Τρίτη, 26 Απριλίου 2011

Με 161 συμμετοχές το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις

Πόλος έλξης των φίλων των κλασικών ιστορικών αυτοκινήτων αποδεικνύεται το ''10o Mercedes Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις''...
συγκεντρώνοντας 161 συμμετοχές από τις οποίες οι 63 ανήκουν στην κατηγορία Sporting και οι 98 στη Regularity. 

Την Πέμπτη 5 Μαΐου ξεκινά από τη σκιά του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης το 10 ιστορικά Ράλλυ Ακρόπολις, που θα διαρκέσει μέχρι τις 8 Μαϊου και θα διεξαχθεί με κέντρο τα Καμένα Βούρλα.

Ο αγώνας της κατηγορίας Sporting θα αποτελείται από δύο ξεχωριστούς αγώνες, έναν ασφάλτινο και έναν χωμάτινο, οι οποίοι θα προσμετρούν ξεχωριστά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ. Ο Ασφλάτινος που θα είναι διήμερος θα διεξαχθεί στις 6 και 7 Μαΐου και θα έχει 12 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 140 χιλιομέτρων, ενώ ο χωμάτινος θα διεξαχθεί στις 8 Μαΐου και θα περιλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 70 χιλιομέτρων. Ο αγώνας της κατηγορίας Regularity θα είναι τριήμερος και θα διεξαχθεί σε ασφάλτινο οδόστρωμα. Έτσι, από το σύνολο των 161 συμμετοχών, τα 55 πληρώματα θα αγωνιστούν στην άσφαλτο και τα 58 στο χώμα.
Πολλές είναι οι παρουσίες πληρωμάτων από το εξωτερικό, μεταξύ των οποίων και προηγούμενοι νικητές του αγώνα όπως οι Jari Laaksonen - Jari Kristeri (νικητές το '04 και '05) που φέτος συμμετέχουν με ένα Mazda RX7 Rally καθώς και οι Marco Bianchini - Emanuele Baldaccini (νικητές το '07 και '08) με Lancia 037. Φυσικά ο πυρήνας της κατηγορίας έχει και πάλι ελληνικό χρώμα με πολλές σημαντικές συμμετοχές, ικανές για το καλύτερο, μεταξύ των οποίων οι Βασίλης Βελάνης - Γιάννης Βελάνης (Ford Escort RS 1600), Ανδρέας Καροτσιέρης - Παναγιώτης Κατάρας (Porsche 911 RS), Στέφανος Σπάρταλης - Γιώργος Πολυζώης (Ford Escort RS 1600), Κωνσταντίνος Πίτσος - Στέλιος Καραπαπάζης (Toyota Celica 2000GT Rally).

Υψηλό ενδιαφέρον αναμένεται και στη μάχη ακριβείας της κατηγορίας Regularity, όπου κυρίαρχη παρουσία έχουν τα πληρώματα από την Ελλάδα και την Κύπρο. Μεταξύ των συμμετεχόντων θα βρίσκονται οι πρωταθλητές Ευρώπης Γιάννης Κατσιανούνης - Μαθιός Μανσόλας ( Porsche 911), ο Κύπριος νικητής του αγώνα το '06 και ‘08, Στέλιος Βανέζος έχοντας δίπλα του τον Πέτρο Σούτζη (Alfa Romeo Veloce), οι Κύπριοι νικητές το '09 Σταύρος Σταύρου-Κυριάκος Χριστοδούλου (Ford Escort) καθώς και οι πολύπειροι Κωνσταντίνος Μητρόπουλος - Δημήτρης Μπουνάζος (Fiat 131 Abarth Rallye), Γιώργος Κίκιζας - Θεόδωρος Χαδιός (Porsche 911).

www.PeriTroxon.gr
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 25 Απριλίου 2011

F1: H Red Bull και το KERS

F1 Red Bull at Petrol Station in Table View, r...Image by franksteiner via FlickrΗ Red Bull μπορεί να είναι η πρωταγωνίστρια (ως τώρα) ομάδα, στη F1 όμως έχει ένα φαινομενικά αξεπέραστο πρόβλημα που έχει το όνομα Kinetic Energy Recovery System (KERS).

Οι τεχνικοί της ομάδας υποσχέθηκαν πως μέχρι το γκραν πρι της Τουρκίας θα έχουν λύσει το πρόβλημα όμως αυτό δε φαίνεται πιθανό. Αιτία για τη δυσλειτουργία του συστήματος στην Red Bull είναι η διαφορετική θέση, που η ομάδα έχει τοποθετήσει το KERS.

Σύμφωνα με τεχνική ανάλυση η οποία δημοσιεύτηκε στο γερμανικό περιοδικό «Auto Motor und Sport» το σύστημα της Red Bull είναι χωρισμένο σε δύο κομμάτια. Είναι βασισμένο στο σύστημα της Renault από το οποίο διαφέρει κατά 40%. Οι διαφορές επικεντρώνονται στην τοποθέτησή του (αριστερά και δεξιά του κιβωτίου ταχυτήτων) αλλά και σε κάποια μέρη του. Κραδασμοί, υψηλές θερμοκρασίες και προβλήματα στα ηλεκτρονικά συστήματα προκαλούν δυσλειτουργία ή και ακύρωση του συστήματος πάνω στον αγώνα.

«Για να είμαι ειλικρινής δεν θα ήθελα το KERS στο αυτοκίνητο», δήλωσε στο AMS ο Άντριαν Νιούι. Ο Βρετανός είπε πως η ομάδα μαθαίνει τώρα το σύστημα. Όμως, έχει απαγορεύσει στους οδηγούς του να μιλούν για τα προβλήματα του σε δημοσιογράφους.

«Προσωπικά δεν ξέρω τι γίνεται λάθος» δήλωσε ο Βέμπερ στη Σαγκάη και πρόσθεσε: «Θέλω μόνο να δουλέψει».
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 24 Απριλίου 2011

O Κούμπιτσα πήρε εξιτήριο

Ο πιλότος της Φόρμουλα Ένα, Ρόμπερτ Κούμπιτσα, πήρε την Κυριακή του Πάσχα εξιτήριο από το νοσοκομείο της πόλης Πιέτρα Λιγκούρε της Ιταλίας, στο οποίο νοσηλεύθηκε για 11 εβδομάδες, μετά τον σοβαρό τραυματισμό του σε αγώνα ράλι στη Γένοβα.

Οι υπεύθυνοι του νοσοκομείου γνωστοποίησαν πως ο Πολωνός οδηγός της Φόρμουλα Ένα είναι πλέον σε καλή κατάσταση και ότι τώρα θα αρχίσει μια νέα φάση αποκατάστασης του τραυματισμού του.

Ο Κούμπιτσα, τη θέση του οποίου στη Ρενό πήρε ο Γερμανός Νικ Χάιντφελντ, θα περάσει λίγο καιρό στο σπίτι του στο Μονακό και στη συνέχεια θα αρχίσει ειδικό πρόγραμμα με τον γιατρό της ομάδας, Ρικάρντο Τσεκαρέλι, με στόχο να επιστρέψει το συντομότερο δυνατόν στους αγώνες.

Επίσης, θα επισκέπτεται συχνά το νοσοκομείο «Santa Corona», όπου υποβλήθηκε σε αρκετές επεμβάσεις στο -άσχημα χτυπημένο- δεξί χέρι του. Μέχρι στιγμής πάντως παραμένει άγνωστο το πότε θα επανέλθει στους αγώνες ο Κούμπιτσα.
Enhanced by Zemanta

Ένας Έλληνας στη McLaren…

McLaren MP4/2, "McLaren-TAG Porsche"...Image via Wikipedia
του Νίκου Καλαμπάκα/ newsbomb.gr

Αίγλη, λάμψη, επιτυχία και μεγαλείο, είναι λίγες από τις λέξεις που θα μπορούσαν να χαρακτηρίσουν μια εταιρία – κολοσσό στο χώρο της Formula 1, όπως είναι η McLaren.
Συνήθως, όποτε ακούμε ή διαβάζουμε κάτι σχετικό με αυτή, μας έρχονται στο μυαλό φανταστικά μονοθέσια, αυτοκίνητα που οι περισσότεροι από μας δε θα οδηγήσουν ποτέ και φυσικά το πιο καταπληκτικό κτίριο στο χώρο της Formula 1, το McLaren Technology Center.
Πως είναι όμως η καθημερινότητα, κάποιου που δουλεύει για την εταιρία;
Το newsbomb.gr, βρήκε τον Έλληνα μηχανικό που εργαζόταν εκεί και του απέσπασε πληροφορίες που μέχρι τώρα δεν γνωρίζαμε.
Ο Γιώργος Μαράκης, γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978. Από το 2002 ζει μόνιμα στη Μεγάλη Βρετανία. Σπούδασε στο Cambridge και στο King's College του Λονδίνου ηλεκτρολόγος μηχανικός, με ειδίκευση στην ανάλυση συστημάτων. Εργάστηκε για 3 χρόνια στο χώρο της F1, αρχικά για τη Formula One Management και εν συνεχεία για τη McLaren.


Η πρώτη μας ερώτηση, αφορούσε τα συναισθήματά του όταν δέχτηκε πρόταση για συνεργασία, από τη McLaren:
«Ένιωσα μεγάλη χαρά και ικανοποίηση που μια ομάδα σαν την McLaren, βρήκε σε μένα κάτι που θα της ήταν ωφέλιμο στον αγώνα της για την κορυφή. Ένιωσα πολύ τυχερός που θα βρισκόμουν σε ένα περιβάλλον όπου κυριαρχεί η τελειότερη και πιο προηγμένη τεχνολογία. Αυτός, βλέπεις, δε συμβαίνει συχνά στην καριέρα ενός μηχανικού».

-Περίμενες ποτέ πως κάποια μέρα, μια εταιρία τέτοιας εμβέλειας θα σε προσέγγιζε;
«Να σου πω την αλήθεια, από τη στιγμή που ξεκίνησα να δουλεύω για τη Formula One Management, είχα μέσα μου το κρυφό όνειρο πως κάποια μέρα, οι κόποι μου θα δικαιωθούν, όπως και έγινε τελικά».


McLaren Technology CentreImage by drain via Flickr -Πως νιώθει κάποιος μπαίνοντας στο κτίριο της McLaren;
«Δέος είναι η μόνη λέξη που μπορώ να σκεφτώ. Κατ’ αρχήν, στην είσοδο σε καλωσορίζει το θρυλικό road car της MacLaren, η θρυλική F1 LM που μόνο πέντε «κομμάτια» έχουν φτιαχτεί. Εν συνεχεία περνούσες από το to assembly της Mercedes- McLaren SLR και συνέχιζες περνώντας από την Μ7 του Bruce McLaren και την M23 του Emerson Fittipaldi. Η 4/2 του Niki Lauda, τα θρυλικά μονοθέσια του Προστ, του Σένα και του Χάκινεν, ήταν εικόνες που αντίκριζα καθημερινά.
Η κυκλική λίμνη που σκοπός της είναι να δροσίζει το wind tunel (την πίστα δοκιμών της ΜacLaren), βρισκόταν στα δεξιά μου πηγαίνοντας να πάρω ένα καφέ στο διάλλειμα. Ήταν φανταστικές οι καθημερινές εικόνες. Τα αυτοκίνητα άλλαζαν από εποχή σε εποχή. Θυμάμαι μια φορά που χρειάστηκε να πάω στο υπόγειο, αντίκρισα ατέλειωτα μονοθέσια που περίμεναν υπομονετικά να βρεθούν στο φως της ημέρας».


-Τι θα πρέπει να ξέρει κάποιος για τη λειτουργία μιας αυτοκινητοβιομηχανίας όπως η McLaren. Πως συντονίζονται τόσα άτομα για τον κοινό σκοπό;
«Το γεγονός πως ο χώρος της Formula 1 είναι από τους πιο ανταγωνιστικούς, είναι γνωστό. Πόσο μάλλον για μια ομάδα όπως η McLaren, όπου δεν έχεις να κάνεις μόνο με τον ανταγωνισμό από τις άλλες ομάδες. Πρέπει και να συνεχίσεις μια παράδοση 40 και πλέον χρόνων με αναρίθμητες επιτυχίες.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η ομάδα να λειτουργεί με απίστευτη οργάνωση και προγραμματισμό. Υπάρχουν projects που ξεκινούν τουλάχιστον 2-3 χρόνια πριν εφαρμοστούν στο μονοθέσιο.

Ο συντονισμός επιτυγχάνεται με το σωστό και λεπτομερή καταμερισμό των αρμοδιοτήτων του κάθε μηχανικού. Για κάθε τομέα εξέλιξης του μονοθέσιου (στην περίπτωσή μου τα ηλεκτρονικά), υπάρχουν ομάδες και υποομάδες που αφοσιώνονται σε συγκεκριμένα σημεία και μόνο και για την ενσωμάτωση των εργασιών τους. Είναι μια πολύ χρονοβόρα διαδικασία και για αυτό πολλά ξεκινούν 2 χρόνια πριν».


McLaren Technology CentreImage by Mark Hintsa via Flickr -Η πιο έντονη στιγμή σου εκεί;
«Κάθε εβδομάδα είχε έντονες στιγμές, ξέχωρα με το τι γινόταν στη πίστα. Χαρά όταν έβλεπες τον κόπο σου να αποδίδει καρπούς, απογοήτευση όταν τα πράγματα δεν πήγαιναν όπως περίμενες. Μπορώ να πω ότι υπήρχε συνεχής εναλλαγή συναισθημάτων, όμως σίγουρα όταν ακούς θετικά σχόλια για το έργο σου, παίρνεις δύναμη για να δουλέψεις πιο σκληρά».
- Ποια η συνεργασία μηχανικών – οδηγών. Σας μιλούσαν, ζητούσαν συνεχώς βελτιώσεις;

«Οι οδηγοί βρίσκονταν σπάνια στο woking. Όποτε αυτό συνέβαινε, υπήρχε πληθώρα υποχρεώσεων οπότε ήταν δύσκολο να ασχοληθούν και με μικροβελτιώσεις. Ο συνδετικός μας κρίκος ήταν ο τεχνικός διευθυντής, οπότε τις παρατηρήσεις μας τις έκανε αυτός. Ωστόσο πάντα έπειτα από επιτυχίες και στο ξεκίνημα της σεζόν, πάντα μας μοίραζαν συγχαρητήρια». 

- Αν κάτι πήγαινε στραβά, πως αντιμετωπιζόταν;
«Προσπαθούσαμε να γνωρίζουμε από πριν τι μπορεί να …στραβώσει και για αυτό το λόγο η προετοιμασία πραγματοποιούταν για μήνες με εξομοιώσεις, δοκιμές επί δοκιμών και πολλές, μα πάρα πολλές αναλύσεις. Έτσι, τουλάχιστον στα ηλεκτρονικά δε θυμάμαι να έχει πάει κάτι πολύ στραβά».

-Συναισθήματα σε επιτυχίες ή αποτυχίες. Υπήρχαν τσακωμοί; Αγκαλιές; Φιλιά, φωνές;
«Το περιβάλλον στο εργοστάσιο της McLaren, δεν είναι σαν το paddock. Πιο πολύ μοιάζει με χειρουργείο. Δεν υπήρχε χρόνος για εκδήλωση συναισθημάτων. Έπρεπε να είσαι το ίδιο ψύχραιμος σε κάθε περίπτωση. Τσακωμοί δεν υπήρχαν. Ούτε φωνές σε περίπτωση λάθους. Και μόνο η ανάκριση που περνούσες αν κάτι δεν πήγαινε καλά, ήταν αρκετά ώστε να σε τρομοκρατήσουν»…

 -Ο επαγγελματισμός στην F1 με ότι αυτό συνεπάγεται

«Για να είσαι κατάλληλος για τέτοιες εταιρίες, πρέπει εκτός από ταλαντούχος και ικανός, να είσαι άριστος επαγγελματίας. Πρέπει να είσαι αποτελεσματικός σε καταστάσεις έντονης πίεσης και μέσα σε περιορισμένα χρονοδιαγράμματα. Πρέπει να είσαι ανεξάρτητος στο έργο που σου ανατίθεται, αλλά να μπορείς να συνεργάζεσαι άψογα με όλα τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας, όταν χρειαστεί. Τέλος, πρέπει να είσαι εφευρετικός και να μη διστάζεις να παίρνεις πρωτοβουλίες».


-Πόσα τμήματα χρειάζονται για τη δημιουργία ενός μονοθέσιου;

«Αυτό εξαρτάται από την οργάνωση της κάθε ομάδας. Στην περίπτωσή μας, τα ηλεκτρονικά ήταν ξεχωριστό κομμάτι από το υπόλοιπο Racing (στο οποίο ανήκε το μηχανικό κομμάτι και το R&D). Μέσα στα ηλεκτρονικά υπήρχαν τουλάχιστον δέκα υποομάδες. (π.χ. ECU, telemetry, KERS κτλπ)».

Με ποιους οδηγούς συνέπεσε η παρουσία σου εκεί;

«Ήμουν στη McLaren τις δύο σεζόν που συνυπήρξαν εκεί ο Χάμιλτον με τον Κοβαλάινεν».
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 22 Απριλίου 2011

Οι Τούρκοι λένε «αντίο» στην Formula1!

Το συμβόλαιο για την διεξαγωγή Grand Prix στην Τουρκία λήγει φέτος και όλα δείχνουν πως ο αγώνας της 8ης Μαΐου στην Κωνσταντινούπολη θα είναι ο τελευταίος για τους γείτονες μας στην Formula 1, αφού δεν θα ανανεωθεί η συνεργασία.

Ο τουρκικός Τύπος αναφέρει σήμερα ότι...
η αιτία είναι η διαφωνία που προέκυψε ανάμεσα στους Τούρκους αξιωματούχους με τον εμπορικό διευθυντή του αθλήματος, Μπέρνι Έκλεστοουν, αναφορικά με τα χρήματα που απαιτούναι για τη διοργάνωση αγώνα.

Ο Μουράτ Γιαλτσιντάς, επικεφαλής του εμπορικού επιμελητηρίου της Κωνσταντινούπολης, δήλωσε ότι η κυβέρνηση της χώρας απέρριψε την πρόταση του Έκλεστοουν να αυξηθεί το ποσό για τη διοργάνωση του αγώνα από τα 13 στα 26 εκατ. δολάρια.

«Φαίνεται ότι ο αγώνας της F1 δεν θα διεξαχθεί στην Κωνσταντινούπολη το 2012», ανέφερε αρχικά και πρόσθεσε: «Το υπουργείο Οικονομικών βρήκε αυτό το νούμερο πολύ υψηλό, φαίνεται ότι δεν θα κάνει την πληρωμή. Αυτός είναι ο λόγος που δεν γίνεται ο αγώνας».

Αξίζει να σημειωθεί ότι τον περασμένο Μάιο, ο Έκλεστοουν είχε εκφράσει την άποψη ότι το τουρκικό GP θα έμενε μακροχρόνια στο αγωνιστικό πρόγραμμα της Formula 1, παρά τον μικρό αριθμό θεατών που προσέλκυσε ο αγώνας στην Κωνσταντινούπολη.
sportdog
Enhanced by Zemanta

WRC - Lindstrom:"Συνεχίζει να βελτιώνεται ο Raikkonen"

Ο Kimi Raikkonen έχει κάνει μια πάρα πολύ καλή αρχή στο φετινό πρωτάθλημα του WRC, καθώς έχει καταφέρει να βαθμολογηθεί και στα τρία φετινά ράλι πράγμα που σημαίνει ότι έχει καταφέρει να τερματίσει σε όλους τους φετινούς αγώνες μέχρι τώρα.

Ο Kaj Lindstrom, συνοδηγός του Φιλανδού από τα πρώτα βήματα του στο χώρο των ράλι, μίλησε για τις επιδόσεις του πρώην πρωταθλητή της Formula 1.

Τα στατιστικά του στους φετινούς αγώνες μιλάνε από μόνα τους.

Πέρυσι στα ράλι Σουηδίας, Πορτογαλίας και Ιορδανίας είχε τερματίσει 29ος, 10ος και 8ος αντίστοιχα, με τις φετινές επιδόσεις του στα συγκεκριμένα ράλι να είναι 80ς, 7ος και 6ος. Μάλιστα αν στην προτελευταία ειδική του ράλι Ιορδανίας δεν είχε κλατάρισμα ελαστικού, θα κατάφερνε να ισοφαρίσει το καλύτερο αποτέλεσμα του μέχρις στιγμής που είναι η 5η στο ράλι Τουρκίας.

Ο Kaj Lindstrom, πρώην συνοδηγός του Tommi Makinen, βρίσκετε στο δεξί κάθισμα του Kimi Raikkonen από το ξεκίνημα του Raikkonen στο χώρο των αγώνων ράλι, οπότε είναι από τους καταλληλότερους να μιλήσουν για την πρόοδο του Φιλανδού την φετινή σεζόν.

«Είναι τόσο καλύτερος από την περσινή σεζόν διότι έχει βρει το σωστό τρόπο να τερματίζει στα ράλι χωρίς να κάνει λάθη. Δεν υπάρχει διαφορά σε αυτά που κάνει.. οι αγώνες ράλι ήτανε μια καινούργια εμπειρία για αυτόν όταν ξεκίνησε, και δεν υπάρχει τρόπος να “κόψεις δρόμο” σε αυτό το σπορ. Χρειάζεται χρόνος για να μάθεις και ύστερα από ένα χρόνο γίνετε ευκολότερο για αυτόν. Η αυτοπεποίθηση του έχει ανέβει εξαιτίας της μεγάλης προόδου που έχει κάνει στις σημειώσεις. Αρχίζει και τις εμπιστεύεται όλο και περισσότερο και αυτό έχει ως συνέπεια να μην υπάρχουν μεγάλες εκπλήξεις για αυτόν μέσα στις ειδικές», είπε ο Lindstrom.

Όσο για το εάν ο Raikkonen είναι ικανοποιημένος στην Citroen ο Lindstrom είπε: «Η δεύτερη σεζόν είναι πάντα πιο εύκολη γι κάθε σχέση. Πρέπει να θυμάστε πως είχε την επιλογή να πάει όπου ήθελε. Είναι επιλογή του να μείνει μαζί με την Citroen, το οποίο τα λέει όλα. Είναι χαρούμενος και αναμφίβολα απολαμβάνει τα ράλι. Δεν θα οδηγούσε εάν δεν ήθελε να είναι εδώ. Έχει μεγάλο κίνητρο», κατέληξε για τον Φιλανδό οδηγό ο Lindstrom.
balla.gr
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011

2 Κύπελλα στο 17ο Rally Φίλιππος η Λ.Α. Νάουσας...

Επιτυχημένο μπορεί να κριθεί το 17ο Rally Φίλιππος στο οποίο συμμετείχε η Λ.Α. Νάουσας με 3 πληρώματα αλλά και σε οργανωτικό επίπεδο με τον Πρόεδρο της κ. Τζιώνα μετά από πολλά χρόνια να αναλαμβάνει χρέη τεχνικού εφόρου μαζί με τους κ.κ. Γιάννη Τσικίνα και Αλέξη Μαρατζίδη.
Στην κατηγορία Ν/4 οι Μπατσάρας Δημήτρης - Μπατσάρα Κατερίνα με Mitsubishi Lancer Evo 8 κατέλαβαν την 5η θέση και 19οι Γενικής.
Στην κατηγορία Ν/2 οι Αναγνωστάκης Κων/νος - Χάψας Ανδρέας με Suzuki Swift Sport κατέλαβαν την 2η θέση και 22οι Γενικής.
Στην κατηγορία ΕΑ/5 οι πρωτοεμφανιζόμενοι με τη Λ.Α. Νάουσας Μάστορας Αλέξης - Μάστορας Βασίλης με Peugeot 106 Rallye κατέλαβαν τη 2η θέση και 27η Γενικής.
Επίσης πρώτη γυναικεία συμμετοχή του αγώνα ήταν η Μπατσάρα Κατερίνα.
Η Λ.Α. Νάουσας συγχαίρει τα μέλη της για την επιτυχία τους σε αυτόν τον αγώνα και δίνει ραντεβού στον επόμενο αγώνα που θα πραγματοποιηθεί στο Βελβεντό Κοζάνης στο διήμερο
4 & 5 Ιουνίου τον οποίο διοργανώνει ο Σ.Μ.Α.Κ.

Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 17 Απριλίου 2011

VIDEO: Jordan Rally 2011 Day 3 Highlights

Η τρίτη ημέρα του ράλλυ Ιορδανίας χαρακτηρίστηκε από την έντονη μάχη των Ogier και Latvala, που κράτησε μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή δίνοντας εκεί τη νίκη στον πρώτο για μόλις 0,2΄΄!

Ο Latvala ξεκίνησε την επίθεσή του από το πρωί καταφέρνοντας γρήγορα να ανέβει στη δεύτερη θέση, περιορίζοντας τον Loeb τρίτο, ενώ ο Hirvonen μετά και την εγκατάλειψη του Solberg, τερμάτισε τέταρτος.






Enhanced by Zemanta

Κι όμως, ο Vettel χάνει !

Lewis Hamilton at 2008 Singpaore Grand PrixImage via Wikipedia
Το πιο εντυπωσιακό grand prix της χρονιάς ολοκληρώθηκε πριν από λίγη ώρα στην Κίνα. Μεγάλος νικητής ο Lewis Hamilton με McLaren Mercedes, o οποίος έκανε εκπληκτικά προσπεράσματα τόσο στον team mate του, όσο και στον Rosberg και τον μεγάλο του αντίπαλο, Sebastian Vettel.

Ο Rosberg κρατούσε τη νίκη στα χέρια του στα 3/4 του αγώνα, ενώ ο Vettel έκανε ένα pit stop λιγότερο αλλά δεν κατάφερε να κερδίσει. Μεγάλες οι μάχες που δόθηκαν, τόσο μπροστά, όσο και στην ουρά του grid.

Ο Vettel έκανε κακή εκκίνηση και στη συνέχεια το μόνο που κατάφερε ήταν η δεύτερη θέση. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Webber που ξεκίνησε από την 18η θέση! Μεγάλο λάθος του Button που μπήκε για αλλαγή ελαστικών στα pits της Red Bull !
Εντυπωσιακή και αναίμακτη η εκκίνηση του αγώνα, με τις δυο McLaren να περνούν τον Vettel, ο οποίος με το ζόρι κατάφερε να κρατήσει την τριτη θέση από τον Rosberg που επιτέθηκε για να τον προσπεράσει. Πιο πίσω, οι οδηγοί της Ferrari άλλαξαν θέση ενώ ο Schumacher έκανε εξαιρετικό πέταγμα και ανέβηκε από την 14η θέση, στην 9η!

Στις πιο πίσω θέσεις, οι Toro Rosso έχασαν πολλές θέσεις στην εκκίνηση, οι Force India ανέβηκαν στην δεκάδα, ενώ οι Renault δεν κατάφεραν να κερδίσουν πολλές θέσεις στην εκκίνηση, στη συνέχεια όμως, τόσο ο Petrov οσο και ο Heidfeld έκαναν ορισμένα εντυπωσιακά προσπεράσματα. Μπροστά, ο Jenson Button συνέχισε να οδηγεί τον αγώνα, έχοντας πίσω του τον Hamilton, ωστόσο ο Vettel δεν τους άφηνε να απομακρυνθούν καθώς η διαφορά ήταν περίποιυ στα 2 δευτερόλεπτα μέχρι το πρώτο pit stop.
Την αρχή την έκανε ο Alguesuari, όμως οι μηχανικοί του δεν έκαναν καλή δουλειά, καθώς στον γύρο εξόδου, έχασε τον πίσω αριστερό τροχό και εγκατέλειψε τον αγώνα. Ο Schumacher έκανε ένα γρήγορο pitstop ενώ ο Webber έβγαλε τα σκληρά ελαστικά στον 11ο γύρο για να βάλει πάλι σκληρά, την ώρα που είχε τρια σετ με μαλακά ελαστικά! Οι πρωτοπόροι είχαν δημιουργήσει ένα τραινάκι, με τον Button να είναι μόλις 1.6 δευτερόλεπτα μπροστά από τον τρίτο Vettel, με τον Hamilton να είναι στη μέση και να προσπαθεί να κρατήσει τη θέση του, αλλά ταυτόχρονα να μην "χτυπήσει" τον Button.
Ο Vettel πέρασε τον Hamilton και ανέβηκε δεύτερος, όμως αμέσως μπήκε στα pits, μαζί με τον Button που ήταν πρώτος. Και όταν λέμε μαζί, το εννοούμαι. Ο Button μπερδεύτηκε και έκανε ένα "drive through" από τους μηχανικούς της Red Bull που περίμεναν τον Vettel!!! Φυσικά το κατάλαβε αμέσως, δεν σταμάτησε και πήγε 15 μέτρα πιο μπροστά για να του αλλάξουν οι μηχανικοί του ελαστικά. Αυτό το τραγελαφικό γεγονός, έδωσε την ευκαιρία στον Vettel να περάσει μέσα στα pits, ενώ και ο Hamilton έχασε έδαφος καθώς τον πέρασε ο Massa με Ferrari. Όμως, μετά την ολοκλήρωση του πρωτου pit stop, ο μεγάλος κερδισμένος ήταν ο Nico Rosberg, ο οποίος βρέθηκε να οδηγεί τον αγώνα!
Οι μάχες που ακολούθησαν τους 5-6 γύρους μετά το πρώτο pit stop ήταν εκπληκτικές, τόσο στις πρώτες, όσο και στις πιο πίσω θέσεις. Vettel και Hamilton έπρεπε να περάσουν τον Petrov και τον Heidfeld που άργησαν να μπουν στα pits, ενώ και ο Schumacher με τα νέα ελαστικά φαινόταν ταχύτερος, καθως ο Alonso δυσκολεύτηκε πάρα πολύ για να τον περάσει.
Ο Nico Rosberg ήταν ο πρώτος που μπήκε για δεύτερη φορά στα pits στον 27ο γύρο, ενώ τον ακολούθησαν Schumacher, Button και Hamilton. Έτσι ο Vettel βρέθηκε μπροστά και έβαλε τέρμα το γκάζι στο πάτωμα για να μπορέσει να καλύψει τα περίπου 4 δευτερόλεπτα που είχε απόσταση από τον Rosberg. O οδηγός της Mercedes ωστόσο, κατάφερνε να μαζεύει τη διαφορά από τον Vettel (έχοντας ενα pit stop παραπάνω) και έτσι ήταν το φαβορί για τη νίκη, 26 γύρους πριν το πέσιμο της καρώ σημαίας. Μετά τις αλλαγές ελαστικών, ο Vettel βρέθηκε πίσω από τις δύο McLaren, ενώ ο Nico Rosberg συνέχισε να οδηγεί την κούρσα, έχοντας διαφορά μόλις δυο δευτερόλεπτα από τον Button και τον Hamilton. Οι δύο οδηγοί της McLaren έδωσαν μια εντυπωσιακή μάχη με τον Hamilton να είναι πιο τολμηρός και να ανεβαίνει στη δεύτερη θέση.
Οι δύο McLaren μπήκαν για τρίτη - και τελευταία - φορά στα pits, στον 39 γύρο, ενώ αμέσως μετά μπήκε ο Rosberg, o οποίος βρέθηκε οριακά μπροστά από τον Hamilton. Η μάχη που δόθηκε ανάμεσα στους δύο ήταν εκπληκτική. Ο Hamilton προσπαθούσε με νύχια και με δόντια να περάσει, ενώ ο Rosberg ήταν απόλυτα ψύχραιμος για αρκετούς γύρους. Ωστόσο, ο βρετανός έδειξε οτι ειναι από τους πιο τολμηρούς οδηγους της F1 και πέρασε στα φρένα τον Γερμανό.
Στη συνέχεια, ο Vettel προσπάθησε να φτάσει στον τερματισμό με ένα pit stop λιγότερο, αλλά ο Hamilton που τον ακολουθούσε ήταν καταιγιστικός. Έφτασε πίσω από τον οδηγό της Red Bull και κατάφερε να τον περάσει και να πάρει μια πολύ μεγάλη νίκη. Εξίσου εντυπωσιακός ήταν ο Webber που ανέβηκε στην 3η θέση, από την 18η στην οποία ξεκίνησε τον αγώνα του.

http://www.f1poleposition.com/
Enhanced by Zemanta

Απίστευτο ατύχημα στο Βρετανικό πρωτάθλημα GT ( 2 VIDEOS & PHOTOS)

Ο Βρετανός πρωταθλητής των αγώνων GT4 Hunter Abbott όχι μόνο βγήκε ζωντανός απο αυτά  συντρίμμια
μετά την συντριβή του η οποια έγινε με περισσότερα απο 170 km/ώρα αλλά δεν έσπασε ούτε ένα οστό.
10 λεπτά μετά την έναρξη του πρώτου αγώνα της σεζόν,  έφυγε από την πίστα με 170 km την ώρα χωρίς να μπορεί να ελέγξει το αυτοκίνητο του σε μια στροφή S  στο Oulton Park στο Cheshire της Μ.Βρετανίας.


Η συντριβή έγινε σε στεγνές συνθήκες, λίγο μετά την έναρξη της έναρξης του αγώνα, τον πρώτο για  το βρετανικό GT πρωτάθλημα της νέας σεζόν.

Το αυτοκίνητο του ένα Ginetta G50 συνετρίβει σε ένα φράγμα, υψώθηκε  στον αέρα, και έσκασε με βία στο έδαφος ενώ αναποδογύρισε τρεις φορές, πριν προσγειώθεί με την οροφή και δημιουργηθεί έκρηξη που τύλιξε το αυτοκίνητο στις  φλόγες.
Στη συνέχεια, ο οδηγός βγήκε ζωντανός και σε αρκετά καλή κατάσταση και βοήθησε μάλιστε τους  εποπτες στην κατάσβεση της φωτιάς
Ο αγώνας είχε σταματήσει προσωρινά ενω το αυτοκίνητό του, που ήταν ολοκαίνουργιο και αξίας άνω των £ 50.000, όπως καταλαβαίνετε......καταστράφηκε.








Δείτε και το video !!!

 

Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 15 Απριλίου 2011

Ξανά στο Ιταλικό βάθρο ο Σταθακόπουλος

Ο Άγγελος Σταθακόπουλος τερμάτισε στην τρίτη θέση του τρίτου αγώνα του Ιταλικού Πρωταθλήματος Kartgrandprix που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 9 και 10 Απριλίου στη Siena.

Ο Άγγελος Σταθακόπουλος συμμετέχοντας για 2η φορά φέτος σε αγώνα του θεσμού αυτού, στην κατηγορία Over, έκανε εκπληκτική εμφάνιση και ανέβηκε και πάλι στο βάθρο των νικητών αφού τερμάτισε στην 3η θέση σημειώνοντας ταχύτατους χρόνους. Σε έναν αγώνα για γερά νεύρα ο Σταθακόπουλος δεν είχε εύκολο έργο. Ήταν γρήγορος στις ελεύθερες δοκιμές αλλά δεν κατάφερε να σημειώσει έναν καλό χρόνο στις χρονομετρημένες. Ένα μικρό τεχνικό πρόβλημα στον κινητήρα τον περιόρισε στην 25η θέση στην εκκίνηση του προκριματικού σκέλους και σαν να μην έφτανε αυτό, η «ανυπομονησία» του οδηγού που βρισκόταν πίσω του τον έθεσε εκτός πίστας πριν ακόμα δοθεί η εκκίνηση αφήνοντας τον τελευταίο. Κατάφερε όμως στη συνέχεια να κερδίσει πολλές θέσεις κι έτσι στον τελικό, ξεκινώντας από καλύτερη θέση μπόρεσε να δείξει την ταχύτητα και την εμπειρία του στις προσπεράσεις, κατακτώντας ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα αφού για 2η φορά στις 2 φετινές συμμετοχές του, τερμάτισε στην 3η θέση.

΄΄Ξεκίνησα για τη Siena νιώθοντας μεγάλη αισιοδοξία. Γνωρίζω αρκετά καλά την πίστα, έκανα καλές δοκιμές στην Ελλάδα και κυρίως, το αποτέλεσμα του 1ου αγώνα της χρονιάς μου έδωσε μεγάλη χαρά αφού πραγματικά πήγα πολύ καλύτερα απ'ότι θα μπορούσα να περιμένω. Έχοντας ένα πολύ όμορφο ταξίδι με το Superfast VI έφτασα στην Ιταλία και συνάντησα πολύ καλό καιρό ενώ περίμενα βροχές. Από το 1ο σκέλος των δοκιμών του Σαββάτου έκανα πολύ καλούς χρόνους και δούλεψα κυρίως στο να σημειώσω καλή επίδοση στα χρονομετρημένα, κάτι που δεν κατάφερα στον προηγούμενο αγώνα, στο Castelletto, και νομίζω πως μου κόστισε. Ενώ όλα πήγαιναν καλά ένα μικρό πρόβλημα στην τροφοδοσία μου χάλασε την επίδοση στα χρονομετρημένα αλλά όχι και τη διάθεση. Το να ξεκινάς 25ος δεν είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να σου συμβεί. Έτσι νόμιζα τουλάχιστον, αφού αποδείχθηκε πως υπήρχαν και χειρότερα. Στον τελευταίο από τους 5 γύρους σχηματισμού πριν δοθεί η εκκίνηση του προκριματικού σκέλους, βρέθηκα εκτός πίστας και φυσικά τελευταίος. Στη διάρκεια των 12 γύρων κατάφερα να ανακτήσω αρκετές χαμένες θέσεις. Στον τελικό των 24 γύρων, πραγματικά δε μπορώ να υπολογίσω πόσα προσπεράσματα έκανα! Ξεκινώντας από τη μέση της κατάταξης, προσπέρασα πολλούς οδηγούς και όταν είχα ελεύθερη πίστα μπροστά μου έκανα ταχύτατους χρόνους (μόλις 4 χιλιοστά αργότερος από τον νικητή της κατηγορίας). Οι συγκρούσεις και τα ατυχήματα δεν έλειψαν και πάλι, αυξάνοντας το θέαμα και τον ενδιαφέρον. Τελικά, κατάφερα να τερματίσω στην 3η θέση σε έναν αγώνα που πραγματικά θεωρώ πως ήταν ένας από τους καλύτερους μου. Δυστυχώς δεν προβλέπεται να συμμετέχω στους δύο επόμενους αγώνες του πρωταθλήματος, στο Viterbo και στο Lignano ελλείψει χορηγών. Αν καταφέρω θα συμμετέχω στους 3 τελευταίους, στην Cervia και την Pomposa κι έτσι με συνολικά 5 αγώνες από τους 8 που περιλαμβάνει το πρωτάθλημα, θα προσπαθήσω να διεκδικήσω μια καλή θέση στην τελική κατάταξη. Μέσα σε μια δύσκολη χρονική περίοδο η Superfast Ferries εξακολουθεί να με στηρίζει καθοριστικά και σε συνδυασμό με την υποστήριξη της Spirit-Rubicone Corse Kfr, της Ιταλικής ομάδας και των ανθρώπων της που πιστεύουν σε μένα, έχω τη δυνατότητα να συμμετέχω στο Ιταλικό Πρωτάθλημα και να ανεβαίνω συχνά στο βάθρο!΄΄.

www.PeriTroxon.gr
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011

VIDEO: Πάτησε κριτή με μονοθέσιο της Formula 1!

http://1.bp.blogspot.com/-JtZUqNcplvo/TabjNgeu3VI/AAAAAAAAK98/uuEC-XxKw5o/s400/formula1_ierosagon.jpg

Την περασμένη εβδομάδα, η Μαλαισία φιλοξένησε το δεύτερο φετινό γκραν πρι το οποίο κέρδισε και αυτήν τη φορά ο Sebastian Vettel με μονοθέσιο της Red Bull.

Στον αγώνα αυτό και συγκεκριμένα στο πρώτο σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών υπήρξε ένα περιστατικό με την HRT του Vitantonio Liuzzi.

Ο Ιταλός είχε μία έξοδο που είχε ως αποτέλεσμα να... πατήσει έναν κριτή!!!

Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011

Formula 1 Shanghai: Παρουσίαση αγώνα

Το "τσίρκο" της Formula 1 παραμένει στην Ανατολή και μεταφέρεται αυτό το Σαββαροκύριακο στην Σανγκάι για το Κινέζικο Grand Prix.
Και αυτή η πίστα σχεδιάστηκε από τον Hermann Tilke και βρίσκεται στο πρόγραμμα της F1 από το 2004. Το μήκος του γύρου ειναι 5.451 μέτρα και η μέγιστη ταχύτητα είναι τα 318χλμ/ω που έχουν καταγραφεί στην μεγάλη ευθεία της πίστας, μήκους 1.397 μέτρων.

Συνολικά 56 γύρους θα κάνουν τα μονοθέσια για να καλύψουν τα 305χλμ που απαιτούνται, με μέση ωριαία ταχύτητα τα 205χλμ/ω . Οι οδηγοί έχουν τέρμα πατημένο το γκάζι στο 56% του γύρου. Το pitlane έχει μήκος 382 μέτρα και ο συνολικός χρόνος που θα χάνουν οι οδηγοί στα pits είναι στα 23". Σε αυτή την πίστα, τα μονοθέσια καταναλώνουν 2.7kg καυσίμου ανα γύρο, ενώ ανά 10kg πρόσθετου βάρους καυσίμων, χάνουν 0.4 δευτερόλεπτα στο γύρο.


Πρόγραμμα

Τα ξημερώματα της Παρασκευής θα πραγματοποιηθούν οι δύο πρώτες περίοδοι ελεύθερων δοκιμών (05:00-06:30 & 09:00-10:30) ενώ το Σάββατο, η τρίτη περίοδος θα γίνει στις 06:00 και θα διαρκέσει μια ώρα. Οι κατατακτήριες δοκιμές θα γίνουν στις 09:00 το πρωί ενώ ο αγώνας της Κυριακής θα ξεκινήσει στις 10:00 το πρωί.





Νικητές


Στο Κινέζικο GP κανείς οδηγός δεν έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να κερδίσει δεύτερη φορά. Επτά διαφορετικοί οδηγοί σε ισάριθμα χρόνια. Η Ferrari έχει κερδίσει 3 φορές, ενώ από 2 νίκες έχουν McLaren και Renault. Αναλυτικα:

2010 Jenson Button McLaren–Mercedes
2009 Vettel Red Bull–Renault
2008 Kingdom Lewis Hamilton McLaren–Mercedes
2007 Kimi Räikkönen Ferrari
2006 Michael Schumacher Ferrari
2005 Fernando Alonso Renault
2004 Rubens Barrichello Ferrari
http://www.f1poleposition.com
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 11 Απριλίου 2011

GP Μαλαισίας - Εμεινε με το τιμόνι στα χέρια!

Με δύο γύρους να απομένουν για το πέσιμο της καρώ σημαίας στη Μαλαισία, γίναμε μάρτυρες ενός καταπληκτικού όσο και περίεργου στιγμιότυπου, αφού η Renault του Βιτάλι Πετρόφ πάτησε με φόρα ένα κερμπ στη στροφή 8, απογειώθηκε και στην προσγείωση… βγήκε το τιμόνι!
SPORTNET

Κύπελλο ENDURO Βόρειας Ελλάδας

Οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού παρακολούθησαν τη Κυριακή 10 Απριλίου 2011, το Κύπελλο ENDURO Βορείου Ελλάδος στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης.

Η εκκίνηση δόθηκε στις 11:00΄, στο Κοινοτικό Στάδιο της Χρυσαυγής- Λαγκαδά και οι αθλητές διάνυσαν 35 χιλιόμετρα από τα οποία τα 27 ήταν η ειδική διαδρομή.

Το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετώπισαν οι αναβάτες και οι θεατές, ήταν ο δυνατός άνεμος, του οποίου η ταχύτητα έφτασε και τα 50 χιλιόμετρα την ώρα, κατά την διάρκεια του αγώνα.

Ο αγώνας διοργανώθηκε από τον Α.Μ.Ο. Λαγκαδά.

Δείτε το φωτογραφικό υλικό : http://www.lagadas2.blogspot.com/
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 10 Απριλίου 2011

Vettel: "Είχα 2 δευτερόλεπτα όποτε ήθελα!"

Μεγάλη νίκη για τον Sebastian Vettel στην Μαλαισία και οι ομάδες ήδη ετοιμάζονται για το Κινεζικό αγώνα την ερχόμενη Κυριακή. Σχεδόν 2 ώρες μετά το τέλος του αγώνα έχουμε τις πρωτες δηλώσεις που μας βοηθούν να κατανοήσουμε τις λεπτομέρειες του αγώνα και να επιβεβαιώσουμε αυτά που γράφαμε κατά τη διάρκεια του GP.

Ο Sebastian Vettel δήλωσε πως ο φθορά των ελαστικών ήταν μεγάλη και σε μεγάλο βαθμό επηρέασε το αποτέλεσμα, ενώ δήλωσε πως είχε "στο τσεπάκι του" τουλάχιστον δυο δευτερόλεπτα όποτε ήθελε, οπότε είχε την δυνατότητα να ελέγξει το ρυθμό. Για την εκκίνηση του αγώνα, είπε πως τον βοήθησε το προσπέρασμα του Heidfeld στον Hamilton και έτσι είχε την δυνατότητα από νωρίς να χτίσει μια καλή διαφορά από τους υπολοίπους. Τέλος, αναφέρθηκε στο KERS το οποίο όπως δήλωσε, έκανε διακοπές σε όλο τον αγώνα. Μία το είχε, μια όχι. Αν συνυπολογίσουμε οτι και ο Mark Webber έτρεξε χωρίς να χρησιμοποιήσει καθόλου το KERS, τότε αντιλαμβανόμαστε πόσο δυνατή είναι και φέτος η Red Bull Racing με τον εκπληκτικό κινητήρα της Renault.

Ο μεγάλος χαμένος του αγώνα, Lewis Hamilton, αναφέρθηκε στην λάθος στρατηγική της ομάδας του: "Μπήκαμε στα pits πολύ νωρίς και μετά έπρεπε να μπαίνουμε πιο νωρίς από όλους" (σ.σ Ο Webber έμπαινε κάθε φορά πρώτος, και τον ακολουθούσε ο Βρετανός). Για το προσπέρασμα του Heidfeld και το αργό pit stop τον 7 δευτερολέπτων, είπε "Εγώ έκανα ό,τι μπορούσα για να συνεχίσω" αφήνοντας νέες αιχμές για την ομάδα του, ενώ πρόσθεσε πως κάποιοι αγώνες σαν αυτούς, καλύτερα να τους ξεχνάς και να προχωράς παρακάτω.

Ο Alonso εξέφρασε την έκπληξή του για την απόδοση της Ferrari, λέγοντας οτι μπόρεσε να παλέψει στα ίσια τις McLaren και τον Webber, ενώ αναφέρθηκε και στην επαφή με τον Hamilton που του κόστισε το podium: "Το DRS δεν λειτουργούσε και έτσι δεν μπορούσα να τον περάσω στην ευθεία που είναι το καλύτερο σημείο για προσπέρασμα. Ήμασταν πολύ κοντά, τον ακούμπησα και έσπασα την πτέρυγα. Έτσι έπρεπε να ξαναμπώ στα pits".

O Button δήλωσε πως ήταν ένας διασκεδαστικός αγώνας, καθώς είχε κάποιες μάχες, ενώ ηταν μπέρδεμα στο να κατανοήσει και να επιλέξει τη σωστή στρατηγική λόγω της γρήγορης φθοράς των ελαστικών.

Τέλος, ο Heidfeld δήλωσε μέσω τις ιστοσελίδας του οτι :" Έκανα καλή εκκίνηση όπως στην Αυστραλία αλλά δεν περίμενα οτι θα κερδίσω τόσες θέσεις. Όταν βρέθηκε δεύτερος, προσπάθησα να ακολουθήσω τον Vettel αλλά ήταν πολύ πιο γρήγορος. Ήμουν τυχερός με το πρόβλημα του Alonso και χάρηκα την μάχη που ειχα με τον Lewis. Στους τελευταίους γύρους, ο Mark ήταν πολύ κοντά μου, αλλά είχαμε την υπομονή και έμεινα μπροστά. Είναι φανερό πλέον, πως η ομάδα έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα εμπρός φέτος."

http://www.f1poleposition.com
Enhanced by Zemanta

Φιλικός αγώνας Ράλι Ακρόπολις - Special Olympics

Με τη συμμετοχή προσωπικοτήτων από τον αθλητικό και καλλιτεχνικό χώρο. Για τη Δευτέρα 11 Απριλίου η Οργανωτική Επιτροπή του Ράλι Ακρόπολις και τα Special Olympics Ελλάς αποφάσισαν τη διεξαγωγή της κοινής εκδήλωσής τους.

Πρόκειται για ένα φιλικό αγώνα ποδοσφαίρου 5x5 μεταξύ των ομάδων Special Olympics Ελλάς και Ράλι Ακρόπολις 2011, στις οποίες θα συμμετάσχουν αθλητές της ελληνικής αποστολής ποδοσφαίρου των παγκόσμιων αγώνων Αθήνα 2011 καθώς και προσωπικότητες από τον αθλητικό και τον καλλιτεχνικό χώρο.
Ο αγώνας θα διεξαχθεί στο αθλητικό κέντρο Galaxy Soccer club στη Μεταμόρφωση, στις 18:00.

Enhanced by Zemanta

Νίκη του Φέτελ στο Γκραν Πρι Μαλαισίας

Formula One 2009 Rd.15 Japanese GP: Sebastian ...Image via WikipediaΆνετη νίκη σημείωσε ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο Γκραν Πρι της Μαλαισίας παρά τα προβλήματα που είχε το μονοθέσιο του, αφού δεν δούλευε το KERS. Κατάφερε να κρατήσει πίσω του τις McLaren και να πάρει την 2η συνεχόμενη φετινή του νίκη σε ισάριθμους αγώνες.

Για τους υπόλοιπους βαθμούς του αγώνα δόθηκε μάχη μεταξύ των Αλόνσο και Χάμιλτον, ο Χάιντφελτ έδωσε μεγάλο αγώνα για να παραμείνει στην 3η θέση μπροστά από τον Γουέμπερ στους τελευταίους γύρους, και ο Πετρόφ κατάφερε να... απογειώσει τη Renault και να βγάλει το τιμόνι από τη θέση του.

Η τελική κατάταξη και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:

Τελική κατάταξη, Γκραν Πρι Μαλαισίας 
Lewis Hamilton driving for McLaren at the 2008...Image via Wikipedia
Hamilton McLaren-Mercedes
Mark Webber signing autographs after his demon...Image via Wikipedia
Webber

Nick Heidfeld at Nürburgring, 2006Image via Wikipedia
Heidfeld
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος
1. Vettel Red Bull-Renault 1’37:39.832
2. Button McLaren-Mercedes + 3.261
3. Heidfeld Renault + 25.075
4. Webber Red Bull-Renault + 26.384
5. Massa Ferrari + 36.958
6. Alonso Ferrari + 37.248
7. Hamilton McLaren-Mercedes + 49.957
8. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1:07.239
9. Schumacher Mercedes + 1:24.896
10. Di Resta Force India-Mercedes + 1:31.563
11. Sutil Force India-Mercedes + 1:45.000
12. Rosberg Mercedes + 1 γύρο
13. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο
14. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο
15. Kovalainen Lotus-Renault + 1 γύρο
16. Glock Virgin-Cosworth + 2 γύροι
17. Petrov Renault + 4 γύροι

Ταχύτερος γύρος: Webber, 1:40.571

Εγκατέλειψαν:

Πιλότος Ομάδα Γύρος
Liuzzi HRT-Cosworth 47
D'Ambrosio Virgin-Cosworth 43
Trulli Lotus-Renault 32
Perez Sauber-Ferrari 24
Barrichello Williams-Cosworth 23
Karthikeyan HRT-Cosworth 15
Maldonado Williams-Cosworth 9
Βαθμολογία 

Πιλότοι:
1. Vettel 50
2. Button 26
3. Hamilton 24
4. Webber 22
5. Alonso 20
6. Petrov 15
7. Heidfeld 15
8. Massa 12
9. Kobayashi 8
10. Perez 6
11. Schumacher 2
12. Buemi 1
13. Di Resta 1

Κατασκευαστές: 
Formula One 2010 Rd.3 Malaysian GP: Jenson But...Image via Wikipedia
Jenson Button
1. Red Bull-Renault 72
2. McLaren-Mercedes 50
3. Ferrari 32
4. Renault 30
5. Sauber-Ferrari 14
6. Mercedes 2
7. Toro Rosso-Ferrari 1
8. Force India-Mercedes 1
skai.grEnhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...