Δευτέρα, 31 Ιανουαρίου 2011

Αποκάλυψη τώρα για τη Sauber C30

Giancarlo Fisichella driving for the Sauber te...Image via WikipediaΜετά τη Ferrari και τη Lotus, η Sauber πήρε τη σκυτάλη στην παρουσίαση του δικού της τέκνου ενώπιον πλήθους δημοσιογράφων που περίμεναν υπομονετικά στην πίστα Ρικάρντο Τόρμο της Βαλένθια.

Η Ελβετική ομάδα με επικεφαλής, όπως πάντα τον ακούραστο Πίτερ Ζάουμπερ, ευελπιστεί ότι με τη νέα C30 θα μπορέσει έχει μία επιτυχημένη παρουσία στο επερχόμενο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, κερδίζοντας βαθμούς τόσο στους οδηγούς όσο και στους κατασκευαστές.

Δημιουργός της C30 είναι James Key, ο οποίος από τη θέση του τεχνικού διευθυντή της ομάδας του Hinwill, στην οποία βρίσκεται από τις αρχές του 2010 όταν αποχώρησε από την Force India, ανέλαβε εξ ολοκλήρου και εργάστηκε πυρετωδώς για την εξέλιξη του νέου μονοθεσίου. 

Για λόγους αξιοπιστίας αλλά και μείωσης κόστους, σημείο αναφοράς στη σχεδίαση της C30 ήταν το περυσινό μονοθέσιο πάνω στο οποίο έγιναν σημαντικές αλλαγές. Με την πρώτη ματιά ξεχωρίζουν το υψηλό ρύγχος, οι μικρότεροι πλευρικοί αεραγωγοί καθώς επίσης και το «μαζεμένο» πίσω μέρος. Ειδικότερα, ο Key έχει φέρει στη Sauber λύσεις που έχουν υιοθετηθεί και από άλλες ομάδες -όπως π.χ. στη McLaren- με τα ιδίου τύπου ψυγεία και τις χαμηλά τοποθετημένες απολήξεις των εξατμίσεων. Χαρακτηριστικό σημείο τα ανασχεδιασμένα καλύμματα των ψυγείων.

Η νέα C30 θα εξοπλίζεται με τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων και το σύστημα Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας (KERS) της Ferrari. Το τελευταίο η Scuderia το έχει εξελίξει μαζί με την Magneti Marreli. Η χρήση του νέου, πιο στενού κιβωτίου ταχυτήτων της ιταλικής εταιρείας οδήγησε τη Sauber στην επιλογή της push-rod ανάρτησης για το πίσω μέρος του μονοθεσίου, την οποία μάλιστα σχεδίασε μόνη της. Η γεωμετρία push-rod χαρίζει άμεση και εύκολη πρόσβαση για αλλαγές ρυθμίσεων και την ιδανική ροή του αέρα στον διαχύτη.

Το οδηγικό δίδυμο της Sauber που θα αναλάβει να αποδείξει ότι όλες αυτές οι θεωρητικές λύσεις και επιλογές φέρνουν αποτελέσματα μέσα στην πίστα είναι ο Ιάπωνας Καμούι Κομπαγιάσι και ο Μεξικανός Σέτζιο Πέρεζ.

Ο πρώτος έχει δοκιμαστεί στη Φόρμουλα 1 ενώ για τον δεύτερο θα είναι η πρώτη φορά φέτος. Μάλιστα θα είναι ο πρώτος Μεξικανός που θα κάνει ντεμπούτο μετά το 1981 και τον Χέκτορ Ρεμπάκ. Ο Πέρεζ που έχει υποστηρικτή του την εταιρεία Telmex, η οποία είναι και βασικός χορηγός της ομάδας, τερμάτισε δεύτερος στο πρωτάθλημα GP2 του 2010.
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011

Παρουσιάστηκε η νέα Ferrari F150

Ferrari, backImage via WikipediaΗ νέα Ferrari F150 παρουσιάστηκε σήμερα το πρωί στο Μαρανέλο. Ο Φερνάντο Αλόνσο έκανε 15 γύρους με βρεγμένα ελαστικά στην πίστα Φιοράνο και σήμερα αναμένεται να δοκιμάσει το ίδιο και ο Φελίπε Μάσα.

Οι πρώτες δοκιμές εξέλιξης θα γίνουν στην Βαλένθια την 1η Φεβρουαρίου όπου ξεκινούν οι χειμερινές δοκιμές των ομάδων.

Χαρακτηριστικά ο Φερνάντο Αλόνσο δήλωσε ότι: "Όταν έφτασα εδώ το 2010 βρήκα ένα τελείως διαφορετικό μονοθέσιο από αυτό που οδήγησα πριν λίγο. Φέτος συμμετείχα και εγώ και νομίζω πως το οδηγικό μου στυλ επηρέασε την εξέλιξη του μονοθεσίου. Τώρα ξέρω καλύτερα την ομάδα και μπορώ να τους πιέσω περισσότερο."
Enhanced by Zemanta

F1: Massa: «Έχω 100% εμπιστοσύνη στην Ferrari»

Αισιόδοξος ο Felipe Massa ότι θα πάρει την είδα μεταχείριση με τον team mate του Alonso για το 2011 και δηλώνει ότι έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στην Ferrari...
Πέρυσι φάνηκε καθαρά ότι ο Massa ήταν το νούμερο 2 στην Ferrari, όταν στον αγώνα της Γερμανίας, έκανε στην άκρη και άφησε τον Alonso να πάρει την νίκη.
Το team order αυτό κόστισε στην Ferrari ένα πρόστιμο ύψους 100.000 δολαρίων. Η κίνηση με τα team orders έφερε ερωτήματα για την θέση του Massa.
Είναι τελικά το νούμερο 2 ή η Ferrari έχει ισοτιμία στην ομάδα;
Ο Βραζιλιάνος όμως επιμένει ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα.
«Είμαι μέρος μιας ομάδας όπου πραγματικά θέλω να νικήσω και για αυτό είμαι εδώ.
Δεν είμαι εδώ να τρέχω σε αγώνες… είμαι εδώ για να νικήσω αγώνες».
pitlane.gr

Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου 2011

F150 θα ονομάζεται το νέο μονοθέσιο της Ferrari

Η Ferrari αποκάλυψε το όνομα του νέου μονοθεσίου της για το 2011, που θα παρουσιαστεί στις 28 Ιανουαρίου.
Αυτό θα ονομάζεται F150 και το σκεπτικό είναι για αποτίμηση φόρου για την 150η επέτειο της ενοποίησης της Ιταλίας.

Ο Luca di Montezemolo δήλωσε:
Η Ferrari είναι μια έκφραση της ιταλικής αριστείας, του ταλέντου και της δημιουργικότητας. Όλοι οι άντρες και οι γυναίκες που προσπαθούν τόσο πολύ και βάζουν το πάθος τους στο Maranello και δείχνουμε την ευθύνη και την υπερηφάνεια της χώρας μας σε όλο τον κόσμο, και γι’ αυτό επιλέξαμε να αφιερώσομε αυτό το αυτοκίνητο σε ένα τόσο σημαντικό γεγονός για όλη την Ιταλία.

Η είδηση ανακοινώθηκε σήμερα στον πρόεδρο της ιταλικής δημοκρατίας, Giorgio Napolitano, ο οποίος εξέφρασε την εκτίμησή του γι’ αυτή την πρωτοβουλία.

http://www.autoblog.gr/2011/01/25/ferraris-2011-car-to-be-called-the-f150/
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2011

Το νέο DS3 WRC

Στις 10 Φεβρουαρίου ξεκινά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) από τα χιόνια της Σουηδίας. Η Citroen,  έκανε τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου της «όπλου», που δίνει άλλη διάσταση στις ορέξεις τόσο της ομάδας όσο και των οδηγών της.

Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, το οποίο θα διεκδικήσει για 7η φορά, θα πάρει μέρος με τον Σεμπαστιάν Λεμπ, που πηγαίνει για το ασύλληπτο ρεκόρ των 8 σερί τίτλων, και τον Σεμπαστιάν Οζιέ που προβιβάστηκε από τη δεύτερη ομάδα της Citroen πέρυσι. Για τον πρώτο δεν χρειάζονται συστάσεις.

Ο «άχαστος» που θα λέγαμε αν επρόκειτο για στοίχημα, είναι ο άνθρωπος που έδειξε, ακόμα κι όταν υπήρχαν μεγάλα ονόματα στα ράλι, ότι αποτελούσε το κάτι άλλο. Τώρα, στην τελευταία του χρονιά, μια και όπως δήλωσε θα αποχωρήσει από το σπορ στο τέλος του 2011, θα επιχειρήσει να ολοκληρώσει μια επαγγελματική καριέρα με διεύρυνση των ρεκόρ, δηλαδή 8 τίτλους και όσες περισσότερες από τις 62 νίκες που έχει κατακτήσει μέχρι τώρα. Για τον δεύτερο, όλοι μιλούν για ένα αστέρι που ετοιμάζεται να μεσουρανήσει.

Ουσιαστικός και γρήγορος, είναι βέβαιο ότι δεν θα παίξει το Νο2 στη Citroen, κυνηγώντας επί ίσοις όροις τη νίκη σε κάθε αγώνα. Για τη Citroen, συνεχίζεται η ιστορία που ξεκίνησε εδώ και μια δεκαετία με το Xsara WRC και με το C4 WRC, έως πέρυσι. Αμφότερα χάρισαν από τρεις παγκόσμιους τίτλους και έρχεται τώρα το DS3 WRC να προσπαθήσει να συνεχίσει την παράδοση. Νέο αυτοκίνητο, με πιο συμπαγείς διαστάσεις από το C4 και με μικρότερο κινητήρα turbo 1.6 lt ισχύος 300 hp λόγω κανονισμών.

Όμως, η παρουσία της Citroen στο φετινό πρωτάθλημα δεν θα είναι μόνο οι Σεμπαστιάν στο… τετράγωνο. Θα είναι τρία ακόμη ονόματα, δύο εκ των οποίων πολύ οικεία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο Πέτερ Σόλμπεργκ, πρωταθλητής το 2003 με τη Subaru, έτρεξε πρόπερσι με ιδιωτική Xsara και πέρυσι με C4 περίπου ίδιων προδιαγραφών με του Λεμπ. Δεν είχε όμως εργοστασιακή υποστήριξη στο σέρβις, κάτι που θα έχει φέτος διατηρώντας τη δική του ομάδα μηχανικών.

Ο «Σολ» θα συμμετάσχει και στους 13 αγώνες του πρωταθλήματος, θέτοντας υποψηφιότητα για τον τίτλο. Το δεύτερο όνομα είναι ο Κίμι Ραϊκόνεν. Ο πρωταθλητής στη Φόρμουλα 1 το 2007, πέρυσι έκανε ντεμπούτο στα ράλι, με την δεύτερη ομάδα της γαλλικής εταιρείας. Φέτος θα αγωνιστεί σε 10 ράλι με δική του ομάδα, την ICE 1 Racing, αλλά με εργοστασιακή υποστήριξη από τη Citroen.

Το τρίτο όνομα είναι ο Πέτερ φαν Μερκεστάιν, ο οποίος θα ξεκινήσει αγώνες από το ράλι Πορτογαλίας, τον Μάρτιο. Εν αναμονή της δράσης λοιπόν…
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 21 Ιανουαρίου 2011

Fiat Group Automobiles: Συμμετέχει στο "Wroom 2011" στη Μαντόνα ντι Καμπίλιο

Cars wind through the infield section of the I...Image via WikipediaΑπό τις 10 έως τις 15 Ιανουαρίου διεξάγεται το «Wrooom 2011 - F1 & MotoGP Press Ski Meeting» στη Μαντόνα ντι Καμπίλιο (Τρέντο) της Ιταλίας, όπου η Fiat Group Automobiles συμμετέχει ως Χορηγός και Επίσημο Αυτοκίνητο της εκδήλωσης.

Το «Wrooom» απευθύνεται στους εκπροσώπους τύπου και είναι διεθνώς αναγνωρισμένο ως το πρώτο «επίσημο» ραντεβού της αθλητικής σεζόν. Περιλαμβάνει συναντήσεις με τους σταρ της Formula 1 και του MotoGP, μεταξύ των οποίων θα βρίσκονται οι κορυφαίοι αναβάτες της Ferrari Marlboro Team, Φερνάντο Αλόνσο και Φελίπε Μάσα, καθώς και οι αναβάτες από την ομάδα της Ducati Marlboro, Βαλεντίνο Ρόσι και Νίκι Χέιντεν.


Σε ένα από τα ομορφότερα και πιο αριστοκρατικά αλπικά τοπία, οι κορυφαίοι πιλότοι της Formula 1 και του MotoGP θα έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο κατά τη διάρκεια επτά μοναδικών ημερών: αγώνες σκι, λαμπαδηδρομίες, συνεντεύξεις τύπου, ολονύχτια πάρτι, έκθεση μονοθέσιων και μηχανών, καθώς επίσης και ο παραδοσιακός αγώνας γύρω από τη λίμνη, που σηματοδοτεί τη λήξη των εκδηλώσεων, με τους σταρ της Formula 1 και του MotoGP να οδηγούν το νέο Fiat 500, για τον εορτασμό της 21ης διοργάνωσης του Wrooom.

Η Fiat Group Automobiles δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτό το σημαντικό γεγονός του αθλητικού κόσμου και συμμετέχει στην οργάνωση με ένα στόλο αυτοκινήτων Fiat 4x4 (μοντέλα Panda και Sedici), τα οποία θα μεταφέρουν τους επισκέπτες στην περιοχή, για εντυπωσιακές φωτογραφίσεις με φόντο το αλπικό τοπίο.
Enhanced by Zemanta

Στις 1/2 τα αποκαλυπτήρια του νέου μονοθεσίου της Red Bull

Scuderia Toro Rosso STR2 at the Red Bull Air R...Image via WikipediaΗ αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη της νέας σεζόν στη Φόρμουλα Ένα έχει αρχίσει και οι ομάδες ετοιμάζονται για τα «αποκαλυπτήρια» των νέων μονοθεσίων τους, καθώς και τις πρώτες δοκιμές ενόψει της νέας χρονιάς, που θα γίνουν στην πίστα της Βαλένθια την 1η Φεβρουαρίου. Η Red Bull, που κατέκτησε πέρυσι τον τίτλο σε οδηγούς (με τον Γερμανό Σεμπάστιαν Φέτελ) και κατασκευαστές, ανακοίνωσε σήμερα ότι το αυτοκίνητό της για το 2011, το οποίο έχει την κωδική ονομασία RB7, θα παρουσιαστεί λίγο πριν από την έναρξη των δοκιμών.

    Εκτός από τη Red Bull, η οποία με το μονοθέσιο του 2010 κατέκτησε 15 «pole positions» και εννέα νίκες, και άλλες ομάδες θα παρουσιάσουν τα νέα μονοθέσιά τους στη Βαλένθια. Περίπου 50 λεπτά μετά τα «αποκαλυπτήρια» της RB7, θα παρουσιαστεί το αυτοκίνητο της Μερτσέντες για το 2011, ενώ τα νέα μονοθέσια των Φεράρι, Toro Rosso, Λότους και Γουίλιαμς θα αρχίσουν να κάνουν... χιλιόμετρα από την πρώτη κιόλας ημέρα των δοκιμών. Η Ζάουμπερ και η Ρενό θα παρουσιάσουν μια ημέρα νωρίτερα στην πίστα της Βαλένθια τα αυτοκίνητά τους για τη νέα χρονιά. Η Force India θα κάνει τα «αποκαλυπτήρια» του νέου μονοθεσίου της στη Χερέθ στις 10 Φεβρουαρίου, ενώ Virgin Racing και HRT δεν έχουν ακόμη ανακοινώσει ημερομηνίες παρουσίασης.

    Στο μεταξύ, η ΜακΛάρεν θα κάνει τα «αποκαλυπτήρια» της MP4-26 στο Βερολίνο στις 4 Φεβρουαρίου, αλλά το αυτοκίνητο θα κάνει τα πρώτα χιλιόμετρά του σε πίστα στις 10 Φεβρουαρίου στη Χερέθ.
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2011

Επιτέλους σε Υψηλή Ευκρίνεια η Formula 1…!

Οι φανατικοί του διασημότερου και πιο glamourάτου αθλήματος του πλανήτη μπορούν να πούνε “…επιτέλους!”

Και με επίσημη ανακοίνωση πλέον οι αγώνες των φετινών μονοθεσίων θα γυρίζονται σε Υψηλή Ευκρίνεια!

Η Formula One Management που διαχειρίζεται τις μεταδόσεις ανακοίνωσε πως όλοι όσοι έχουν συμβόλαιο για να μεταδώσουν τους αγώνες θα λαμβάνουν HD feed για το 2011.

Από τον πρώτο αγώνα του Bahrain Grand Prix τον Μάρτιο και με κάλυψη και για τους 20 γύρους – μαζί με τα δοκιμαστικά και τα υποστηρικτικά events – όλοι οι αγώνες θα είναι σε HD, με το διεθνές feed να προσφέρεται σε 42 Megabits/second (MPEG-2).

Η αρμόδια εταιρία έχει δηλώσει ήδη πως το 2011 οι αγώνες θα μεταδοθούν σε HD από πολλά κανάλια σε όλο τον κόσμο. Η εξέλιξη έγινε μετά από εκτεταμένες δοκιμές της FOM ώστε οι 500 εκατομμύρια τηλεθεατές να μην έχουν… κομμένα πλάνα την ώρα του κρίσιμου pit stop…

Ορίστε και σε 3D…
http://www.gadgetfreak.gr/
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011

Έτοιμη η Ford για το ράλι Αρκτικής

Ford Fiesta RS WRCImage by Dmitry Valberg via FlickrΗ Ford παρουσιάζεται έτοιμη να πραγματοποιήσει το τελικό τεστ πριν την έναρξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι στις 10 Φεβρουαρίου στη Σουηδία.

Με το νέο της μοντέλο, το Fiesta RS WRC θα πάρει μέρος με τους δύο οδηγούς της, Μίκο Χιρβόνεν και Γιάρι – Μάτι Λάτβαλα στο ράλι Αρκτικής που θα πραγματοποιηθεί 28-29 Ιανουαρίου.

Μολονότι το αυτοκίνητο έχει υποστεί πολλές δοκιμές, εντούτοις, όπως δήλωσε ο Χιρβόνεν, είναι μια καλή ευκαιρία να το δουν και σε αγώνα. Πάντως, η Citroen δεν θα πάρει μέρος, όπως είχε γίνει πέρυσι με τον Ραϊκόνεν. www.newsbomb.gr
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 13 Ιανουαρίου 2011

Moto GP: Desmosedici GP11

Αποκαλυφτήκε τελικά η μοτοσικλέτα που θα οδηγεί ο Valentino Rossi και ο Nicky Hayden φέτος όπως και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Desmosedici GP11 τα οποία είναι τα εξής:

Κινητήρας: υδρόψυκτος, τετράχρονος V4 90ο , με δυο επικεφαλής εκκεντροφόρους (DOHC), τέσσερις (δεσμοδρομικές) βαλβίδες ανά κύλινδρο.
Κυβισμός: 799 κ.εκ.
Μέγιστη ιπποδύναμη: πάνω από 200ους ίππους
Τελική ταχύτητα: κοντά στα 310 χλμ/ωρα/192 μίλια ανά/ωρα
Μετάδοση: εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων τύπου κασέτας, με διαθέσιμες εναλλακτικές ρυθμίσεις. Ξηρός πολύδισκος συμπλέκτης και μετάδοση κίνησης με αλυσίδα.
Τροφοδοσία καυσίμου: έμμεσος ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου της Magnetti Marelli, τετραπετάλουδη εισαγωγή με τους εγχυτήρες (μπεκ) να είναι κοντά στις ρυθμιστικές πεταλούδες εισαγωγής αέρα. Το σύστημα εισαγωγής δημιουργήθηκε και βελτιώθηκε από την EVO TCF.
Καύσιμο: Shell Racing V-Power
Λιπαντικό κινητήρα: Shell Advance Ultra 4
Ανάφλεξη: Magneti Marelli
Σύστημα εξαγωγής: Termignoni
Αλυσίδα μετάδοσης: Regina Chain
Ανάρτηση: μπροστινά ανάποδα πιρουνιά 48 χιλιοστών της Öhlins και μονή πίσω ανάρτηση επίσης της Öhlins με τη δυνατότητα προφόρτισης εκ των προτέρων κατά την αναπήδηση.
Ελαστικά: Bridgestone 16.5" εμπρός και πίσω
Πέδηση: εμπρός τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, με δυο ανθρακονημάτινους δίσκους 320 χιλιοστών. Πίσω διπίστονες δαγκάνες της Brembo με μονό μεταλλικό δίσκο από ανοξείδωτο χάλυβα.
Καθαρό βάρος: 150 κιλά

http://www.pitlane.gr/
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 12 Ιανουαρίου 2011

Ράλι Ντακάρ 2011: Μείωσε την διαφορά ο Σάινθ

Κάρλος Σάινθ(VW) και Σιρίλ Ντεσπρέ (KTM) μείωσαν τη διαφορά τους από την κορυφή της γενικής κατάταξης στα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες από τους Nάσερ Αλ Ατίγια και Μάρκ Κομά αντίστοιχα στην 9η Ειδική Διαδρομή του Ράλι Ντακάρ 2011, η οποία ξεκίνησε και τελείωσε στην πόλη Κοπιάπο της Χιλής.

Ο "matador" πέτυχε για πέμπτη φορά φέτος τον ταχύτερο χρόνο, φτάνοντας τον οδηγό από το Κατάρ –έπειτα κι από ένα κλατάρισμα του τελευταίου- μέσα στην Ειδική και τερματίζοντας πίσω του. Έτσι, ο Ισπανός κέρδισε σχεδόν δύο λεπτά και η διαφορά των δύο μονομάχων της νίκης έπεσε τώρα στα 3:18 λεπτά.

Την Τετάρτη (12/01) στους λευκούς αμμόλοφους της Fiambala, μετά από 686 χιλιόμετρα απλής διαδρομής για το πέρασμα από τις Άνδεις και την επιστροφή στην Αργεντινή, ο Σάινθ θα είναι εκείνος που θα είναι πλοηγός και οι ρόλοι θα αντιστραφούν σε αυτό το "παιχνίδι του σκύλου με τη γάτα".
"Θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα η Ειδική αύριο, διότι ξεκινάμε από τη δεύτερη θέση. Αν ξεκινάς πρώτος πάντα χάνεις χρόνο. Είμαι βέβαιος ότι αύριο θα είναι καλύτερη μέρα για εμάς και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε. Θα ακολουθήσουμε τον Carlos, μόνο αυτό", είπε ο Αλ Ατίγια

Ο Giniel de Villers (VW) σημείωσε τον τρίτο χρόνο, ενώ ο Stephane Peterhansel (BMW) έχασε άλλα 11 λεπτά διότι εκκινούσε από πολύ πίσω θέσεις – αν αυτό έχει πια σημασία για τον Γάλλο, που απώλεσε μετά από τις καταστροφικές ημέρες κάθε ελπίδα για τη νίκη.

Πάντως οι μηχανικοί της X-Raid δούλεψαν μέχρι τις έξι τα ξημερώματα της Τρίτης (11/01) για να επισκευάσουν το πρόβλημα που προκαλούσε την υπερθέρμανση του κινητήρα της BMW X3 CC και ο εννέα φορές νικητής του αγώνα λέει ότι θα προσπαθήσει να κερδίσει ορισμένες Ειδικές, για να εξιλεωθεί.

Για τις μοτοσικλέτες η 9η Ειδική ήταν πολύ πιο περίπλοκη, διότι οι πρώτοι δέκα εκκίνησαν μαζί κι οι υπόλοιποι εκκίνησαν ανά εικοσάδες. Ωστόσο, οι εννέα από τους πρώτους δέκα γρήγορα μπήκαν σε μπελάδες, αφού μόλις στο 20ό χιλιόμετρο χάθηκαν – και όταν γύρισαν στην Ειδική, μπήκαν μέσα στη σκόνη των επόμενων είκοσι!

Μέσα σε αυτούς ήταν και οι πρωτοπόροι της γενικής, Κομά και Ντεσπρέ. Κατά συνέπεια, ο πρώτος σημείωσε τον ένατο χρόνο και ο δεύτερος τον έβδομο, με διαφορά επτά και έξι λεπτών αντίστοιχα από τον νικητή της ημέρας, Γιόχαν Στρίτ της Yamaha.

Νικητής θα ήταν ο Ροντρίγκεζ, αν δεν πλήρωνε ακριβά ένα μικρό λάθος. Λίγο πριν τον τερματισμό χάθηκε και με τα εννέα επιπλέον χιλιόμετρα που διένυσε ξέμεινε από καύσιμα, μέσα στην Ειδική, ώσπου του έδωσε τα εφεδρικά του καύσιμα ο Felipe Prohens για να τερματίσει.
Enhanced by Zemanta

Ράλι Ντακάρ 2011:Bαριά ποινή σε Ορφανό

Οι αγωνοδίκες του Ράλι Ντακάρ εξάντλησαν την αυστηρότητά τους επιβάλλοντας στον Έλληνα αναβάτη ποινή 15 ωρών και πέντε λεπτών, διότι έχασε τέσσερα σημεία στην 8η Ειδική της Δευτέρας.

Ο ίδιος υποστηρίζει ότι θα συνεχίσει μέχρι τον τερματισμό του 33ου Ράλι Ντακάρ στο Μπούενος Άιρες την Κυριακή (16/01) με την ίδια αποφασιστικότητα και περισσότερο πείσμα, παρά την εξαντλητική ποινή 15 ωρών και πέντε λεπτών που του υπέβαλλαν οι αγωνοδίκες στο τέλος της ενδέκατης ημέρας.

"Μου χρεώνουν ότι στην Ειδική της Δευτέρας (10/01) έχασα τέσσερα σημεία (σ.σ.: WP, way points)", εξήγησε ο ίδιος. "Εγώ είδα στο GPS της μοτοσικλέτας μου ότι τουλάχιστον για τα δυο σημεία, που αντιστοιχούν σε έξι ώρες ποινής, η απόκλιση που είχα ήταν ελάχιστα μέτρα.

Αμέσως θυμήθηκα το τμήμα στο οποίο μου χρεώνουν τη παράβαση. Ήταν ένα κομμάτι της Ειδικής όπου οι ροδιές ήταν τόσο βαθιές, που ήταν αδύνατο να περάσεις. Έκανα κύκλο και ξαναδοκίμασα να περάσω, αλλά ήταν πραγματικά πέρα από τις δυνάμεις οποιουδήποτε οδηγού. Αμέσως μετά από εμένα κόλλησαν ένα φορτηγό και ένα αυτοκίνητο, στο ίδιο ακριβώς σημείο".

"Ό,τι έγινε έγινε και δεν αλλάζει", συμπλήρωσε ο Β. Ορφανός. "Αύριο είναι μια νέα μέρα και έτσι την αντιμετωπίζω. Άλλωστε έχω αποδείξει ότι τέτοιες αναποδιές με πεισμώνουν ακόμα περισσότερο. Απλώς με στεναχωρεί αυτή η τυπολατρία, η αυστηρότητα για ένα μέτρο διαφορά τη στιγμή που εμείς ρισκάρουμε τη ζωή μας".

Ο 37χρονος τα κατάφερε καλά στην 9η Ειδική, σημειώνοντας τον 70ο χρόνο – που φυσιολογικά θα τον ανέβασε σε αντίστοιχη θέση και στη γενική κατάταξη. Όμως η ποινή τον έριξε στην 93η γενικής, μια θέση μπροστά από τον Έλληνα του Βελγίου Σίμο Ταμπαξή, που έχει 16,5 ώρες ποινές λόγω μηχανικών προβλημάτων.

Δευτέρα, 10 Ιανουαρίου 2011

Ράλι Ντακάρ 2011 - 9η μέρα:Απειλή για Σάινθ

Στη 10η νίκη της καριέρας του σε Ειδική Διαδρομή του Ράλι Ντακάρ, έφθασε ο Nασερ Αλ Ατίγιαasser μειώνοντας τη διαφορά του από τον Κάρλος Σάινθ στην κορυφή της γενικής κατάταξης σε σχεδόν ένα λεπτό, κατά τη διάρκεια της 7ης Ειδικής Διαδρομής, από την Arica στην Antofagasta, πάντα στο έδαφος της Χιλής. Στις μοτοσυκλέτες νικητής ήταν ο "Chaleco" Lopez, ενω ο Mαρκ Κομά εξακολουθεί να προηγείται με περίπου επτά λεπτά διαφορά από τον Σιρίλ Ντεσπρέ

Η συγκεκριμένη Ειδική θα ήταν η μεγαλύτερη του αγώνα, με 631 αγωνιστικά χιλιόμετρα, αλλά οι οργανωτές τη μείωσαν στα 273 – δεδομένου ότι πολλοί αγωνιζόμενοι καθυστέρησαν να φτάσουν την προηγούμενη ημέρα στην Arica και, επίσης, δεδομένων των μαθημάτων του παρελθόντος. Πολλά ατυχήματα, ενίοτε και δυστυχήματα, έχουν γίνει σε προηγούμενα Ντακάρ αμέσως μετά την ημέρα ξεκούρασης.

Μία πέτρα έσκισε ξανά ένα από τα ελαστικά της BMW X3 CC του Στεφάν Πετερνασέλ και σε συνδυασμό με τα τέσσερα κλαταρίσματα της αμέσως προηγούμενης Ειδικής, ο Γάλλος παραδέχεται ότι έχασε πλέον τις ελπίδες για τη 10η νίκη του στο Ντακάρ. Σήμερα έχασε επτά λεπτά και πλέον έμεινε στα 21 λεπτά μακριά από την κορυφή – την ώρα που ο Giniel de Villers τον καταδιώκει, σε απόσταση 11 λεπτών, για να εξασφαλίσει την πλήρη κατάληψη του βάθρου από τη Volkswagen.

Παράλληλα, ένας από τους έτερους οδηγούς της BMW X-Raid, ο Krzysztof Holowcyc, είχε άλλα δύο κλαταρίσματα – τα οποία άφησαν τον Πολωνό να αναρωτίεται αν οι οδηγοί της Volkswagen έχουν πιο ήπιο στιλ οδήγησης ή αν η BMW X3 CC είναι απλώς πιο βαριά από το VW Race Touareg 3.

Σαν να μην έφταναν τα κλαταρίσματα για την ομάδα X-Raid, είδε μέσα στις ίδιες 24 ώρες δύο αυτοκίνητά της να καταστρέφονται και να εγκαταλείπουν τον αγώνα. Το ένα ήταν η BMW X3 CC του Oρλάντο Τερανόβα. Ο Αργεντινός οδηγός είχε ατύχημα, με πολλαπλές ανατροπές, στο 200ό χιλιόμετρο. Το δεύτερο ήταν το MINI All4 Racing, μια μέρα νωρίτερα

Στις μοτοσικλέτες, ο Κοντράντο κατέκτησε την πρώτη του νίκη ειδικής στο φετινό αγώνα με διαφορά 2:21 λεπτών από τον Mαρκ Κομά και μείωσε λίγο τη διαφορά του στη γενική από τον Ισπανό, στα 18:27 λεπτά. Ανάμεσά τους, τόσο στη γενική όσο και στη σημερινή Ειδική, βρίσκεται ο Ντεσπρέ.

Στην 76η θέση της γενικής κατάταξης των μοτοσικλετών κατάφερε να διατηρηθεί ο Βασίλης Ορφανός στην πολύ σκληρή 7η Ειδική Διαδρομή του 33ου Ράλι Ντακάρ, η οποία –όπως είπε ο ίδιος- χρειαζόταν υπεράνθρωπες προσπάθειες στα σημεία όπου η άμμος ήταν μαλακή σαν πούδρα.

"Και σήμερα ήταν μια πολύ δύσκολη ημέρα με μεγάλες εκτάσεις και απερίγραπτη σκόνη που σηκώνονταν στον αέρα και μείωνε την ορατότητα", είπε ο 37χρονος. "Η άμμος ήταν σαν πούδρα και ταλαιπώρησε ειδικά εμάς, με τις μηχανές, καθώς υπήρχαν σημεία που έπρεπε να κάνεις υπεράνθρωπες προσπάθειες για να περάσεις. Βούλιαζες τόσο πολύ που εμένα μου θυμίζαμε ιστιοπλόους της άμμου.

Καθυστέρησα αρκετά προσπαθώντας να διαβάσω το road book. Η σκόνη ήταν τόση που ήταν πραγματικά αδύνατο να δεις τι έγραφε. Αναγκαζόμουν να σταματώ για να δω που θα πάω. Από ένα σημείο κι έπειτα οι διοργανωτές χρησιμοποίησαν ελικόπτερα, προκειμένου να καθοδηγήσουν τους οδηγούς μέσα στη σκόνη"!

Ο Βασίλης Ορφανός συμπλήρωσε ότι οι συνθήκες του θύμισαν την έρημο Σαχάρα, τόσο στην ποιότητα του εδάφους όσο και στις υψηλές θερμοκρασίες. "Μένω πιστός στους στόχους μου και συνεχίζω, παρά το γεγονός ότι και σήμερα είχα μια μικρή πτώση πάνω στο χτυπημένο μου χέρι, η οποία μου προσέθεσε λίγο πρήξιμο στο ίδιο σημείο", κατέληξε.

Το Περού έχει εκφράσει ενδιαφέρον να μπει στις διοργανώτριες χώρες το 2012 ενώ ο διευθυντής του αγώνα, Etienne Lavigne, υποστηρίζει ένθερμα την ιδέα ο αγώνας να επεκταθεί όχι μόνο στο Περού αλλά και στην Παραγουάη και τη Βραζιλία.
SKAI.GR
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 8 Ιανουαρίου 2011

Ο Φέτελ κορυφαίος Ευρωπαίος αθλητής

Sebastian Vettel, at the mall...Image by ktpupp via FlickrΜια ονειρεμένη χρονιά για το Σεμπάστιαν Φέτελ έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο καθώς ανακηρύχτηκε κορυφαίος Ευρωπαίος Αθλητής για το 2010 σε ψηφοφορία που διοργάνωσε το Διεθνές Αθλητικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Ο Φέτελ κατάφερε να γίνει ο νεαρότερος παγκόσμιος πρωταθλητής στη F1.

Στη δεύτερη θέση ήρθε ο πρωταθλητής του στίβου, Κριστόφ Λεμέτρ, ο οποίος έγινε ο πρώτος λευκός αθλητής που τρέχει τα 100μ κάτω από 10''.

Στην τρίτη θέση ο Ράφα Ναδάλ ο οποίος φέτος κατέκτησε το Ρολάν Γκαρός, το Γουίμπλεντον και το Us Open.
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 3 Ιανουαρίου 2011

Ο Βασίλης Ορφανός στο 33ο Ράλι Ντακάρ

Ένα εκατομμύριο λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού βρέθηκαν την Πρωτοχρονιά στο κέντρο του Μπουένος Άιρες για να αποθεώσουν τον περσινούς θριαμβευτές, τον Κάρλος Σάινθ με Φογκσβάγκεν, τον Σιρίλ Ντεσπρές με το ΚΤΜ και τον Μάρκος Πατρονέλι με τη Yamaha στην εκκίνηση του 33ου Ράλι Ντακάρ.

Οι αγωνιζόμενοι διέσχισαν την κεντρική λεωφόρο 9ης Ιουλίου υπό τις επευφημίες του κόσμου για να φθάσουν στη ράμπα της αφετηρίας, κάτω από τον πανύψηλο οβελίσκο της πρωτεύουσας της Αργεντινής.

140 αυτοκίνητα, 170 μηχανές, 30 γουρούνες και 67 φορτηγά διένυσαν τα 377 χιλιόμετρα της απλής διαδρομής μέχρι την πόλη Βικτόρια, από όπου ξεκίνησε την Κυριακή ο πραγματικός αγώνας στη νέα Γη της Επαγγελίας για τους φίλους της ταχύτητας, στη γη των Άνδεων και της χιλιανής ερήμου Ατακάμα.

Ο θρυλικός αγώνας, ο οποίος κράτησε το όνομα Ντακάρ παρότι δεν διεξάγεται τα τελευταία τρία χρόνια στην Αφρική υπό το φόβο τρομοκρατικού χτυπήματος, έχει φέτος 20% περισσότερες συμμετοχές. Την Ελλάδα εκπροσωπεί ο Βασίλης Ορφανός.

Ο Βασίλης Ορφανός (φωτ.) ξεκίνησε τα πρώτα αγωνιστικά χιλιόμετρα στο 33ο Ράλι Ντακάρ με την στρατηγική που υιοθετούσε ανέκαθεν, με αναγνωριστικό ρυθμό –πόσω μάλλον τώρα με τη νέα μοτοσικλέτα Aprilia 450 Rally- και τελείωσε την πρώτη Ειδική Διαδρομή του αγώνα στην 113η θέση.

Από τον αποψινό καταυλισμό στην πόλη Cordoba της Αργεντινής, ο Έλληνας πρωταθλητής είπε: "Και φέτος εφάρμοσα τη στρατηγική διατήρησης δυνάμεων. Γνωρίζω από τις προηγούμενες συμμετοχές μου ότι τις πρώτες μέρες είναι που γίνεται το μεγάλο ξεκαθάρισμα και ότι από εκεί και πέρα είναι θέμα αντοχής, τεχνικής και εμπειρίας. Λειτουργώ αναγνωριστικά και πάντα μου βγαίνει".

Ο Έλληνας πρωταθλητής κάλυψε την Ειδική σε 2 ώρες και 37 λεπτά, περίπου 39 περισσότερα από τον νικητή της Ειδικής, Ruben Faria της ΚΤΜ. «Η σκόνη ήταν τόση που νόμιζες ότι οδηγούσες στην ομίχλη. Στην αρχή και στο τέλος της διαδρομής κρύβονταν τα πιο γρήγορα κομμάτια,ενώ τα τελευταία χιλιόμετρα ήταν απίστευτα τεχνικά με εντούρο κομμάτια, ποτάμια και περάσματα", εξήγησε.
auto.in.gr
Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 1 Ιανουαρίου 2011

Χρονιά γεμάτη εκπλήξεις στην F1- Aνασκόπηση

Ένα από τα πιο εκπληκτικά πρωταθλήματα της Φόρμουλα 1 πραγματοποιήθηκε τη χρονιά που έφυγε.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έγινε ο νεότερος πιλότος που κατέκτησε τον Παγκόσμιο τίτλο, σε ηλικία 23 ετών και 134 ημερών, ανεβαίνοντας πέντε φορές στο πρώτο σκαλί του βάθρου, την ώρα που η Red Bull πανηγύρισε και τον τίτλο των κατασκευαστών.

Το http://www.f1kart.gr/ κάνει την ανασκπόηση του πρωταθλήματος της F1 και σας την παρουσιάζει. Στον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος, οι φίλοι του σπορ απογοητεύτηκαν από το θέαμα στο εναρκτήριο γκραν πρι της σεζόν στην πίστα του Κατάρ, ωστόσο η συνέχεια τους αποζημίωσε.

Οι πιλότοι ταλαιπωρήθηκαν αρκετά σε Αυστραλία και Κίνα, λόγω των καιρικών συνθηκών, ενώ στα μισά του πρωταθλήματος (στα οχτώ γκραν πρι) ο Λιουίς Χάμιλτον είδε τον εαυτό του στην πρώτη θέση, ύστερα και από τη νίκη του Βρετανού στον Καναδά

Μπορεί ο Χάμιλτον να βρίσκονταν στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος, ωστόσο οι «κόκκινοι ταύροι» είχαν δείξει την υπεροχή τους, έχοντας εφτά πολ ποζίσιον σε οχτώ αγώνες! Η κυριαρχία όμως δεν άφησε τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Μαρκ Γουέμπερ ανεπηρέαστους, καθώς ο έντονος ανταγωνισμός τους έφερε αντιμέτωπους πολλές φορές με αποκορύφωμα το γκραν πρι της Τουρκίας, εκεί όπου ο Γερμανός είχε επαφή με τον Γουέμπερ και έμεινε εκτός αγώνα.


Το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος επιφύλασσε πολλές εκπλήξεις και στους πιλότους και στους φίλους του σπορ. Ο ένατος αγώνας «έκοψε» την ανάσα όλων όσων είδα τον Μαρκ Γουέμπερ να απογειώνεται στον αέρα και να επιστρέφει στην πίστα με μεγάλη ταχύτητα. Ο Αυστραλός είχε ένα πολύ σοβαρό ατύχημα στην προσπάθεια του να προσπεράσει τον Χέικι Κοβαλάινεν. Ευτυχώς, ο Αυστραλός βγήκε αλώβητος από το μονοθέσιο του.

Ο ενδέκατος αγώνας, πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία και συζητήθηκε πάρα πολύ, καθώς η Ferrari έδωσε εντολή στον πρώτο Φελίπε Μάσα να αφήσει τον δεύτερο Φερνάντο Αλόνσο να τον προσπεράσει. Η εν λόγω εντολή κόστισε στη σκουντερία 80.000 ευρώ, αλλά οι 25 βαθμοί ήταν πολύτιμοι, καθώς διατήρησαν τον Ισπανό στο κυνήγι του τίτλου.

Οι τελευταίοι έξι αγώνες ήταν άκρως συναρπαστικοί με τους δύο διεκδικητές, Φερνάντο Αλόνσο και Σεμπάστιαν Φέτελ, να ανεβαίνουν στο βάθρο από τρεις φορές ο καθένας. Ωστόσο, ο πιλότος της Red Bull στην αυλαία του πρωταθλήματος στο Άμπου Ντάμπι πήρε την καρό σημαία και τον πρώτο του τίτλο.

http://www.f1kart.gr/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...