Κυριακή, 27 Ιουνίου 2010

MotoGP: Ο Λορένθο με Yamaha κέρδισε τον αγώνα της Ολλανδίας


Η πίστα του Άσεν στην Ολλανδία φιλοξένησε σήμερα τον 6ο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος ταχύτητας μοτοσικλετών. Νικητής αναδείχτηκε για 4η φορά φέτος ο Χορθέ Λορένθο με Yamaha δείχνοντας ότι είναι το μεγάλο αφεντικό, απουσία όμως του τραυματία, Βαλεντίνο Ρόσι.

Πίσω από τον Ισπανό ακολούθησαν οι Πεντρόσα και Στόνερ με Honda και Ducati αντίστοιχα, οι οποίοι μέχρι ένα σημείο «πάλεψαν» αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Την τελική κατάταξη συμπλήρωσαν οι, Σπάις, Ντοβιτσιόζο, Ντε Πουνιέ, Χέιντεν, Έντουαρντς, Σιμοντσέλι, Εσπαργκάρο, Κάλιο, Μπαρμπέρα, Καπιρόσι και Ακιγιόσι.

Πατήστε για να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα

Πατήστε για να δείτε τις βαθμολογίες αναβατών και κατασκευαστών
Enhanced by Zemanta

Formula 1: Ο Φέτελ νικητής στη Βαλένθια

Ο Γερμανός Sebastian Fetel με Red Bul τερμάτισε στην πρώτη θέση στο γκραν-πρι της Βαλένθια.

Στη δεύτερη θέση ο Λουις Χάμιλτον και στην τρίτη ο Τζέησον Μπάτον και οι δύο πιλότοι της McLaren.

Τρομακτικό ατύχημα στον δέκατο γύρο, όταν ο Γουέμπερ προσπάθησε να περάσει τον Κοβαλάινεν, ο Φινλανδός φρέναρε και ο Αυστραλός τον χτύπησε το μονοθέσιο έκανε περιστροφή στον αέρα και προσέκρουσε με μεγάλη ταχύτητα στα προστατευτικά λάστιχα που βρίσκονται στις μπάρες.  

Τρομακτικό ατύχημα

Ως εκ θαύματος γλύτωσε ο Αυστραλός οδηγός της Red Bull Racing, Mark Webber, από το σοκαριστικό ατύχημα που είχε στον δέκατο γύρο του αγώνα της Formula 1 που έγινε σήμερα στη Βαλένθια.

Ο Webber είχε πάρει το slipstreaming της Lotus του Heikki Kovalainen και ετοιμαζόταν να τον περάσει από την εσωτερική στα φρένα της στροφής «12» της πίστας.

Και τότε, χωρίς να έχει γίνει ακόμα γνωστός ο λόγος, ο Webber πέφτει με ταχύτητα στο πίσω μέρος του μονοθεσίου του Kovalainen και… απογειώνεται.

Το αυτοκίνητό του γυρίζει ανάποδα στον αέρα και πέφτει με 190χλμ/ώρα στο έδαφος. Μετά από άλλη μια τούμπα, το αυτοκίνητο κατευθύνθηκε ανεξέλεγκτο επάνω στα προστατευτικά λάστιχα της εξόδου της στροφής.


Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 26 Ιουνίου 2010

Sebastian Vettel in the Red Bull RB5, F1 testi...Ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα εκκινήσει από την pole position στο αυριανό γκραν πρι της F1 καθώς ήταν ο ταχύτερος στα δοκιμαστικά στην πίστα της Βαλένθια.

O Γερμανός πιλότος της Red Bull τερμάτισε σε 1:37.587, ενώ στη δεύτερη θέση θα βρεθεί ο Μαρκ Ουέμπερ και στην τρίτη ο Λιούις Χάμιλτον.

Δίπλα στον Χάμιλτον θα είναι ο Αλόνσο και θα ακολουθήσουν οι Μάσα, Κούμπιτσα και Μπάτον.

Τέλος, ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε η παρουσία και των δύο Williams στην 10άδα.
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 25 Ιουνίου 2010

Μπάτον: Είναι μοναδική η φετινή χρονιά!

Στον Καναδά η McLaren Mercedes πέτυχε το 3ο φετινό 1 – 2 και πλέον οι δυο οδηγοί της Χάμιλτον (109) και Μπάτον (106) προηγούνται στο πρωτάθλημα οδηγών έχοντας διαφορά 3 βαθμών μεταξύ τους.
Σε συνέντευξη που έδωσε στη δημοσιότητα το γραφείο Τύπου της McLaren ο Μπάτον μιλά για την μέχρι τώρα πορεία του, τον τελευταίο αγώνα και την συνέχεια.
Πήγαν όλα καλά στον Καναδά…
Ναι ήταν ένα φανταστικό Σαββατοκύριακο. Πρώτα απ’ όλα ότι επιστρέψαμε στη Βόρεια Αμερική για αγώνα και ειδικά στο Μόντρεαλ.
Πρόκειται για μια φανταστική πόλη και μια σπουδαία πίστα. Οφείλει να είναι ένας από τους καλύτερους φετινούς αγώνες έχει φοβερή ατμόσφαιρα, χιλιάδες παθιασμένους φιλάθλους και προσωπικά λατρεύω να οδηγώ στη συγκεκριμένη διαδρομή.  Το τριήμερο ξεκίνησε με μια αναποδιά ο αρχιμηχανικός μου Τζέικομπ Άντερσεν ήταν άρρωστος και έτσι τον αντικατέστησε ο αρχιμηχανικός της ομάδας Φιλ Πριού. Παραλίγο να κερδίσουμε. Η δεύτερη θέση είναι σπουδαίο αποτέλεσμα αλλά πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο για να βρούμε αυτό το τελευταίο δέκατο στις δοκιμές. Βέβαια είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το πώς εξελίχθηκε ο αγώνας μου. Πλέον έχω εξοικειωθεί πλήρως με το μονοθέσιο και νιώθω ότι είναι ένα από τα πιο ευκολοδήγητα που είχα ποτέ. Δεν χρειάζεται πολύ δουλειά στο set –up για να σημειώσεις καλό χρόνο πράγμα που είναι δείγμα ότι διαθέτουμε μια άριστη βάση.
Πιστεύεις ότι το κλειδί είναι να βελτιώσεις την απόδοσή σου στις κατατακτήριες δοκιμές;
Όχι το «απόλυτο» κλειδί δεν είναι. Φέτος έχει φανεί στους αγώνες ότι αν προσέξεις τα ελαστικά και δεν καταναλώνεις πολύ καύσιμο τότε ο αγώνας μπορεί να πάει καλά για σένα ειδικά στο τελικό του στάδιο. Αλλά τώρα που το μονοθέσιο που μοιράζομαι με το Λιούις είναι ανταγωνιστικό πρέπει να εξαντλήσω τα περιθώρια βελτίωσης και σ’ αυτό τον τομέα.
Πρέπει να παραδεχτώ ότι ο Λιούις έκανε απίστευτη δουλειά στις δοκιμές στο Μόντρεαλ αλλά πάντα πήγαινε καλά στη συγκεκριμένη πίστα. Ετοιμάζουμε κάποιες βελτιώσεις που πιθανόν θα μας επιτρέψουν να ανταγωνιστούμε σταθερά στις δοκιμές τις Red Bull.
Ποιο είναι το μυστικό εξέλιξης που μετέτρεψε την MP4-25 σε μονοθέσιο νικητή;
Δεν πρόκειται για μυστικό η ομάδα είναι διψασμένη για διακρίσεις και επιτυχίες, πραγματικά νιώθουμε ότι έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά σε σχέση με την αρχή της χρονιάς. Όμως τώρα είναι η στιγμή που δείχνει ότι τα πράγματα μπορούν να ανατραπούν υπέρ μας. Στο MTC όλοι δουλεύουν πυρετωδώς για να επιταχυνθεί ο ρυθμός βελτίωσης του μονοθεσίου και ήδη καταφέραμε να φέρουμε βελτιώσεις έναν αγώνα νωρίτερα. Τώρα η προσοχή έχει επικεντρωθεί στο νέο αεροδυναμικό πακέτο που θα παρουσιάσουμε στο Σίλβερστον.
Αλλά και στην πίστα θυμάμαι στην αρχή της σεζόν που μας έπαιρνε χρόνο να βρούμε το ιδανικό set – up. Τώρα αυτό είναι ανάμνηση το μονοθέσιο στήνεται αμέσως και υπάρχουν λύσεις που υιοθετούνται για να γίνει ακόμη πιο γρήγορο. Πρόκειται για μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή διαδικασία, είμαι περήφανος που είμαι μέρος της.
Δύσκολα θα στοιχημάτιζες στην αρχή της χρονιάς ότι μετά από 8 αγώνες θα απέχεις μόλις 3 βαθμούς από την κορυφή της βαθμολογίας;
Με τίποτα. Αυτό όμως αποδεικνύει πόσο σωστή ήταν η επιλογή μου να έρθω στη McLaren Mercedes. Πολλοί αμφισβήτησαν αυτή την απόφαση και τα κίνητρά μου αλλά πλέον είναι σαφές ότι επρόκειτο για τη σωστή κίνηση. Ένα στοιχείο που έγειρε την πλάστιγγα υπέρ της McLaren ήταν ότι πέρυσι φάνηκε η ικανότητα της ομάδας στο ρυθμό βελτίωσης που μπορεί να επιτύχει κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Συνέχισαν να εξελίσσουν το περσινό μονοθέσιο αντί να επικεντρωθούν στο φετινό αυτή είναι η προσέγγιση ενός πραγματικού αγωνιστή. Φέτος ζούμε μια μοναδική χρονιά ένα πραγματικά αμφίρροπο πρωτάθλημα. Στο πόντιουμ στο Μόντρεαλ σκεφτόμουν πότε ήταν η προηγούμενη φορά που βρέθηκαν 3 παγκόσμιοι πρωταθλητές στο βάθρο…
Enhanced by Zemanta

H Pirelli στην F1

Η FIA ανακοίνωσε ότι η Pirelli θα είναι ο προμηθευτής ελαστικών στην Formula 1 για την επόμενη τριετία. Ο φάκελος της Pirelli ήταν ο πιο ολοκληρωμένος, για τα δεδομένα της FIA, από ότι της Michelin και η ιταλική εταιρεία ελαστικών θα είναι μοναδικός προμηθευτής για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1, από το νέο πρωτάθλημα, στη θέση της Bridgestone.
Η Pirelli αποχώρησε από την F1 το 1991, ενώ εφοδίασε για πρώτη φορά με ελαστικά μονοθέσια  της F1 το 1950.
Enhanced by Zemanta

Πέμπτη, 24 Ιουνίου 2010

Επιστρέψει στα WRC ο Κάνκουνεν

Στην ενεργό δράση επιστρέφει ο θρυλικός οδηγός ράλι Γιούχα Κάνκουνεν και θα κάνει την επανεμφάνισή του στα WRC μετά από 8 χρόνια στον αγώνα της Φινλανδίας (29 - 31 Ιουλίου)!

Ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κρέμασε την αγωνιστική του φόρμα το 2002, ωστόσο, θα συναντήσει εκ νέου τον συνεργάτη του Γιούχα Ρέπο, για να αγωνιστούν.

Ο Κάνκουνεν θα τρέξει στο ράλι της ιδιαίτερης πατρίδας του με Ford Focus RS WRC υπό την αιγίδα της Stobart M-Sport.

«Είμαι ενθουσιασμένος και πάλι που θα οδηγήσω και μάλιστα στον συγκεκριμένο αγώνα. Είναι μία σπουδαία ευκαιρία, να οδηγήσω ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC, λίγο πριν αυτά περάσουν στην ιστορία στο τέλος της χρονιάς», δήλωσε ο ίδιος.

Παράλληλα, ξεκαθάρισε και τον στόχο του: «στόχος μου είναι να παλέψω για μία θέση στην δεκάδα και με τον Kimi Raikkonen. Όταν ο AriVatanen είχε λάβει μέρος το 2003 είχε ολοκληρώσει 11ος γενικής. Άρα ο στόχος μας είναι να κάνουμε κάτι καλύτερο».
Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 21 Ιουνίου 2010

O Αλόνσο δοκίμασε τη βελτιωμένη F10 (VIDEO)

Ο Ισπανός πιλότος οδήγησε στο Φιοράνο με το «πρόσχημα» κινηματογραφικού γυρίσματος την αναβαθμισμένη F10 που θα κάνει ντεμπούτο στη Βαλένθια την ερχόμενη βδομάδα.
Το πρόγραμμα της ημέρας περιελάμβανε για τον Ισπανό το πρωί γύρους στο Φιοράνο με ιδιώτες – ιδιοκτήτες ενώ το απόγευμα έκανε τους πρώτους γύρους με το νέο μονοθέσιο.
Η αναβαθμισμένη έκδοση της Ferrari διαθέτει χαμηλωμένες εξατμίσεις που βοηθούν την ροή αέρα από το διαχύτη διάταξη που βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση.
Η Ferrari εκμεταλλεύτηκε τη δυνατότητα που δίνεται για λόγους προβολής και κατάφερε να εξασφαλίσει δεδομένα από τη λειτουργία του νέου αεροδυναμικού πακέτου του μονοθεσίου κερδίζοντας μια βδομάδα δουλειάς κυρίως ενόψει του Βρετανικού GP (11/7).
Οι κόκκινοι πιέζουν όσο μπορούν για να ενισχύσουν τη θέση τους στη μάχη του πρωταθλήματος κατασκευαστών όπου υπολείπονται 54 βαθμούς από την πρωτοπόρο McLaren ενώ ο Αλόνσο θέλει να παραμείνει στη μάχη του πρωταθλήματος οδηγών όπου υπολείπεται 15 βαθμούς από τον πρωτοπόρο Χάμιλτον.

Enhanced by Zemanta

Ανοιχτή πρόσκληση στο κοινό από τις επίσημες αντιπροσωπείες

Ελάτε το Σάββατο 26 και την Κυριακή 27 Ιουνίου να ενημερωθείτε για  τα μοντέλα 2010 και να αποκτήσετε Big Twin μοντέλα με έκπτωση 500 Ευρώ
 
Η Harley Davidson διοργανώνει το Σάββατο 26 και την Κυριακή 27 Ιουνίου 2010 Open House Day για το κοινό, στις κατά τόπους αντιπροσωπείες της, για να προσφέρει στους φίλους της μοτοσικλέτας την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα μοντέλα του 2010. Πρόκειται για δύο ημέρες ανοιχτές προς το κοινό κατά τις οποίες οι φίλοι της Harley Davidson θα έχουν την δυνατότητα να δουν από κοντά τις μηχανές και να δοκιμάσουν κάποια μοντέλα. 
 
Κατά την διάρκεια του Open House οι επισκέπτες θα μπορέσουν να περιεργαστούν τα μοντέλα της αρεσκείας τους, να ενημερωθούν περαιτέρω για όλα τα νέα αξεσουάρ και όλα τα νέα σχετικά με την αγαπημένη τους μοτοσικλέτα, ενώ θα τους δοθεί επίσης η ευκαιρία να αποκτήσουν Big Twin μοτοσικλέτες έως και το τέλος Ιουλίου με έκπτωση 500 Ευρώ. Οι μηχανές της Harley Davidson και η δυναμική που τις χαρακτηρίζει θα συναρπάσουν τους οπαδούς της μοτοσικλέτας και θα μεταμορφώσουν την οδήγηση σε μια εντελώς νέα εμπειρία.
 
Ελάτε λοιπόν στις 26 και 27 Ιουνίου στις επίσημες αντιπροσωπείες της Harley Davidson και ξεκινήστε το ταξίδι σας με μια θρυλική Harley Davidson. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ πολύ επισκεφτείτε το www.harley-davidson.gr.
Enhanced by Zemanta

Κυριακή, 13 Ιουνίου 2010

Formula 1: Ο Λιούις Χάμιλτον νικητής στο Μόντρεαλ (Τελευταία ενημέρωση)

Ο Βρετανός Λιούις Χάμιλτον με Μακ Λάρεν κέρδισε το γκραν πρι του Καναδά στη Formula 1 στην πίστα του Μόντρεαλ, πετυχαίνοντας τη δεύτερη διαδοχική του νίκη μετά την Κωνσταντινούπολη και πέρασε την πρώτη θέση της βαθμολογίας. Στον 8ο αγώνα της χρονιάς δεύτερος κατετάγη ο Τζένσον Μπάτον ολοκληρώνοντας το θρίαμβο της Μακ Λάρεν, ενώ τρίτος αντίκρισε την καρό σημαία ο Ισπανός Φερνάνο Αλόνσο με Φεράρι.Οι «Red Bull» των Φέτελ και Γουέμπερ ακολούθησαν στην 4η και 5η θέση.

Ο Βρετανός πιλότος της Μακ Λάρεν εκκίνησε το γκραν πρι του Καναδά από την πρώτη θέση έχοντας πίσω του τον Σεμπάστιαν Φέτελ που τον πίεζε ασφυκτικά. Ο Χάμιλτον στον 7ο γύρο μπήκε στα πιτς για αλλαγή ελαστικών και έχασε την πρωτοπορία, την οποία ανέκτησε στον 15ο, με τους Αλόνσο, Μπάτον, Φέτελ και Γουέμπερ να ακολουθούν.

Στον 30ο γύρο ο Χάμιλτον βρέθηκε στη δεύτερη θέση πίσω από τον Γουέμπερ, καθώς μπήκε στα πιτς για δεύτερη φορά προκείμενου να φορέσει άλλη γόμα ελαστικών στη Μακ Λάρεν. Ο Βρετανός πίεσε με τη σειρά του τη «Red Bull» του Γουέμπερ και στον 49ο γύρο πέρασε ξανά στην πρώτη θέση. Στον 58ο οι δύο Μακ Λάρεν βρίσκονται στις δύο πρώτες θέσεις, με τον Χάμιλτον πρώτο, τον Μπάτον να ακολουθεί και τρίτο τον Φερνάνσο Αλόνσο με τη Φεράρι.

Η σειρά κατάταξης διατηρήθηκε μέχρι το τέλος του αγώνα, με τις δύο «Red Bull» των Φέτελ και Γουέμπερ να τερματίζουν στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα. Έκτος κατετάγη ο Γερμανός Νίκο Ρόσμπεργκ με Μερτσέντες, ενώ έβδομος ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα με Ρενό και όγδοος οΣεμπαστιάν Μπουεμί με την Τόρο Ρόσο. Τις δύο τελευταίες θέσεις που βαθμολογούνται κατέλαβαν οι δύο Φορς Ίντια με πιλότους τουςΒινταντόνιο Λιούτσι και Άντριαν Σούτιλ. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Μίχαελ Σουμάχερ τερμάτισε με τη Μερτσέντες στην 11η θέση.
Αναλυτικά η κατάταξη :

1. Χάμιλτον, McLaren, 1:33:53.456
2. Μπάτον, McLaren, +2.254
3. Αλόνσο, Ferrari, +9.214
4. Φέτελ, Red Bull, +37.817
5. Γουέμπερ, Red Bull, +39.291
6. Ρόσμπεργκ, Mercedes GP, +56.084
7. Κούμπιτσα, Renault, +57.300
8. Μπουεμί, Toro Rosso, +1γύρος
9. Λιουίτζι, Force India, +1 γύρος
10. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος
11. Σουμάχερ, Mercedes GP, +1 γύρος
12. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1γύρος
13. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1 γύρος
14. Μπαρικέλο, Williams, +1 γύρος
15. Μάσα, Ferrari, +1 γύρος
16. Κοβαλάινεν, Lotus, +2 γύροι
17. Πετρόφ, Renault, +2 γύροι
18. Τσάντχοκ, HRT, +4γύροι
19. Ντι Γκράσι, Virgin, +5 γύροι

Βαθμολογία οδηγών :

1. Χάμιλτον, 109
2. Μπάτον, 106
3. Γουέμπερ, 103
4. Αλόνσο, 94
5. Φέτελ, 90
6. Ρόσμπεργκ, 74
7. Κούμπιτσα, 73
8. .Μάσα, 67
9. Σουμάχερ, 34
10. Σούτιλ,23
11. Λιουίτζι, 12
12. Μπαρικέλο, 7
13. Πετρόφ,6
14. Μπουεμί, 5
15. Αλγκουερσουαρί, 3
16. Χούλκενμπεργκ, 1
17. Κομπαγιάσι, 1

Βαθμολογία  κατασκευαστών:
1. ΜcLaren, 215
2. Red Bull, 193
3.Ferrari, 161
4. Mercedes, 108
5. Renault, 79
6. Force India, 35
7. Williams, 8
8. Toro Rosso, 8
9. Sauber, 1

Enhanced by Zemanta

Ο Χάμιλτον νικητής στο Μόντρεαλ


Ο Λιουις Χάμιλτον θριάμβευσε και στο Γκραν πρι του Μόντρεαλ! Δύο εβδομάδες μετά τη νίκη του στην Κωνσταντινούπολη, ο Αγγλος πιλότος κατάφερε να τερματίσει πρώτος και στον αγώνα του Καναδά, ο οποίος εξελίχθηκε σε (νέο) θρίαμβο της McLaren. Κι αυτό, αφού και ο άλλος οδηγός της McLaren, ο Τζέησον Μπάτον τερμάτισε στη δευτερη θέση, αφήνοντας τρίτο τον Φρνάντο Αλόνσο με τη Ferrari.  
Ο Χάμιλτον, με τη νίκη του αυτή, πέρασε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας των οδηγών με 109 βαθμούς και ακολουθεί ο Μπάτον με 106. H Red Bull δεν κατάφερε να έχει οδηγό της στο βάθρο. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ τερμάτισε τέταρτος και ο Μαρκ Γουέμπερ πέμπτος. Ο Αυστραλός ήταν πρώτος έως τον 50ο γύρο, αλλά τότε αποσύρθηκε (με σημαντική καθυστέρηση) για αλλαγή ελαστικών και ο Χάμιλτον δεν έχασε την ευκαιρία. Στην έκτη θέση τερμάτισε ένας άλλος Γερμανός, ο Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes).
Στη βαθμολογία των κατασκευαστών προηγείται η MacLaren με 215 βαθμούς και ακολουθεί με 193 η Red Bull.   

Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 12 Ιουνίου 2010

Η εγκατάλειψη του Ν. Μάνσελ από τον 24 Hours of le Mans

Αυτό το διήμερο διεξάγεται ο 24ωρος αγώνας αντοχής του Le Mans. Και ενώ η Peugeot προηγείται με τον Αλεξάντερ Βουρτς το 908 HDi , παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Νάιτζελ Μάνσελ με την Ginetta Zytec, έχασε τον έλεγχο με μεγάλη ταχύτητα και εγκατέλειψε.

Ο λόγος της εγκατάλειψης ήταν σταδιακό κλατάρισμα του πίσω αριστερά ελαστικού. Ο Βρετανός έχασε τον έλεγχο και χτύπησε στις μπαριέρες. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου μετά τις απαραίτητες εξετάσεις αφέθηκε ελεύθερος να επιστρέψει σπίτι του. 

Enhanced by Zemanta

Ο Λιούις Χάμιλτον με Μακ Λάρεν πήρε την πολ ποζίσιον στο Μοντρεάλ


Ο Βρετανός Λιούις Χάμιλτον με Μακ Λάρεν πήρε την πολ ποζίσιον στο γκραν πρι του Καναδά στη Formula 1. Ο Βρετανός πιλότος έσπασε την κυριαρχία των «Red Bull» που και στους επτά προηγούμενους αγώνες είχαν καταλάβει την πρώτη θέση στα δοκιμαστικά. Πίσω από τον Χάμιλτον στο Μοντρεάλ θα εκκινήσουν οι δύο «Red Bull» των Μαρκ Γουέμπερ και Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Μίχαελ Σουμάχερ δεν τα πήγε καλά στις δοκιμές και θα ξεκινήσει τον αγώνα από τη 13η θέση.

Η μάχη μεταξύ της Μακ Λάρεν του Χάμιλτον και της «Red Bull» του Μαρκ Γουέμπερ κράτησε μέχρι το τέλος των δοκιμαστικών, με τον Βρετανό να πραγματοποιεί εκπληκτική οδήγηση και να αποκτάει ελαφρύ προβάδισμα στο κυριακάτικο γκραν πρι.
Καλή εμφάνιση πραγματοποίησε η Φεράρι με τον Φερνάνδο Αλόνσο να κερδίζει την τέταρτη θέση εκκίνησης, ενώ από την πέμπτη θα αρχίσει τον αγώνα ο Τζένσον Μπάτον με τη έταιρη Μακ Λάρεν. Η Φορς Ίντια με τον Βινταντόνιο Λιούτσι στο κόκπιτ θα εκκινήσει έκτη, μπροστά από τη Φεράρι του Φελίπε Μάσα.

Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Μίχαελ Σουμάχερ με Μερτσέντες δεν κατάφερε να πλασαριστεί ψηλά και θα εκκινήσει τον αγώνα από την 13η θέση.

Αναλυτικά η σειρά εκκίνησης: 

1. Χάμιλτον, McLaren, 1:15.105
2. Γουέμπερ, Red Bull, 1:15.373
3. Φέτελ, Red Bull, 1:15.420
4. Αλόνσο, Ferrari, 1:15.435
5. Μπάτον, McLaren, 1:15.520
6. Λιούτσι, Force India, 1:15.648
7. Μάσα, Ferrari, 1:15.688
8. Κούμπιτσα, Renault, 1:15.715
9. Σούτιλ, Force India, 1:15.881
10. Ρόσμπεργκ, Mercedes GP, 1:16.071
11. Μπαρικέλο, Williams
12. Χούλκενμπεργκ, Williams
13. Σουμάχερ, Mercedes
14. Πετρόφ, Renault
15. Μπουεμί, Toro Rosso
16. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso
17. Ντε Λα Ρόσα, Sauber,
18. Κομπαγιάσι, Sauber
19. Κοβαλάινεν, Lotus
20. Τρούλι, Lotus
21. Γκλοκ, Virgin
22. Σένα, HRT
23. Ντι Γκράσι, Virgin
24. Τσάντχοκ, HRT

Enhanced by Zemanta

H F1 στον Καναδά: Σήμερα οι κατατακτήριες δοκιμές

Grand Prix du Canada 2008 (Montreal)Image by Chris_inTO via Flickr

O 8ος αγώνας του πρωταθλήματος της F1, διεξάγεται στην πίστα Ζυλ Βιλνέβ στο Μόντρεαλ.
Οι κατατακτήριες δοκιμές θα ξεκινήσουν σήμερα στις 20:00 (ώρα Ελλάδος) σε σχολιασμό των
Σταυρούλα Σκλαβούνου και Τάκη Πουρναράκη.

Η εκπομπή θα ξεκινήσει λίγα λεπτά πριν από την εκκίνηση, στις 19:45 ζωντανά στον Alpha
.

Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 11 Ιουνίου 2010

GP Καναδά: Ξεπούλησαν στο Μόντρεαλ!

Οι οργανωτές του αγώνα έβγαλαν ανακοίνωση ότι ολοκληρώθηκαν οι πωλήσεις εισιτηρίων για το 2010 καθώς τα μαγικά χαρτάκια εξαντλήθηκαν και ξεκίνησαν τις πωλήσεις για το 2011: «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από την ανταπόκριση του κόσμου. Οι κάτοικοι του Μόντρεαλ είναι περήφανοι για τον αγώνα έδειξαν το ενδιαφέρον τους από πέρυσι το Δεκέμβριο που ξεκίνησε η πώληση των εισιτηρίων.
Επιπλέον πουλήθηκαν πολλά εισιτήρια στην Ευρώπη. Οι τηλεθεατές του αγώνα που είναι πολλά εκατομμύρια αποφασίζουν κάποια στιγμή να ζήσουν τη μαγεία από κοντά. Θα τους καλωσορίσουμε με ενθουσιασμό και προσκαλώ τους πολίτες του Μόντρεαλ να κάνουν το ίδιο» δήλωσε για λογαριασμό των οργανωτών ο Φρανσουά Ντουμοντιέ της Octane Racing Group που έχει αναλάβει το promotion του αγώνα. Το Καναδικό GP οργανώνεται στο Μητροπολιτικό πάρκο που δημιουργήθηκε το 1976 εκεί που ήταν το κωπηλατοδρόμιο των Ολυμπιακών αγώνων.
Όλα αυτά πάνω σε ένα τεχνητό νησί, τo νησάκι της Παναγίας που δημιουργήθηκε από τα μπάζα του Μετρό και βρίσκεται στο μέσον της κοίτης του Αγ. Λαυρεντίου. Στην είσοδό του δεσπόζει η Βιόσφαιρα κέντρο ερευνών που αφορούν στο περιβάλλον. Η πίστα δεν είναι μόνιμη αλλά σχηματίζεται από τους δρόμους που όλες τις άλλες μέρες του χρόνου χρησιμοποιούνται για πρόσβαση στο πάρκο. Φέρει το όνομα του αδικοχαμένου Ζυλ Βιλνέβ, πατέρα του παγκόσμιου πρωταθλητή Ζακ Βιλνέβ, ο οποίος έχασε τη ζωή του σε δοκιμές F1 το 1982. Το μήκος της πίστας είναι 4361m και χρειάζονται 70 γύροι για να ολοκληρωθεί ο αγώνας. Οι οδηγοί πατούν τέρμα γκάζι στο 57% του γύρου, η φθορά των ελαστικών είναι υψηλή και οι κλίσεις στις αεροτομές μικρές.  Ευνοούνται τα μονοθέσια με καλή τελική ταχύτητα και σταθερότητα στο φρενάρισμα ενώ σημαντικό ρόλο παίζει και η ελκτική πρόσφυση στην έξοδο των αργών στροφών. Η Bridgestone έχει στη διάθεση των ομάδων την πολύ μαλακή και τη μέση γόμα. Η φθορά των ελαστικών είναι υψηλή, πιθανόν να δούμε 2 pit stop από κάποιες ομάδες στο συγκεκριμένο αγώνα. Το σικέιν πριν τη γραμμή του τερματισμού καταλήγει στον «τοίχο των πρωταθλητών». Ονομάζεται έτσι γιατί έχουν πέσει πάνω του σχεδόν όλοι οι παγκόσμιοι πρωταθλητές.
Ο καιρός προβλέπεται βροχερός για το Σαββατοκύριακο με τη θερμοκρασία να κυμαίνεται στο Μόντρεαλ από 13 έως 20 βαθμούς. 

Η McLaren θα είναι δυνατή στον Καναδά


Το ερχόμενο τριήμερο, ο Καναδάς φιλοξενεί το θίασο του παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula 1 και όπως είναι αναμενόμενο, τα προγνωστικά δίνουν και παίρνουν. Οι Red Bull και McLaren έχουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες να κερδίσουν το συγκεκριμένο αγώνα, κάτι που φαίνεται και από τις αποδώσεις στα πρακτορεία στοιχημάτων.

Για το συγκεκριμένο γκραν πρι μίλησε ο Σεμπαστιάν Φέτελ, ο οποίος αναφέρθηκε ιδιαίτερα στη McLaren, τονίζοντας πως η βρετανική ομάδα θα είναι πολύ δυνατή το Σαββατοκύριακο. Σημαντικό ρόλο, όπως τόνισε ο Γερμανός πιλότος της Red Bull, θα παίξει το σύστημα f-duct (αγωγός που βρίσκεται στο εμπρός τμήμα του μονοθέσιου και διοχετεύει τον εισερχόμενο αέρα προς το πιλοτήριο και από εκεί με τη σειρά του κατευθύνεται προς την αεροτομή) που βολεύει τη McLaren και σίγουρα θα εκμεταλλευτούν οι πιλότοι της, Λιούις Χάμιλτον και Τζένσον Μπάτον, για να έχουν υψηλότερες τελικές ταχύτητες.

«Είναι μία πολύ ωραία πίστα. Μου αρέσει πολύ. Στα χαρτιά, είναι πιθανόν να μην είναι η ιδανική για το μονοθέσιό μας, αλλά από την άλλη πλευρά είναι πολύ ανταγωνιστικό σε κάθε αγώνα, οπότε πιστεύω ότι μπορούμε να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Νομίζω ότι τα McLaren θα είναι πολύ δυνατά, διότι εκεί, το σύστημα f-duct θα δουλέψει πολύ καλά», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Φέτελ.

Εξιτήριο πήρε ο Valentino Rossi

Εξήλθε από το νοσοκομείο, ο παγκόσμιος πρωταθλητής του Moto GP, Valentino Rossi, μετά την επιτυχημένη χειρουργική επέμβαση στο δεξί του πόδι.

O Valentino Rossi έσπασε το δεξί του πόδι, μετά από σφοδρή πτώση στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του MotoGP Ιταλίας, στο Μουτζέλο, στο πλαίσιο του 4ου φετινού Grand Prix

Ο Rossi, εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, έχει ήδη στα χέρια του επίσημη πρόταση από τη Ducati για την επόμενη αγωνιστική περίοδο.

Πέμπτη, 10 Ιουνίου 2010

H Air Liquide, τεχνολογικός συνεργάτης στο συνέδριο Challenge Bibendum 20

Για άλλη μια φορά, η Air Liquide υπήρξε τεχνολογικός συνεργάτης στην 10η εκδήλωση Challenge Bibendum, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Ρίο (Βραζιλία) από τις 30 Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου 2010. Η διεθνής αυτή εκδήλωση, που διοργάνωσε η Michelin, αποτελεί μια ευκαιρία για την παρουσίαση καινοτόμων εφαρμογών σε φορτηγά, λεωφορεία, αυτοκίνητα, «καθαρά» αστικά οχήματα, και, περίπου 10 τύπους οχημάτων που κινούνται με υδρογόνο, ώστε να ανακαλύψουν οι ενδιαφερόμενοι και συμμετέχοντες της εκδήλωσης τις προκλήσεις και τις καινοτομίες  για μια “πράσινη οδήγηση”.

Ο Όμιλος δημιούργησε  έναν σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου με τεχνολογία διπλής πίεσης (350 και 700 bars), έτσι ώστε οι  διάφοροι τύποι υδρογονοκίνητων οχημάτων  να μπορούν να «γεμίσουν» με στόχο, από τη μια τη διεξαγωγή διαφόρων δοκιμών και αξιολογήσεων από το εξεταστικό κέντρο Riocentro, και από την άλλη, την πραγματοποίηση αγώνων ράλλυ, όπου τα οχήματα εξοπλισμένα με την τελευταία τεχνολογία θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις επιδόσεις τους σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Με βάση τις κατοχυρωμένες τεχνολογίες της Air Liquide αυτοί οι σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου παρέχουν στα οχήματα τη δυνατότητα να «γεμίσουν» σε λιγότερα από 5 λεπτά, υπό τις ίδιες συνθήκες όπως τα οχήματα που κινούνται με συμβατικά καύσιμα, με εύρος οδήγησης η οποία μπορεί να φτάσει μέχρι τα  500 χιλιόμετρα για ορισμένα οχήματα.  ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

Κρατάμε το δάσος ζωντανό!



Η Mercedes-Benz Ελλάς χρηματοδοτεί δράσεις για την προστασία του δάσους της Φολόης στην Πελοπόννησο.

Η Mercedes-Benz Ελλάς, ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη όσον αφορά στα περιβαλλοντικά προβλήματα των καιρών μας, υποστηρίζει ενεργά το έργο της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας της Φύσης για την αποκατάσταση και προστασία ενός μοναδικού ελληνικού δάσους, του δάσους της Φολόης στην Πελοπόννησο.

Με τη δημιουργία δασικών μονοπατιών, δραστηριότητες διατήρησης της βιοποικιλότητας, προμήθεια εξοπλισμού πυροφύλαξης, σεμινάρια δασοπυρόσβεσης, απομάκρυνση απορριμμάτων και άλλα έργα, ενισχύουμε την προσπάθεια για τη διαφύλαξη και τη συνέχιση της ανάπτυξης του ανεκτίμητου φυσικού περιβάλλοντος της χώρας μας.  
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

Τετάρτη, 9 Ιουνίου 2010

Ο Μάσα στη Ferrari έως και το 2012!

H Ιταλική ομάδα ανακοίνωσε σήμερα την ανανέωση του συμβολαίου για το Βραζιλιάνο πιλότο. Το συμβόλαιο του Μάσα έληγε στο τέλος του χρόνου και η Ferrari το ανανέωσε μέχρι το 2012. Έτσι ο 29χρονος Βραζιλιάνος θα οδηγεί για άλλα δυο χρόνια με την κόκκινη φόρμα: «Σε όλη μου την καριέρα στη F1 οδηγώ μονοθέσιο με κινητήρα Ferrari. Είμαι περήφανος που μου δίνεται η ευκαιρία να συνεχίσω να δουλεύω με μια ομάδα που θεωρώ δεύτερη οικογένειά μου» κατέληξε ο Μάσα που έχει κερδίσει 11GP και έχει βρεθεί 15 φορές στην pole position αγωνιζόμενος για τη Ferrari. Θυμίζουμε ότι ο Βραζιλιάνος αγωνίστηκε τα πρώτα χρόνια της καριέρας του στη Sauber με κινητήρα Ferrari προτού αναλάβει ρόλο δοκιμαστή στη Scuderia. Τελικά πήρε τη θέση του συμπατριώτη του Ρούμπενς Μπαρικέλο όταν αυτός έφυγε από την Ιταλική ομάδα.
«Ο Φελίπε είναι μέρος της Ferrari για μια δεκαετία και μαζί μας ανδρώθηκε ως οδηγός αλλά και ως άνθρωπος. Έχουμε ζήσει πολύ δύσκολες στιγμές όπως και στιγμές μεγάλης χαράς. Θέλαμε μια σταθερή εικόνα για το μέλλον μας» ξεκαθάρισε ο αγ. διευθυντής της ομάδας Στέφανο Ντομενικάλι.
Τόσο ο Μάσα όσο και ο Αλόνσο έχουν συμβόλαιο με τη Ferrari μέχρι το τέλος του 2012.
Δεν έγιναν γνωστές οι ετήσιες αποδοχές του Βραζιλιάνου. Θυμίζουμε ότι μάνατζερ του Φελίπε Μάσα είναι ο γιός του προέδρου της FIA, Νίκολας Τοντ. 

Reblog this post [with Zemanta]

Κυριακή, 6 Ιουνίου 2010

Τηλεφωνική παρέμβαση Ρόσι στο Μούτζελο

Μια έκπληξη περίμενε τους χιλιάδες θαυμαστές του Βαλεντίνο Ρόσι, οι οποίοι βρίσκονται στην πίστα του Μούτζελο για να παρακολουθήσουν το ιταλικό Grand Prix. Από τα μεγάφωνα ανακοινώθηκε στον κόσμο να κάνει ησυχία και στη συνέχεια η φωνή του Ιταλού ακούστηκε απ’ άκρη σ’ άκρη, με τον αναβάτη της Fiat Yamaha να βρίσκεται στο τηλέφωνο!
«Σας ευχαριστώ πολύ για τη στήριξή σας, μου λείπετε και σας υπόσχομαι ότι θα επιστρέψω πολύ γρήγορα», ήταν τα λόγια του Ρόσι που προκάλεσαν ακόμα και κλάματα στους φανατικούς υποστηρικτές του. Λίγο νωρίτερα είχε μιλήσει και στην ιταλική τηλεόραση λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δύσκολες στιγμές αλλά ανακάλυψα ότι έχω καλή σχέση με τη μορφίνη! Το σημαντικό είναι ότι θα επιστρέψω στο 100%. Φοβήθηκα, αλλά τώρα νιώθω καλύτερα. Ελπίζω να μη νικήσει κανείς».

Ο 31χρονος αναβάτης αναρρώνει στο κέντρο ορθοπεδικού τραύματος της Φλωρεντίας μετά τη χθεσινή του επέμβαση στο σπασμένο του πόδι, με τον γιατρό Ρομπέρτο Μπούτσι που έκανε την εγχείριση να αναφέρει τα εξής για την κατάστασή του:

«Ο Βαλεντίνο αναρρώνει καλά μετά τη χθεσινή του επέμβαση και το ηθικό του μοιάζει να είναι υψηλό υπό τις συνθήκες. Αύριο θα πλύνουμε και θα ράψουμε την πληγή. Μεταφέρθηκε σε κανονικό δωμάτιο του νοσοκομείου και το μόνο που ζήτησε ήταν ησυχία και ηρεμία, απομόνωση και μια τηλεόραση για να δει τον αγώνα»!

Reblog this post [with Zemanta]

Αφιέρωση Λορένθο στον Ρόσι

Λίγο πριν την εκκίνηση του αγώνα στο Μούτζελο, του πρώτου από το 2000 και μετά που διεξήχθη χωρίς την παρουσία του Βαλεντίνο Ρόσι, ο team mate του Ιταλού στην Fiat Yamaha, Χόρχε Λορένθο κράτησε μπροστά τις τηλεοπτικές κάμερες ένα μήνυμα που έλεγε: «Όλοι μπορούν να νιώσουν πόνο, αλλά δεν μπορούν όλοι να γίνουν θρύλοι». 
Ο Ισπανός αναβάτης τερμάτισε δεύτερος, αφού η μοτοσικλέτα του δεν έδειξε να έχει το ρυθμό για να ακολουθήσει αυτή του Ντάνι Πεντρόσα και στο βάθρο ήταν… σκασμένος, αφού όπως είπε ήθελε τη νίκη για να την αφιερώσει στον Ρόσι.

Παρόλα αυτά, ο Λορένθο του αφιέρωσε τη δεύτερη θέση, ενώ σε όλη τη διάρκεια της απονομής, αλλά και στη συνέντευξη Τύπου, φορούσε ένα μπλουζάκι το οποίο είχε πάνω τα αρχικά του μεγάλου Ιταλού και το νούμερό του (VR 46).

«Ήθελα να νικήσω για να αφιερώσω τη νίκη στον Βαλεντίνο, αλλά η δεύτερη θέση είναι εντάξει και του την αφιερώνω», σχολίασε χαρακτηριστικά και έστειλε για μια ακόμη φορά τις ευχές του για ταχεία ανάρρωση στον team mate του, η απουσία του οποίου βέβαια τον έχει… προωθήσει στη θέση του απόλυτου φαβορί για την κατάκτηση του φετινού τίτλου.

Όσο για τον αγώνα, ο Ισπανός εξήγησε: «Έμεινα έκπληκτος γιατί ήθελα να παλέψω για τη νίκη σήμερα, είχα πολύ καλό ρυθμό όλο το διήμερο. Στον αγώνα δεν μπορούσα να κάνω πάνω από έναν γύρο στο 1’50’’. Με αυτό τον χρόνο ο Πεντρόσα που ήταν συνεχώς στο 1’49’’ ήταν αδύνατο να νικηθεί. Από την προθέρμανση είδα ότι τα ελαστικά δεν ήταν καλά. Η δεύτερη θέση ήταν το καλύτερο σήμερα και το να έχω 25 βαθμούς προβάδισμα στο πρωτάθλημα είναι ικανοποιητικό».

Να πούμε ότι και οι χιλιάδες φίλοι της Ducati ευχήθηκαν στον Βαλεντίνο Ρόσι, αφού στην κερκίδα που ήταν συγκεντρωμένοι σχημάτισαν τη λέξη «Βάλε» με ερυθρόλευκα χαρτόνια, σε ένα πολύ εντυπωσιακό πλάνο

RED BULL – Τραβά λοιπόν σ’ όλα μια… κόκκινη γραμμή

«Ότι έγινε, έγινε», «περασμένα-ξεχασμένα», «κοιτά μπροστά». Αυτό είναι το… ρεζουμέ της ανακοίνωσης της Red Bull αναφορικά με ότι συνέβη στο τουρκικό Grand Prix ανάμεσα σε Σεμπάστιαν Φέτελ και Μαρκ Γουέμπερ. 
Σύσσωμη η ομάδα είχε συνάντηση στο εργοστάσιό της στο Μίλτον Κέινς την Πέμπτη, όπου δόθηκαν οι απαραίτητες εξηγήσεις, τραβήχτηκαν όσα… αυτιά έπρεπε να τραβηχτούν και δόθηκαν και οι σχετικές οδηγίες για την αποφυγή επανάληψης παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον.

Οι Φέτελ και Γουέμπερ μίλησαν με τον επικεφαλής της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ, τον επικεφαλής του τεχνικού τμήματος Άντριαν Νιούι και τον σύμβουλο Χέλμουτ Μάρκο και σύμφωνα με την ανακοίνωση το κλίμα ήταν θετικό και όλοι… τράβηξαν μια γραμμή σε όσα συνέβησαν στην Κωνσταντινούπολη.

Μάλιστα, δημοσιεύθηκε και μια φωτογραφία των δύο πιλότων οι οποίοι έχουν μια πολύ χαρακτηριστική πόζα τύπου… «αυτά συμβαίνουν».

Την ίδια στιγμή, αυξάνονται οι πληροφορίες που θέλουν τη Red Bull να έχει ήδη ξεκινήσει συζητήσεις με τον Σεμπάστιαν Φέτελ για την επέκταση του συμβολαίου του, το οποίο λήγει το 2012, ως το 2015…

Reblog this post [with Zemanta]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...