το Δήμο μας. Βουνό και θάλασσα.


Από τις ηλιόλουστες παραλίες του Χορευτού και του Οβριού, οι συμμετέχοντες βρέθηκαν, μέσα από δασικούς δρόμους, μονοπάτια και καλντερίμια, στα Κοκκινόγεια και από εκεί ως τις κορυφές του Πηλίου. Η εναλλαγή του τοπίου έδωσε μια άγρια ομορφιά στον αγώνα αφού οι οδηγοί εκκίνησαν από την άμμο, οδήγησαν σε χώμα και λάσπη, διέσχισαν δάση με καστανιές και οξιές και σε μερικά σημεία της διαδρομής συνάντησαν μέχρι και χιόνι!!!

Ο τερματισμός του αγώνα έγινε στη κεντρική πλατεία της Ζαγοράς όπου παρουσία πολλών κατοίκων και επισκεπτών της περιοχής έλαβαν χώρα οι βραβεύσεις των νικητών κάθε κατηγορίας ενώ το χορευτικό τμήμα του Πολιτιστικού Συλλόγου Ζαγοράς «Γιάννης Κορδάτος» χόρεψε παραδοσιακούς πηλιορείτικους χορούς.

Στη τελετή απονομής των μεταλλίων στους διακριθέντες, βρέθηκαν ο Δήμαρχος Ζαγοράς-Μουρεσίου κ. Γεώργιος Αντώνογλου-Κασσαβέτης και ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Ζαγοράς κ.Γεώργιος Αγγελέτος οι οποίοι τόνισαν τη διάθεση των τοπικών αρχών να ενθαρρύνουν αντίστοιχες πρωτοβουλίες και να συμμετέχουν σε τέτοιου είδους διοργανώσεις που προάγουν το πνεύμα της ευγενούς άμιλλας και του υγιούς ανταγωνισμού ,συμβάλλοντας ταυτόχρονα στη περαιτέρω τουριστική προβολή και ανάπτυξη του τόπου.

Η αυλαία έκλεισε με τους διοργανωτές και τους διαγωνιζόμενους να εκφράζουν την ικανοποίηση τους για το επίπεδο της διοργάνωσης και τη φιλοξενία των Ζαγοριανών, ανανεώνοντας το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά με ακόμη περισσότερο θέαμα.
Enhanced by Zemanta

Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Εγκρίθηκε επένδυση για πίστα Formula 1 στην Αχαϊα

Formula One 2009 Rd.15 Japanese GP: Giancarlo ...Image via Wikipedia
Το πράσινο φως για την υλοποίηση επένδυσης που αφορά στη δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών αυτοκινήτων F1, μοτοσικλέτας παγκοσμίου πρωταθλήματος super bike, καθώς και πρωταθλήματος καρτ, έδωσε σήμερα το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης. 

Το επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε.» είναι ύψους 94.6 εκ. ευρώ και θα επιχορηγηθεί σε ποσοστό 30,57%, δηλαδή κατά 28,92 εκατ.

Η έκταση στην οποία θα υλοποιηθεί η επένδυση είναι επιφάνειας 928.5 στρεμμάτων , κάτω από την επαρχιακή οδό Χαλανδρίτσας - Βαλμαντούρας ενώ η επένδυση αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 3 χρόνια.

Σύμφωνα με το υπουργείο όταν ολοκληρωθεί η επένδυση θα δημιουργηθούν 497 νέες θέσεις εργασίας και θα δοθεί ώθηση στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Formula 1: Kαι νέος προμηθευτής κινητήρων…

Με τις BMW, Toyota και Honda να έχουν φύγει πλέον από τη μάχη του grid στο πρωτάθλημα της F1....οι 12 ομάδες στο Formula One World Championship έχουν στη διάθεση τους έναν από τους 4 διαθέσιμους κινητήρες: Ferrari, Mercedes-Benz, Renault ή Cosworth.

Ο νέος κινητήρας που θα έρθει όμως στο πρωτάθλημα από το 2013 θα είναι ένας νέος turbo τετρακύλινδρος. Στόχος της νέας εξέλιξης ήταν να έρθουν και νέες εταιρίες στους αγώνες. Και φαίνεται πως αυτό είναι πλέον εφικτό…
Η νέα εταιρία δεν είναι κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων, ούτε γνωστή στο χώρο όπως η Cosworth. Είναι μια ολοκαίνουργια εταιρία με την ονομασία PURE. Στην ηγεσία της ο κύριος Craig Pollock, που διαχειρίζεται την καριέρα του Jacques Villeneuve και ήταν μάνατζερ στη BAR-Honda επί σειρά ετών.

Ο Pollock και η ομάδα του εργάζεται σε έναν εντελώς νέο κινητήρα τετρακύλινδρο με turbo και να έχει και ομάδες ως πελάτες.

Ενώ το PURE – από το Propulsion Universelle et Recuperation d’Energie – είναι μια νέα ομάδα έχει ασχοληθεί στο παρελθόν με προδιαγραφές των κινητήρων Peugeot και Renault για την F1 και το Le Mans επί δεκαετίες.

Οι κατασκευή των κινητήρων αρχικά θα γίνεται από την Mecachrome, τον εταιρία που κατασκευάζει τους κινητήρες της Renault για την F1 – τέτοιον είχε πέρυσι ο Sebastian Vettel στη Red Bull και πήρε το πρωτάθλημα – όπως κάνει και η Ilmor για τις Mercedes και η Cosworth το έκανε για τη Ford.

Με άλλα λόγια, ξέρουν τι κάνουν…
Enhanced by Zemanta

Ελληνική νίκη στο Ιστορικό Ακρόπολις

Οι Κωνσταντίνος Πίτσος - Στέλιος Καραπαπάζης οδήγησαν την Toyota Celica 2000GT Rally ταχύτατα στις διαδρομές του χωμάτινου σκέλους... του 10ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, κατακτώντας επάξια τη νίκη.

Οι Κωνσταντίνος Πίτσος - Στέλιος Καραπαπάζης συνδύασαν την εμπειρία και την ταχύτητά τους με την αξιοπιστία της εργοστασιακής Toyota Celica 2000GT Rally και πήραν μια σπουδαία νίκη απέναντι σε δυνατούς αντιπάλους, σε έναν αγώνα με πολλές ανατροπές. Το ελληνικό πλήρωμα κινήθηκε στους ρυθμούς της κορυφής από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή και επιδεικνύοντας μια εξαιρετική σταθερότητα στην απόδοσή του, μετά την εγκατάλειψη των αρχικά πρώτων Mats Myrsell - Esko Junttila από πρόβλημα στο κιβώτιο της Porsche 911, βρέθηκε στην πρώτη θέση όπου και παρέμεινε μέχρι το τέλος, αντιστεκόμενο μάλιστα στην επίθεση των νικητών του ασφάλτινου σκέλους και τελικά δεύτερων, Marco Bianchini - Emanuele Baldaccini με τη σαφώς πιο δυνατή Lancia 037. Οι Ιταλοί πίεσαν στο δεύτερο μισό της ημέρας, έχοντας πρώτα αποκαταστήσει κάποια προβλήματα με το σύστημα ενδοεπικοινωνίας, αλλά και έχοντας αλλάξει τη ρύθμιση της ανάρτησης της 037. Την πρώτη τριάδα του χωμάτινου αγώνα συμπλήρωσαν οι Frack Cunningham - Ross Forde με ένα Ford Escort RS 1800 οι οποίοι μάλιστα κέρδισαν και μία από τις έξι ειδικές διαδρομές της ημέρας και είναι και το πρώτο βαθμολογούμενο πλήρωμα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, όπου -όπως και για το Ελληνικό- το σημερινό χωμάτινο σκέλος προσμετρά ως ξεχωριστός αγώνας. Ανάμεσα σε αυτούς που συνδύασαν αντίστοιχα καλή επίδοση σε άσφαλτο και χώμα ήταν οι επίσης συμμετέχοντες στον ευρωπαϊκό θεσμό Paolo Pasutti - Giulio Bisol και Pierangelo Rossi - Luca Beltrame, αμφότεροι με Porsche 911, που βρέθηκαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση. Από εκεί και πέρα το λόγο έχουν τα ελληνικά πληρώματα που μαζί με την ταχύτητα κατάφεραν να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις του αγώνα ο οποίος αποδείχθηκε ιδιαίτερα απαιτητικός για τα αυτοκίνητα, όπως φανερώνει ο σχετικά αυξημένος αριθμός των εγκαταλείψεων. Οι Χρήστος Οικονόμου - Αντώνης Γαρυφάλλης με Ford Escort RS 2000 ολοκλήρωσαν την ημέρα στην έκτη θέση, εμπρός από τους Στέλιο Γιαμαλάκη - Νίκο Σάμιο οι οποίοι στο χώμα συμμετείχαν με ένα Talbot Sunbeam Lotus. Όγδοοι γενικής αλλά και τέταρτοι Έλληνες αναδείχτηκαν οι Χρήστος Πλατής - ‘ELNAK JR' που απογείωσαν το μικρό Toyota Starlet και βρέθηκαν μπροστά από σαφώς πιο δυνατούς συνδυασμούς.
Στη μάχη ακριβείας της κατηγορίας Regularity, μετά την τριήμερη προσπάθεια των πληρωμάτων σε μια διαδρομή σχεδόν χιλίων χιλιομέτρων και 43 δοκιμασιών ακριβείας, οι Απόστολος Παπανίκος - Αριστοτέλης Γεωργίου (Triumph GT6+) ολοκλήρωσαν στην πρώτη θέση, έχοντας τους λιγότερους βαθμούς ποινής. Πίσω τους, ύστερα από αρκετές εναλλαγές στις πρώτες τρεις θέσεις, ολοκλήρωσαν οι Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911), ενώ την τριάδα κλείνουν οι Γιάννης Καρούμπας - Βάλα Μάρκου (Fiat 124 Sport Spider) που προηγήθηκαν σε αρκετά μεγάλο μέρος του αγώνα. 
Το φετινό, 10ο Mercedes-Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, χαρακτηρίστηκε όχι απλά από το πλήθος, αλλά και από την ποιότητα των συμμετοχών και στις δύο κατηγορίες. Άνθρωποι και μηχανές αυτού του επιπέδου, επισφράγισαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την αξία του ονόματος ενός καθόλα ελληνικού, αλλά ταυτόχρονα παγκόσμιας φήμης αγώνα!   

www.PeriTroxon.gr

Τελική κατάταξη Χωμάτινου σκέλους Sporting

Κατάταξη Τρίτης Ημέρας Regularity

Δηλώσεις τερματισμού των πρωταγωνιστών της Sporting

102 BIANCHINI Marco - BALDACCINI Emanuele LANCIA Rally 037 1984
«Η μάχη με τον Πίτσο ήταν ωραία και σκληρή, αφού οδήγησε πολύ γρήγορα. Δυστυχώς αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με την ενδοσυνεννόηση στην 4η ε.δ. που μας κόστισε σε χρόνο. Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα με το αυτοκίνητο και είμαστε ευχαριστημένοι. Κατά τη γνώμη μου, την επόμενη χρονιά ο αγώνας θα μπορούσε να έχει περισσότερο χώμα».

104 PITSOS Constantinos - KARAPAPAZIS Stelios TOYOTA Celica 2000GT RALLY 1980
«Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος αν και κόπηκε η 3η ειδική διαδρομή (Παλαιοχώρι). Νομίζω πως και τα ξένα πληρώματα θα χάρηκαν τον αγώνα. Θα ήθελα γενικά κάτι πιο κοινωνικό από τη μεριά της Οργάνωσης, υπό την έννοια πως παλαιότερα υπήρχε εκδήλωση όπως κάποιο γεύμα μετά τον αγώνα κλπ. Φέτος απλά θα φύγουμε. Εμείς τιμήσαμε την Toyota και τους φίλους της, αφού αυτή ήταν η πρώτη διεθνής νίκη για αυτό το μοντέλο».

149 CUNNINGHAM Frank - FORDE Ross FORD Escort RS 1800 1978
«Οι πρώτες δυο ημέρες ήταν φανταστικές και οι ειδικές διαδρομές ήταν πολύ γρήγορες. Δε μπορούσαμε να ακολουθήσουμε το ρυθμό των Porsche. Σήμερα όμως το Escort ήταν πολύ δύσκολος αντίπαλος στα δάση. Βρεθήκαμε πίσω μόνο από μια Toyota, μια Lancia ενώ περάσαμε όλες τις Porsche. Τερματίσαμε πρώτοι για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και είμαστε χαρούμενοι. Η πρώτη ειδική διαδρομή ήταν λίγο σκληρή, ενώ η δεύτερη ήταν φανταστική».

106 ROSSI Pierangelo - BELTRAME Luca PORSCHE 911 SC 1981
«Το πρωί αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα με τα πίσω αμορτισέρ του αυτοκινήτου, τα οποία αλλάξαμε στη συνέχεια και η κατάσταση βελτιώθηκε. Θεωρώ πως ο χωμάτινος αγώνας ήταν καλύτερος παρόλο που υπήρξαν προβλήματα. Άλλωστε το πραγματικό Ακρόπολις διεξάγεται σε χώμα. Η χθεσινή αλλαγή της τελευταίας στιγμής ήταν καλή. Ήταν ένας πάρα πολύ καλός αγώνας».

113 PASUTTI Paolo - BISOL Giulio PORSCHE 911 1973
«Ο αγώνας ήταν καλός. Άλλωστε ήρθαμε από την Ιταλία για να κάνουμε μόνο αυτό τον αγώνα, που είναι ο πιο σημαντικός του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Οι ασφάλτινες ειδικές διαδρομές ήταν πολύ γρήγορες, ενώ οι χωμάτινες σκληρές. Είμαστε ευχαριστημένοι».

119 ECONOMOU Christos - GARIFALIS Antonis FORD Escort MK I RS 2000 1973
«Οι ειδικές διαδρομές ήταν ωραίες. Εμείς οι Έλληνες αγωνιζόμενοι τις γνωρίζουμε καλά. Το οδόστρωμα ήταν καλό χάρη στη δουλειά της οργάνωσης. Ο αγώνας σήμερα μας ευχαρίστησε. Στην άσφαλτο, την πρώτη ημέρα εγκαταλείψαμε από καμένη φλάντζα, ενώ χθες ευχαριστηθήκαμε».

124 PLATIS Christos - "ELNAK JR" TOYOTA Starlet ΚΡ60 1978
«Οι ειδικές διαδρομές ήταν όμορφες, αν και θα θέλαμε περισσότερα κατηφορικά κομμάτια. Κατά τη γνώμη μου αυτός ο αγώνας δεν είναι Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ η οργάνωση δεν είναι κάτι που θα πρέπει να θυμόμαστε. Αγωνιστικά είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, αφού ξανανιώσαμε. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να οδηγείς χωρίς άγχος για τυχόν ζημιές».

127 DARAS Christos Fotis - KARAMOUSALIS Theodoros BMW 2002 Ti 1969
«Σήμερα ταλαιπωρηθήκαμε αφού αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τον κινητήρα που ρετάριζε μετά την 3η ε.δ. και δε μπορέσαμε να κινηθούμε όπως θέλαμε. Παρόλα αυτά τερματίσαμε στη δεύτερη θέση της κατηγορίας μας, πίσω από το πλήρωμα της Porsche από την Εσθονία».

147 YAMALAKIS Stelios - SAMIOS Nikos TALBOT Sunbeam Lotus 1979
«Όλα ήταν ωραία. Η φύση ήταν όμορφη, το γεγονός πως μπορούσαμε σε κλειστό δρόμο να παίξουμε ωραία, ο κόσμος της περιοχής που είναι φιλόξενος, αφού έχει αγωνιστική κουλτούρα. Οι ειδικές διαδρομές ήταν ωραίες, όμως θα προτιμούσαμε να υπάρχουν περισσότερες διαδρομές σήμερα, ώστε η έννοια του ράλλυ να είναι περισσότερο υπαρκτή. Εμείς συμμετείχαμε χάρη στην βοήθεια της εταιρείας «Δημουλάς», κάτι που είναι πολύ σημαντικά στις ημέρες μας».

Δηλώσεις τερματισμού των πρωταγωνιστών της Regularity

202 KATSAOUNIS John - MANSOLAS Matthew GR/GR PORSCHE 911 2.0 1965
«Ο αγώνας ήταν ωραίος, με ωραίες διαδρομές και σχεδιασμό. Μπράβο στην επιτροπή που οργάνωσε το Ράλλυ για τη Regularity. Ο συναγωνισμός ήταν έντονος και το ευχαριστηθήκαμε».

207 VANEZOS Stelios - SOUTZIS Petros CY/CY ALFA ROMEO VELOCE 2000 1973
«Ο αγώνας ήταν καλός και δύσκολος. Ο συναγωνισμός ήταν έντονος, όμως για εμάς τα πράγματα δεν πήγαν όπως περιμέναμε».

208 KIKIZAS George - HADIOS Theodoros GR/GR PORSCHE 911 Carrera RS 1972
«Ο αγώνας ήταν ωραίος και ο συναγωνισμός έντονος. Το να βρίσκεσαι στην εξάδα σε έναν αγώνα με τόσο συναγωνισμό είναι πολύ σημαντικό. Η προσπάθεια που έγινε από την οργάνωση ανέβασε το επίπεδο του αγώνα και των συμμετοχών».

221 MAKRIYANNIS Paris - Ms FOTOU Magda GR/GR MERCEDES BENZ W116 280SE 1976
«Ο αγώνας ήταν πάρα πολύ ωραίος. Χθες το απόγευμα ήταν αρκετά σφιχτός, αλλά γενικά μας άρεσε».

223 KAROUBAS John - Ms MARKOU Vala GR/GR FIAT 124 SPORT SPIDER 1971
«Ο αγώνας ήταν καλός για εμάς και γενικά ευχαριστηθήκαμε. Το μόνο πρόβλημα ήταν πως χθες χάσαμε χρόνο μέσα σε ένα χωριό επειδή μας έκλεισε ένα αυτοκίνητο εκτός αγώνα και δεν μπορούσαμε να περάσουμε. Αυτό ήταν το μοναδικό μελανό σημείο για εμάς. Γενικά, θεωρώ πως δεν είναι καλό να υπάρχουν ειδικές διαδρομές μέσα σε χωριά γιατί τέτοια περιστατικά μπορούν να συμβούν».

229 PAPANIKOS Apostolos - GEORGIOU Aristotelis GR/GR TRIUMPH GT6+ 1969
«Ο αγώνας ήταν πολύ καλός. Αποτελούνταν από πολύ καλές ειδικές διαδρομές, που περιείχαν τα πάντα. Άλλα σημεία ήταν εύκολα, άλλα δύσκολα ενώ περάσαμε από ωραία τοπία και είχαμε πολύ καλή παρέα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι από το αποτέλεσμα».
peritroxon.gr
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...