Δευτέρα, 28 Φεβρουαρίου 2011

Ραϊκόνεν: «Δεν με ενδιαφέρει η F1»

Kimi Raikkonen in SIlverstone Circuit Podium.Image via WikipediaΟ Κίμι Ραϊκόνεν δεν ενδιαφέρεται να επιστρέψει στη Formula One σε καμμία από τις ομάδες.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 ακολουθεί το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, από τότε, που η Ferrari τον αντικατέστησε με τον Φερνάντο Αλόνσο.

Ο Φιλανδός δήλωσε πρόσφατα πως δεν θέλει να επιστρέψει στο γκριντ των γκραν πρι ακόμη και αν πάει στη Lotus Renault ως πρώτος οδηγός.

«Δεν με ενδιαφέρει να επιστρέψω στη Formula One» δήλωσε σε αγγλικό περιοδικό και πρόσθεσε: 

«Δε θέλω να μιλώ για τα γκραν πρι. Τα ράλι είναι τώρα το πρωτάθλημα που θέλω να ακολουθήσω και είμαι ευτυχισμένος που βρίσκομαι εδώ για δεύτερη χρονιά».
newsbomb.gr
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 23 Φεβρουαρίου 2011

Γιορτή Μηχανοκίνητου Αθλητισμού

Την Κυριακή 27 Φεβρουαρίου από τις 11 π.μ. και μετά η καρδιά της πίστας καρτ του Λαγκαδά στην Θεσσαλονίκη χτυπάει στον ρυθμό του Μηχανοκίνητο Αθλητισμού.

Ο Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου Βορείου Ελλάδος με αφορμή την απονομή του Μακεδονικού Κυπέλλου Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. και το Έπαθλο Δεξιοτεχνιών Βορείου Ελλάδος διοργανώνει μια μεγάλη γιορτή με καλεσμένους όλους τους αγωνιζόμενους αλλά και φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού...


Μια γιορτή που όμοια της δεν έχει γίνει, τουλάχιστον στην Βόρεια Ελλάδα, με επίδειξη Δεξιοτεχνίας, Καρτ, Μονοθέσιων, Super Motard, Drift και φυσικά αγωνιστικών αυτοκινήτων ραλλύ. Πως λειτουργεί μια ειδική διαδρομή σε έναν αγώνα ραλλύ; Τι γίνετε σε περίπτωση εξόδου; Όλα αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα θα απαντηθούν στην πίστα καρτ με την πιστή αναπαράσταση μιας ειδικής διαδρομής. Τι κάνει ο συνοδηγός ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου ραλλύ; Ποια είναι η αίσθηση στο δεξί μπακετ; Δεκάδες τυχεροί, μετά από κλήρωση, θα το ανακαλύψουν ως συνοδηγοί στους καλύτερους της Βορείου Ελλάδος.

Γνωριμία με οδηγούς και συνοδηγούς αθλητές, απονομή κυπέλλων και επάθλων, κλήρωση δεκάδων δώρων και συνεχές θέαμα συνθέτουν μια Κυριακή ιδανική για όλη την οικογένεια.

Το ραντεβού δόθηκε και η μεγάλη συνάντηση θα γίνει στην πίστα καρτ του Λαγκαδά (1ο χλμ. Λαγκαδά – Κολχικό) την Κυριακή 27 Φεβρουαρίου. Αυτό το ραντεβού με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό δεν θέλεις να το χάσεις.

Ο Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. ευχαριστεί το Σώμα Εθελοντών Σαμαρειτών, Διασωστών και Ναυαγοσωστών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού που για άλλη μια φορά ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του συνδέσμου δίνοντας το παρών και σε αυτήν την εκδήλωση. Ένα ευχαριστώ και στους υποστηρικτές της εκδήλωσης που είναι οι: Τόψης Π. (Εμπορία Αυτοκινήτων Θεσσαλονίκη), Τσιταμίδης (ανταλλακτικά αυτοκινήτων Λαγκαδά), Alex (Παρμπρίζ Θεσσαλονίκη), Στάθη Δ. (Υγραεριοκίνηση Λαγκαδά), BSA (μπαταρίες αυτοκινήτων), Περιοδικό Tuning VW Edition.


www.lagadas2.blogspot.com

Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011

Αναβλήθηκε το Grand Prix του Μπαχρέιν


Το Μπαχρέιν δεν θα φιλοξενήσει τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, λόγω των αναταραχών και οι διαδηλώσεων στο εσωτερικό του μικρού κρατιδίου. 

Όπως ξέραμε η απόφαση θα ανήκε στον διάδοχο του θρόνου, ο οποίος ενημέρωσε νωρίτερα τον Bernie Ecclestone για την απόφασή του. Ο πρίγκιπας Salman bin Hamad al-Khalifah δήλωσε:

Αυτή τη στιγμή η προσοχή της χώρας επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός εθνικού διαλόγου για το Μπαχρέιν. 

Παρόλο που ο Bernie Ecclestone είχε ευγενικά καταστήσει σαφές ότι η απόφαση για τον αγώνα ήταν καθαρά του Μπαχρέιν, θεωρήσαμε ότι ήταν σημαντικό για τη χώρα να επικεντρωθούμε στα θέματα εθνικού ενδιαφέροντος και να αφήσουμε την φιλοξενία της Formula 1 για μια άλλη ημερομηνία.

Ο CEO της Formula 1, Bernie Ecclestone δήλωσε στο BBC:

Είναι λυπηρό το γεγονός ότι το Μπαχρέιν έπρεπε να αποσυρθεί από τον αγώνα. Ευχόμαστε σε όλο το έθνος τα καλύτερα ξεκινώντας να επουλώνουν τα προβλήματα της χώρας τους.

Οι δοκιμές ήταν προγραμματισμένες για το 4ήμερο 3-6 Μαρτίου. Φυσικ αυτές ακυρώθηκαν. Δεν ξέρουμε ακόμα ποια θα είναι η νέα ημερομηνία του GP στο Μπαχρείν. Φήμες λένε πως μπορεί να γίνει τον Οκτώβριο. Αν προκύψει κάτι νεότερο θα υπάρξει ενημέρωση.

Η σεζόν θα ξεκινήσει στις 27 Μαρτίου με το Grand Prix της Αυστραλία στο Albert Park της Μελβούρνης.

Η Βαρκελώνη θα αντικαταστήσει το Μπαχρέιν για το τελευταίο τεστ

Πριν από λίγο διάβασες ότι το GP του Μπαχρέιν αναβάλλεται λόγω των αναταραχών στο εσωτερικό της χώρας. Έτσι ήταν λογικό να ακυρωθούν οι δοκιμές που ήταν προγραμματισμένες για τις 3-6 Μαρτίου. Τα τεστ όμως μέσα στη χρονιά απαγορεύονται και έτσι οι ομάδες χρειάζονται τις 4 τελευταίες ημέρες των δοκιμών.

Υπήρχαν φήμες που ήθελαν την Βαρκελώνη να αντικαθιστά το Μπαχρέιν και τελικά έτσι θα γίνει, αφού η FOTA μετά από συνεδρίαση που είχε αποφάσισε οι τελευταίες δοκιμές να γίνουν στην Βαρκελώνη.

Οι δοκιμές αυτές θα διεξαχθούν το 4ήμερο 8-11 Μαρτίου. Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς θα γίνει στις 27 Μαρτίου στην Μελβούρνη της Αυστραλίας.

http://www.autoblog.gr
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011

Ecclestone: Ο διάδοχος του θρόνου θα αποφασίσει για το Μπαχρέιν

Ο Bernie Ecclestone με τον Βασιλιά του Μπαχρέιν, Hamad Bin Isa Al Khalifa. Και ενώ όλα έδειχναν πως η τελική απόφαση για τις δοκιμές και το GP του Μπαχρέιν θα είναι του Bernie Ecclestone, ο Βρετανός τονίζει πως η απόφαση αυτή είναι του Salman bin Hamad al-Khalifah, που είναι και ο διάδοχος του θρόνου στο κρατίδιο του περσικού κόλπου και γιος του Βασιλιά Hamad Bin Isa Al Khalifa.

Ο 80χρονος θεωρεί ότι Salman bin Hamad al-Khalifah είναι σε καλύτερη θέση για να κρίνει αν η διεξαγωγή του GP θα είναι ασφαλής. Ο διευθύνων σύμβουλος της Formula 1 δήλωσε:

Αυτός θα ξέρει αν είναι ασφαλές για μας να είμαστε εκεί. Δεν έχω ιδέα, δεν είμαι εκεί, οπότε δεν ξέρω. Δεν πιστεύω ότι η απόφαση έχει να κάνει με τα πολιτικά. Θα αποφασίζει κατά πόσο θα είναι ασφαλές για μας να πάμε εκεί. Ας ελπίσουμε ότι όλα θα είναι εντάξει.

Ο Ecclestone απέκλεισε το ενδεχόμενο να δούμε GP σε άλλη χώρα εκείνη την ημερομηνία, ωστόσο είπε ότι ο αγώνας μπορεί να μετακινηθεί για μια άλλη μέρα μέσα στον Μάρτιο.

Το GP είναι προγραμματισμένο για το 3ήμερο 11-13 Μαρτίου, ενώ οι δοκιμές για το 4ήμερο 3-6 του ίδιου μήνα. Η απόφαση για το τι ακριβώς θα γίνει, θα παρθεί κατά πάσα πιθανότητα την ερχόμενη Πέμπτη.

http://www.autoblog.gr
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2011

Σε αναμονή οι ομάδες και ο Ecclestone ενώ τα Pirelli βρίσκονται καθοδόν προς Bahrain

Ενώ η ένταση στη Μέση Ανατολή συνεχίζει να κλιμακώνεται και το Ηνωμένο Βασίλειο εξέδωσε ταξιδιωτική οδηγία που συστήνει την αποφυγή κάθε επίσκεψης στο κρατίδιο του Bahrain πέρα από εκείνες που είναι απολύτως αναγκαίες, ο Bernie Ecclestone έδειξε χθες με δηλώσεις του ότι η αβεβαιότητα γύρω από το αν θα γίνει τελικά ο πρώτος αγώνας της σεζόν είναι μεγαλύτερη.

Στο μεταξύ η FOTA συνεδρίασε μετά την ολοκλήρωση της πρώτης μέρα δοκιμών στη Βαρκελώνη και πρακτικά πέταξε το μπαλάκι στη FOM και στη FIA. Ενδεικτικές οι δηλώσεις του Christian Horner: "Προφανώς υπάρχει μια πολύ δύσκολη κατάσταση στο Bahrain αλλά έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στον Bernie, τη FOM και τη FIA ότι θα πάρουν τη σωστή απόφαση. Θα μας στείλουν εκεί μόνο αν είναι ασφαλές. Θα ήταν κρίμα να ακυρωθεί ο αγώνας, αλλά αυτό δεν είναι απόφαση των ομάδων. Ο Bernie και η FIA έχουν περισσότερη πληροφόρηση πάνω στο θέμα απ' ότι εμείς και θα σεβαστούμε τις αποφάσεις τους."

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πέρα από τον αγώνα στις 13 Μαρτίου, οι ομάδες θα πρέπει βάσει προγράμματος να επικεφτούν το Bahrain στις 3 Μαρτίου, για την τελευταία φάση των δοκιμών εξέλιξης. Ο Horner παραδέχτηκε ότι εξετάζονται κάποιες εναλλακτικές αλλά τόνισε πώς δεν υπάρχει νόημα να γίνουν οι δοκιμές αν ο αγώνας ακυρωθεί.

Πιο περίπλοκα είναι τα πράγματα για την Pirelli, που έχει ήδη αποστείλει φορτία ελαστικών και άλλου εξοπλισμού με κατεύθυνση το Bahrain, όπως αναφέρει ο Paul Hembery, επικεφαλής του αγωνιστικού τομέα της εταιρείας: "Για την ώρα δεν έχουμε εμπλακεί ιδιαίτερα στις συζητήσεις. Είναι σαφές ότι ένα μεγάλο μέρος εξοπλισμού κατευθύνεται ήδη προς το Bahrain και δεν έχουμε τη δυνατότητα να το γυρίσουμε πίσω, οπότε κάθε απόφαση που θα παρθεί θα έχει μεγάλο αντίκτυπο σε εμάς. Νομίζω πώς θα πρέπει να υπάρξει απόφαση πολύ νωρίς αυτή την εβδομάδα γιατί τώρα ξεκινάμε και είναι ότι έχουμε κάποια αποθήκη γεμάτη με ελαστικά αυτή τη στιγμή... Δεν είναι αυτονόητο ότι θα μπορούμε να υποστηρίξουμε οποιαδήποτε απόφαση ληφθεί. "

Ο Eric Boullier της Renault έθεσε ακόμα μία παράμετρο του θέματος: "Σαν αρχηγός της ομάδας, η μόνη μου έγνοια είναι η ασφάλεια του προσωπικού μας. Και από τη στιγμή που έχει εκδοθεί ταξιδιωτική οδηγία που λέει να μην ταξιδεύουμε στο Bahrain, είναι προσωπική μου ευθύνη από νομικής άποψης ότι κανείς απ' τους ανθρώπους μας δεν θα τραυματιστεί αν αποφασίσουμε τελικά να πάμε. Φοβάμαι ότι αν η FOM και η FIA πουν ότι ο αγώνας θα γίνει, θα χρειαστώ κάποιες εγγυήσεις για την ασφάλεια των ανθρώπων μας."

http://www.f1grip.gr/
Enhanced by Zemanta

Barcelona Testing | Ταχύτερος ο Vettel

Ολοκληρώθηκε η πρώτη ημέρα δοκιμών στην πίστα της Καταλονίας κοντά στην Βαρκελώνη με ταχύτερο τον περσινό πρωτάθλητη Sebastian Vettel.

Το test ξεκίνησε με νωπό οδόστρωμα λόγω της χθεσινής βροχής και χρειάστηκε αρκετή ώρα για να στεγνώσει πλήρως.

Αυτό, μαζί με το γεγονός ότι οι περισσότεροι έγραψαν τους καλύτερους χρόνους τους τότε κάνει την εξαγωγή συμπερασμάτων αρκετά δύσκολη.

Ο οδηγός της Red Bull συμπλήρωσε μόνο 37 γύρους, λόγω κάποιων ελέγχων που χρειάστηκαν αρκετό χρόνο, με καλύτερο το 1:24.374 και επικεντρώθηκε σε μικρά stints. Πίσω του, ο Fernando Alonso με την F150th Italia ήταν 1.1 δευτερόλεπτα αργότερος αλλά συμπλήρωσε 101 απροβλημάτιστους γύρους και με αρκετά μεγάλα stint. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Jaime Alguersuari αρκετά κοντά στον Alonso και με πρακτικά ίδιο χρόνο με τον 4ο Kamui Kobayashi.

Η McLaren με τον Jenson Button και πάλι δεν προκάλεσε κάποια ιδιαίτερη εντύπωση συμπληρώνοντας 77 γύρους με ταχύτερο το 1:26.365. Κάποιες φωτογραφίες της MP4-26 έδειχναν κάτι παρόμοιο με απολήξεις εξατμίσεων στο πλαϊνό μέρος του μονοθεσίου περίπου στο μέσο των sidepods αλλά είναι άγνωστο το κατά πόσο ήταν πραγματικές. Πίσω από τον Βρετανό, ο Paul di Resta κατάφερε να βγεί στην πίστα μόνο προς το τέλος της ημέρας με αποτέλεσμα να μην καταφέρει να ολοκληρώσει πάνω από 26 γύροους.

Ο Rubens Barrichello είχε επίσης κάποια προβλήματα που οδήγησαν την ομάδα στην αλλαγή του κινητή! ρα της Cosworth με αποτέλεσμα να μην καταφέρει να συμπληρώσει το πρόγραμμα της ημέρας. Ο Michael Schumacher, όπως έχει συνηθίσει τελευταία, είχε άλλη μία απροβλημάτιστη μέρα καλύπτοντας 90 γύρους και μία προσομοίωση αγώνα με pit stop.

Στις τελευταίες θέσεις βρέθηκαν οι Karthikeyan, Kovalainen, D’Ambrosio, Petrov και Heidfeld. Ο Ινδός οδηγός της HRT συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους μάζι με αυτόν της Virgin (116 στον αριθμό) ενώ οι υπόλοιποι είχαν κάποια προβλήματα.

Ο Kovalainen έχασε χρόνο λόγω μιας διαρροής νερού ενώ η πρώτη ημέρα ήταν αρκετά δύσκολη για την Renault. Το σχέδιο της ομάδας ήταν ο Heidfeld να κάνει κάποιες δοκιμές pit stop και ο Petrov ν’ αναλάβει το υπόλοιπο πρόγραμμα αλλά κάποιο πρόβλημα στο λογισμικό του KERS τον ανάγκασε να ολοκληρώσει μόνο 20 γύρους.

Διακοπές σήμερα προκάλεσαν οι Alonso (τετ-α-κε), Barrichello (ακινητοποίηση), Kobayashi (καύσιμα) και Alguersuari (τετ-α-κε).

Οι δοκιμές συνεχίζονται Iσπανική πίστα.
http://www.f1grip.gr
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2011

Vettel: Οι οδηγοί πρέπει να οδηγούν, όχι να παίζουν με κουμπιά

Φαίνεται πως το K.E.R.S και η κινούμενη πίσω πτέρυγα προκάλεσαν περισσότερα αρνητικά σχόλια απ’ ότι περιμέναμε.

Ο Sebastian Vettel εκφράζει και πάλι ανησυχίες για την κινούμενη πίσω πτέρυγα, λέγοντας ότι η χρήση της μπορεί να μείωση την αξία του προσπεράσματος στα μάτια των θεατών.

Στη Χερέθ οι ομάδες δοκίμασαν το νέο λογισμικό της FIA, που καθορίζει πότε θα μπορούν να ενεργοποιούν την πίσω πτέρυγα. Ο πρωταθλητής δήλωσε στην ιταλική εφημερίδα Gazzetta dello Sport:

Το προσπέρασμα στην Formula 1 ήταν πάντα δύσκολο. Όποιος καταφέρνει να περάσει παίρνει τον χαρακτήρα σκόρερ στο ποδόσφαιρο. Υπάρχει κίνδυνος να πιστέψει το κοινό ότι το προσπέρασμα είναι πλέον πολύ εύκολο. Οι οδηγοί πρέπει να οδηγούν και όχι να παίζουν με όλα τα διαφορετικά είδη των κουμπιών και των συστημάτων. Πέρυσι ήταν το F-Duct, τώρα είναι το K.E.R.S και η πίσω πτέρυγα. Δεν είμαι σίγουρος ότι όλα αυτά είναι καλό πράγμα.

Ο Γερμανός είχε προβλήματα με το K.E.R.S και την κινούμενη πίσω πτέρυγα στις δοκιμές, αλλά λογικά είναι κάτι που θα συνηθίσει, όπως βέβαια και όλοι οι οδηγοί.
autoblog.gr

Τα νέα κράνη των οδηγών της Mercedes για το 2011

Η Mercedes έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από τα νέα κράνη των Michael Schumacher και Nico Rosberg.

Αυτά δεν παρουσιάζουν μεγάλες διαφορές σε σχέση με τα περσινά και οι  Γερμανοί ελπίζουν πως θα τους φέρουν γούρι σε μια δύσκολη και πολύ ανταγωνιστική σεζόν.

autoblog.gr

Αισιόδοξος ο Έκλεστοουν για το Γκραν Πρι στο Μπαχρέιν

Bernie Ecclestone, the team principal of Brabh...Image via Wikipedia
Την έντονη φημολογία που αναπτύχθηκε τις τελευταίες μέρες σχετικά με πιθανή αναβολή της πρεμιέρας του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, που θα γίνει στο Μπαχρέιν, λόγω των ταραχών στο κρατίδιο του Περσικού Κόλπου, προσπάθησε να καθησυχάσει ο Μπέρνι Έκλεστοουν.

«Μίλησα με τους ανθρώπους μας εκεί. Λένε πως είναι ήσυχα και δεν υπάρχουν ιδιαίτερα προβλήματα», δήλωσε με μεγάλη σιγουριά ο ισχυρός άνδρας της FIA, παρότι τα τελευταία ρεπορτάζ από τη χώρα κάνουν λόγο για τέσσερις νεκρούς σε διαδηλώσεις που έγιναν την Πέμπτη.

«Είμαι πολύ πιο αισιόδοξος σε σχέση με χθες», πρόσθεσε.

Η τελική, πάντως, απόφαση σχετικά με την τύχη του Γκραν Πρι αναμένεται να παρθεί μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα.
Σε περίπτωση που ο αγώνας ακυρωθεί, θα γίνουν 19 αντί για 20 Γκραν Πρι φέτος.
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 17 Φεβρουαρίου 2011

Η Bentley Continental Supersports κάνει παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας στον πάγο [video]

Στα παγωμένα νερά της Βαλτικής η Bentley έκανε νέο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας με ένα Continental Supersports Convertible με οδηγό τον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στα WRC, Juha Kankkunen.
H Supersports έπιασε ταχύτητα 330.695 χλμ/ώρα η οποία βγήκε μετά από δύο μετρήσεις ως ο μέσος όρος, κινούμενο κάθε φορά σε αντίθετη κατεύθυνση. Η πιστοποίηση έγινε από την Φιλανδική αστυνομία καθώς και από εκπρόσωπο του βιβλίου Guinness. Οι μόνες αλλαγές που έγιναν στο αυτοκίνητο σχετικά με την έκδοση παραγωγής, είναι η προσθήκη roll-cage, νέων spoiler μπροστά και πίσω, των χειμερινών ελαστικών Pirelli SottoZero ΙΙ καθώς και η προσθήκη του αλεξιπτώτου.

Η Bentley για να το γιορτάσει θα παρουσιάσει στη Γενεύη μια ειδική έκδοση της Supersports η οποία θα είναι η δυνατότερη Bentley που κατασκευάστηκε ποτέ και θα βγει στην παραγωγή σε μόλις 100 μονάδες.
http://www.autoblog.gr/


Enhanced by Zemanta

Και το όνομα αυτού.. Nick Heidfeld

H Renault με ανακοίνωση της, έκανε γνωστό πως την θέση του τραυματία Robert Kubica θα πάρει τελικά ο Nick Heidfeld πιάνοντας δουλειά από αυτήν την εβδομάδα κιόλας, στις δοκιμές που θα λάβουν χώρα στην πίστα της Βαρκελώνης.

«Θα ήθελα να επιστρέψω υπό διαφορετικές συνθήκες , αλλά είμαι περήφανος για την ευκαιρία που μου δίνετε. Όλα γίνανε τόσο γρήγορα. Είμαι εντυπωσιασμένος με αυτά που έχω δει μέχρι τώρα, σε σχέση με τις εγκαταστάσεις και την αποφασιστικότητα των ανθρώπων στο Enstone. Ειλικρινά απόλαυσα τις δοκιμές στην Jerez με την ομάδα, και ήδη έχω ταιριάξει καλά με τους ανθρώπους που δούλευαν στην πίστα μαζί. Έχω μεγάλο κίνητρο, ανυπομονώντας για την χρονιά που ξεκινάει», δήλωσε ο Heidfeld, που δεν μπορούσε να κρύψει την χαρά του για την ευκαιρία που του δόθηκε.

Από την πλευρά της Renault,ο διευθυντής της Γαλλικής ομάδας είπε «Η ομάδα πέρασε κάποιες δύσκολες μέρες και έπρεπε να αντιδράσει άμεσα. Δώσαμε στον Nick την ευκαιρία να βρεθεί στην Jerez την προηγούμενη εβδομάδα και μας εντυπωσίασε. Είναι γρήγορος, έμπειρος, και έχει πολύ καλές τεχνικές γνώσεις. Μπορεί και κατανοεί το αυτοκίνητο, δίνοντας το κατάλληλο feedback στους μηχανικούς μας. Πάντα λέγαμε πως προτεραιότητα μας ήταν να έχουμε έναν έμπειρο οδηγό, και νιώθουμε πως είναι ο ιδανικός άνθρωπος για αυτήν τη δουλειά. Θέλουμε να καλωσορίσουμε τον Nick στην ομάδα, και ευελπιστούμε σε ένα δυνατό ξεκίνημα με αυτόν και τον Vitaly στο Bahrain», κατέληξε ο Boullier.
http://balla.gr

Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 14 Φεβρουαρίου 2011

Στην εντατική για δύο μέρες ο Κουμπίτσα

Robert KubicaImage by Roberto García Fadón via FlickrΣτην εντατική μονάδα παρακολούθησης θα παραμείνει ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα για δύο ακόμη ημέρες, έχοντας υποβληθεί σε δεύτερη εγχείρηση την περασμένη Παρασκευή, μετά το σοβαρό ατύχημα που είχε σε ράλι στην Ιταλία.

Η κατάστασή του παραμένει σταθερά καλή, σύμφωνα με το ιατρικό ανακοινωθέν. «Η γενική υγεία του Ρόμπερτ Κούμπιτσα είναι καλή,» αναφέρει επακριβώς το ιατρικό ανακοινωθέν του νοσοκομείο Σάντα Κορόνα της Πιέτρα Λιγκούρε -κοντά στη Γένοβα- όπου νοσηλεύεται ο Πολωνός πιλότος της Φόρμουλα 1.

Ο Κούμπιτσα θα υποβληθεί σε εξετάσεις παραμένοντας για δύο επιπλέον ημέρες στην εντατική προκειμένου να αποφευχθεί κάποια υποτροπή, πριν την τελευταία εγχείρηση. «Η κλινική κατάστασή του είναι επαρκώς ικανοποιητική μετά την τελευταία χειρουργική επέμβαση στο οπίσθιο βραχιόνιον οστούν την Παρασκευή,» αναφέρεται επίσης στο ιατρικό ανακοινωθέν.

Την ημέρα του ατυχήματος, την Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου, ο Κούμπιτσα υποβλήθηκε σε εγχείρηση που διήρκεσε επτά ώρες, ενώ την περασμένη Παρασκευή έπρεπε να χειρουργηθεί εκ νέου στο πόδι, τον ώμο και το εμπρόσθιο μέρος του δεξιού βραχιόνιου οστού.

Αρχικά αναμενόταν να πάρει εξιτήριο από την εντατική μονάδα παρακολούθησης σήμερα και να επιστρέψει στη μονάδα τραυμάτων.

Ο Κούμπιτσα τραυματίστηκε σοβαρά κατά τη διάρκεια του ράλι «Ρόντε ντι Αντόρα», στις 5 Φεβρουαρίου στη νότια Ιταλία, μετά από πρόσκρουση του οχήματος που οδηγούσε με υψηλή ταχύτητα σε τοίχο εκκλησίας λίγο πριν τη γραμμή εκκίνησης. Ως αποτέλεσμα το δεξί χέρι του σχεδόν ακρωτηριάστηκε από τις μπάρες ασφαλείας που διαπέρασαν το αυτοκίνητο.
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 13 Φεβρουαρίου 2011

9 ώρες επέμβαση στον Κούμπιτσα

Σε σταθερή κατάσταση βρίσκεται ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα μετά τη νέα επέμβαση στην οποία υπεβλήθη στο νοσοκομείο Σάντα Κορόνα της Γένβας, διάρκειας εννέα ωρών.

Η ιατρική ομάδα που ήταν στη χειρουργική αίθουσα δούλεψε στο πόδι του, τον ώμο του και τον αγκώνα του, για να αποκαταστήσουν τα κατάγματα.

«Τελειώσαμε τη δεύτερη επέμβασή μας στο πάνω μέρος του χεριού του, το οποίο είχε πρόβλημα και από προηγούμενο ατύχημα. Του βάλαμε ένα οστικό μόσχευμα και μια λάμα. Χειρουργήσαμε το εσωτερικό μέρος του βραχίονα, αλλά έχουμε ακόμη το εξωτερικό τις επόμενες ημέρες», σχολίασε ο ορθοπεδικός χειρούργος Φρανσέσκο Λάντσα.

Ενας Ελληνας στο Ράλι Μόντε Κάρλο

Το όνειρο κάθε οδηγού αγώνων να τρέξει στο θρυλικό Ράλι του Μόντε Κάρλο που διεξάγεται μία φορά τον χρόνο, τον Ιανουάριο, έκανε πραγματικότητα ο Ελληνας οδηγός αγώνων ράλι Δημήτρης Αμαξόπουλος. Πριν από λίγες ημέρες, ο 33χρονος οδηγός επέστρεψε από το Πριγκιπάτο με την πολύ τιμητική 29η θέση στη γενική κατάταξη των αγώνων, ενώ μπορεί να υπερηφανεύεται ότι είναι ο μοναδικός Ελληνας από το 1999 που πήρε μέρος στο αποκαλούμενο και «ράλι της χλιδής»!

Κάλυψε σχεδόν 1.500 χιλιόμετρα οδηγώντας στους παγωμένους δρόμους των Αλπεων, πέρασε από τις πιο δύσκολες ειδικές διαδρομές ξεσηκώνοντας 30.000 θεατές και είδε από κοντά τον πρίγκιπα Αλβέρτο Γ’ του Μονακό, καθώς και πλήθος γαλαζοαίματων! Για όλους τους παραπάνω λόγους, χωρίς να συνυπολογίζουμε σε αυτούς και το γεγονός ότι η Eurosport κάλυψε ζωντανά και τις δεκατρείς διαδρομές του αγώνα επιστρατεύοντας επίγεια συνεργεία, ελικόπτερα και κάμερες on-board, ο 33χρονος Δημήτρης Αμαξόπουλος θεωρείται μέχρι στιγμής από τους πιο τυχερούς οδηγούς αγώνων στην Ελλάδα.

«Ηταν από τις πιο σημαντικές εμπειρίες που έχω ζήσει» παραδέχεται σήμερα στην «Espresso της Κυριακής» ο 33χρονος οδηγός, ο οποίος έτρεξε στους αγώνες του Μόντε Κάρλο με την ιταλική ομάδα BP Racing οδηγώντας ένα ολοκαίνουριο Citroen DS3 R3T. «Με τον Ιταλό συνοδηγό μου τερματίσαμε στην 4η θέση της κατηγορίας μας και στην 29η της γενικής κατάταξης. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με την επίδοση αυτή. Φέτος, το ράλι συμπλήρωσε εκατό χρόνια, με αποτέλεσμα οι δηλώσεις συμμετοχής να ξεπεράσουν τις τριακόσιες. Εμείς ήμασταν το ένα από τα εκατόν είκοσι πληρώματα που συμμετείχαν τελικά στο ράλι, γεγονός που από μόνο του είναι πολύ σημαντικό» συμπληρώνει αμέσως μετά, προσθέτοντας ότι το Ράλι του Μόντε Κάρλο, το οποίο διοργανώνεται μία φορά τον χρόνο, εκτός από αίγλη έχει και ιδιαίτερες απαιτήσεις.

«Θεωρείται ο αγώνας με την πιο μεγάλη αίγλη παγκοσμίως, παράλληλα όμως είναι και από τους πιο απαιτητικούς. Ενας λόγος είναι ότι ο αγώνας γίνεται στις Αλπεις και συχνά συναντάς χιόνι και πάγο και επίσης οι δρόμοι είναι στενοί και γρήγοροι, ό,τι πρέπει δηλαδή για αγώνες ράλι και ό,τι δεν πρέπει γι’ αυτούς που φοβούνται. Γενικά πάντως, δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερα προβλήματα. Μόνο κάποια “τετακέ” (σ.σ.: όταν το αυτοκίνητο στριφογυρίζει) είχαμε» τονίζει ο 33χρονος, ο οποίος δεν θα ξεχάσει τον ενθουσιασμό με τον οποίο τον υποδέχτηκαν οι θεατές. «Στο εξωτερικό ο κόσμος είναι πολύ ενθουσιώδης. Από το πρωί μέχρι το βράδυ, σε όλες τις διαδρομές υπάρχουν άνθρωποι όλων των ηλικιών που τραβούν φωτογραφίες και ζητωκραυγάζουν. Δεν θα ξεχάσω, για παράδειγμα, πώς μας υποδέχθηκε ο κόσμος όταν διασχίσαμε τη θρυλική διαδρομή Col de Turini. Σε μία στροφή είχαν συγκεντρωθεί 30.000 θεατές με φωτοβολίδες και πετούσαν χιόνι στον δρόμο για να γλιστρούν τα αυτοκίνητα και να προσφέρουν θέαμα».

«Η μητέρα μου με ρωτάει αν κάνω αρκετή προπόνηση»

Ο 33χρονος ιχθυοπώλης -η οικογένειά του έχει κατάστημα με κατεψυγμένα αλιεύματα στην οδό Πειραιώς, στον Ταύρο- κάθισε για πρώτη φορά στη θέση του οδηγού σε ηλικία δεκαεννέα ετών. Από τότε μέχρι σήμερα έχει τρέξει σε δεκάδες αγώνες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Πώς ξεκίνησε όμως το θέμα αυτοκίνητο; «Από μικρός παρακολουθούσα αγώνες. Ετυχε επίσης στο συνεργείο όπου πήγαινα το αυτοκίνητό μου να φτιάχνουν και αγωνιστικά αυτοκίνητα και έτσι κόλλησα το μικρόβιο». Ενώ οι περισσότερες Ελληνίδες μαμάδες τρέμουν στην ιδέα ότι ο κανακάρης τους θα τρέχει σε αγώνες, αντιθέτως η μητέρα του κ. Αμαξόπουλου τον ενθάρρυνε να κάνει προπονήσεις: «Οι πατέρας μου δεν πολυασχολείται. Η μητέρα μου είναι σχεδόν ο “μάνατζέρ” μου, αφού συχνά με ρωτάει αν κάνω αρκετή προπόνηση»!

Αν και οι περισσότεροι θα ξέκλεβαν λίγο χρόνο για να γνωρίσουν από κοντά το κοσμοπολίτικο θέρετρο, ο κ. Αμαξόπουλος δεν είχε μυαλό για τίποτε άλλο: «Δεν πρόλαβα να δω τίποτα, γιατί ασχολιόμουν συνεχώς με τον αγώνα. Είδα όμως τον πρίγκιπα Αλβέρτο. Παρακολούθησε το ράλι και χαιρέτησε όλους τους οδηγούς» λέει ο 33χρονος, καταλήγοντας πως επόμενος στόχος του είναι να τρέξει στο Ράλι ΕΛΠΑ στην Ελλάδα και αποκαλύπτει πως θαυμάζει τον «Στρατισσίνο», κατά κόσμον Στράτης Χατζηπαναγιώτου, κορυφαίος αθλητής του Ράλλυ Ακρόπολις και πολλές φορές πρωταθλητής Ελλάδος.

ΜΑΡΙΑ ΜΕΪΜΑΡΗ  Φωτ.: Γουίλιαμ Φέιθφουλ espresso

Σάββατο, 12 Φεβρουαρίου 2011

Tα 10 μεγαλύτερα άλματα που έχουν γίνει ποτέ!

Δείτε το TOP 10 από τα μεγαλύτερα και πιο τρελά άλματα της ιστορίας...

Άλλα είναι από τις κορυφές βουνών , άλλα από τις κορυφές κτιρίων και άλλα είναι φοβερά άλματα με μηχανές. 


Το μόνο σίγουρο είναι ένα:Είναι όλοι τους ΤΡΕΛΟΙ!!!

Δείτε το video:


Formula 1 Χερέθ, 3η μέρα: θετική πρόβα Χάιντφελντ

Nick Heidfeld at the Canadian Grand Prix 2005 ...Image via WikipediaNick Heidfeld, Willy Rampf & Mario ThiessenImage by Red~Cyan via Flickr
Αν η σημερινή πρώτη παρουσία του Νικ Χάιντφελντ με τα χρώματα της Lotus Renault ήταν κάτι σαν… οντισιόν για τη θέση του Ρόμπερτ Κούμπιτσα, τότε μπορούμε να πούμε ότι ο Γερμανός πιλότος πέρασε με άριστα! Ο Χάιντφελντ ήταν ταχύτερος όλων με 1’20’’361, φέρνοντας την R31 του 132 χιλιοστά του δευτερολέπτου μπροστά από την F150th Italia του Φερνάντο Αλόνσο, για χάρη του οποίου οι εξέδρες στην πίστα της Χερέθ ήταν κατάμεστες!

Ο πιλότος της ιταλικής ομάδας, πήρε το τιμόνι από τον Φελίπε Μάσα και συμπλήρωσε τον εντυπωσιακό αριθμό των 131 γύρων, τους περισσότερους από κάθε άλλον σήμερα. Την απογευματινή παρουσία του στην πίστα, το μονοθέσιο έτρεχε με μεγάλο φορτίο καυσίμου, όπως και σχεδόν όλα τα υπόλοιπα. 

Ψηλά παρέμεινε ο Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος σημείωσε τον τρίτο χρόνο, έστω κι αν αυτός ήταν πάνω από μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από του Χάιντφελντ.

Η McLaren είχε κάποια προβληματάκια που την ανάγκασαν να κρατήσει την MP4-26 στα πιτς για αρκετή ώρα, ωστόσο, ο Λιούις Χάμιλτον μπόρεσε να την κατατάξει στην τέταρτη θέση. Ο Καμούι Κομπαγιάσι είχε αρκετά προβλήματα με την Sauber, προκαλώντας μάλιστα και δύο κόκκινες σημαίες, ενώ ο Σεμπάστιαν Φέτελ προτίμησε να κάνει κομμάτια σύντομων γύρων για αξιολόγηση των ελαστικών της Pirelli.

Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2011

Οδηγοί Formula 1 και τεχνολογία

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως τα μονοθέσια της Formula 1 είναι super εξελιγμένα, ακολουθώντας φυσικά την εξέλιξη της τεχνολογίας.

Το “πιλοτήριο” του μονοθεσίου είναι το τιμόνι, αφού πάνω υπάρχουν πάνω από 20 κουμπιά που εξυπηρετούν διαφορετικές λειτουργίες

.Από φέτος 2 νέα κουμπιά θα υπάρχουν στο τιμόνι. Το πρώτο είναι για την ενεργοποίηση του K.E.R.S (σε όσα μονοθέσια έχουν το σύστημα αυτό) και το κουμπί για την ενεργοποίηση της κινούμενης πίσω πτέρυγας. Οι οδηγοί πρέπει να είναι 100% συγκεντρωμένοι και το “ρίξιμο” της πίσω πτέρυγας μπορεί να μειώσει αυτό το ποσοστό.

Ο Mark Webber, ο Rubens Barrichello και ο Nico Rosberg δεν αρέσκονται στην πολυπλοκότητα των συστημάτων αυτών. Επίσης, ούτε ο Fernando Alonso δεν δείχνει ιδιαίτερη συμπάθεια.

Αντίθετα, ο Lewis Hamilton δεν έχει πρόβλημα με τα επιπλέον κουμπιά στο τιμόνι του. Το να διατηρείς ένα αυτοκίνητο 750 ίππων στο δρόμο και μάλιστα πηγαίνοντας το στο όριο είναι σίγουρα δύσκολο και τα επιπλέον κουμπιά και οι επιπλέον λειτουργίες που πρέπει να κάνει ο οδηγός (πάτα K.E.R.S, “ρίξε” πτέρυγα, άλλαξε ταχύτητα) κάνει το έργο τους ακόμα πιο δύσκολο. Μένει να δούμε και στην πράξη αν και πόσοι οδηγοί θα έχουν πρόβλημα.
http://www.autoblog.gr/
Enhanced by Zemanta

Ακόμα 2 χειρουργεία για τον Kubica (VIDEO)

Ο Robert Kubica θα υποβληθεί ξανά σε επέμβαση την Πέμπτη για την αποκατάσταση των ζημιών που προκλήθηκαν στο πόδι, και τον ώμο του, ύστερα από το πολύ σοβαρό ατύχημα είχε την Κυριακή.

Μετά από λίγες μέρες θα κάνει και πάλι επέμβαση, αυτή τη φορά για το κάταγμα που έχει στον αγκώνα.


Η κατάσταση του Πολωνού βελτιώνεται συνεχώς, ωστόσο, προβλέπεται ότι θα μείνει στο νοσοκομείο για 2-3 εβδομάδες. Η τελευταία επίσημη ανακοίνωση της Lotus Renault αναφέρει:

Την Πέμπτη, ο Robert θα υποβληθεί σε νέα εγχείρηση προκειμένου να αποκαταστήσουν τα κατάγματα στο δεξί του ώμο και το δεξί του πόδι. 3 ή 4 μέρες μετά θα κάνει νέα επέμβαση για την αποκατάσταση του κατάγματος στον αγκώνα.

Σύμφωνα με τους γιατρούς, τα επίπεδα φλεγμονής είναι κανονικά σε σχέση με την κατάσταση της υγείας του και η ανάρρωση του χεριού του παραμένει ενθαρρυντική.

Χθες, ο Robert ήταν σε θέση να μιλήσει με τους γιατρούς και τους συγγενείς του. Η φαρμακευτική αγωγή τον κάνει να κοιμάται αρκετά, αλλά ανταποκρίνεται κανονικά σε όλα τα εξωτερικά ερεθίσματα. Αντέδρασε καλά όταν έμαθε για την κατάσταση της υγείας του και είναι έτοιμος να παλέψει για την επιστροφή του.

Στη συνέχεια ένα βίντεο-αναπαράσταση του ατυχήματος




.http://www.autoblog.gr
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 8 Φεβρουαρίου 2011

Ο Raikkonen αντικαταστάτης του Kubica;

Μετά τον πολύ σοβαρό τραυματισμό του Robert Kubica, η Lotus Renault πρέπει να αρχίσει να ψάχνει τον αντικαταστάτη του Πολωνού. Ο διακαής πόθος της… βρετανικής ομάδας είναι ο Kimi Raikkonen.

Μπορεί ο Kubica να μην χάσει το χέρι του, αλλά οι γιατροί τονίζουν ότι ο 26χρονος μπορεί να απουσιάσει ακόμα και όλο το 2011. Ο Raikkonen φαντάζει ιδανικός αντικαταστάτης, ωστόσο, είναι αρκετά δύσκολη περίπτωση, αφού ο 31χρονος έχει κάνει γνωστά τα σχέδιά του για το 2011.

Μια σοβαρή ομάδα σαν αυτή της Lotus Renault δεν μπορεί να εστιάζει σε έναν μόνο οδηγό, τη στιγμή μάλιστα που η περίπτωσή του μόνο εύκολη δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Έτσι, μια πολύ αξιόλογη περίπτωση φαίνεται να είναι ο Nick Heidfeld. Ο Γερμανός, που το 2010 έτρεξε στους 5 τελευταίους αγώνες με την BMW-Sauber, έχει δείξει αρκετές φορές τις ικανότητές του, όταν είναι στο cockpit ενός αρκετά ανταγωνιστικού μονοθεσίου.

Μια σαφώς πιο εύκολη περίπτωση είναι ο Bruno Senna, που από φέτος είναι ο τρίτος οδηγός της ομάδας. Όμως, ο Βραζιλιάνος, ανιψιός του Ayrton Senna da Silva, βάσει των επιδόσεών του το 2010 δεν συγκεντρώνει τα χαρακτηριστικά που ψάχνει ο πρόεδρος της ομάδας, Eric Boullier. Φυσικά έχουν ακουστεί και οι Nelson Piquet Jr, Nico Hulkenberg και Romain Grosjean.
autoblog.gr

Δευτέρα, 7 Φεβρουαρίου 2011

F1: παρουσιάστηκε η νέα MVR-02

Virgin Racing, Timo Glock, pre-season testing ...Image via WikipediaΜετά τη ΜCLaren Mercedes που διάλεξε το Βερολίνο για την παρουσίαση της MP4/26, Virgin Racing επέλεξε τα τηλεοπτικά στούντιο του BBC στο Λονδίνο για να δώσει στα φώτα της δημοσιότητας την MVR-02.

Το δεύτερο μονοθέσιο της ομάδας του Ρίτσαρντ Μπράνσον, η οποία έκανε την παρθενική εμφάνιση πέρυσι στο πρωτάθλημα, θα οδηγείται από τον Τίμο Γκλοκ και τον Ζερόμ Ντ Αμπρόσιο.

Οπως πέρυσι έτσι και φέτος, η Virgin Racing δεν ακολούθησε την πεπατημένη για το σχεδιασμό του μονοθεσίου, δηλαδή την χρήση αεροσήραγγας, αλλά προτίμησε την τεχνολογία Computational Fluid Dynamics (CFD), η οποία στηρίζεται αποκλειστικά σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Υπεύθυνος για την MVR-02 που έχει χαμηλότερο εμπρός ρύγχος σε σχέση με το περυσινό μονοθέσιο της ομάδας, είναι ο σχεδιαστής Νικ Γουέρθ.

Το μονοθέσιο φέτος έχει διαφορετικές χρωματικές επιλογές καθώς η Virgin συνεργάζεται με τη Ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία Marussia. Ετσι δικαιολογείται και η ύπαρξη του «Μ» στην ονομασία της MVR-02.
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 6 Φεβρουαρίου 2011

Tραυματίστηκε σοβαρά o πιλότος της F1 Ρόμπερτ Κούμπιτσα

Tραυματίστηκε σοβαρά o πιλότος της F1 Ρόμπερτ Κούμπιτσα.  O Κούμπιτσα τραυματίστηκε σε ατύχημα που είχε κατευθυνόμενος με το Skoda Fabia που οδηγούσε στην εκκίνηση του ράλι «Ρόντε Ντι Αντόρα» στην ιταλική Λιγκουρία.

Ο πιλότος της Lotus-Renault GP βρισκόταν πίσω από το τιμόνι ενός Skoda Fabia έτοιμος να αγωνιστεί στο ιταλικό ράλι, όταν έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του και έφυγε από το δρόμο προσκρούοντας σε τοίχο εκκλησίας. 
Ο συνοδηγός του, Γιακούμπ Γκέμπερ, κατάφερε να βγει από τα συντρίμμια ανέπαφος, όμως δε συνέβη το ίδιο και για τον άτυχο Πολωνό. Χρειάστηκε να επέμβουν τα σωστικά συνεργεία για να τον απεγκλωβίσουν από το κατεστραμμένο όχημα, και λέγεται ότι τον βρήκαν αναίσθητο. Διακομίστηκε άμεσα με ελικόπτερο στο νοσοκομείο «Σάντα Κορόνα» για να αντιμετωπιστούν το ταχύτερο τα πολλαπλά κατάγματα που υπέστη και τα υπόλοιπα εσωτερικά τραύματα που είχε.

Η κατάστασή του είναι αρκετά σοβαρή και υπάρχει ο κίνδυνος να χάσει το χέρι του, το οποίο συνεθλίβη κατά τη σύγκρουση. Σύμφωνα με όσα δήλωσε πριν από λίγο, ο μάνατζερ του Κούμπιτσα, Ντανιέλε Μορέλι, ο Πολωνός οδηγός της Φόρμουλα 1 αντιμετωπίζει πρόβλημα λειτουργικότητας στο δεξί χέρι, την οποία προσπαθούν να αποκαταστήσουν οι θεράποντες χειρουργοί.

«Απεκατεστάθη η λειτουργία της αρτηρίας και ανατάχθηκαν τα κατάγματα, ενώ τώρα ασχολούνται με τις λειτουργίες των μυών. Ο Ρόμπερτ έχει δυνατή κράση και θα τα καταφέρει», τόνισε μεταξύ άλλων ο Μορέλι.

www.katimagiko.gr
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 3 Φεβρουαρίου 2011

Έκαψε τον κινητήρα της F150 o Μάσα

Felippe MassaImage by Em Jay Bee via FlickrΔεν ξεκίνησε καλά η χρόνια για τον Φελίπε Μάσα αφού στις πρώτες δοκιμές που έκανε με την F150, το καινούργιο μονοθέσιο της Φεράρι, στην πίστα της Βαλένθια έκαψε τον κινητήρα μετά από μόλις 12 γύρους.

Ο Βραζιλιάνος πιλότος οδήγησε για πρώτη φόρα σήμερα την F150 αφού τις δύο προηγούμενες μέρες την οδηγούσε ο άλλος πιλότος της «Σκουντερία», Φερνάντο Αλόνσο, και πήγαινε πολύ καλά αφού είχε κάνει μέχρι στιγμής τον δεύτερο καλύτερο χρόνο της ημέρας πίσω από τον Σούμπτλε Άντριαν της “Force India”.

Μέτα όμως από μόλις 36 λεπτά στην πίστα το μονοθέσιο της Φεράρι άρχισε να βγάζει άσπρους καπνούς και αμέσως έτρεξαν οι υπεύθυνοι ασφαλείας με πυροσβεστήρες για να σβήσουν την φωτιά.

Ο Μάσα μετά το συμβάν επέστρεψε σώος στο «box» της Φεράρι.
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011

Τα νέα μονοθέσια Red Bull και Mercedes για το 2011

Ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής στην ιστορία της Φόρμουλα 1 Σεμπάστιαν Φέτελ, μαζί με τον «ομόσταυλό» του Μαρκ Γουέμπερ...
παρουσίασαν σήμερα το νέο μονοθέσιο της Red Bull. Η αποκάλυψη του μονοθέσιου που θα τρέξει στους αγώνες το 2011 έγινε σε μια σεμνή τελετή στην Βαλένθια.

Ο 23χρόνος Φέτελ σχολίασε την εμφάνιση του μονοθέσιου λέγοντας πως «...σίγουρα φαίνεται πολύ ενδιαφέρον», ενώ σε ερώτηση που του έγινε για την άποψή του για την προσεχή αγωνιστική σεζόν που αρχίζει, δήλωσε: «Όλοι έχουν τις ίδιες πιθανότητες να κερδίσουν τον τίτλο, ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ έντονος».

Ο αρχηγός της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, δήλωσε πως το μονοθέσιο κατασκευάστηκε μέσα σε χρόνο ρεκόρ και ότι η ομάδα του, που την περσινή χρονιά κατέκτησε και το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, έχει αυτοπεποίθηση χωρίς όμως να είναι αλαζόνες.


Στη Βαλένθια τα «αποκαλυπτήρια» του νέου μονοθεσίου της Mercedes GP. Η ομάδα, η οποία το 2009 κατέκτησε τον τίτλο στους κατασκευαστές ως Brawn GP, αλλά το 2010 περιορίστηκε στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος, θέλει να επιστρέψει στις επιτυχίες με τη νέα MGP W02, την οποία θα οδηγήσουν και φέτος ο Νίκο Ρόσμπεργκ και ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα Ένα, Μίκαελ Σουμάχερ.

Παρά το καλό δίδυμο οδηγών της, η Mercedes GP συγκέντρωσε πέρυσι λιγότερους από τους μισούς βαθμούς σε σύγκριση με τη Red Bull, η οποία κατέκτησε και τους δύο τίτλους. Όμως, ύστερα από 12 μήνες εντατικής δουλειάς για την εξέλιξη του μονοθεσίου της, η γερμανική ομάδα ελπίζει ότι το νέο αυτοκίνητό της θα την επαναφέρει στις πρώτες θέσεις.

«Είναι πάντα συναρπαστικό να βλέπεις ένα νέο μονοθέσιο έτοιμο να βγει στην πίστα για πρώτη φορά και αυτή η χρονιά δεν αποτελεί εξαίρεση» δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Mercedes GP, Ρος Μπρον, και συνέχισε: «Ύστερα από την πρώτη χρονιά μας ως η εργοστασιακή ομάδα της Mercedes-Benz, τώρα βλέπουμε τα οφέλη της καλής συνεργασίας των ανθρώπων μας που ασχολούνται με το σασί και αυτών που ασχολούνται με τον κινητήρα. Με μια καλή τεχνική δομή και μια ενισχυμένη οργάνωση όσον αφορά τη μηχανική στους αγώνες, τόσο στο εργοστάσιο όσο και στην πίστα, είμαι πεπεισμένος ότι έχουμε κάνει και θα συνεχίσουμε να κάνουμε καλύτερη δουλειά αυτή τη χρονιά σε όλους τους τομείς-"κλειδιά". Το σχέδιο εξέλιξης για την MGP W02 άρχισε νωρίς και θέσαμε στόχους-πρόκληση για τον σχεδιασμό, οι οποίοι συνδυάζονται με ένα εύρωστο σχέδιο για να διασφαλιστεί ότι ο ρυθμός της εξέλιξης μπορεί να συνεχιστεί σε όλη τη διάρκεια της μακράς σεζόν του 2011. Θέλουμε να θέσουμε τα πρότυπα από την αρχή σωστά, αλλά, αν δεν είμαστε, θα ανταποκριθούμε πολύ δυνατά για να μπούμε στο παιχνίδι. Όλοι ανυπομονούν να δουν τι θα αποκαλύψει η νέα σεζόν».

Η Toro Rosso

Η βελτίωση σε σχέση με πέρυσι είναι ο στόχος των ανθρώπων της Toro Rosso στο νέο πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ένα. Και αυτό γιατί, κατά τη σημερινή παρουσίαση του μονοθεσίου της ιταλικής ομάδας για το 2011, της STR6, στη Βαλένθια, οι άνθρωποί της ξεκαθάρισαν ότι στοχεύουν στην κατάκτηση της όγδοης θέσης στους κατασκευαστές, ύστερα από την ένατη που πήρε πέρυσι η Toro Rosso. Η νέα σεζόν θα είναι η έκτη της ομάδας στον μαγικό κόσμο της Φόρμουλα Ένα και ο τεχνικός διευθυντής της Toro Rosso, Τζιόρτζιο Ασκανέλι δήλωσε ενθουσιασμένος που το μονοθέσιο, το οποίο σχεδίασε, πήρε «σάρκα και οστά». «Η αλλαγή στους κανονισμούς μάς οδήγησε στο να κάνουμε κάπου 14 αλλαγές και, ναι, νομίζουμε ότι είμαστε λίγο πιο φιλόδοξοι σε σχέση με πέρυσι. Γι΄ αυτή τη χρονιά, πρέπει να παλέψουμε για την όγδοη θέση, επειδή αυτός είναι ο στόχος μας. Θα προσπαθήσουμε να τα πάμε καλύτερα και θα προσπαθήσουμε να εκτελέσουμε την αποστολή μας, ενώ θέλουμε το 2012 να είναι καλύτερο από το 2011» συμπλήρωσε ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας.

Από την πλευρά του, ο γενικός διευθυντής της Toro Rosso, Φραντς Τοστ, δήλωσε: «Τα τελευταία πέντε χρόνια έχουν δείξει μια καλή ιστορία για την ομάδα, καθώς έπρεπε να χτίσουμε τα πάντα σχεδόν από το μηδέν. Είμαστε αρκετά σίγουροι ότι θα έχουμε ένα καλό μέλλον και πως το 2011 μπορούμε να έχουμε μια καλή χρονιά. Η πρώτη ελπίδα μας είναι να αποδώσουμε καλά, με ένα καλό, γρήγορο, ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Εκτός απ΄ αυτό, χρειαζόμαστε τους οδηγούς και την ομάδα για να κάνουμε μια καλή δουλειά και, εάν όλα αυτά τα συστατικά συνδυαστούν σωστά, τότε είμαι πεπεισμένος ότι μπορούμε να έχουμε μια καλή σεζόν και να κλείσουμε το χάσμα σε σχέση με τους άμεσους ανταγωνιστές μας»
skai.gr
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...