Δευτέρα, 31 Μαΐου 2010

Κρατάμε το δάσος ζωντανό!


Η Mercedes-Benz Ελλάς χρηματοδοτεί δράσεις για την προστασία του δάσους της Φολόης στην Πελοπόννησο.
Η Mercedes-Benz Ελλάς, ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη όσον αφορά στα περιβαλλοντικά προβλήματα των καιρών μας, υποστηρίζει ενεργά το έργο της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας της Φύσης για την αποκατάσταση και προστασία ενός μοναδικού ελληνικού δάσους, του δάσους της Φολόης στην Πελοπόννησο.
Με τη δημιουργία δασικών μονοπατιών, δραστηριότητες διατήρησης της βιοποικιλότητας, προμήθεια εξοπλισμού πυροφύλαξης, σεμινάρια δασοπυρόσβεσης, απομάκρυνση απορριμμάτων και άλλα έργα,  ενισχύουμε την προσπάθεια για τη διαφύλαξη και τη συνέχιση της ανάπτυξης του ανεκτίμητου φυσικού περιβάλλοντος της χώρας μας.  
Ταυτόχρονα, θέλοντας να δώσουμε την ευκαιρία στους πελάτες μας να ζήσουν ποιοτικές εμπειρίες κοντά στη φύση μαζί με τις οικογένειές τους, αλλά και να συνεισφέρουν στην προστασία του περιβάλλοντος με ευχάριστο και οργανωμένο τρόπο, δημιουργήσαμε το Mercedes-Benz Trekking Club. Πρόκειται για ένα «φυσιολατρικό» πρόγραμμα, που προσφέρει στους κατόχους επιβατηγών αυτοκινήτων Mercedes-Benz στην Ελλάδα, τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε οργανωμένες εκδρομές, επιμορφωτικές ξεναγήσεις, διαφορετικές αποδράσεις, υπαίθριες δραστηριότητες και ποικίλες άλλες εκδηλώσεις με προορισμό τα ομορφότερα ελληνικά δάση.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος  της Mercedes-Benz Ελλάς & Αντιπρόεδρος του Δ.Σ., κ. Σταύρος Παρασκευαΐδης δήλωσε σχετικά: «Η Mercedes-Benz συμπεριφέρεται σε παγκόσμιο επίπεδο ως υπεύθυνος πολίτης. Oι οικονομικοί, περιβαλλοντικοί και κοινωνικοί στόχοι μας πρέπει να βρίσκονται σε αρμονία, καθώς η μακροχρόνια επιχειρηματική επιτυχία είναι εφικτή, μόνο όταν δεν παραμελούνται τα περιβαλλοντικά και κοινωνικά προβλήματα. Συγκεκριμένα δε, όσον αφορά στο περιβάλλον, έχουμε σημαντική υποχρέωση όχι μόνο να συμβάλλουμε ενεργά στην προστασία του, αλλά να παρακινούμε και τους συνανθρώπους μας να κάνουν το ίδιο, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα τις ομορφιές της φύσης. Για το λόγο αυτό δημιουργήσαμε το Mercedes-Benz Trekking Club. Για να ανακαλύψουμε τα δασικά μονοπάτια της χώρας μας. Για να κρατήσουμε το δάσος ζωντανό. Γιατί ζωντανό δάσος σημαίνει καλύτερη ποιότητα ζωής για όλους μας!».

Κυριακή, 30 Μαΐου 2010

Θρίαμβος της McLaren στην Κωνσταντινούπολη

Η McLaren κυριάρχησε στο γκραν-πρι της Κωνσταντινούπολης κάνοντας το «1-2» Ο Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε στην πρώτη θέση, με δεύτερο τον Τζέησον Μπάτον. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Μαρκ Γουέμπερ με Red Bull.

Την 6άδα συμπληρώνουν οι Μίχαελ Σουμάχερ, Νίκο Ρόσμπεργκ (κι οι δύο με Mercedes) και Ρομπερτ Κούμπιτσα (Renault).   

Ο αγώνας μετά από ένα σημείο ήταν μονομαχία των δύο πιλότων της McLaren. Ολα αυτά βέβαια, μετά από το σοβαρό λάθος του Σεμπάστιαν Φέτελ, εξ αιτίας του οποίου βρέθηκε εκτός αγώνα! Ο Φέτελ προσπάθησε να προσπεράσει τον Γουέμπερ από την εξωτερική, αλλά βρήκε στη ρόδα του μονοθέσιου του Γουέμπερ και βρέθηκε εκτός πίστας. Ετσι, πέρασε πρώτος ο Χάμιλτον. 

Σάββατο, 29 Μαΐου 2010

Ξανά στην pole ο Ουέμπερ


Την 3η σερί pole position κατέκτησε ο Μαρκ Ουέμπερ κατά τις καταταρκτήριες δοκιμές στην πίστα της Κωνσταντινούπολης!

Ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull θα εκκινήσει την Κυριακή στο grand prix της F1 (15:00, Alpha) έχοντας δίπλα του τον Λούις Χάμιλτον, ενώ πίσω τους θα είναι οι team mate τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Τζένσον Μπάτον.

Από την τρίτη σειρά θα πάρουν εκκίνηση οι Mercedes των Νίκο Ρόσμπεργκ και Μίκαελ Σουμάχερ, ενώ στην τέταρτη σειρά θα βρεθούν οι Ρόμπερτ Κούμπιτσα (Renault) καιΦελίπε Μάσα (Ferrari).

Η έκπληξη της ημέρας ήταν ο αποκλεισμός του Φερνάντο Αλόνσο στο Q2, καθώς ο Ισπανός οδηγός της Ferrari θα ξεκινήσει την κούρσα από την 12η θέση

Reblog this post [with Zemanta]

Το μέλλον του αυτοκινήτου είναι πράσινο!


Tου Γιώργου Aνδρή
Η κλιματική αλλαγή και η υπερβολική ρύπανση του περιβάλλοντος οδήγησε σχεδόν όλες τις χώρες του κόσμου να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα ώστε να περιορίσουν τις συνέπειες. H Eυρωπαϊκή Eνωση εδώ και αρκετά χρόνια πιέζει συνεχώς τα κράτη-μέλη αλλά και τις αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώσουν στο ελάχιστο τις εκπομπές ρύπων των μοντέλων τους.

Aλλωστε, δεν είναι τυχαίο και το γεγονός πως η φράση «ο ρυπαίνων πληρώνει» υιοθετήθηκε από όλα τα κράτη-μέλη με υψηλό τίμημα τόσο για τις αυτοκινητοβιομηχανίες όσο και για τους κατόχους ρυπογόνων αυτοκινήτων. O κύβος ερρίφθη, και εδώ και αρκετά χρόνια σε όλες τις Eυρωπαϊκές Eκθέσεις Aυτοκινήτων τα «πράσινα» μοντέλα αποτελούν το βασικό θέμα τους.
Aπό την άλλη μεριά οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξακολουθούν να εξελίσσουν τους βενζινοκινητήρες αλλά και τους πετρελαιοκινητήρες, ενώ εδώ και μια δεκαετία τα υβριδικά μοντέλα έχουν κατακλύσει την παγκόσμια αγορά. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010

Την επιστροφή της Formula 1 στις ΗΠΑ ανακοίνωσε ο Εκλστόουν


Η Φόρμουλα Ένα επιστρέφει στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2012. Όπως ανακοίνωσε ο εμπορικός διευθυντής του πρωταθλήματος, Μπέρνι Εκλστόουν, ένας από τους αγώνες της χρονιάς θα διεξαχθεί στο Όστιν, την πρωτεύουσα της πολιτείας του Τέξας.

«Για πρώτη φορά στην ιστορία της Φόρμουλα Ένα στις Ηνωμένες Πολιτείες, μια παγκόσμιας κλάσης εγκατάσταση θα κατασκευαστεί, προκειμένου να φιλοξενήσει τον αγώνα» τόνισε χαρακτηριστικά ο Βρετανός, με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα formula1.com.

Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα, το Όστιν θα αποτελέσει την έδρα του αγώνα στις ΗΠΑ έως το 2021.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αγώνας της Φόρμουλα Ένα διεξήχθη για τελευταία φορά στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2007 στην Ινδιανάπολη, με νικητή τον Λιούις Χάμιλτον.

Δευτέρα, 24 Μαΐου 2010

Υπαίτιο το καπάκι του υπονόμου!

Η ολοκλήρωση της ανάλυσης στα αίτια που οδήγησαν στην κατάρρευση της ανάρτησης του Μπαρικέλο απέδειξε ότι ο Βραζιλιάνος έχασε τον έλεγχο της FW32 όταν πάτησε με την πίσω αριστερά ρόδα σ’ ένα καπάκι υπονόμου που ήταν χαλαρό. Αυτό υποχώρησε, χτύπησε το μονοθέσιο και δημιουργήθηκε η αστοχία που οδήγησε σε εγκατάλειψη.
Το συμβάν έγινε στη στροφή 2 όταν ο Μπαρικέλο περνώντας πάνω από τον υπόνομο αυτός ανασηκώθηκε και χτύπησε στο πίσω μέρος τη Williams.
Η FIA εξετάζει το συμβάν και εάν κριθεί απαραίτητο θα πάρει μέτρα για την ασφάλιση των υπονόμων του χρόνου στο Μονακό.
Για να γίνει αντιληπτό τι ακριβώς συνέβη αρκεί να φέρει κανείς στο μυαλό του ένα παράθυρο που χτυπά από τον αέρα. Στην πραγματικότητα είναι η διαφορά πίεσης που κάνει τον αέρα να «ορμά» προς μια κατεύθυνση μέχρι αυτή να εξισωθεί παρασέρνοντας το παράθυρο. Το ίδιο έγινε και με το καπάκι του υπονόμου. Κάτω από το σώμα του μονοθεσίου επικρατεί υποπίεση λόγω της μεγάλης ταχύτητας ροής του αέρα. Έτσι όταν πέρασε πάνω από τον υπόνομο ο Βραζιλιάνος με την FW32 η πίεση μέσα στο φρεάτιο ανασήκωσε βίαια το καπάκι του υπονόμου και συνέβη ότι συνέβη. 

Κυριακή, 23 Μαΐου 2010

WTCC-Monza: Pole έκπληξη από Farfus

World Touring Car Championship 2009 Race of Ja...Image via Wikipedia
Η πίστα της Monza φιλοξενεί την Κυριακή (23/5) τον 3ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού.

Ο Augusto Farfus έκανε την έκπληξη στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου παίρνοντας την πρώτη pole position της BMW στο φετινό Πρωτάθλημα. Και λέμε έκπληξη γιατί τα χαρακτηριστικά της ιταλικής πίστας με τις μεγάλες ευθείες ταιριάζουν γάντι στα SEAT Leon με τους πανίσχυρους turbo ντίζελ κινητήρες.


Δεύτερος ήταν ο Robb Huff με το Chevrolet Cruze, ενώ πίσω τους κατά την εκκίνηση του 1ου σκέλους -η οποία γίνεται «εν κινήσει»- θα βρεθούν οι Andy Priaux - Alain Menu.


Πρώτο SEAT, αυτό του Jordi Gene στην 6η θέση, ενώ ο πρωτοπόρος του Πρωταθλήματος Gabriele Tarquini κατετάγη 7ος.
Reblog this post [with Zemanta]

Τσίτα τα γκάζια για ένα ρεκόρ Γκίνες!

Περίπου 5.000 αναβάτες, συνοδοί και φίλοι, που οδήγησαν 3.000 μηχανές Harley Davindson ξεκίνησαν το πρωί του Σαββάτου από το κάστρο του Ρίου και διέσχισαν τη γέφυρα με στόχο να καταρρίψουν το ρεκόρ Γκίνες.

«Χαρλεάδες» από τη Γερμανία, την Αυστρία, την Ιταλία, τη Γαλλία, τη Νορβηγία, από τη Σουηδία και από συνολικά 64 λέσχες φίλων και οδηγών Harley από όλη την Ευρώπη, γκάζωσαν πάνω στη γέφυρα του Ρίου και κατάφεραν να σπάσουν το ρεκόρ της μεγαλύτερης αριθμητικά συγκέντρωσης μηχανών σε μια γέφυρα.

Reblog this post [with Zemanta]

Ο Ρόσι το «σανίδωσε» και πήρε την pole position στο Λε Μαν

Ο Βαλεντίνο Ρόσι κατέκτησε την πρώτη του φετινή pole position στο Λε Μαν, ύστερα από τρομερή μάχη στις κατατακτήριες δοκιμές που κρίθηκε στα τελευταία λεπτά.

Ο Iταλός αναβάτης της Yamaha ήταν 3ος πίσω από τους Κέισι Στόνερ και Χόρχε Λορένθο, αλλά κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή με χρόνο 1:33.408.

Ο Λορένθο έφτασε κοντά στο να εκτοπίσει από εκεί τον team mate του, όμως δεν τα κατάφερε για μόλις 0.054'. Πήρε πάντως την 2η θέση μπροστά από τον Ντάνι Πεντρόσα (Honda), ο οποίος επίσης βρήκε βελτίωση στο τέλος και έκανε δική του την τελευταία θέση της πρώτης σειράς του grid για τον αγώνα της Κυριακής.

Αντίθετα ο Στόνερ δεν ήταν σε θέση να κατεβάσει άλλο την δική του καλύτερη επίδοση και περιορίστηκε στην 4η θέση, μπροστά από τον ομόσταβλό του στην Ducati, Νίκι Χέιντεν.

Ο Ράντι ντε Πουνιέ της LCR Honda συμπληρώνει την δεύτερη σειρά της εκκίνησης, ενώ επικεφαλής της τρίτης σειράς θα είναι ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο της εργοστασιακής Honda, έχοντας δίπλα του τους Κόλιν Εντουαρντς (Tech 3 Yamaha) και Λόρις Καπιρόσι (Suzuki).

Εκτός των κατατακτήριων έμεινε ο τραυματίας Αλβαρο Μπουτίστα, ενώ οι άλλοι δύο αναβάτες που είχαν πτώσεις στο τελευταίο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών, δεν τα πήγαν καθόλου καλά, με τον Μπεν Σπιζ να παίρνει την 12η θέση και τον Μίκα Κάλιο την τελευταία.

Ο αγώνας στο Λε Μαν ξεκινάει στις 15:00GR το μεσημέρι της Κυριακής (23/5) και θα μεταδοθεί απευθείας από την τηλεόραση του ΣΚΑΪ.
Reblog this post [with Zemanta]

Παρασκευή, 21 Μαΐου 2010

Το παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superleague Formula 2010 αποκλειστικά στη NOVA



Η  nova, εξασφάλισε τα δικαιώματα προβολής του παγκοσμίου πρωταθλήματος Superleague Formula 2010.
 
Η διοργάνωση που διεξάγεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά - πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2008 στο Ντόνιγκτον Πάρκ στην Αγγλία - αποτελεί συνδυασμό ποδοσφαίρου και αγώνων ταχύτητας. Τα μονοθέσια αυτοκίνητα των διάσημων ποδοσφαιρικών συλλόγων είναι ανάλογα με αυτά που χρησιμοποιούνται στην F1 και έτοιμα να ανάψουν τους V12 κινητήρες τους, για μία ακόμη συναρπαστική σεζόν, αποκλειστικά για τους συνδρομητές  της πρώτης ψηφιακής τηλεόρασης στην Ελλάδα.Συμμετέχουν ποδοσφαιρικές ομάδες από την Αμερική, την Ασία και την Ευρώπη όπως Flamengo, Beijing Guoan, Milan, Roma, Athletico M, Liverpool, Tottenham, Bordeaux, Eindhoven και από την Ελλάδα ο Ολυμπιακός.  
Το χρηματικού έπαθλο για τον τελικό νικητή, ανέρχεται σε 1 εκατομμύριο ευρώ. Πρόκειται για το υψηλότερο χρηματικό έπαθλο για τα δεδομένα του Ευρωπαϊκού Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Η δεύτερη θέση στο βάθρο θα επιβραβευθεί με 500.000 ευρώ και η τρίτη με 250.000 ευρώ. 
Το πρωτάθλημα έχει ήδη ξεκινήσει και αυτή την Κυριακή θα μεταδοθούν σε απευθείας μετάδοση από το NS3 οι κυρίως αγώνες στο σιρκουί του Magny Cours στη Γαλλία. Οι θεατές θα απολαύσουν την προσπάθεια της ομάδας του Ολυμπιακού να διακριθεί μετά την επιτυχία του στο Assen, όπου κατέλαβε την πρώτη θέση στον δεύτερο αγώνα. 

Πέμπτη, 20 Μαΐου 2010

12 ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΔΗΓΟΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΔΟΚΙΜΩΝ ΤΗΣ OPEL


H Opel γιορτάζει 111 χρόνια Γερμανικής Τεχνολογίας και λανσάρει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της. Νέα και δυναμικά προϊόντα, καινοτόμες τεχνολογίες και μοντέλα υψηλών επιδόσεων με εντυπωσιακή σχεδίαση επισφραγίζουν τη νέα πορεία της Opel.

Γίνε και συ ένας από τους 12 τυχερούς που θα εκπαιδευτεί στα μυστικά της αγωνιστικής οδήγησης. Η Opel σάς καλεί να γνωρίσετε το νέο δυναμικό της πρόσωπο και να ζήσετε την απόλυτη εμπειρία οδηγώντας τα μοντέλα της οικογένειας OPC.

Ο δύο φορές νικητής του Le Mans, Manuel Reuter, και η ομάδα των εκπαιδευτών του σας περιμένουν στην Πίστα Δοκιμών της Opel στο Dudenhofen, για να σας μάθουν πώς να παραμένετε κυρίαρχοι του παιχνιδιού όταν οδηγείτε στο όριο.

Ζήσε τη συναρπαστική αγωνιστική περιπέτεια στη Γερμανία, το Σαββατοκύριακο 25 - 26 Σεπτεμβρίου, 2010.

Reblog this post [with Zemanta]

Τετάρτη, 19 Μαΐου 2010

Auto-Moto Show Weekend, το καινούριο event στη Λάρισα 29 με 30 Μαΐου


Το ανανεωμένο Auto-Moto Show θα μετακομίσει επιτέλους στο φυσικό του περιβάλλον, την πίστα!
Παρά την οικονομική κρίση για ακόμη μια χρονιά ο χώρος του αυτοκινήτου και της μοτοσικλέτας θα είναι συγκεντρωμένος σε ένα πανέμορφο μέρος με πολύ πράσινο, την πίστα Go Kart στο εμπορικό κέντρο Thessalia (συγκρότημα Carrefour), με πολύ κέφι, show σε κανονική πίστα, μουσική, καυτές χορεύτριες και εκθέματα σε κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο 2 στρεμμάτων!
Αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες, αξεσουάρ και ανταλλακτικά, βελτιώσεις αυτοκινήτων, κυρίως, αλλά και μοτοσικλετών, και πολλά άλλα από τον χώρο των δύο και των τεσσάρων τροχών. Επίσης, ξεχωριστή ατμόσφαιρα θα δημιουργήσουν τα clubs και οι λέσχες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.
Η πίστα του Auto-Moto Show Weekend αναμένεται και φέτος να είναι πολύ εντυπωσιακή με θέαμα υψηλού επιπέδου. Συμμετέχουν:
SXS – οι Stunt X-treme Show – η κορυφαία ομάδα Stunt Show στην Ελλάδα θα εντυπωσιάσει τους θεατές με αυτοκίνητο στις 2 ρόδες, μηχανές και γουρούνες σε απίθανα stunts.
Driftclub.gr, οι δύο κορυφαίοι οδηγοί του driftclub.gr Γιώργος Σαράφης με το καινούριο του project Toyota Corolla AE86 300ps και ο Στάθης Παπαργυρόπουλος επίσης με Toyota Corolla AE86 420ps θα ξεσηκώσουν τον κόσμο με το απίστευτο twin drift και τα stunts.
Lotus 7 Kit Car, για πρώτη φορά στην Ελλάδα με specs που κόβουν την ανάσα, 0-100 κοντά στα 3 δευτερόλεπτα, κινητήρας kawaski Ninja 900cc, σειριακό κιβώτιο
Super Motard twin drift!, οι πασίγνωστοι οδηγοί Μεσσής και Διατσίδης για πρώτη φορά στο Auto-Moto Show θα δείξουν τις ικανότητες τους στις 2 ρόδες!
Το τοπικό club drift της Λάρισας θα προσφέρει πολύ θέαμα στο αγαπημένο κοινό του!
Demo περάσματα από αγωνιστικές ομάδες kart με τους κορυφαίους οδηγούς τους.
Για ακόμα μια χρονιά σε συνεργασία με την επίσημη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων Daihatsu θα δοθεί η δυνατότητα σε εκατοντάδες επισκέπτες να οδηγήσουν το ανανεωμένο Terios και το ολοκαίνουριο Pickup της ινδικής Mahidra που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα!!
Με μουσική και χορευτικά θα ψυχαγωγούνται οι επισκέπτες κατά τη διάρκεια λειτουργίας της έκθεσης δημιουργώντας μια εκρηκτική ατμόσφαιρα σε συνδυασμό με τα εκθέματα.
Το πρόγραμμα λειτουργίας της έκθεσης θα είναι 10:00 με 21:00 για τις 29 και 30 Μαΐου και τα show θα παρουσιάζονται στην πίστα κάθε 70 λεπτά!
Η γενική είσοδος στον χώρο των Show και των εκθεμάτων θα είναι 10€ και δωρεάν για άτομα με κινητικές αναπηρίες και παιδιά κάτω των 12 ετών.
Διοργάνωση Optimum Services

Porsche 911 Turbo S: Ακόμα πιο δυναμική


Οι μηχανικοί της Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG εξέλιξαν ένα νέο κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο για τον πελάτη που δεν συμβιβάζεται με τίποτα λιγότερο από το καλύτερο στους τομείς της ισχύος, των επιδόσεων και των δυναμικών χαρακτηριστικών οδήγησης: την 911 Turbo S. Στην καρδιά αυτού του άκρως πολυτελούς σπορ αυτοκινήτου επιδόσεων βρίσκεται φυσικά ένας εξακύλινδρος κινητήρας μπόξερ με δύο υπερσυμπιεστές καυσαερίων και μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου, ο οποίος αποδίδει 530 ίππους, δηλαδή 30 ίππους περισσότερους σε σχέση με την 911 Turbo, Η μέγιστη ροπή έχει την άκρως εντυπωσιακή τιμή των 700 Nm. Ταυτόχρονα, αυτό το νέο κορυφαίο μοντέλο διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό όλα τα στοιχεία υψηλής τεχνολογίας που διατίθενται μόνο προαιρετικά στην "απλή" 911 Turbo.

Παρά τη σημαντικά αυξημένη ισχύ της και τις δυναμικές της επιδόσεις, η νέα 911 Turbo S, με 11,4 λίτρα/100 χλμ., δεν καταναλώνει περισσότερο από την Porsche 911 Turbo, γεγονός που την καθιστά το πλέον αποδοτικό σπορ αυτοκίνητο της συγκεκριμένης κατηγορίας επιδόσεων.

Η 911 Turbo S διατίθεται αποκλειστικά με το επτατάχυτο κιβώτιο Porsche-Doppelkupplungsgetriebe (PDK) (το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη της Porsche), το οποίο μεταφέρει την κίνηση στο σύστημα τετρακίνησης Porsche Traction Management (PTM). Η οδηγική ασφάλεια βελτιστοποιείται ακόμα περισσότερο με το σύστημα των δυναμικών βάσεων κινητήρα και το σύστημα κατανομής της ροπής (PTV), το οποίο περιλαμβάνει ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στην πίσω άξονα. Σε συνδυασμό με το σύστημα Launch Control του πακέτου εξοπλισμού Sport Chrono Package Turbo, το οποίο επίσης περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό, η 911 Turbo S επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα, φτάνοντας τα 200 χλμ./ώρα σε 10,8 δευτερόλεπτα.
Η τελική ταχύτητα είναι 315 χλμ./ώρα. Τα ιδιαίτερα ελαφριά και προοδευτικά κεραμικά φρένα της Porsche (PCCB) προσφέρουν τις ίδιες εξαιρετικές επιδόσεις όσον αφορά τόσο στη δύναμη ακινητοποίησης, όσο και στην ελεγχόμενη εφαρμογή των φρένων.
Ο πολύ πλούσιος βασικός εξοπλισμός, ο οποίος περιλαμβάνει δυναμικά φώτα καμπής, τροχούς 19 ιντσών RS Spyder με κεντρικό μπουλόνι ασφαλείας, τριάκτινο σπορ τιμόνι με μοχλούς αλλαγής ταχυτήτων, προσαρμοζόμενα σπορ καθίσματα, σύστημα διατήρησης ταχύτητας, μονάδα αλλαγής δίσκων CD/DVD και πολυτελείς δίχρωμες δερμάτινες επενδύσεις σε χρώμα μπλε/κρεμ ή μαύρο/μπλε τιτανίου, τονίζει ακόμα περισσότερο την εξαιρετική πολυτέλεια και τον χαρακτήρα αυτής της πρώτης Turbo S εδώ και πέντε χρόνια.

Η νέα Porsche 911 Turbo S θα βρίσκεται στις αντιπροσωπείες της Ελλάδας, σε εκδόσεις Coupé και Cabriolet, από τον Ιούνιο του 2010.

Τρίτη, 18 Μαΐου 2010


Καμπάνια της INTERAMERICAN για την πρόληψη των τροχαίων δυστυχημάτων


Η πολυετής εκστρατεία, που έχει οργανώσει η INTERAMERICAN με στόχο την πρόληψη και μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων, είχε σταθμό στις 15 και 16 Μαΐου το Ηράκλειο Κρήτης.

Το ζήτημα της αντιμετώπισης του μεγάλου κοινωνικού, δημογραφικού και οικονομικού προβλήματος που προκαλούν οι θάνατοι και οι αναπηρίες από τροχαία δυστυχήματα έχει και την ασφαλιστική διάστασή του, η οποία με τη νέα νομοθεσία της αποζημίωσης ανά θύμα γίνεται κομβική για τις προβλέψεις αποθεματοποίησης της ασφαλιστικής αγοράς.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η INTERAMERICAN κατέγραψε από εμπλοκή ασφαλισμένων σε αυτήν οχημάτων 70 θανάτους το 2009, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2010 έχουν καταγραφεί 12 θάνατοι. Το 2009 η Εταιρεία κατέβαλε σε αποζημιώσεις αστικής ευθύνης αυτοκινήτου συνολικά 71,4 εκατ. ευρώ.

Στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) “Πράξεις Ζωής” η Εταιρεία υλοποιεί, με τη συνεργασία του Ιαβέρη, βετεράνου οδηγού αγώνων αυτοκινήτου, μια καμπάνια κυκλοφοριακής αγωγής για τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς των πολιτών, οργανώνοντας εκδηλώσεις κατά προτεραιότητα στα αστικά κέντρα της περιφέρειας που παρουσιάζουν υψηλό δείκτη επικινδυνότητας, με την εθελοντική σύμπραξη των τοπικών γραφείων πωλήσεων. Στο Ηράκλειο πραγματοποιήθηκε στις 15/5 ανοιχτό σεμινάριο με βασικό ομιλητή τον Ιαβέρη, ενώ στις 16/5 οργανώθηκε επίδειξη πρακτικής αντιμετώπισης απρόβλεπτων κινδύνων κατά την οδήγηση. Οι εκδηλώσεις τέθηκαν υπό την αιγίδα του δήμου και είχαν την αρωγή του οργανισμού λιμένος Ηρακλείου και της Διεύθυνσης Τροχαίας του νομού, στην οποία προσφέρθηκε από την INTERAMERICAN ένα ραντάρ ελέγχου της ταχύτητας.

Κυριακή, 16 Μαΐου 2010

F1: Νικητής ο Γουέμπερ στο Μονακό




Ο Μάρκ Γουέμπερ ήταν ο μεγάλος νικητής στρο Grand Prix του Μονακό. Ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull διατήρησε το προβάδισμα, που είχε κερδίσει με την κατάληψη της pole position στα χθεσινά δοκιμαστικά.
Δεύτερο ο ομοσταβλός του Σεμπάστιαν Φέτελ και τρίτος ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα της Renault
Εκπληκτικό Grand Prix από τον Αλόνσο, ο οποίος παρότι ξεκίνησε από την 24η θέση, καθώς στα δοκιμαστικά του Σαββάτου κατέστρεψε το μονοθέσιό του, τερμάτισε τελικά 6ος.


11 αποχωρήσεις και αρκετά ατυχήματα σημάδεψαν τον αγώνα. Από τον πρώτο κιόλας γύρο ο Νίκο Χούλκενμπεργκ έχασε τον έλεγχο του οχήματός του με αποτέλεσμα να συγκρουστεί και να το διαλύσει.
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Τζένσον Μπάτο εγκατέλειψε και αυτός, όταν το μονοθέσιό του έβγαλε καπνούς.
ΦΩΤΟ 1 Προσωπικό ασφαλείας κοντά στη McLaren του Βρετανού Jenson Button, που ήδη έχει εγκαταλείψει το μονοθέσιο. Ο Button εγκατέλειψε το γκραν πρι του Μονακό στο δεύτερο γύρο από μηχανική βλάβη.
ΦΩΤΟ 2 Η Red Bull πανηγύρισε το «1-2» στον σημερινό αγώνα, καθώς τη δεύτερη θέση πήρε ο έτερος οδηγός της ομάδας, ο Γερμανός Σεμπάστιαν Φέτελ.
ΦΩΤΟ 3  Τη δεύτερη διαδοχική νίκη του στο εφετινό πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ένα πανηγύρισε ο Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος ήταν ο νικητής στο γκραν πρι του Μονακό, που είναι ο έκτος αγώνας της χρονιάς.  
Reblog this post [with Zemanta]

Παρασκευή, 14 Μαΐου 2010

Η Stoubos S.A. χορηγός της ομάδας της Nazionale Piloti στο “Champions For Charity”



Διεξήχθη την Τρίτη 11 Μαΐου στο στάδιο Louis II του Monte Carlo, ο φιλανθρωπικός ποδοσφαιρικός αγώνας Champions For Charity, πριν την έναρξη του Grand Prix του Monaco, μεταξύ της Nazionale Piloti και ομάδας Celebrities του Monte Carlo.  

Τα έσοδα από  τα εισιτήρια του αγώνα θα διατεθούν  για την βοήθεια των παιδιών  με ειδικές ανάγκες. 


Μέσα από τον  αγώνα αυτό οι πιλότοι της Formula 1 που απαρτίζουν την ομάδα των Nazionale Piloti (Fernando Alonso, Felipe Massa, Robert Kubica, Giancarlo Fisichella, Sebastian Vettel, Nicko Rosberg, Max Biaggi, κ.α.) θέλησαν να διαδώσουν το μήνυμα της οδικής ασφάλειας και παράλληλα να συμβάλλουν στην ευαισθητοποίηση της παγκόσμιας κοινής γνώμης για την επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα. 


Χορηγός του μεγάλου  αυτού event ήταν η Stoubos SA εταιρεία με ειδίκευση στην εμπορεία supercars στον Άλιμο, η οποια ευαισθητοποιήθηκε από το διπλό σκοπό της διεξαγωγής του φιλανθρωπικού αγώνα. 


Έτσι οι στολές των Nazionale Piloti έφεραν το «stoubos.gr» και μετά το πέρας του αγώνα ο εκπρόσωπος της χορηγού, Χρήστος Στούμπος, παρέδωσε στον αρχηγό της Nazionale Piloti, παγκόσμιο πρωταθλητή Fernando Alonso, οδηγό της Ferrari, αναμνηστικό κύπελο με το μήνυμα “Drive Safety”, το οποιο έφερε το λογότυπο της Stoubos SA πλάι σ’ αυτό των Nazionale Piloti. 


Στη συνέχεια ακολούθησε Prive Δεξίωση 60 ατόμων στο ξενοδοχείο Mariot του Monaco την οποία τίμησε με την παρουσία του ο πρίγκιπας Αλβέρτος. 


Στο event έδωσαν το παρόν αρκετοί celebrities από ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς και κάποιοι διάσημοι Έλληνες ιδιοκτήτες Ferrari και πελάτες της Stoubos SA, προερχόμενοι από το χώρο της ναυτιλίας.

Δευτέρα, 10 Μαΐου 2010

Θεσσαλονίκη: Ολο και περισσότεροι εγκαταλείπουν τα αυτοκίνητά τους


ΤΟΥ ΤΑΣΟΥ ΤΑΣΙΟΥΛΑ
Μόνο στον κεντρικό δήμο Θεσσαλονίκης, από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα υπολογίζεται πως έχουν τοποθετηθεί περισσότερα από 500 προειδοποιητικά αυτοκόλλητα, ενώ ο μέσος όρος των αυτοκινήτων που αποσύρονται έφτασε στα 60 το μήνα!
Τα στοιχεία από το Τμήμα Περισυλλογής Εγκαταλειμμένων Αυτοκινήτων (ή Γραφείο Αποκομιδής Εγκαταλελειμμένων Οχημάτων) του δήμου Θεσσαλονίκης είναι αποδεικτικά του πλήγματος που έχουν δεχτεί στην τσέπη τους οι Θεσσαλονικείς. Οπως δήλωσε ο υπεύθυνος του τμήματος, Δημήτρης Σιώψης, «οι συμπολίτες μας που αδυνατούν να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων τους, τη συντήρησή τους και τη στάθμευσή τους πολλαπλασιάζονται διαρκώς. Το φαινόμενο των εγκαταλειμμένων αυτοκινήτων και ειδικά των πλασματικά εγκαταλειμμένων στους δρόμους της πόλης εμφανίζει από την αρχή του έτους μεγάλη έξαρση. Εμείς ως υπηρεσία προσπαθούμε να φερθούμε με κοινωνικό τρόπο, συνυπολογίζοντας την κατάσταση στην οποία περιέρχονται οι δημότες, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε και τα... στραβά μάτια. Παρακαλούμε τους πάντες, όταν παραδίδουν πινακίδες, να μην εγκαταλείπουν τα οχήματά τους στους δρόμους. Υπάρχουν άλλοι πολίτες, οι οποίοι κάνουν καταγγελίες, υπάρχουν και οι έλεγχοι της υπηρεσίας, οπότε θα πρέπει, όταν τους ειδοποιούμε, να βρουν τρόπο να μεταφέρουν τα οχήματά τους, αλλιώς πρέπει να τα πάρουμε και να τα ανακυκλώσουμε».
2.500 ΙΧ σε δέκα χρόνια
Είναι χαρακτηριστικό πως πλέον ο μέσος όρος των εγκαταλειμμένων οχημάτων που αποσύρονται μηνιαίως από τον κεντρικό δήμο φτάνει στα 60, όταν πέρσι ήταν πολύ λιγότερα (το πολύ μέχρι 40). Ο τωρινός μηνιαίος μέσος όρος πλησιάζει εκείνον του 1999, όταν ξεκίνησε η αποκομιδή εγκαταλειμμένων οχημάτων και ο αριθμός των άχρηστων τετράτροχων ήταν πολύ μεγάλος.
Από το 1999 μέχρι το τέλος του 2009 αποσύρθηκαν από τους δρόμους της Θεσσαλονίκης συνολικά 8.500 οχήματα και απελευθερώθηκαν έτσι τουλάχιστον επιπλέον 2.500 θέσεις στάθμευσης (συνολικά 10.100).
«Με την έναρξη του τρέχοντος έτους αυξήθηκε πάρα πολύ ο αριθμός των εγκαταλειμμένων αυτοκινήτων. Δεν πρόκειται όμως για εγκαταλειμμένα με την κλασική έννοια του όρου, αλλά για πλασματικά εγκαταλειμμένα. Ενα πραγματικά εγκαταλειμμένο όχημα έχει ανοιχτά παράθυρα, ξεφούσκωτα λάστιχα και είναι σε πολύ κακή κατάσταση. Εδώ πλέον έχουμε να κάνουμε με οχήματα που δεν έχουν εγκαταλειφθεί, αλλά έχουν αφεθεί σε συγκεκριμένα σημεία, διότι ο ιδιοκτήτης τους δεν μπορεί να πληρώσει αφενός τα τέλη κυκλοφορίας κι έτσι έχει καταθέσει στην εφορία τις πινακίδες κυκλοφορίας και δεν έχει πού να φυλάξει το όχημα, δεδομένου ότι δεν μπορεί να πληρώσει και πάρκινγκ. Ετσι τα αφήνουν στο δρόμο. Ο αριθμός των οχημάτων δίχως πινακίδες που υπάρχουν στις δημοτικές οδούς είναι πλέον τεράστιος. Εμείς βάζουμε τα προειδοποιητικά αυτοκόλλητα και οι ιδιοκτήτες αρχίζουν να τα μετακινούν σε άλλα σημεία. Σε ορισμένες περιπτώσεις τα μετακινούν στα χωριά τους, εφόσον έχουν χώρους. Αλλοι μας τηλεφωνούν και μας παρακαλούν να μην αποσύρουμε τα οχήματα, διότι είναι σε άθλια οικονομική κατάσταση και δεν μπορούν να επωμιστούν τα έξοδα στάθμευσης και φύλαξης. Σε ένα μήνα κολλάμε εκατοντάδες ειδοποιήσεις και αποσύρουμε 50 - 60 αυτοκίνητα», υπογράμμισε ο κ. Σιώψης.
Μόνο την προηγούμενη Κυριακή μέσα σε ένα οκτάωρο πέντε ΙΧ πήραν το δρόμο για την ανακύκλωση. Οι υπεύθυνοι του Τμήματος Περισυλλογής Εγκαταλειμμένων Οχημάτων επισημαίνουν ότι η συνολική εικόνα για τον αριθμό των παρατημένων οχημάτων είναι πλασματικός σήμερα. «Οι ιδιοκτήτες θέλουν να κρατήσουν τα οχήματα, αλλά πώς να πληρώσουν συντήρηση, τέλη και άλλα έξοδα με τέτοια οικονομική κρίση; Το φαινόμενο της αύξησης των ΙΧ χωρίς πινακίδες στους δρόμους είναι πλέον εκρηκτικό και άρχισε να μεγαλώνει με τη μεγάλη αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας των παλιών και μεγάλου κυβισμού ΙΧ. Αλλωστε, τα περισσότερα από τα πλασματικά εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα είναι μεγάλου κυβισμού και παλιά», τονίζουν τα στελέχη του δήμου.
Ενα πάρκινγκ το μήνα
Ο μεγάλος αριθμός των οχημάτων που αποσύρονται όμως πέρα από το αντιρρυπαντικό όφελος έχει και άλλη μια σημαντική ωφέλεια. Κάθε μήνα απελευθερώνονται 60 θέσεις στάθμευσης, δηλαδή δημιουργείται ένα μικρό πάρκινγκ, που, αν γινόταν ως έργο, θα κόστιζε κάποια εκατομμύρια ευρώ.
Μετά την τοποθέτηση του αυτοκόλλητου ο ιδιοκτήτης του οχήματος πρέπει να το απομακρύνει σε 45 μέρες. Αν φέρει πινακίδες, αναζητείται ο ιδιοκτήτης, επικολλάται ειδικό αυτοκόλλητο και αποστέλλεται επιστολή στον ιδιοκτήτη. Μετά 45 μέρες, αν δε γίνει τίποτα, το όχημα αποσύρεται. Οι δημότες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι είναι υποχρεωμένοι να παραδίδουν οι ίδιοι τα αυτοκίνητά τους στις εταιρίες που έχουν οριστεί ως σύστημα διαχείρισης ή να τα παραδίδουν στο αρμόδιο τμήμα του δήμου ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Η Stoubos S.A. υποστηρίζει το fireball


Η Stoubos S.A., η εταιρία με τις περισσότερες πωλήσεις και το μεγαλύτερο stock supeρcars στην Ελλάδα σήμερα, υποστηρίζει με την χορηγία της την πενθήμερη περιηγητική αποστολή του Fireball, μια μοναδική εμπειρία οδηγικών αισθήσεων, στις διαδρομές της χώρα μας με 50 μοναδικά supercars.  
Οι πρώτοι που δήλωσαν  συμμετοχή στην ενδιαφέρουσα αυτή εκδήλωση είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν, τόσο μεταξύ τους, όσο και με τους εκπροσώπους της Stoubos S.A. στο Club W της Γλυφάδας, όπου βρέθηκαν το βράδυ του Σαββάτου 8 Μαΐου 2010. 
Στο χώρο του club έκαναν αίσθηση τα δύο Ferrari 599 GTB της Stoubos S.A., με τα οποία ήλθαν σε επαφή κάποιο από τους συμμετέχοντες στο fireball.
Οι εγγραφές συνεχίζονται. Οι έντονες οδηγικές συγκινήσεις  σας περιμένουν…
Περισσότερες πληροφορίες: Τηλ.: 210 9851259 – 359, www.stoubos.gr www.fireball2k.gr

Bάζουν... γκολ για τα Μάρμαρα!

Οι οδηγοί της Fοrmula 1 στον αγώνα για την επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα στην Ελλάδα! Αύριο λίγο πριν τη μεγάλη έναρξη του φαντασμαγορικού Grand Prix του Μονακό η γνωστή ομάδα των οδηγών της Formula, οι Nationale Piloti, με αρχηγό τον βετεράνο του είδους Μίκαελ Σουμάχερ, θα δώσουν ποδοσφαιρικό αγώνα που αυτή τη φορά θα έχει δύο μηνύματα: Το πρώτο είναι αυτό που πάντα υποστηρίζουν, η ασφαλής οδήγηση.


Το δεύτερο -και σημαντικότερο για τη χώρα μας- η επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα στην Ελλάδα, όπου ανήκουν. Κατ’ αυτό τον τρόπο οι πρωταγωνιστές της εκδήλωσης ελπίζουν να ευαισθητοποιηθούν πολλοί από τους επισήμους φορείς, αλλά και το κοινό.


Πρόκειται για εκδήλωση στην οποία, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος το παρών θα δώσουν και Ελληνες celebrities. Μεταξύ αυτών αναμένεται να είναι και ο Νίκος Αλιάγας, που εξάλλου πρωτοστατεί στον αγώνα για την επιστροφή των Μαρμάρων.


Ο αγώνας θα λάβει χώρα αύριο στο στάδιο «Λούις 2», ενώ τα έσοδα θα δοθούν στο ίδρυμα του πρίγκιπα Αλβέρτου του Μονακό για παιδιά με ειδικές ανάγκες.


Χορηγός στον αγώνα είναι η ελληνική εταιρεία Στούμπος S.A., που εμπορευεται πολυτελή αυτοκίνητα, το σήμα της οποίας θα υπάρχει και στις φανέλες των Σουμάχερ - Μάσα, όπως και των άλλων διάσημων οδηγών. Μετά το τέλος του αγώνα η εταιρεία θα δώσει στον αρχηγό Μίκαελ Σουμάχερ αναμνηστικό με το σήμα των Νationale Piloti, της Στούμπος S.A, αλλά και με το μήνυμα για ασφαλή οδήγηση.


Aμέσως μετά τον αγώνα θα δοθεί πριβέ δεξίωση για εξήντα (το πολύ) άτομα, στην οποία αναμένεται να δώσει το παρών και ο πρίγκιπας Αλβέρτος, όπως και πολλοί εκπρόσωποι του διεθνους jet set. Στην περσινή εκδήλωση, μεταξύ άλλων, το παρών είχε δώσει η πριγκίπισσα Στεφανί του Μονακό συγκεντρώνοντας τα φλας πάνω της.
ΤΕΡΙΑΝΝΑ ΠΑΠΠΑ

Πάρτε Lotus με 15.000 € : Στο σφυρί 2000 κατασχεμένα Ι.Χ.


Του Γιώργου Ανδρή

Περισσότερα από 2.000 κατασχεμένα αυτοκίνητα βγήκαν στο σφυρί από τις τράπεζες τον προηγούμενο μήνα χωρίς όμως να αποκτήσουν και νέο ιδιοκτήτη τα περισσότερα από αυτά εξαιτίας της έλλειψης ρευστότητας που διακρίνει τους εμπόρους αλλά και τις υψηλές τιμές εκκίνησης που έχουν πλέον τα μικρά και εμπορικά μοντέλα.

Σύμφωνα με όσα αναφέρουν στην «ΗΜΕΡΗΣΙΑ» στελέχη της αγοράς οι τράπεζες έχουν στην κατοχή τους αυτή τη στιγμή περισσότερα από 15.000 αυτοκίνητα ενώ χιλιάδες αυτοκίνητα βρίσκονται στην διαδικασία εκκαθάρισης από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα ώστε να παραληφθούν από τους ιδιώτες καταναλωτές που επιχείρησαν να τα αγοράσουν αλλά αδυνατούν να αποπληρώσουν τις δόσεις των δανείων τους.

Από την άλλη μεριά στα παραπάνω θα πρέπει να προστεθούν και περίπου 10.000 αυτοκίνητα που προέρχονται από εταιρείες χρονομίσθωσης ή ενοικίασης τα οποία διαθέτουν επίσης οι τράπεζες μέσω πλειστηριασμών σε εμπόρους ΙΧ.

Ωστόσο η έλλειψη ρευστότητας από τους εμπόρους που συμμετέχουν στις εκποιήσεις κατασχεμένων ΙΧ σε συνδυασμό με την επιβολή τεκμηρίων αλλά και την απίστευτη αύξηση στο κόστος χρήσης των αυτοκινήτων έχει μειώσει στο ελάχιστο την απορρόφησή τους στην αγορά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το γεγονός πως μεγάλο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα πραγματοποίησε δημοπρασία με 350 αυτοκίνητο ενημερώνοντας περισσότερους από 500 εμπόρους σε όλη την Ελλάδα και μόνο οι 35 έδειξαν κάποιο ενδιαφέρον μόνο για τα μοντέλα πόλης ενώ τα υπόλοιπα που ήταν με κινητήρες από 2.000 κ.εκ. και άνω δεν χτυπήθηκαν από κανέναν?

«Κόκκινη» κάρτα από την ΕΕ για τους φόρους στα μεταχειρισμένα ΙΧ
Φθηνότερα αναμένεται να είναι προσεχώς τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που εισάγονται στην Ελλάδα από άλλες χώρες της ΕΕ καθώς η Επιτροπή ζητά για ακόμη μία φορά την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού της φορολόγησής τους και μάλιστα ζητά από την χώρα μας «να σεβαστεί την απόφαση του Δικαστηρίου σχετικά με την φορολόγηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων?».

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να δώσει συνέχεια στη διαδικασία παράβασης κατά της Ελλάδας σχετικά με το εφαρμοζόμενο σύστημα ταξινόμησης αυτοκινήτων, με το οποίο συνεχίζονται οι διακρίσεις εις βάρος των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που έχουν αγοραστεί σε άλλα κράτη μέλη, παρά τις κάποιες τροποποιήσεις της νομοθεσίας.

Η Επιτροπή ζήτησε επομένως από την Ελλάδα, εκ νέου, να τροποποιήσει τους κανόνες απομείωσης της αξίας που χρησιμοποιούνται στον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Στην απόφασή του στην υπόθεση C-74/06, το Δικαστήριο έκρινε ότι η Ελλάδα είχε παραβεί το άρθρο 90 της συνθήκης ΕΚ με την επιβολή βαρύτερης φορολογίας στα μεταχειρισμένα οχήματα που προέρχονται από άλλα κράτη μέλη, απ’ όσο στα όμοια αυτοκίνητα που ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Η Ελλάδα άλλαξε τη νομοθεσία της εισάγοντας κλίμακες ταχύτερης απόσβεσης και ένα ακόμη κριτήριο απομείωσης της αξίας ανάλογα με τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει το αυτοκίνητο. Ωστόσο, βασιζόμενη στην ανάλυση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτων που διεξήγαγε, η Επιτροπή επιμένει ότι οι ελληνικοί συντελεστές απόσβεσης εξακολουθούν να ευνοούν τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που διατίθενται στην εγχώρια αγορά. Αποτέλεσμα αυτού είναι η υπέρμετρη φορολόγηση των αυτοκινήτων που αγοράζονται σε άλλα κράτη μέλη, κατά παράβαση του άρθρου 110 της ΣΛΕΕ (πρώην άρθρο 90 της συνθήκης ΕΚ).
Χρηματικό πρόστιμο
Το αίτημα είχε διατυπωθεί με συμπληρωματική επίσημη προειδοποιητική επιστολή δυνάμει του άρθρου 260 της ΣΛΕΕ. Βάσει νέας διατάξεως στην ΣΛΕΕ (άρθρο 260 παράγραφος 2), εάν η Ελλάδα δεν συμμορφωθεί προς τη συμπληρωματική αυτή επιστολή, η Επιτροπή έχει τη δυνατότητα να παραπέμψει πάραυτα την Ελλάδα στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΔΕΕ) ζητώντας την επιβολή χρηματικού προστίμου.
Ο αριθμός αναφοράς της υπόθεσης της Επιτροπής είναι 2002/2098.
Χάος στην αγορά
Μετά την άμεση επιβολή των υψηλότερων συντελεστών στο Φόρο Πολυτελείας αλλά και της αύξησης του ΦΠΑ κατά 2 μονάδες από την 1η Ιουλίου «πάγωσε» για ακόμη μία φορά η αγορά αυτοκινήτου.

Οι πελάτες που έχουν ήδη παραγγείλει τα καινούρια τους αυτοκίνητα επικοινωνούν συνεχώς με τους αντιπροσώπους και τους διαμηνύουν πως δεν πρόκειται να καταβάλουν ούτε ένα ευρώ ενώ από την άλλη μεριά εισαγωγείς και έμποροι για ακόμη μία φορά αναμένεται να επωμιστούν την χρηματική διαφορά για να μην χάσουν τους πελάτες τους.

Παράλληλα οι λιγοστές πωλήσεις που πραγματοποιούνται αφορούν αποκλειστικά και μόνο σε μοντέλα πόλης τα οποία αποδίδουν πολύ χαμηλό περιθώριο κέρδους στους εισαγωγείς αλλά και τους αντιπροσώπους ενώ από την άλλη μεριά μειώνουν στο ελάχιστο τα έσοδα που εισρέουν στα Δημόσια Ταμεία από το Τέλος Ταξινόμησης αλλά και τον ΦΠΑ?

ΣΕΑΑ: «Εκτεταμένη ύφεση»
Εντονη ήταν η αντίδραση του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) για τα νέα φορολογικά μέτρα. Ειδικότερα σε ανακοίνωση του Συνδέσμου αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Οι συνεχείς αυξήσεις στη φορολογία στην αγορά και χρήση του αυτοκινήτου και η συνεχιζόμενη μείωση εισοδημάτων και κατανάλωσης έχουν οδηγήσει την αγορά αυτοκινήτου σε εκτεταμένη ύφεση, αφού οι πωλήσεις έχουν μειωθεί κατά το ήμισυ. Τα νέα φορολογικά μέτρα, ήτοι η περαιτέρω αύξηση του ΦΠΑ και η προς τα κάτω διεύρυνση της κλίμακας του Φόρου Πολυτελείας, θα επιδεινώσουν την κακή πορεία της αγοράς αυτοκινήτου. Σημειώνεται ότι ο Φόρος Πολυτελείας επιβάλλεται σε πολλά αυτοκίνητα που δεν είναι πολυτελή και υπερφορολογεί αυτά της μεγαλύτερης αξίας, τα οποία ήδη δέχονταν σημαντική φορολογία και αποτελούσαν τη μεγαλύτερη πηγή εσόδων για το κράτος. Συγχρόνως, συνεχίζει να απουσιάζει κάθε αναπτυξιακό και περιβαλλοντικό μέτρο στήριξης της αγοράς, ενώ οι σχετικές προτάσεις του ΣΕΑΑ προς την Πολιτεία δεν προϋποθέτουν κρατική εκταμίευση, αντιθέτως προφέρουν αυξημένα δημοσιονομικά έσοδα.

Η πτώση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, που δεν αφορά μόνο τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα, αλλά όλες τις κατηγορίες (μικρά, μεσαία κλπ.), οδηγεί σε ανάλογη συρρίκνωση ένα χώρο στον οποίο ευρύτερα δραστηριοποιούνται περισσότερες από 30.000 επιχειρήσεις και απασχολούνται σχεδόν 90.000 εργαζόμενοι ανά την επικράτεια, συνεισφέροντας κατά 2,6% στο ΑΕΠ.

Οδηγεί επίσης, σε πολύ μεγάλη απώλεια εσόδων από τη φορολογία των πωλήσεων αυτοκινήτων, πλέον των πεντακοσίων εκατομμυρίων ευρώ ετησίως, σε μια περίοδο που τα δημοσιονομικά έσοδα έχουν τη μεγίστη σημασία. Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι μόνο τον περασμένο Απρίλιο, διαπιστώθηκε υστέρηση στα έσοδα Τέλους Ταξινόμησης και ΦΠΑ κατά

90 και πλέον εκατομμύρια ευρώ, αφού αυτά ανήλθαν σε 70 εκατ. ευρώ, όταν τον ίδιο μήνα το 2008 είχαν φθάσει τα 160 εκατ. ευρώ.».

Παράνοια?

Στις επάλξεις βρίσκονται εισαγωγείς και έμποροι αυτοκινήτων καθώς μετά την ανακοίνωση των νέων μέτρων δημιουργούνται κάποια φαινόμενα που σίγουρα δεν ευσταθούν.

Ειδικότερα σύμφωνα με όσα καταγγέλλουν στην «Η» δεν μπορεί ένα καινούριο αυτοκίνητο του οποίου η εργοστασιακή αξία κυμαίνεται στις 14.900 ευρώ να μην πληρώνει φόρο πολυτελείας και ένα αντίστοιχο μοντέλο το οποίο όμως έχει κυκλοφορήσει για ένα χρόνο σε άλλο κράτος μέλος και εισάγεται στην Ελλάδα να φορολογείται με τον φόρο πολυτελείας ο οποίος κυμαίνεται μάλιστα στο 10% με αποτέλεσμα να κοστίζουν τα ίδια χρήματα!

Ένα ακόμη πιο τρανταχτό παράδειγμα αφορά σε ένα μεταχειρισμένα ΙΧ εισαγωγής των οποίων η εργοστασιακή αξία είναι έστω και ένα ευρώ κάτω από τις 20.000 ευρώ ως καινούριο και εκτελωνίζονται με το νέο καθεστώς. Ειδικότερα ένα καινούριο ΙΧ με εργοστασιακή αξία 19.999 ευρώ θα επιβαρυνθεί με 1.999 ευρώ για το φόρο πολυτελείας ανεβάζοντας το κόστος στα 21.999 ευρώ.

Αν το ίδιο αυτοκίνητο έχει κυκλοφορήσει για 5 μήνες στην ΕΕ η εργοστασιακή του αξία μειώνεται 1.300 ευρώ και υπολογίζεται σε 18.700 ευρώ. Επειδή λοιπόν η αξία του μετά την απομείωση είναι υψηλότερη από 14.000 ευρώ ο φόρος πολυτελείας ανέρχεται σε 30%. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να επιβαρυνθεί το συγκεκριμένο ΙΧ με 5.610 ευρώ το οποίο αθροιστικά εκτοξεύουν το κόστος στα 24.310 ευρώ που σημαίνει πως το μεταχειρισμένο ΙΧ στοιχίζει 2.311 ευρώ ακριβότερα από το αντίστοιχο καινούριο?

Εκποιήσεις κατασχεμένων ΙΧ Απρίλιος 2010 (ΠΙΝΑΚΑΣ)
Μάρκα                 1η άδεια         Τιμή Εκκίνησης
Lotus Exige S          2008             15.000
Audi A4 TQ             2005             11.000
Audi S6                  2007             28.000
Audi Q7                  2008             30.000
Audi A6 AllRoad        2007             20.000
BMW 325                 2007             17.000
BMW X3                  2006             15.000
Chevrolet Matiz        2008             6.500
Fiat 500                  2009             8.000
Jeep Grand Ch 5.7     2005            14.000
Hyundai Getz           2008             6.000
Lexus RX400h          2007             18.000
Mercedes E350         2006             17.000
Mercedes R350         2008             19.000
Mercedes S350         2006             16.000
Renault Lagu 2.0T     2006               7.500
Megane CC              2005             5.000
Saab 9-5 Vec Plus    2004             5.800
Smart ForTwo          2006             3.500
Smart ForTwo          2008             6.000
Subaru Forest 2.5     2006             9.000
Volvo S40 2,4          2006             4.000
Volvo S80                2007             7.500
VW Eos 2.0TFSi        2006             12.000
BMW 525 Diesel        2007             20.000
Fiat Panda 1.2          2007             5.500
Mercedes C200 C      2005             9.500
Mazda RX8              2004             7.500
BMW X5 4.4             2002             9.000
BMW M3 SMG           2002             8.500
Suzuki Jimny            2007             8.000
BMW 330Ci              2007             14.000
BMW M5                 2008             17.000
Skoda Octavia RS     2006             6.900

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...